Sammy! Skrevet 13. august #3641 Skrevet 13. august Ugh, kjenner jeg er så lei av influensere som skal dele alt mulig og begrunne det med at det er "skambelagt" eller "tabu"... De leter etter unnskyldninger til å dele snap etter snap for så å le hele veien til banken. 10 9
refill Skrevet 14. august #3642 Skrevet 14. august Om det er flere som gjerne vil følge litt mer på huset men ikke vil se på alt annet så kan man velge hvilke stories man vil se, uten reklame, på storylooker.com 2
Lykkeliten* Skrevet 14. august #3643 Skrevet 14. august loveless skrev (15 timer siden): Håpe det ikke er herpes og at hun smitter ungen på vei ut 🤢🤢 Du tror ikke at helsevesenet har kontroll på det? 1
Viki6 Skrevet 19. august #3644 Skrevet 19. august Nå bodde jeg riktignok bare 12 år i Oslo, men jeg kjente ingen som var avhengig av to biler, slik som de er. Skjønner jo at Oscar trenger bil på dagtid, siden han jobber i Nittedal, men trenger Ulrikke det egentlig, for å fyke rundt til bruktbutikker? Selvfølgelig deres valg, og deres penger, men det høres rart ut. De fleste som bor så sentralt klarer seg vel med en bil, eller ingen. Det er jo bra kollektivtilbud. 4
SaraEmil Skrevet 19. august #3645 Skrevet 19. august Gjest oss-to skrev (På 12.7.2026 den 19.54): Når Ulrikke spekulerer i fødslar fordi ho veit det doblar sjåartala, er det rein og kynisk kalkulering. Ho brukar sitt eige ufødde barn som eit kommersielt produkt for å lokke til seg klikk. Det mest provoserande er at folk bit på agnet og trykkjer "følg". I staden for å la seg underhalde av denne kyniske bruken av barn og brota på deira rett til eit privatliv, burde reaksjonen vore den stikk motsette. Vil du stoppe at barn blir brukte som forretningsmodell? Slutt å sjå på. Trykk avfølg. Dette👆. Ser en ikke hvor kyniskt barna blir brukt? 6
Viki6 Skrevet 23. august #3646 Skrevet 23. august Ja, ja. Ser at hun har fått seg en inntektskilde til. Må vel øke til 6 assistenter nå da, for å få filmet nok av begge barna. Skjønner ikke at mannen hennes og resten av familien er med på denne utleveringen av barn. Barn har rett til et privatliv. Alle, unntatt Ulrikke, har vel utdannelse og burde være oppegående mennesker. 13 5
erbaremeg Skrevet 23. august #3647 Skrevet 23. august Hmhmh skrev (4 minutter siden): Skrivemåten din sier alt 🤩 Jada, jeg skriver fort og gidder ikke alltid å rette. Eller ser du på meg som lettere utviklingshemmet evt andre diagnoser jeg måtte ha? Hadde vært fint å få ryddet opp i den biten !! Bare å svare om du vil.....
erbaremeg Skrevet 23. august #3648 Skrevet 23. august Mrs Robinson skrev (1 minutt siden): Hyggelig at søster får vite via bruker på KG at bestevenninna hennes ikke er til å stole på, da Hun har viss dette hele tiden . Dette er ikke nytt for Annika
erbaremeg Skrevet 23. august #3649 Skrevet 23. august erbaremeg skrev (Akkurat nå): Hun har viss dette hele tiden . Dette er ikke nytt for Annika Det er noe som er kjent fra barnsben av. Jeg selv kjenne ikke Annika men vet hvem hun er of hun er ikke noe problem for meg men for nærmeste venner er Ulirkke d3n som alltid vill være midtpunkt. Dette kommer direkte fra Annika selv. Venner ville jo ikke henge med henne på grunn av u
erbaremeg Skrevet 23. august #3650 Skrevet 23. august Mrs Robinson skrev (6 minutter siden): Hyggelig at søster får vite via bruker på KG at bestevenninna hennes ikke er til å stole på, da erbaremeg skrev (3 minutter siden): Hun har viss dette hele tiden . Dette er ikke nytt for Annika Det er noe som er kjent fra barnsben av. Jeg selv kjenne ikke Annika men vet hvem hun er of hun er ikke noe problem for meg men for nærmeste venner er Ulirkke d3n som alltid vill være midtpunkt. Dette kommer direkte fra Annika selv. Venner ville jo ikke henge med henne på grunn av u
