Tale-Tuten Skrevet 20. april #3461 Skrevet 20. april Irja skrev (23 timer siden): Det går bra om da’n Ja det gir klingende mynt i kassa når en selger barns barndom. 9
Jaddah123 Skrevet 20. april #3462 Skrevet 20. april Irja skrev (På 19.4.2026 den 21.51): Det går bra om da’n Tenk at noen faktisk vil være assistenten hennes🥴 4 2
MzMe Skrevet 21. april #3463 Skrevet 21. april Bibbi_ skrev (På 20.4.2026 den 8.22): Hun som bare går hjemme trenger en assistent? Du burde få med deg alt om du skal diskutere. 🙄
otilie Skrevet onsdag kl. 03:57 #3464 Skrevet onsdag kl. 03:57 Novellemonster skrev (På 20.4.2026 den 14.14): Deltidsjobb på ubestemt tid? Betyr det at Ulrikke ser at hun kan ta seg friheten til å brått si opp eller avslutte arbeidsforholdet med assistenten sin etter en stund? Bryter hun ikke da med sitt eget prinsipp om at man som arbeidstaker har rett til å selv bestemme om man vil jobbe, noe hun har vært veldig tydelig på? 🫢 Det kan jo fort slå litt tilbake på henne Hahahaha lol 1
otilie Skrevet onsdag kl. 03:58 #3465 Skrevet onsdag kl. 03:58 Tessa12 skrev (På 20.4.2026 den 8.27): Hun skrev da virkelig at det også er pga at hun må være forsiktig med løfting snart, og at det blir et problem da mannen skal tilbake på jobb. Hvorfor kan hun ikke løfte? 1
Babyface Skrevet onsdag kl. 07:19 #3466 Skrevet onsdag kl. 07:19 otilie skrev (3 timer siden): Hvorfor kan hun ikke løfte? Hun er gravid.
Moongirl Skrevet onsdag kl. 07:55 #3467 Skrevet onsdag kl. 07:55 Ser på Bakemesterskapet nå for første gang....Julie er en herlig programleder!😍 Passer perfekt! Sett litt nå på tidligere sesonger og Ulrikke var bare så utrolig slitsom som programleder.. 8 1 2
Jaddah123 Skrevet onsdag kl. 09:19 #3468 Skrevet onsdag kl. 09:19 Babyface skrev (1 time siden): Hun er gravid. Kan man ikke løfte da? 3 2
SurPotet Skrevet onsdag kl. 09:21 #3469 Skrevet onsdag kl. 09:21 Jaddah123 skrev (1 minutt siden): Kan man ikke løfte da? Hun må nok være veldig forsiktig siden førstefødte ble født så prematurt 2 1
elskersommer Skrevet onsdag kl. 10:32 #3470 Skrevet onsdag kl. 10:32 Moongirl skrev (2 timer siden): Ser på Bakemesterskapet nå for første gang....Julie er en herlig programleder!😍 Passer perfekt! Sett litt nå på tidligere sesonger og Ulrikke var bare så utrolig slitsom som programleder.. Er så enig i at Julie er en mye bedre programleder. Skjønner at NRK vil fortsette med henne 13 1
Babyface Skrevet onsdag kl. 10:39 #3471 Skrevet onsdag kl. 10:39 Jaddah123 skrev (1 time siden): Kan man ikke løfte da? Det er normalt at de fleste gravide unngår tunge løft, særlig hvis man har historikk med bekkenløsning, ryggplager og eller prematur fødsel f eks. Ulrikke har født prematurt, om hun har hatt andre plager kjenner jeg ikke til. Tunge løft vil også være praktisk vanskelig med stor mage. 1
Viki6 Skrevet onsdag kl. 10:42 #3472 Skrevet onsdag kl. 10:42 Der er ikke vanlig at man ikke kan løfte 1-åringen sin når man er gravid. Da er det mange som måtte ha hatt assistent 🙂. Så det er nok pga historikk med for tidlig fødsel forrige gang som gjør det. 4 2
