pøbelsara Skrevet 28. mai #3541 Skrevet 28. mai elskersommer skrev (5 timer siden): Nå må hun snart gi seg når det kommer til NRK og bakemesterskapet.. Er så mye bedre og se det programmet i år.. så enda bra de fikk byttet Jeg synes Julie gjør en veldig bra jobb. 11 2
-Pusheen- Skrevet 28. mai #3542 Skrevet 28. mai pøbelsara skrev (2 minutter siden): Jeg synes Julie gjør en veldig bra jobb. Enig! Synes hun er en veldig behagelig programleder. 13
Mrs Kaizer Skrevet lørdag kl. 19:07 #3543 Skrevet lørdag kl. 19:07 Så ber hun følgerne på snap om å stemme på hvilket rom barna skal ha?? Er det mulig at noen virkelig gidder å stemme på det?? 5
Astilbe Skrevet lørdag kl. 22:38 #3544 Skrevet lørdag kl. 22:38 Mrs Kaizer skrev (3 timer siden): Så ber hun følgerne på snap om å stemme på hvilket rom barna skal ha?? Er det mulig at noen virkelig gidder å stemme på det?? Garantert! Kan ikke begripe at hun tør å blottlegge barnas liv slik hun gjør. Hele verden får vite - og være med på å velge rom til barna hennes. Det er helt utrolig. 1 4
oss-to Skrevet 22 timer siden #3545 Skrevet 22 timer siden (endret) Astilbe skrev (10 timer siden): Garantert! Kan ikke begripe at hun tør å blottlegge barnas liv slik hun gjør. Hele verden får vite - og være med på å velge rom til barna hennes. Det er helt utrolig. Alt for ho sjølv kan skinne i sola og bankkontoen skal fyllast. Endret 20 timer siden av oss-to 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå