Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Viki6 skrev (På 27.9.2026 den 17.12):

Hun bruker å svare at i hennes familie hjelper de hverandre, men har aldri sett henne hjelpe noen 🙃

Du sier absolutt noe der. Hun flyr rundt å dokumenterer at de andre jobber. Men må stadig vekk presisere på snap at folk ikke tror hun gjør noe som helst hjemme.....jeg bare tenker at når noen må presisere gang på gang at joda jeg gjør noe jeg..slik som å henge opp klesvasken og sånt så skurrer det litt uansett. Men samma det. Mener bare at når hun plutselig må dokumenteres at hun vasker klærne så er det litt sært (særlig når mor en laaaaaaaang periode vasket klærne til henne, mann og barn fordi mor elsket å vaske klær). Alt blitt bare kleinere og kleinere. Ble mye dette her, men plukk ut det du vil 😉🙂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Astilbe skrev (På 21.9.2026 den 9.03):

Har hun fortsatt tre assistenter?

Har blokkert henne, så følger ikke med. Men er nysgjerrig på galskapen da 😂

Joda hun har det ser det ut til. De baker for hennenog styrer på

Skrevet

Hva er det hun egentlig trenger tre assistenter til? Er da helt vanlig med barnefamilier der ute hvor begge foreldrene er i full jobb, og hvor de likevel har kapasitet til å ta seg av barna og gjøre det som trengs hjemme. Men Ulrikke som både ser ut til å ha mye tid til å surre hjemme, har kjæreste og familie som hjelper til, trenger da i tillegg tre assistenter til å få hverdagen til å gå opp?

• Nyttig 2
Skrevet
Novellemonster skrev (21 timer siden):

Hva er det hun egentlig trenger tre assistenter til? Er da helt vanlig med barnefamilier der ute hvor begge foreldrene er i full jobb, og hvor de likevel har kapasitet til å ta seg av barna og gjøre det som trengs hjemme. Men Ulrikke som både ser ut til å ha mye tid til å surre hjemme, har kjæreste og familie som hjelper til, trenger da i tillegg tre assistenter til å få hverdagen til å gå opp?

Det er helt surrealistisk 😂

Hun burde vært flau i stedet 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...