otilie Skrevet onsdag kl. 11:08 #3473 Skrevet onsdag kl. 11:08 (endret) Babyface skrev (3 timer siden): Hun er gravid. Ok. Jeg har vært gravid to ganger og har ikke unngått løfting av barn og på jobb. Er det noe jeg har missa? Edit: leste de andre svarene nå 😊 Endret onsdag kl. 11:17 av otilie 1
Reverend Skrevet onsdag kl. 13:58 #3474 Skrevet onsdag kl. 13:58 Jaddah123 skrev (På 20.4.2026 den 22.13): Tenk at noen faktisk vil være assistenten hennes🥴 Hva er arbeidsoppgavene? Ønskede kvalifikasjoner til arbeidsoppgavene? Hvor mange prosent stilling? Hva slags kontrakt krever en ubestemt tidsperiode? Lønn - akkord/timebasis/fast? Arbeidstid? Arbeidssted? Lønn under sykdom? Ferie og andre rettigheter? Arbeidsmiljøloven? IA-bedrift? Ansettes det vikar i tilfelle sykdom og svangerskap? Eller trenger hun bare en dagmamma? Har for mange spørsmål til at jeg hadde giddet å vurdere en jobb i kjendis-Ulrikkes Enkelpersonsforetak. 9 5
Kratos Skrevet onsdag kl. 16:17 #3475 Skrevet onsdag kl. 16:17 Babyface skrev (5 timer siden): Det er normalt at de fleste gravide unngår tunge løft, særlig hvis man har historikk med bekkenløsning, ryggplager og eller prematur fødsel f eks. Ulrikke har født prematurt, om hun har hatt andre plager kjenner jeg ikke til. Tunge løft vil også være praktisk vanskelig med stor mage. Hva slags "tunge løft" gjør en artist og programleder i den grad at hun må ha personlig assistent egentlig...? Kona mi har tatt keisersnitt to ganger, akutt den første gangen. Og selv hun kunne løfte babyen i bilstol etter noen uker. 3
Babyface Skrevet onsdag kl. 17:47 #3476 Skrevet onsdag kl. 17:47 Kratos skrev (1 time siden): Hva slags "tunge løft" gjør en artist og programleder i den grad at hun må ha personlig assistent egentlig...? Kona mi har tatt keisersnitt to ganger, akutt den første gangen. Og selv hun kunne løfte babyen i bilstol etter noen uker. Jeg vet ikke om dette gjelder Ulrikke, jeg svarte bare generelt. 😊
Kratos Skrevet onsdag kl. 17:52 #3477 Skrevet onsdag kl. 17:52 Babyface skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke om dette gjelder Ulrikke, jeg svarte bare generelt. 😊 Spørsmålet var retorisk 😉
Tessa12 Skrevet onsdag kl. 20:17 #3478 Skrevet onsdag kl. 20:17 Kratos skrev (3 timer siden): Hva slags "tunge løft" gjør en artist og programleder i den grad at hun må ha personlig assistent egentlig...? Kona mi har tatt keisersnitt to ganger, akutt den første gangen. Og selv hun kunne løfte babyen i bilstol etter noen uker. Løfte T, en 1-åring veier litt mer enn en nyfødt, hun er fulgt opp av spesialister på sykeh for å prøve å unngå en ny prematur fødsel. Hun sa at det ikke var så mye lengre hun kunne løfte på barn nr 1. vil tro det er i samråd(etter anbefaling) fra legene 1 1
baremeg007 Skrevet onsdag kl. 20:59 #3479 Skrevet onsdag kl. 20:59 Hun er så ekstremt irriterende den kjerringa der! 4 1
tausen Skrevet torsdag kl. 03:28 #3480 Skrevet torsdag kl. 03:28 Tessa12 skrev (7 timer siden): Løfte T, en 1-åring veier litt mer enn en nyfødt, hun er fulgt opp av spesialister på sykeh for å prøve å unngå en ny prematur fødsel. Hun sa at det ikke var så mye lengre hun kunne løfte på barn nr 1. vil tro det er i samråd(etter anbefaling) fra legene Hvordan gjør andre det som ikke har økonomi til å ansette assistent.... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå