Hmhmh Skrevet søndag kl. 17:55 #3661 Skrevet søndag kl. 17:55 (endret) erbaremeg skrev (4 timer siden): Jeg vil vite hva Skrivemåten min er.. spesielt når jeg skriver raskt og ikke retter mine egne feil Handler ikke om rettskriving, men du skriver på en fæl måte! Bare å uttrykke din mening ang navnet til barnet! Ett barn som ikke er ett 1 dag gammelt engang! Lavmål! Lavt! Endret søndag kl. 20:51 av Hmhmh 1 6
SaraEmil Skrevet søndag kl. 18:21 #3662 Skrevet søndag kl. 18:21 Nå er barnet knapt kommet til verden, og allerede er det laget flere gule overskrifter rundt fødselen. Kanskje er det assistenter som publiserer. Men helt ærlig – det gjør det bare enda mer smakløst. 7
Mrs Kaizer Skrevet søndag kl. 18:26 #3663 Skrevet søndag kl. 18:26 Det er fælt, første møte mellom storebror og lillebror blir vist til alle som vil se..😕 14 4
Frøken79 Skrevet søndag kl. 18:32 #3664 Skrevet søndag kl. 18:32 (endret) erbaremeg skrev (1 time siden): Nei, hun sitter her nå å ber meg skrive det. Så hun blir ikke skuffet. Det var visst slitsom som barn/ungdom å være på besøk hhos Annika sa den som absolutt hele tiden(Akkurat som nå), alltid skulle være den berømte, allvitende og show ulrikke.. men nå vet jo søster alt dette g venninne som annaikanog jeg har felles siteringer nå. Så det bekymrer meg overhodet ikke Okey, vi er der ja..... beklager jeg tror ikke helt på deg. I så fall er du ikke veldig smart. Tenker på måten du skriver på. Og utleverer søsteren til U. på. Endret søndag kl. 18:32 av Frøken79 3
Viki6 Skrevet søndag kl. 18:33 #3665 Skrevet søndag kl. 18:33 SaraEmil skrev (10 minutter siden): Nå er barnet knapt kommet til verden, og allerede er det laget flere gule overskrifter rundt fødselen. Kanskje er det assistenter som publiserer. Men helt ærlig – det gjør det bare enda mer smakløst. Var jo ei på fødestua og barsel som filmet. Med bergensdialekt. En av assistentene, tipper jeg. 1
SaraEmil Skrevet søndag kl. 18:39 #3666 Skrevet søndag kl. 18:39 (endret) Viki6 skrev (1 time siden): Var jo ei på fødestua og barsel som filmet. Med bergensdialekt. En av assistentene, tipper jeg. Når foreldrene selv tjener på barnets eksponering, burde barnet kanskje ha en uavhengig talsperson som kan ivareta barnets rett til privatliv. Endret søndag kl. 19:46 av SaraEmil Pressiserte 6
NedOpp Skrevet søndag kl. 18:42 #3667 Skrevet søndag kl. 18:42 Viki6 skrev (8 minutter siden): Var jo ei på fødestua og barsel som filmet. Med bergensdialekt. En av assistentene, tipper jeg. Herregud… det har bikka helt. De lever jo i et forbanna kontinuerlig reality-show. En dag må jo krasjen komme, hun er blitt fullstendig fartsblind 7 3
Lykkeliten* Skrevet søndag kl. 18:52 #3668 Skrevet søndag kl. 18:52 Hun tar jo eksponering av barn på et helt nytt nivå i Norge. Jeg går ikke inn på snappen hennes, men fikk opp «STARTER FØDSELEN NÅ?» på utforsk. Snakk om å selge barna for klikk og kroner. Jeg blir både provosert og trist. 5 4
Lykkeliten* Skrevet søndag kl. 18:56 #3669 Skrevet søndag kl. 18:56 Mrs Kaizer skrev (29 minutter siden): Det er fælt, første møte mellom storebror og lillebror blir vist til alle som vil se..😕 Er det sant? Så uendelig trist. 3 2
Lorieen Skrevet søndag kl. 18:57 #3670 Skrevet søndag kl. 18:57 Jeg blir bare trist, jeg. Private øyeblikk som selges på Snap. Man ser at eldste barnet er bevisst på at det filmes. Tragisk. 😢 7 3
Shias Skrevet søndag kl. 21:11 #3672 Skrevet søndag kl. 21:11 Mrs Kaizer skrev (2 timer siden): Det er fælt, første møte mellom storebror og lillebror blir vist til alle som vil se..😕 Det reagerte jeg også på. Hvorfor må det første møte, og det fineste møte mellom dem vises til hele verden? Vil heller få fødsel i monitor en det der. Altså, kan man ikke ha noe privat? Etter jeg så det så ble hun fjernet fra min snap. Det der vil ikke jeg være med på. 1 4
Stargaze Skrevet søndag kl. 21:14 #3673 Skrevet søndag kl. 21:14 Shias skrev (Akkurat nå): Det reagerte jeg også på. Hvorfor må det første møte, og det fineste møte mellom dem vises til hele verden? Vil heller få fødsel i monitor en det der. Altså, kan man ikke ha noe privat? Etter jeg så det så ble hun fjernet fra min snap. Det der vil ikke jeg være med på. Det er så lavmål som det kan få blitt. Et av de viktigste og mest rørende øyeblikkene i livet deles med alle. Ungene må på jobb uten at de vet det. Bare utrolig trist. 1 5
SaraEmil Skrevet søndag kl. 21:20 #3674 Skrevet søndag kl. 21:20 Stargaze skrev (6 minutter siden): Det er så lavmål som det kan få blitt. Et av de viktigste og mest rørende øyeblikkene i livet deles med alle. Ungene må på jobb uten at de vet det. Bare utrolig trist. Det kan virke som om det ikke er noen voksene hjemme. 1
K_mb Skrevet søndag kl. 21:22 #3675 Skrevet søndag kl. 21:22 Stargaze skrev (Akkurat nå): Det er så lavmål som det kan få blitt. Et av de viktigste og mest rørende øyeblikkene i livet deles med alle. Ungene må på jobb uten at de vet det. Bare utrolig trist. Det som tidligere var privat og innad familien har nå blitt allemanseie. Hvem utenfor familien bryr seg om et fremmed søskenpar sitt første møte? Jeg har for ordens skyld ikke sett dette selv. Men konstanterer at Ulrikkes influencer-karriere fortsetter gjennom å utlevere og å skubbe barna foran for inntekt. Patetisk av både henne og mannen som godtar dette. 3
Stargaze Skrevet søndag kl. 21:25 #3676 Skrevet søndag kl. 21:25 SaraEmil skrev (3 minutter siden): Det kan virke som om det ikke er noen voksene hjemme. Nei det er det helt tydelig ikke. De må være desperat etter cash til kåken slik hun holder på. Kan ikke forstå noe annet. 1
Måne Rampelyset Skrevet søndag kl. 21:43 #3677 Skrevet søndag kl. 21:43 Tråden er ryddet for personangrep, avsporing og persondebatt. Måne, admin.
Lykkeliten* Skrevet søndag kl. 21:45 #3678 Skrevet søndag kl. 21:45 Norah. B. skrev (46 minutter siden): Du ksn ikke trykke! Akkurat det er ditt valg, og det lø ner seg for henne. Hva rølper du om? Jeg skriver jo at jeg ikke går inn på snappe hennes.
Catnip Skrevet mandag kl. 07:42 #3679 Skrevet mandag kl. 07:42 Mrs Kaizer skrev (13 timer siden): Det er fælt, første møte mellom storebror og lillebror blir vist til alle som vil se..😕 Ja, dette ga meg klump i magen også. For et nydelig møte og nydelige barn, og noe som ABSOLUTT bør få lov til å bli gode minner innad i familien, ikke solgt på Snap! Jeg fatter og begriper ikke at ingen i familien (mannen???) setter ned foten og sier at dette ikke er greit. 6 4
Lykkeliten* Skrevet mandag kl. 08:22 #3680 Skrevet mandag kl. 08:22 Catnip skrev (39 minutter siden): Ja, dette ga meg klump i magen også. For et nydelig møte og nydelige barn, og noe som ABSOLUTT bør få lov til å bli gode minner innad i familien, ikke solgt på Snap! Jeg fatter og begriper ikke at ingen i familien (mannen???) setter ned foten og sier at dette ikke er greit. Mannen? Det var da ofte han som filmet før, i hvert fall. Jeg går som sagt ikke inn på noen plattformer lenger, men dette var i hvert fall helt tydelig et familieforetak med minsten som hovedinntektskilde. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå