SaraEmil Skrevet 9. august #3621 Skrevet 9. august (endret) Astilbe skrev (2 timer siden): Siden jeg er så sur og kritisk til henne ellers, så skal jeg være litt positiv også. Jeg syns hun er rolig i forhold til forestående fødsel, og at hun ikke melker det på samme måte som f.eks. Sara Emilie gjorde. Nå blir det mest sannsynlig fødsel innen kort tid, syns det var helt riktig å ringe føden i går. Sånn. Litt balanse i regnskapet 😂 Da kan jeg dra det tilbake😅. For maken til bruk av gule overskrifter og fronting av pengemaskinen. Fødselen og barn nummer to blir brukt for alt det er verdt for å finansiere millionvillaen. Det spys ut gule overskrifter, og ungene fremstår som ingenting annet enn ren business. Endret 9. august av SaraEmil 6 1
Viki6 Skrevet 9. august #3622 Skrevet 9. august Hun eier huset alene og gjør ingenting, mens mannen hennes og familien hennes jobber gratis der i et par år. Ja, ja. Må være deilig å være en sånn primadonna, og ha tre assistenter i tillegg 🙂. De julekonsertene i desember må være ekstremt godt betalt. La forresten merke til en ting da mannen hennes var ute og hentet seng sammen med en av assistentene. Han så mye gladere og avslappet ut da enn når han er med Ulrikke. Sammen med henne, ser han mer og mer mutt ut. Nesten aldri et smil å se. 10 1
Lykkeliten* Skrevet 9. august #3623 Skrevet 9. august erbaremeg skrev (22 timer siden): Du sier noe der. Noen lurte på lønna de fikk for å ordne det huset. Men svaret var kjærlighet. Synes litt synd på de assistentene også lurer virkelig på hvor lenge de kommer til å jobbe....eller hva de må gjøre når barnet bli født. De må vel vaske, rydde, lage mat og alt mulig.....slik som vi andre har måtte gjøre selv i alle tider. Altså godt med litt hjelp men det får da være grenser liksom haha Det er da ikke synd på folk som må jobbe for lønna?
NedOpp Skrevet 9. august #3624 Skrevet 9. august SaraEmil skrev (33 minutter siden): Da kan jeg dra det tilbake😅. For maken til bruk av gule overskrifter og fronting av pengemaskinen. Fødselen og barn nummer to blir brukt for alt det er verdt for å finansiere millionvillaen. Det spys ut gule overskrifter, og ungene fremstår som ingenting annet enn ren business. Og filma vel telefonen med føden? Ja, jeg ble sendt inn til henne av snap, og ble frista i et par minutter, skjer ikke igjen. 🙈 1 1
Astilbe Skrevet 9. august #3625 Skrevet 9. august SaraEmil skrev (1 time siden): Da kan jeg dra det tilbake😅. For maken til bruk av gule overskrifter og fronting av pengemaskinen. Fødselen og barn nummer to blir brukt for alt det er verdt for å finansiere millionvillaen. Det spys ut gule overskrifter, og ungene fremstår som ingenting annet enn ren business. Ja, jeg var kanskje litt raus da😂 At hun eksponerer barna er det ingen tvil om, hun er vel kanskje en av verstingene? Men jeg tenkte mer på «er det fødsel på gang?» som f.eks. Sara Emilie holdt på med daglig siden uke 12, det har hun ikke gjort. Har hun sagt noe om hun tenker å filme under fødselen også? Forundrer meg ikke i så fall. Da blir vel huset nedbetalt ganske fort 😅 1
SaraEmil Skrevet 9. august #3626 Skrevet 9. august Astilbe skrev (11 minutter siden): Ja, jeg var kanskje litt raus da😂 At hun eksponerer barna er det ingen tvil om, hun er vel kanskje en av verstingene? Men jeg tenkte mer på «er det fødsel på gang?» som f.eks. Sara Emilie holdt på med daglig siden uke 12, det har hun ikke gjort. Har hun sagt noe om hun tenker å filme under fødselen også? Forundrer meg ikke i så fall. Da blir vel huset nedbetalt ganske fort 😅 Jeg ser bare det som dukker opp på Utforsk, men husker BT skrev om den vanvittige inntektsøkningen hennes ved forrige fødsel. Det viser bare hvordan folks nysgjerrighet og jakten på penger overkjører alt . Barna blir brukt for tall og klikk, uten mulighet til å si nei til at privatlivet deres utleveres. 3 2
erbaremeg Skrevet 9. august #3627 Skrevet 9. august Lykkeliten* skrev (6 timer siden): Det er da ikke synd på folk som må jobbe for lønna? Nei, ikke det jeg mener. Bare lurer på alt de må gjøre for henne.....altså som ikke blir informert om på forhånd. Med andre ord ting som ikke er avtalt eller noe sånt. Selvsagt skal folk jobbe for lønna, det er da vanlig det. Men samme det. Hun er uansett den siste jeg hadde jobba for. Og de tre assistene er jo sikkert blodfan i tillegg. 2
Mrs Kaizer Skrevet 9. august #3628 Skrevet 9. august Enn å sette opp tlf på lekekjøkkenet til sønnen for å filme lekestunden hun skulle ha med han? Er jo helt bak mål!! 6 10
Lorieen Skrevet 9. august #3629 Skrevet 9. august Altså, Ulrikke - at du har blemmer i underlivet? Den informasjonen kunne jeg klart meg alldeles utmerket uten, kjenner jeg… 14
Anonym6789 Skrevet 10. august #3630 Skrevet 10. august Dere vet at dere som vet alt og kritiserer alt hun gjør, er grunnen til at hun kan betale assistenter for å filme henne?😂 er jo dere som holder liv i businessen 7 2
Stargaze Skrevet 10. august #3631 Skrevet 10. august Den der businessen der kommer det uansett ikke til å være liv i særlig lenge. Hun har ikke noe å komme med i det hele tatt. Bortsett fra å selge unger og vise hvor lite hun bidrar med selv i huset. Begrenset hvor festlig folk synes det er å følge en dørgende lat dame som opptrer som en bortskjemt prinsesse. Så no worries. 2 5
erbaremeg Skrevet 11. august #3632 Skrevet 11. august Mrs Kaizer skrev (På 9.8.2026 den 22.59): Enn å sette opp tlf på lekekjøkkenet til sønnen for å filme lekestunden hun skulle ha med han? Er jo helt bak mål!! Tenkte på det samme. I tillegg visste tydeligvis ungen hvordan han skulle oppføre seg når det var kamera tilstede. Direkte flaut å sette opp et kamera når de skal leke. Leker de så sjeldent at det må dokumenteres? Men hun har da fått åpning skal vite, så det må vel dokumenteres alt som dokumenteres kan nå. 3 3
Lineaaa Skrevet 12. august #3633 Skrevet 12. august Å live-snappe at hun napper barten.. altså, hvem vil se disse ekle snappene??? Æsj. Avfulgt for alltid. 4 2
erbaremeg Skrevet 13. august #3634 Skrevet 13. august Lineaaa skrev (4 timer siden): Å live-snappe at hun napper barten.. altså, hvem vil se disse ekle snappene??? Æsj. Avfulgt for alltid. Og tok nesehåra. Mente vel at det var skambelagt å snakke om sånt mente jeg at jeg leste eller hørte. Utrolig hva folk legger ut på snap.... 1
erbaremeg Skrevet 13. august #3635 Skrevet 13. august Astilbe skrev (På 9.8.2026 den 8.10): Siden jeg er så sur og kritisk til henne ellers, så skal jeg være litt positiv også. Jeg syns hun er rolig i forhold til forestående fødsel, og at hun ikke melker det på samme måte som f.eks. Sara Emilie gjorde. Nå blir det mest sannsynlig fødsel innen kort tid, syns det var helt riktig å ringe føden i går. Sånn. Litt balanse i regnskapet 😂 Er enig der. Ang å ringe føden altså. Og forsåvidt alt det andre også. Bra vi får balansert litt her😂
Mrs Kaizer Skrevet 13. august #3636 Skrevet 13. august Men hvorfor fjerne hårene i nesa? Det er jo ingen som ser dem? De har jo sin funksjon, nemlig å hindre at en får rusk og rask ned i luftveiene. 2
Stargaze Skrevet 13. august #3637 Skrevet 13. august Lineaaa skrev (10 timer siden): Å live-snappe at hun napper barten.. altså, hvem vil se disse ekle snappene??? Æsj. Avfulgt for alltid. Sier litt om hva hun faktisk har å komme med. Ingenting. 2 5
Astilbe Skrevet 13. august #3638 Skrevet 13. august Hun har blitt så husvarm på snap at det snappes om ekle ting om egen kropp. Altså - blemmer i underlivet?! Bare å følge med videre - kommer sikkert bare mer av «sånn så bæsjen min ut i dag» 😂 2
loveless Skrevet 13. august #3639 Skrevet 13. august Astilbe skrev (4 timer siden): Hun har blitt så husvarm på snap at det snappes om ekle ting om egen kropp. Altså - blemmer i underlivet?! Bare å følge med videre - kommer sikkert bare mer av «sånn så bæsjen min ut i dag» 😂 Håpe det ikke er herpes og at hun smitter ungen på vei ut 🤢🤢
FruRosa Skrevet 13. august #3640 Skrevet 13. august loveless skrev (2 timer siden): Håpe det ikke er herpes og at hun smitter ungen på vei ut 🤢🤢 Hun har fortalt at det er hånd fot og munnsykdom. Og at hun har vært i dialog med føden. For øvrig er jeg helt enig i at hun deler altfor mye!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå