Gjest oss-to Skrevet 14. juli #3581 Skrevet 14. juli os Maxilla skrev (50 minutter siden): Gå gjerne enda et steg videre og trykk skjul/vil ikke se dette også! Vet ikke om det faktisk betyr noe for statistikken deres, men jeg kan da aldri tenke meg at det trekker opp. Og så risikerer man ikke å plutselig ha trykket innom noe mens man blar gjennom andre ting. Nå har jeg aldri fulgt en eneste influenser i noe media, men det føles ikke alltid nok. Trykker jeg skjul føler jeg at jeg får vist dem fingern litt. 🎯
K@tt Skrevet 14. juli #3582 Skrevet 14. juli Viki6 skrev (1 time siden): Aner ikke 😄. Hun sa at de var tre, og fornavnene deres. Så nesten litt flau ut. Ser ut som de hjelper henne å filme innhold, passer sønnen, lager mat, gjør ærender og sånt. Regner med at de jobber på skift, og sikkert ikke fulltid. 😳 kan ikke skjønne hun trenger TRE assistenter: vanlige folk trenger jo ikke én en gang.… 7
Litenoggod Skrevet 20. juli #3583 Skrevet 20. juli K@tt skrev (På 14.7.2026 den 11.48): 😳 kan ikke skjønne hun trenger TRE assistenter: vanlige folk trenger jo ikke én en gang.… Det har jeg lurt på også, samtidig hvordan får hun betalt dem og hvordan har de råd til alt sammen. Hun har vel bare Snapchat inntekten 1
wilfa Skrevet 20. juli #3584 Skrevet 20. juli Litenoggod skrev (2 timer siden): Det har jeg lurt på også, samtidig hvordan får hun betalt dem og hvordan har de råd til alt sammen. Hun har vel bare Snapchat inntekten Hun tjener jo ikke bare på snap🙈 Har jo flere oppdrag som artist. Dessuten tenker jeg at det hun tjener på juleturneen sin kan hun leve veldig godt på resten av året
Viki6 Skrevet 20. juli #3585 Skrevet 20. juli (endret) wilfa skrev (2 timer siden): Hun tjener jo ikke bare på snap🙈 Har jo flere oppdrag som artist. Dessuten tenker jeg at det hun tjener på juleturneen sin kan hun leve veldig godt på resten av året Nok til å betale for det grisedyre huset, leie av leilighet, ny bil, assistenter, intreriørkonsulent osv? Bare tenk på hva hva spesielle fliser, tapeter og vinduer koster. Vet ikke hva de ga for huset, nen det har uten tvil kostet noen millioner etter det, selv om det står helt uferdig. Vil tro at han bare har en vanlig lederlønn. Tipper det er mye forskudd på arv inne i bildet. Men det som irriterer meg er det hun sier titt og ofte om at i våre familier hjelper vi hverandre. Har aldri sett at Oscar og hun har hjulpet noen... Endret 20. juli av Viki6 4
Litenoggod Skrevet 20. juli #3586 Skrevet 20. juli Viki6 skrev (2 timer siden): Nok til å betale for det grisedyre huset, leie av leilighet, ny bil, assistenter, intreriørkonsulent osv? Bare tenk på hva hva spesielle fliser, tapeter og vinduer koster. Vet ikke hva de ga for huset, nen det har uten tvil kostet noen millioner etter det, selv om det står helt uferdig. Vil tro at han bare har en vanlig lederlønn. Tipper det er mye forskudd på arv inne i bildet. Men det som irriterer meg er det hun sier titt og ofte om at i våre familier hjelper vi hverandre. Har aldri sett at Oscar og hun har hjulpet noen... Mener de ga 20 mill for huset 1
Mrs Kaizer Skrevet 20. juli #3587 Skrevet 20. juli Merkelige greier at mor, far og bror jobber «døgnet rundt» i huset deres. Har de ikke annet liv? Bruker de all ferie og fritid på hennes hus? Og jeg er veldig nysgjerrig på kostnaden til dette huset? Virker som budsjettet er endeløst.. Ikke rart at alt må snappes🤑 Hadde aldri i livet orket å leve sånn at hele livet mitt og alle i det må deles i det offentlige for å tjene penger. 8 6
MzMe Skrevet 20. juli #3588 Skrevet 20. juli Litenoggod skrev (4 timer siden): Mener de ga 20 mill for huset Prisantydningen var på 20 mill, men det er ikke kjent hva de egentlig gav for huset.
mariie Skrevet 25. juli #3589 Skrevet 25. juli (endret) 20.mill og hun eier det alene i følge et google søk Endret 25. juli av mariie 2
Kønn Skrevet torsdag kl. 13:01 #3590 Skrevet torsdag kl. 13:01 mariie skrev (På 25.7.2026 den 23.31): 20.mill og hun eier det alene i følge et google søk Ja da er det ikke rart at mannen er tøffel… Sikkert godt å komme seg på jobb🙈 1
Kønn Skrevet torsdag kl. 13:13 #3591 Skrevet torsdag kl. 13:13 Ser hun har søkt om å bygge basseng også, 6x4 m. Ingen av naboene har kommet med innsigelser. Henger det penger på trærne på Frøen…? 1
Poyse Skrevet torsdag kl. 18:13 #3592 Skrevet torsdag kl. 18:13 MzMe skrev (På 20.7.2026 den 14.10): Prisantydningen var på 20 mill, men det er ikke kjent hva de egentlig gav for huset. Det er offentlig informasjon, så det er kjent jo.
HMK Skrevet fredag kl. 10:28 #3593 Skrevet fredag kl. 10:28 Jeg forstår ikke valget av det alt for mørke håret. Hvorfor ikke være blond? 2 1
cerruti Skrevet lørdag kl. 13:59 #3594 Skrevet lørdag kl. 13:59 HMK skrev (På 31.7.2026 den 12.28): Jeg forstår ikke valget av det alt for mørke håret. Hvorfor ikke være blond? Enig - både mor og datter er finest blonde. 3
Irja Skrevet 1 time siden #3595 Skrevet 1 time siden HMK skrev (På 31.7.2026 den 12.28): Jeg forstår ikke valget av det alt for mørke håret. Hvorfor ikke være blond? Burde absolutt ha lysere hår ja. Ikke nødvendigvis lys blond, men er mange nyanser mellom det og svart ..
Astilbe Skrevet 41 minutter siden #3596 Skrevet 41 minutter siden Jeg forstår ikke hvorfor barnet hadde nesten full dag i barnehagen alene første dag? Ser at hun svarer på spørsmål om dette, og sier at han er vant til mange mennesker og er med på så mye ellers. Helt enig i at det er individuelle behov ved tilvenning, men han er fortsatt ganske liten - og hodet blir fullt av inntrykk. Syns bare det hørtes ut som en heftig start.. Men det er klart - mor har jo en haug med assistenter, så det er riktig at han har vant til mange mennesker 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå