Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
1600 skrev (10 minutter siden):

Med tanke på at Marius fortsatt er siktet i denne saken etter at hun har vært i avhør, så antar jeg jo at hun tenker det.

Resten er bare dårlige forsøk på lage gråsoner i en bekmørk sak.

Hun  har vært i avhør og sagt at det var voldtekt ? Da anser hun det jo som voldtekt. Hvor er gråsonene i dette tilfellet  ? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert godt å være en fri mann igjen etter en uke i kasjotten.

Kanskje hjem til Skaugum, vaske, rydde og forberede julen med 7 slag ?

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

:fnise:  Dette her bør få en forumpris! :klappe: 

Er så enig. FOR et friskt pust i en traurig forumhverdag altså. Det innlegget vant internett for meg i dag 😆

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
DittHåp skrev (34 minutter siden):

Episk! 

Endret av TigerK
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
DittHåp skrev (16 minutter siden):

Godt å få tid til litt forefallende på Skaugum før jul ja. 

Han er jo som kjent (her i tråden) egentllig en veldig flink fyr der hjemme. Klipper plenen og holder ting i orden. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Isild skrev (1 time siden):

Godt å få tid til litt forefallende på Skaugum før jul ja. 

Han er jo som kjent (her i tråden) egentllig en veldig flink fyr der hjemme. Klipper plenen og holder ting i orden. 

Mer enn 7 slag blir jo fort en ny siktelse 😬

pun absolutely intended 🙃

Endret av TigerK
  • Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
TigerK skrev (2 minutter siden):

Mer enn 7 slag blir jo fort en ny siktelse

No pun intended 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
TigerK skrev (8 minutter siden):

Mer enn 7 slag blir jo fort en ny siktelse

🥁

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Spiser de kongelige fattigmann ? 

I sa fall er det mange i kongeriket som kan trekke krenke-kortet.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg skulle gjerne vært flue på veggen i denne rehab` seansen for her er det mye som må fikses!

Hadde de valgt en kortreist rehab-løsning uten carbonutslipp kunne de låst han inne i en enkel hytte ute i skogen sammen med en håndfull barmfagre SV-madammer i lilla gevanter som kunne kjørt på med høye doseringer av omfavnelser, kos, mens de spiser grønnkål og drikker chai-te og hjernvasker han med politisk korrekt musikk fra Bjørn Afzeliuz og Hallvdan Sivertsen til han lover å være snill gutt og aldri så mye som å være i samme rom som en sovende kvinne igjen. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Kvittre skrev (1 time siden):

Hun  har vært i avhør og sagt at det var voldtekt ? Da anser hun det jo som voldtekt. Hvor er gråsonene i dette tilfellet  ? 

Politiet anser det som voldtekt - hva kvinnen har sagt i avhør vet vi ikke.

Skrevet
Kvittre skrev (2 timer siden):

Det står jo at det kommer an på om hun anser det for voldtekt? 

At det blir filmet og delt uten samtykke må føles som et overgrep det også

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
pop up bruker skrev (23 minutter siden):

Ut fra artikkelen til Se og Hør kan Marius nå reise utlands

https://www.seher.no/kongelig/alt-klart-for-rehab/82303696

Jeg synes det er en merkelig avgjørelse å reise til England for å få behandling. 
Kanskje for å komme unna ryktene? Med hans siktelser og beskyldninger hengende over seg så er det langt ifra sikkert at han hadde fått komme inn på et seriøst behandlingssted i Norge. De skal ikke sette andre i fare. 

Skrevet
Mizzy skrev (1 minutt siden):

For ikke å snakke om å få intime detaljer om sexlivet sitt på forsiden av alle landets aviser. Gjetter at ingen fler offer står fram frivillig. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Mizzy skrev (6 minutter siden):

Ja absolutt. Er det uten samtykke så er er det et overgrep, ikke føles som. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
TigerK skrev (6 minutter siden):

For ikke å snakke om å få intime detaljer om sexlivet sitt på forsiden av alle landets aviser. Gjetter at ingen fler offer står fram frivillig. 

To be fair - begrepet sexliv har ingenting med ordet overgrep å gjøre. Blir man utsatt for overgrep, har det ikke noe med ens sexliv å gjøre. Ellers enig i at detaljer omkring dette ikke er noe man ønsker på forsidene av aviser.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

To be fair - begrepet sexliv har ingenting med ordet overgrep å gjøre. Blir man utsatt for overgrep, har det ikke noe med ens sexliv å gjøre. Ellers enig i at detaljer omkring dette ikke er noe man ønsker på forsidene av aviser.

Tenkte mest på at «de hadde hatt samleie flere ganger den dagen», «hadde tillatt filming før», sånne ting. Som selvfølgelig blir gjort helt bevisst fra forsvarers side.  Ellers helt enig med deg! 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet
TigerK skrev (1 minutt siden):

Tenkte mest på at «de hadde hatt samleie flere ganger den dagen», «hadde tillatt filming før», sånne ting. Som selvfølgelig blir gjort helt bevisst fra forsvarers side.  Ellers helt enig med deg! 

Åja, sånn ja. Da er jeg med. Og enig!

• Liker 9
Skrevet
DaisyD skrev (14 minutter siden):

Jeg synes det er en merkelig avgjørelse å reise til England for å få behandling. 

Jeg forstår det faktisk veldig godt, rehab enten i England eller et annet sted i utlandet, han må vekk fra rusmiljøet i Oslo. Så må han selvsagt komme tilbake til en eventuell rettsak.

Jeg unner MM så av hele mitt hjerte litt ro nå, presset hun har stått i i hele høst har vært umenneskelig. Hun har helt sikkert tatt dumme valg, men hvem har ikke det? Hun har ikke oppdratt sønnen til å bli en overgriper og voldsmann, det tror jeg vi kan enes om. Curling-forelder? Der er vi flere... 😉 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...