Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tre assistenter for å gjøre det helt vanlige folk gjør på helt vanlige dager? Er så spesielt at jeg ikke klarer å la være å sponse henne med snapinntekter. Skammer meg. 😅

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri sendt hjem forelder første dagen, uansett hvor bra det går for øyeblikket. Hadde heller planlagt at forelder kunne gå fra neste dag. Hadde heller ikke hatt barnet til å sove der første dagen. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
SurPotet skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde aldri sendt hjem forelder første dagen, uansett hvor bra det går for øyeblikket. Hadde heller planlagt at forelder kunne gå fra neste dag. Hadde heller ikke hatt barnet til å sove der første dagen. 

Nei, det er uvanlig. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Astilbe skrev (4 timer siden):

Tre assistenter for å gjøre det helt vanlige folk gjør på helt vanlige dager? Er så spesielt at jeg ikke klarer å la være å sponse henne med snapinntekter. Skammer meg. 😅

Hvordan klarte fork seg før nett og assistenter. Hun må jo ha hjelp til alt. Mamma vasker klær. Oskar lager mat....3 assistenter hva faaen????

• Liker 5
Skrevet
erbaremeg skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarte fork seg før nett og assistenter. Hun må jo ha hjelp til alt. Mamma vasker klær. Oskar lager mat....3 assistenter hva faaen????

Ja, det er helt utrolig. Hele familien hennes er jo hennes assistenter i tillegg. Jeg forstår ikke at hun ikke kan bidra noe i huset, når hun kan gjøre så mye annet - som å tråle alle bruktbutikker..? 

• Liker 3
Skrevet
Astilbe skrev (6 minutter siden):

Ja, det er helt utrolig. Hele familien hennes er jo hennes assistenter i tillegg. Jeg forstår ikke at hun ikke kan bidra noe i huset, når hun kan gjøre så mye annet - som å tråle alle bruktbutikker..? 

Handler nok mer om viljen ☺️

• Liker 4
Skrevet
erbaremeg skrev (22 timer siden):

To assistenter på jobb samtidig i dag 😅 

En til å filme henne og en til å lage mat. Greit liv. 

• Liker 3
Skrevet
refill skrev (15 minutter siden):

Latterlig 😂

• Liker 2
Skrevet

Når de må være to voksne mennesker i lang tid for å vaske en gammel lampeskjerm…

ikke rart hun trenger så mange assistenter!

Og nå er hun 37 uker på vei, så faren for prematurfødsel er over.

• Liker 1
Skrevet
HMK skrev (På 31.7.2026 den 12.28):

Jeg forstår ikke valget av det alt for mørke håret. Hvorfor ikke være blond? 

Hun farget det rødt for litt siden, men så var ser like fort tilbake til mørkt. Hørte samboeren sa klart NEI når hun spurte om han kunne tenke seg rødt hår på henne så var kanskje derfor? 

Skrevet

Så mye styr pga en seng…🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (22 timer siden):

... og hva gjør hun? Blir filmet mens hun gjør fjas?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
K@tt skrev (2 timer siden):

... og hva gjør hun? Blir filmet mens hun gjør fjas?

Ja. Vasker en lampeskjerm. Ser på bruktbutikker. Stikker innom huset. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun må tjene relativt greit på den massive barneeksponeringa si, med tre assistenter, leilighet og en diger villa som totalrenoveres. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
refill skrev (16 timer siden):

Ja. Vasker en lampeskjerm. Ser på bruktbutikker. Stikker innom huset. 

🤯

Skrevet
refill skrev (På 5.8.2026 den 20.54):

Det må være kjekt. Hun skylder på bekken og svangerskap....vel, folk klarte ting før assistenter. Jaja, men dokumenteres m kamera må det jo selvsagt. Hun pynta nå den der paien delvis selv i allefall 😉

Skrevet
Astilbe skrev (På 4.8.2026 den 22.57):

Du sier noe der. Noen lurte på lønna de fikk for å ordne det huset. Men svaret var kjærlighet.  Synes litt synd på de assistentene også lurer virkelig på hvor lenge de kommer til å jobbe....eller hva de må gjøre når barnet bli født. De må vel vaske, rydde, lage mat og alt mulig.....slik som vi andre har måtte gjøre selv i alle tider. Altså godt med litt hjelp men det får da være grenser liksom haha

• Liker 3
Skrevet
erbaremeg skrev (8 timer siden):

Du sier noe der. Noen lurte på lønna de fikk for å ordne det huset. Men svaret var kjærlighet.  Synes litt synd på de assistentene også lurer virkelig på hvor lenge de kommer til å jobbe....eller hva de må gjøre når barnet bli født. De må vel vaske, rydde, lage mat og alt mulig.....slik som vi andre har måtte gjøre selv i alle tider. Altså godt med litt hjelp men det får da være grenser liksom haha

Jeg vet at jeg hadde fått hjelp av min familie også, hvis jeg trengte det. Men jeg hadde aldri i verden hatt samvittighet til å la de jobbe så mye som det ser ut som at de gjør (kombinert med full jobb) - mens jeg selv svinset rundt, filmet og bidro ca null. Ja, jeg vet hun er gravid. Men hun kan jo tydeligvis gjøre masse annet 😂

De assistentene hennes må nok belage seg på mye husarbeid og matlaging ja. Og barnepass av eldstemann 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Siden jeg er så sur og kritisk til henne ellers, så skal jeg være litt positiv også. Jeg syns hun er rolig i forhold til forestående fødsel, og at hun ikke melker det på samme måte som f.eks. Sara Emilie gjorde. Nå blir det mest sannsynlig fødsel innen kort tid, syns det var helt riktig å ringe føden i går. 

Sånn. Litt balanse i regnskapet 😂

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...