AprilLudgate Skrevet 23. august #3651 Skrevet 23. august erbaremeg skrev (1 time siden): Nå har den hersens dronning gs født i tillegg. Skam vel også sies at Oscar IKKE FILMET UNDER FØDSELEN!!! Det var d3t 1 av 3 assistenter som gjorde.....eller kanskje alle 3 var tilstede. Jeg blir mer og mer imot denne dama/kjærringa og skjønner virkelig ikke hva Oskar ser i dett hyperaktive monsteret av en kvinne.......men samma det. Som veldig god venninne av meg engang sa(som forsåvidt har vært bestevenninna til storesøster Annika i manne herrens år).. Ulrikke har alltid vært familiens mindpunkt. Hadde de andre 2 søsknene besøk så skulle alltid Ulrikke showe og vise at her er jeg, se på meg, se på hva jeg kan da. Unnskyld til de som evt er fan av henne, men hun drar den laaaaaangt nå. Regner med at det kommer en saftig og laaaaaang update om hele FØDSELEN til Elton (som forøvrig er er grusomt navn). Sitter og med tanker om at de stakkars assistentene får trolig ekstremt mye ekstrajobb nå(som ikke sår i kontakten), siden denne unge er født. Og stakkars foreldre og resten av familien som restaurerer hele dette gamle huset uten p få ei krone(ja det får ikke penger sier hun), de er mer en nok fornøyde når de får kjærlighet og sånt i stedet.....give me a break........mor jobber vel egentlig som advokat,men det gjør hun ikke nå så lenge hun må pusse opp huset til den mest bortskjemte dattera i verden. Snakk om å være et ******l, og **** ta denne w*****e influenseren Å ja jeg misliker denne figuren noe så inne granskauen🤯🤯🤯🤯🤯🤯 Oooooog der ble du rapportert. Hmhmh skrev (1 time siden): Skjerp deg! Hva slags menneske er du? Som sitter å spyr galle når hun har opplevd noe av det fineste som finnes! La henne dele! Du misliker henne så sterkt, men følger med på alt hun gjør! Tenk å bli så provosert av noe du ikke har noe med 😆🤣 Måtte du oppleve karma en dag 💪👌 Rapporter innlegget Hun kommer med stygg ryktespredning. 2
erbaremeg Skrevet 23. august #3652 Skrevet 23. august erbaremeg skrev (12 minutter siden): Hvilken skrivemåte tenker du da? At jeg skriver feil fordi jeg skriver for fort????? Jeg vil vite hva Skrivemåten min er.. spesielt når jeg skriver raskt og ikke retter mine egne feil
erbaremeg Skrevet 23. august #3653 Skrevet 23. august AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Oooooog der ble du rapportert. Rapporter innlegget Hun kommer med stygg ryktespredning. Hvilke ryktespredning? Siter gjerne
Frøken79 Skrevet 23. august #3654 Skrevet 23. august erbaremeg skrev (13 minutter siden): Det er vel fordi jeg kjenner dette motbydelige kvinnemennesket at jeg kan spy ut da. Du vet jo ikke hvem jeg er og jeg kjenner ikke deg. Men det jeg tror er ag du ikke kjenner henne personlig.....som min venninne sa på tlf nå.. hun snakket med annika nå for 7 min. Hun var eingni at det blir litt vel mye dette her. Oppmerkdomhetssyk kalles dette Nå setter du venninnen din i en veldig vanskelig situasjon. Hun stoler åpenbart på deg siden hun referer til en samtale hun akkurat har hatt med søsteren til U. Det blir veldig feil av deg å gjengi den samtalen her. Søsteren kommer jo til å bli konfrontert med dette, og da skjønner hun hvem som plapret. Og din venninne kommer sikkert også til å bli skuffet og sur på at du har skrevet dette her. Ellers så har jeg hørt akkurat det samme som deg. U elsker å ha all oppmerksomhet, og være midtpunkt. Det var nok mange som var lei henne på skolen . Og sikkert mange som synes hun sang fint på avslutninger. Jeg synes U virker manisk. Ho er altså så MYE på alle måter. Utrolig slitsom. Og jeg liker ikke at ho eksponerer barna. Rart ingen stopper henne. 3 4
SaraEmil Skrevet 23. august #3655 Skrevet 23. august Nå er det igjen fødsel som blir innhold. Jeg klarer ikke å slippe tanken på noe en klok dame en gang skrev: "Det fødes pengemaskiner". Når graviditeten dokumenteres fra første graviditetstest, og barnet deretter blir en del av den offentlige profilen, blir det vanskelig å se dette som bare uskyldig deling. Særlig når det også er fortalt hvor mye ekstra inntekt en tidligere fødsel ga. Samtidig skal staten beskytte barn mot sosiale medier og kommersielt press. Men hvem beskytter barna som selv blir innholdet? Det første hver og en av oss kan gjøre, er å avfølge. Vise at dette ikke er greit. Sette barns rett til privatliv foran vårt eget behov for å titte. For kanskje er det nettopp der endringen begynner. Slutt å gjør barnas privatliv til underholdning. 8 3
erbaremeg Skrevet 23. august #3656 Skrevet 23. august Frøken79 skrev (Akkurat nå): Nå setter du venninnen din i en veldig vanskelig situasjon. Hun stoler åpenbart på deg siden hun referer til en samtale hun akkurat har hatt med søsteren til U. Det blir veldig feil av deg å gjengi den samtalen her. Søsteren kommer jo til å bli konfrontert med dette, og da skjønner hun hvem som plapret. Og din venninne kommer sikkert også til å bli skuffet og sur på at du har skrevet dette her. Ellers så har jeg hørt akkurat det samme som deg. U elsker å ha all oppmerksomhet, og være midtpunkt. Det var nok mange som var lei henne på skolen . Og sikkert mange som synes hun sang fint på avslutninger. Jeg synes U virker manisk. Ho er altså så MYE på alle måter. Utrolig slitsom. Og jeg liker ikke at ho eksponerer barna. Rart ingen stopper henne. Nei, hun sitter her nå å ber meg skrive det. Så hun blir ikke skuffet. Det var visst slitsom som barn/ungdom å være på besøk hhos Annika sa den som absolutt hele tiden(Akkurat som nå), alltid skulle være den berømte, allvitende og show ulrikke.. men nå vet jo søster alt dette g venninne som annaikanog jeg har felles siteringer nå. Så det bekymrer meg overhodet ikke
erbaremeg Skrevet 23. august #3657 Skrevet 23. august SaraEmil skrev (3 minutter siden): Nå er det igjen fødsel som blir innhold. Jeg klarer ikke å slippe tanken på noe en klok dame en gang skrev: "Det fødes pengemaskiner". Når graviditeten dokumenteres fra første graviditetstest, og barnet deretter blir en del av den offentlige profilen, blir det vanskelig å se dette som bare uskyldig deling. Særlig når det også er fortalt hvor mye ekstra inntekt en tidligere fødsel ga. Samtidig skal staten beskytte barn mot sosiale medier og kommersielt press. Men hvem beskytter barna som selv blir innholdet? Det første hver og en av oss kan gjøre, er å avfølge. Vise at dette ikke er greit. Sette barns rett til privatliv foran vårt eget behov for å titte. For kanskje er det nettopp der endringen begynner. Slutt å gjør barnas privatliv til underholdning. Jeg er er en av de som avfølger nå. Jeg "likte" henne som musiker siden jeg er musiker selv og har jobbet sammen med henne i mama mia oppsettet...men nå..nei!!!!!!!!! Folk misbruker barna før og i det øyeblikket de er født. Det er det hun gjørr. 7
AprilLudgate Skrevet 23. august #3658 Skrevet 23. august erbaremeg skrev (24 minutter siden): Hvilke ryktespredning? Siter gjerne Er du SÅ kort? »X familiemedlem ved navn sa slik og sånn ifølge felles venninne». I flere poster. 4
AprilLudgate Skrevet 23. august #3659 Skrevet 23. august erbaremeg skrev (18 minutter siden): Nei, hun sitter her nå å ber meg skrive det. Så hun blir ikke skuffet. Det var visst slitsom som barn/ungdom å være på besøk hhos Annika sa den som absolutt hele tiden(Akkurat som nå), alltid skulle være den berømte, allvitende og show ulrikke.. men nå vet jo søster alt dette g venninne som annaikanog jeg har felles siteringer nå. Så det bekymrer meg overhodet ikke 😆😆😆😂😂😂😂 Ah. Dagens. 3 1
Viki6 Skrevet 23. august #3660 Skrevet 23. august Jeg fulgte henne en stund pga huset. Det hun ga 20 mill for, og skulle bevare mest mulig av. Ikke gjøre så mye med osv. Joda 😄. Der har vel hele familien vært i arbeid i 2 (?) år, unntatt hun som eier det. Huset er strippet, og interiørklonsulent jobber på spreng. Sluttsummen for det huset kommer til å bli skyhøy. Og pengene hun tjener på noen julekonserter i desember strekker neppe til. Så hva gjør man da? Jo, da selger man privatlivet sitt og utleverer barna sine fra morgen til kveld. Det er kvalmt! Ut fra det som står på KG, er huset kun registrert på henne. Kanskje for arvede penger, siden Oscar ikke eier noe? Håper han får noe igjen for innsatsen om det blir slutt da. 10 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå