Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Astilbe skrev (2 timer siden):

Siden jeg er så sur og kritisk til henne ellers, så skal jeg være litt positiv også. Jeg syns hun er rolig i forhold til forestående fødsel, og at hun ikke melker det på samme måte som f.eks. Sara Emilie gjorde. Nå blir det mest sannsynlig fødsel innen kort tid, syns det var helt riktig å ringe føden i går. 

Sånn. Litt balanse i regnskapet 😂

Da kan jeg dra det tilbake😅. For maken til bruk av gule overskrifter og fronting av pengemaskinen. Fødselen og barn nummer to blir brukt for alt det er verdt for å finansiere millionvillaen. Det spys ut gule overskrifter, og ungene fremstår som ingenting annet enn ren business.

Endret av SaraEmil
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun eier huset alene og gjør ingenting, mens mannen hennes og familien hennes jobber gratis der i et par år. Ja, ja. Må være deilig å være en sånn primadonna, og ha tre assistenter i tillegg 🙂. De julekonsertene i desember må være ekstremt godt betalt.

La forresten merke til en ting da mannen hennes var ute og hentet seng sammen med en av assistentene. Han så mye gladere og avslappet ut da enn når han er med Ulrikke. Sammen med henne, ser han mer og mer mutt ut. Nesten aldri et smil å se.

• Liker 5
Skrevet
erbaremeg skrev (22 timer siden):

Du sier noe der. Noen lurte på lønna de fikk for å ordne det huset. Men svaret var kjærlighet.  Synes litt synd på de assistentene også lurer virkelig på hvor lenge de kommer til å jobbe....eller hva de må gjøre når barnet bli født. De må vel vaske, rydde, lage mat og alt mulig.....slik som vi andre har måtte gjøre selv i alle tider. Altså godt med litt hjelp men det får da være grenser liksom haha

Det er da ikke synd på folk som må jobbe for lønna?

Skrevet
SaraEmil skrev (33 minutter siden):

Da kan jeg dra det tilbake😅. For maken til bruk av gule overskrifter og fronting av pengemaskinen. Fødselen og barn nummer to blir brukt for alt det er verdt for å finansiere millionvillaen. Det spys ut gule overskrifter, og ungene fremstår som ingenting annet enn ren business.

Og filma vel telefonen med føden? Ja, jeg ble sendt inn til henne av snap, og ble frista i et par minutter, skjer ikke igjen. 🙈

• Nyttig 1
Skrevet
SaraEmil skrev (1 time siden):

Ja, jeg var kanskje litt raus da😂

At hun eksponerer barna er det ingen tvil om, hun er vel kanskje en av verstingene? Men jeg tenkte mer på «er det fødsel på gang?» som f.eks. Sara Emilie holdt på med daglig siden uke 12, det har hun ikke gjort. 

Har hun sagt noe om hun tenker å filme under fødselen også? Forundrer meg ikke i så fall. Da blir vel huset nedbetalt ganske fort 😅

Skrevet
Astilbe skrev (11 minutter siden):

Ja, jeg var kanskje litt raus da😂

At hun eksponerer barna er det ingen tvil om, hun er vel kanskje en av verstingene? Men jeg tenkte mer på «er det fødsel på gang?» som f.eks. Sara Emilie holdt på med daglig siden uke 12, det har hun ikke gjort. 

Har hun sagt noe om hun tenker å filme under fødselen også? Forundrer meg ikke i så fall. Da blir vel huset nedbetalt ganske fort 😅

Jeg ser bare det som dukker opp på Utforsk, men husker BT skrev om den vanvittige inntektsøkningen hennes ved forrige fødsel. Det viser bare hvordan folks nysgjerrighet og jakten på penger overkjører alt . Barna blir brukt for tall og klikk, uten mulighet til å si nei til at privatlivet deres utleveres.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (6 timer siden):

Det er da ikke synd på folk som må jobbe for lønna?

Nei, ikke det jeg mener. Bare lurer på alt de må gjøre for henne.....altså som ikke blir informert om på forhånd. Med andre ord ting som ikke er avtalt eller noe sånt.  Selvsagt skal folk jobbe for lønna, det er da vanlig det. Men samme det. Hun er uansett den siste jeg hadde jobba for. Og de tre assistene er jo sikkert blodfan i tillegg.

• Liker 1
Skrevet

Enn å sette opp tlf på lekekjøkkenet til sønnen for å filme lekestunden hun skulle ha med han? Er jo helt bak mål!!

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...