Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
SaraEmil skrev (27 minutter siden):

🎯. Spot on!.Kombinasjonen av PR-kåte foreldre og seerkåte følgere gjør at et barn har tapt før det i det hele tatt er to streker på testen. Vi lønner foreldrene med klikk nå, mens fellesskapet og barna selv må ta regningen i fremtiden.

Om ti år er dette en 100% tragedie.  Og vi som har "vanlige" jobber sliter med å få endene til å møtes med 700+ i årslønn.  Det er noe som er så skakkkjørt at VI må våkne!❤️

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøken79 skrev (På 23.8.2026 den 20.32):

Okey, vi er der ja..... beklager jeg tror ikke helt på deg. I så fall er du ikke veldig smart. Tenker på måten du skriver på. Og utleverer søsteren til U. på.

Du må tro akkurat det du vil. Sånn er det jo bare. Om du mener jeg er dum så får nå det være ditt valg. Jeg skriver det jeg vil om på U og søstera. Venninna mi lere seg skakk av at du hisser deg så innmari opp. Men da har vi i allefall konkludert med at jeg er både dum og lite smart. Fint å få det bekreftet fra noen som sikkert har master i personanalyse og noe andre greier. Men du må bare ikke  irritere deg for mye, siden jeg ikke sint Uansett.

Ha en strålende dag og kos deg masse 🙂

Skrevet
Frøken79 skrev (På 23.8.2026 den 20.32):

Okey, vi er der ja..... beklager jeg tror ikke helt på deg. I så fall er du ikke veldig smart. Tenker på måten du skriver på. Og utleverer søsteren til U. på.

Ja og en ting til...hvis du tenkte på skrivefeil....i tillegg til Uog søstera,  så er det fordi jeg noen ganger skriver så fort at jeg ikke retter opp feil før det er for seint. Eller tok jeg ikke autocorrect på fordi jeg var litt stressa, glemte jeg det bare tro (fordi jeg har dysleksi), eller var det kanskje bare sløvhet å ikke rette opp feil.  Uansett så er ikke det  et verdensproblem etter det jeg vet. Men nok en gang. Håper du står opp på riktig bein i dag og får en skikkelig fin dag, det fortjener du🍁🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...