Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (5 timer siden):

Nå må hun snart gi seg når det kommer til NRK og bakemesterskapet..  

Er så mye bedre og se det programmet i år.. så enda bra de fikk byttet

Jeg synes Julie gjør en veldig bra jobb. :jepp:

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (2 minutter siden):

Jeg synes Julie gjør en veldig bra jobb. :jepp:

Enig! Synes hun er en veldig behagelig programleder.

  • Liker 13
  • 4 uker senere...
Skrevet

Så ber hun følgerne på snap om å stemme på hvilket rom barna skal ha?? Er det mulig at noen virkelig gidder å stemme på det??

  • Liker 5
Skrevet
Mrs Kaizer skrev (3 timer siden):

Så ber hun følgerne på snap om å stemme på hvilket rom barna skal ha?? Er det mulig at noen virkelig gidder å stemme på det??

Garantert! 

Kan ikke begripe at hun tør å blottlegge barnas liv slik hun gjør. Hele verden får vite - og være med på å velge rom til barna hennes. Det er helt utrolig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Astilbe skrev (10 timer siden):

Garantert! 

Kan ikke begripe at hun tør å blottlegge barnas liv slik hun gjør. Hele verden får vite - og være med på å velge rom til barna hennes. Det er helt utrolig. 

Alt for ho sjølv kan skinne i sola og bankkontoen skal fyllast.

Endret av oss-to
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...