Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (5 timer siden):

Nå må hun snart gi seg når det kommer til NRK og bakemesterskapet..  

Er så mye bedre og se det programmet i år.. så enda bra de fikk byttet

Jeg synes Julie gjør en veldig bra jobb. :jepp:

• Liker 14
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (2 minutter siden):

Jeg synes Julie gjør en veldig bra jobb. :jepp:

Enig! Synes hun er en veldig behagelig programleder.

• Liker 16
  • 4 uker senere...
Skrevet

Så ber hun følgerne på snap om å stemme på hvilket rom barna skal ha?? Er det mulig at noen virkelig gidder å stemme på det??

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Mrs Kaizer skrev (3 timer siden):

Så ber hun følgerne på snap om å stemme på hvilket rom barna skal ha?? Er det mulig at noen virkelig gidder å stemme på det??

Garantert! 

Kan ikke begripe at hun tør å blottlegge barnas liv slik hun gjør. Hele verden får vite - og være med på å velge rom til barna hennes. Det er helt utrolig. 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Astilbe skrev (10 timer siden):

Garantert! 

Kan ikke begripe at hun tør å blottlegge barnas liv slik hun gjør. Hele verden får vite - og være med på å velge rom til barna hennes. Det er helt utrolig. 

Alt for ho sjølv kan skinne i sola og bankkontoen skal fyllast.

Endret av oss-to
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Screenshot_20260626_233141_Gallery.thumb.jpg.766b71dffce6a00c7bf34efc13974d26.jpgDet er lett å kritisere enkeltinfluensarar, men biletet  minnar oss om det kollektive ansvaret. Så lenge vi som publikum klikkar, kommenterer og engasjerer oss, dekkjer vi etterspurnaden etter eksponering av barn. Når blir det ulovleg å bruke uregulert barnearbeid i eige AS for å finansiere private luksusbygg?
Samstundes er det vanskeleg å ikkje sjå det djupt narsissistiske i dette. At ein i det heile får seg til å publisere slike private situasjonar, der eit lite barn blir redusert til eit reiskap for å skape engasjement kring ein sjølv og eigen fasade, er reint ut sagt absurd. Det vitnar om ein total mangel på bakkekontakt når eit millionbygg og eige eksponeringsbehov veg tyngre enn barnet sitt krav på eit verna privatliv.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

Brandstorp har visst gått i #sharenting-lære hos "naboen" Berg Eriksen uten å oppfatte hvor kritikkverdig de aller fleste i vårt samfunn mener det er. Mulig det også var pensum i metodelære i å vende det døve øret til.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Holger Pan skrev (1 time siden):

Brandstorp har visst gått i #sharenting-lære hos "naboen" Berg Eriksen uten å oppfatte hvor kritikkverdig de aller fleste i vårt samfunn mener det er. Mulig det også var pensum i metodelære i å vende det døve øret til.

Det er så ekstrem kontrast mellom henne og venninnen Pernille Maurstad. Med mindre det er ting jeg ikke har fått med meg der altså. Alexandra Joner er jo så langt et foregangseksempel på hvordan man kan leve som influenser, få barn, og IKKE eksponere ungen verken med bilder eller opplysninger.

• Liker 6
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)

Feil..

Endret av Frøken79
Skrevet

Jeg syns det er så rart at en tilsynelatende oppegående familie lar henne eksponere sønnen sin på den måten hun gjør - med all den kunnskapen vi har om risikoen ved dette i 2026. 

Han blir jo utlevert nærmest helt ukritisk, og snart kommer det en til å dele samme skjebne med. 

Hva er det de holder på med?! 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet
Astilbe skrev (54 minutter siden):

Jeg syns det er så rart at en tilsynelatende oppegående familie lar henne eksponere sønnen sin på den måten hun gjør - med all den kunnskapen vi har om risikoen ved dette i 2026. 

Han blir jo utlevert nærmest helt ukritisk, og snart kommer det en til å dele samme skjebne med. 

De er så stolte av titten tei vettu, så da må han vises frem. 

Skrevet
Fruus skrev (37 minutter siden):

De er så stolte av titten tei vettu, så da må han vises frem. 

Jada, klart det. 😄
Men alle vi andre stolte mammaer deler liksom bare poden med nærmeste familie. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Astilbe skrev (3 timer siden):

Jeg er absolutt ikke enig i hvordan Brandstorp ter seg i sosiale medier. Jeg mener likevel at familien hennes ikke kan lastes for det. Hva skal de gjøre, tenker du? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Hun er jo et voksent menneske.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kleint 

IMG_9524.png

Skrevet

Og så clickbaiter vi eget barn 💰 

IMG_9525.jpeg

• Nyttig 3
Skrevet
grinchigrinch skrev (2 timer siden):

Jeg er absolutt ikke enig i hvordan Brandstorp ter seg i sosiale medier. Jeg mener likevel at familien hennes ikke kan lastes for det. Hva skal de gjøre, tenker du? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Hun er jo et voksent menneske.

Hun evner jo åpentbart ikke å forstå konsekvensene av det selv. Da er det godt å ha et lag rundt seg som prøver å spille deg god - det er det familie er til for. 

Nei, de kan ikke lastes for noe. Men de opptrer jo stadig på snappen de også, det er jo lov å veilede noen man bryr seg om tenker jeg. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Tenk så ubehagelig den dagen ungen er på vei til skolen og en fremmed snakker til ham som om det skulle vært en venn av familien. Den fremmede vet hva alle i familien heter, hvor han bor (ja, inkl. adresse), hvilket rom han har, hva han liker å gjøre, osv.

Ulrikke forsvarer seg med at de ikke deler alt, men de deler altfor mye likevel.

Burde begynne å screenshotte snappen hennes som en protest. Det får hun nemlig varsel om. Dessverre ville hun neppe sett på dette som ubehagelig da hun slår meg som egosentrisk.

Endret av Caryatis
  • Liker 13
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Caryatis skrev (21 minutter siden):

Tenk så ubehagelig den dagen ungen er på vei til skolen og en fremmed snakker til ham som om det skulle vært en venn av familien. Den fremmede vet hva alle i familien heter, hvor han bor (ja, inkl. adresse), hvilket rom han har, hva han liker å gjøre, osv.

Ulrikke forsvarer seg med at de ikke deler alt, men de deler altfor mye likevel.

Burde begynne å screenshotte snappen hennes som en protest. Det får hun nemlig varsel om. Dessverre ville hun neppe sett på dette som ubehagelig da hun slår meg som egosentrisk.

Enig i alt. Og ja, hun virker veldig ego. Snakker så mye om at i hennes familie hjelper alle hverandre, men har aldri sett noe om at hun og mannen hjelper andre. I farens bursdag skulle hun komme med kake, og dukket opp med kjøpekake. Og de andre jobber som gale på huset hennes.... Pluss passer barn osv. Moren vasker til og med leilighet og klær for henne innimellom.

Mannen lager de fleste middagene der i huset, og hun har ansatt intet mindre enn tre "assistenter". Hun så riktignok bittelitt flau ut da hun sa det. Men hun har i allefall rikelig med tid til å vise frem baby, mage, huset som aldri blir ferdig, hunden og shopping.

Må vel være den verste eksponeringen av familie vi har sett på flere år? Og det handler garantert om å tjene mest mulig penger.

Hun virker forferdelig slitsom å være rundt også. Må ses, høres og ha oppmerksomhet hele tiden, virker det som.

Endret av Viki6
  • Liker 9
  • Nyttig 20
Skrevet

Fikk opp snappen hennes tilfeldigvis i går og klikket meg dessverre inn og der viser hun ultralyd bildet av begge barna og spør om folk synes de ligner på hverandre??? Jeg ble virkelig helt satt ut. For det første er det jo ganske spesielt for mange å se et foster i magen, men det verste er at hun gjør dette helt ukritisk uten noen som helst respekt for de to barna sine. Hun har rett og slett mistet det helt og er blitt den verste av de verste. Nå er hun blokkert så jeg aldri lar meg friste igjen, synes det hun holder på med er forkastelig! 

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (8 timer siden):

Fikk opp snappen hennes tilfeldigvis i går og klikket meg dessverre inn og der viser hun ultralyd bildet av begge barna og spør om folk synes de ligner på hverandre??? Jeg ble virkelig helt satt ut. For det første er det jo ganske spesielt for mange å se et foster i magen, men det verste er at hun gjør dette helt ukritisk uten noen som helst respekt for de to barna sine. Hun har rett og slett mistet det helt og er blitt den verste av de verste. Nå er hun blokkert så jeg aldri lar meg friste igjen, synes det hun holder på med er forkastelig! 

Helt enig. Det er helt ut av proporsjoner.

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...