loveanimals Skrevet 4. juli #3561 Skrevet 4. juli Jobbermedbarn skrev (9 timer siden): Fikk opp snappen hennes tilfeldigvis i går og klikket meg dessverre inn og der viser hun ultralyd bildet av begge barna og spør om folk synes de ligner på hverandre??? Jeg ble virkelig helt satt ut. For det første er det jo ganske spesielt for mange å se et foster i magen, men det verste er at hun gjør dette helt ukritisk uten noen som helst respekt for de to barna sine. Hun har rett og slett mistet det helt og er blitt den verste av de verste. Nå er hun blokkert så jeg aldri lar meg friste igjen, synes det hun holder på med er forkastelig! Er jo ikke et hakk bedre familien rundt henne heller dessverre 7
kokkos Skrevet 7. juli #3562 Skrevet 7. juli NedOpp skrev (På 27.6.2026 den 16.26): Det er så ekstrem kontrast mellom henne og venninnen Pernille Maurstad. Med mindre det er ting jeg ikke har fått med meg der altså. Alexandra Joner er jo så langt et foregangseksempel på hvordan man kan leve som influenser, få barn, og IKKE eksponere ungen verken med bilder eller opplysninger. Ja. Jeg syns i utgangspunktet P. Maurstad er litt ok å følge, men det trekker så ned for min del når Brandstorp dukker opp i feeden. Den mammapoden(?) er også totalt uinteressant med Brandstorp på laget. 6 8
SurPotet Skrevet 7. juli #3563 Skrevet 7. juli kokkos skrev (40 minutter siden): Ja. Jeg syns i utgangspunktet P. Maurstad er litt ok å følge, men det trekker så ned for min del når Brandstorp dukker opp i feeden. Den mammapoden(?) er også totalt uinteressant med Brandstorp på laget. Hadde vært interessant om de tok opp barneksponering med en ekspert på temaet. Men det hadde vel bare blitt sånn; «man velger selv hva man synes er best for sitt barn 🌈. Det er lov å mene forskjellig» for det meste enig i det, men ikke på dette temaet 3 7
NedOpp Skrevet 8. juli #3564 Skrevet 8. juli kokkos skrev (10 timer siden): Ja. Jeg syns i utgangspunktet P. Maurstad er litt ok å følge, men det trekker så ned for min del når Brandstorp dukker opp i feeden. Den mammapoden(?) er også totalt uinteressant med Brandstorp på laget. Enig!
Irja Skrevet 10. juli #3565 Skrevet 10. juli Far, mor OG bror jobber på huset hennes nå. Dette er ikke første arbeidsdag for familien. Håper hun betaler de. Dette er ikke akkurat snakk om å hjelpe til litt i noen dager. Det går i ett kjør året rundt. Hun har relativt unge foreldre. Antar de er i jobb. Men prinsesse Ulrikke krever sitt. Ferien deres går vel med til å please henne, tenker jeg. 2
suprise Skrevet 10. juli #3566 Skrevet 10. juli Jeg følger ikke, men etter å ha sett 2 ep av Mødrene på viaplay tenkte jeg gud så intens hun er.... Det samme var moren. Mitt inntrykk var at kjæresten eller mannen om de nå er gift så sliten og litt lei ut av hele dama..... Durazell kanin som var veldig krevende. 6 3
refill Skrevet 10. juli #3567 Skrevet 10. juli Irja skrev (3 timer siden): Far, mor OG bror jobber på huset hennes nå. Dette er ikke første arbeidsdag for familien. Håper hun betaler de. Dette er ikke akkurat snakk om å hjelpe til litt i noen dager. Det går i ett kjør året rundt. Hun har relativt unge foreldre. Antar de er i jobb. Men prinsesse Ulrikke krever sitt. Ferien deres går vel med til å please henne, tenker jeg. Så ut som assistent var sendt for å hente lister (elns) vinduene her en dag og? Lurer på hva som står i den arbeidsbeskrivelsen 🤭 2 1
mariie Skrevet 10. juli #3568 Skrevet 10. juli refill skrev (40 minutter siden): Så ut som assistent var sendt for å hente lister (elns) vinduene her en dag og? Lurer på hva som står i den arbeidsbeskrivelsen 🤭 alt for pr og kjendisstatus står det der 5 1
oss-to Skrevet 12. juli #3569 Skrevet 12. juli (endret) Når Ulrikke spekulerer i fødslar fordi ho veit det doblar sjåartala, er det rein og kynisk kalkulering. Ho brukar sitt eige ufødde barn som eit kommersielt produkt for å lokke til seg klikk. Det mest provoserande er at folk bit på agnet og trykkjer "følg". I staden for å la seg underhalde av denne kyniske bruken av barn og brota på deira rett til eit privatliv, burde reaksjonen vore den stikk motsette. Vil du stoppe at barn blir brukte som forretningsmodell? Slutt å sjå på. Trykk avfølg. Endret 13. juli av oss-to . 11 11
Viki6 Skrevet 13. juli #3570 Skrevet 13. juli Hun fyker rundt som en tulling i varmen. Hytteturer, party, Sverigetur.... Samtidig som hun faktisk ser helt utslitt ut, og spekulerer om snart fødsel. 4 2
Stargaze Skrevet 13. juli #3571 Skrevet 13. juli Hun er helt forferdelig. Enkelt og greit. Virker som om hun er på en desperat jakt etter klikk og penger. Selger barna fra unnfangelsesøyeblikkwt, og peser på. Et trist liv. 5 5
oss-to Skrevet 13. juli #3572 Skrevet 13. juli Det har oppstått eit kynisk klasseskilje i sosiale medium. På den eine sida har du influensarar som byggjer ein karriere på eige talent, kreativitet og teft. På den andre sida har du dei som ikkje har noko anna å selje enn sine egne barn.Når ein spekulerer i svangerskap og fødslar for opne kamera, er det ikkje kreativitet , det er rein og kynisk utnytting. Slutt å sponse denne bransjen med merksemda di. Vis ryggrad – trykk avfølg. 13 9
Astilbe Skrevet 13. juli #3573 Skrevet 13. juli Viki6 skrev (6 timer siden): Hun fyker rundt som en tulling i varmen. Hytteturer, party, Sverigetur.... Samtidig som hun faktisk ser helt utslitt ut, og spekulerer om snart fødsel. Ja, hun kan ikke hjelpe til noe i huset fordi hun er gravid 😂 1
Viki6 Skrevet 13. juli #3574 Skrevet 13. juli Astilbe skrev (24 minutter siden): Ja, hun kan ikke hjelpe til noe i huset fordi hun er gravid 😂 Hun trenger jo ikke det 😄. Mamma, pappa, bror og mann jobber jo vettet av seg i tillegg til sine jobber. Mens hun som ikke jobber, har tre assistenter 🤔 8 1
Astilbe Skrevet 13. juli #3575 Skrevet 13. juli Viki6 skrev (1 minutt siden): Hun trenger jo ikke det 😄. Mamma, pappa, bror og mann jobber jo vettet av seg i tillegg til sine jobber. Mens hun som ikke jobber, har tre assistenter 🤔 Sant det. Absurd 😂😂 3
Stargaze Skrevet 14. juli #3576 Skrevet 14. juli Hvor lenge kan en mann holde ut med en sånn egotripper? 3 1
K@tt Skrevet 14. juli #3577 Skrevet 14. juli Viki6 skrev (17 timer siden): Hun trenger jo ikke det 😄. Mamma, pappa, bror og mann jobber jo vettet av seg i tillegg til sine jobber. Mens hun som ikke jobber, har tre assistenter 🤔 Tre? Hva gjør de for noe da? 🤔
Viki6 Skrevet 14. juli #3578 Skrevet 14. juli K@tt skrev (3 minutter siden): Tre? Hva gjør de for noe da? 🤔 Aner ikke 😄. Hun sa at de var tre, og fornavnene deres. Så nesten litt flau ut. Ser ut som de hjelper henne å filme innhold, passer sønnen, lager mat, gjør ærender og sånt. Regner med at de jobber på skift, og sikkert ikke fulltid.
os Maxilla Skrevet 14. juli #3579 Skrevet 14. juli oss-to skrev (17 timer siden): Det har oppstått eit kynisk klasseskilje i sosiale medium. På den eine sida har du influensarar som byggjer ein karriere på eige talent, kreativitet og teft. På den andre sida har du dei som ikkje har noko anna å selje enn sine egne barn.Når ein spekulerer i svangerskap og fødslar for opne kamera, er det ikkje kreativitet , det er rein og kynisk utnytting. Slutt å sponse denne bransjen med merksemda di. Vis ryggrad – trykk avfølg. Gå gjerne enda et steg videre og trykk skjul/vil ikke se dette også! Vet ikke om det faktisk betyr noe for statistikken deres, men jeg kan da aldri tenke meg at det trekker opp. Og så risikerer man ikke å plutselig ha trykket innom noe mens man blar gjennom andre ting. Nå har jeg aldri fulgt en eneste influenser i noe media, men det føles ikke alltid nok. Trykker jeg skjul føler jeg at jeg får vist dem fingern litt. 2 4
Astilbe Skrevet 14. juli #3580 Skrevet 14. juli Stargaze skrev (7 timer siden): Hvor lenge kan en mann holde ut med en sånn egotripper? Til evig tid - hvis man er en tøffel kanskje? 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå