otilie Skrevet 11 timer siden #3481 Skrevet 11 timer siden tausen skrev (19 minutter siden): Hvordan gjør andre det som ikke har økonomi til å ansette assistent.... Nei sånt kan vel ikke mannen og besteforeldre gjøre 😅
Bibbi_ Skrevet 8 timer siden #3482 Skrevet 8 timer siden tausen skrev (3 timer siden): Hvordan gjør andre det som ikke har økonomi til å ansette assistent.... Jeg måtte fint spørre besteforeldre og mannen om hjelp. Ansette en assistent fordi jeg ikke kunne løfte 😂 Virker som denne assistenten skal gjøre mer enn å bære rundt på 1 åringen også. Men hva annet bruker U dagen på? Følger ikke lenger jeg. Men sist jeg fulgte surret hun jo bare rundt, shopping, kikke på huset... Ikke så mye fornuftig. Håper vedkommende får en god kontrakt i hvertfall. 2
Tessa12 Skrevet 5 timer siden #3483 Skrevet 5 timer siden tausen skrev (6 timer siden): Hvordan gjør andre det som ikke har økonomi til å ansette assistent.... Nå var ikke dette snakk om andre, men Ulrikke
Tale-Tuten Skrevet 5 timer siden #3484 Skrevet 5 timer siden Hun må jo gjerne ansette assistent, vaskehjelp eller hva det måtte være, men slik hun framstår i media ang arbeidskontrakt så håper jeg hun følger regelverket innenfor dette. 2 2
tausen Skrevet 4 timer siden #3485 Skrevet 4 timer siden Tessa12 skrev (1 time siden): Nå var ikke dette snakk om andre, men Ulrikke Det er mange der ute som har tøffe svangerskap og må klare seg seg selv. Mann som jobber og familie langt unna. Ikke alle er så heldige å ha økonomi til å ansette folk.....blir nesten provosert at U fremstår då hjelpesløs, når en ser hvor mye hjelp de får ellers. 1
tausen Skrevet 4 timer siden #3486 Skrevet 4 timer siden tausen skrev (Akkurat nå): Det er mange der ute som har tøffe svangerskap og må klare seg seg selv. Mann som jobber og familie langt unna. Ikke alle er så heldige å ha økonomi til å ansette folk.....blir nesten provosert at U fremstår då hjelpesløs, når en ser hvor mye hjelp de får ellers. Selv om jeg forstår at de som har økonomi til å ansette gjør det...men får andre offentlig hjelp om svangerskapet er risikofylt?
lin Skrevet 3 timer siden #3487 Skrevet 3 timer siden Da har man vel krav på barnehageplass og så må det løses med at far leverer og henter.
Jaddah123 Skrevet 2 timer siden #3488 Skrevet 2 timer siden lin skrev (35 minutter siden): Da har man vel krav på barnehageplass og så må det løses med at far leverer og henter. Skal vel ha ungen hjemme til minst 2 år. Har sikkert lest hvor skadelig det er å ha barn i bhg før 2 år. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå