AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #101 Del Skrevet 27. mars 2024 Tenker Tone Damli er et strålende eksempel på at det ser naturlig og bra ut med botox. Hun ser sikkelig bra ut. Hun tar panna (åpenlyst på bilder før og nå, eller fra da hun gikk gravid) Anonymkode: 1f9af...559 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #102 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dere som bruker botox, er dere ikke redde for eventuelle framtidige komplikasjoner med å sprøyte nervegift inn i kroppen? Anonymkode: 6baff...bf7 Nei. Det er noe som heter at "the dose makes the poison". Hva som er giftig er doseavhengig. For å sette det litt på spissen, man kan dø av å drikke ekstremt mye vann. Nå er det slik at det ikke finnes noen valg uten risiko. Jeg har tenkt meg nøye om, og har kommet frem til at det foregår millioner av botox-injeksjoner verden over, og et mindretall av disse har noen alvorlige komplikasjoner. Så, nei, jeg er ikke redd. Jeg anser mange andre dagligdagse valg som å f.eks kjøre bil som farligere. Anonymkode: 3bce3...aa9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #103 Del Skrevet 27. mars 2024 exictence skrev (3 timer siden): Enig. For ikke å snakke om press på eldre kvinner til å se ung ut. Hvorforskal man se så ung ut? Ikke alle tar botox for å se ung/yngre ut. Man ser ikke nødvendigvis yngre ut med botox, bare mer uthvilt og ikke så sliten. Jeg forstår godt at folk vil se yngre ut, for koblingen mellom ungdommelig utseende og skjønnhet er stor...selvom alder og skjønnhet ikke henger sammen i min mening. Anonymkode: 3bce3...aa9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #104 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri opplevd å bli oppblåst av botox. Anonymkode: 80689...ea6 Mulig jeg blander sammen Botox og fillers, sorry. Poenget var at jeg ikke synes den puffy looken er fint. Anonymkode: 414b9...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #105 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er med og skaper dårlige holdninger fordi du er med på å normalisere bruk av botox og en forventning om at man skal ha mindre rynker enn hva som er naturlig i henhold til sin alder. Anonymkode: e4fea...8c7 Endelig noen som forstår. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sikker på det? Lett å se. Jeg ser at kolleger har tatt botox. Selv er de overbevist om at det ikke er synlig. Anonymkode: bec3a...e16 Typisk det, "ingen ser det" 😂 Joda, vi ser det tydelig....slapp av.... Anonymkode: 16969...ff5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #106 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Typisk det, "ingen ser det" 😂 Joda, vi ser det tydelig....slapp av.... Anonymkode: 16969...ff5 Ok, vi kan godt late som at dere ser det. Og så da? Det driter vel jeg i 🤷♀️ Anonymkode: 80689...ea6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #107 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, vi kan godt late som at dere ser det. Og så da? Det driter vel jeg i 🤷♀️ Anonymkode: 80689...ea6 Godta at alle ser det, forstår hva du holder på med. Godta at andre kan le av det. Anonymkode: 16969...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #108 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godta at alle ser det, forstår hva du holder på med. Godta at andre kan le av det. Anonymkode: 16969...ff5 Javel? Hva har vi oppnådd av at du ler av det? Føler du deg bedre nå? Anonymkode: 80689...ea6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #109 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Botox/filler? Det er to helt forskjellige ting, så kanskje du først skal bestemme deg for hva det er du vil diskutere? Denne tråden handler om botox, ingen har nevnt leppefiller så jeg skjønner ikke hva dette har med tema å gjøre. Anonymkode: 80689...ea6 Whatever. Jeg vet da pokker hva all denne dritten disse Barbiedukkene sprøyter inn heter, men det er tydelig at du gjør det samme, så du er vel ei plast-dukke du også xD Anonymkode: 7cd77...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #110 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Whatever. Jeg vet da pokker hva all denne dritten disse Barbiedukkene sprøyter inn heter, men det er tydelig at du gjør det samme, så du er vel ei plast-dukke du også xD Anonymkode: 7cd77...b82 Fordi jeg vet forskjellen? Artig konklusjon Har for øvrig aldri tatt leppefiller. Anonymkode: 80689...ea6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #111 Del Skrevet 27. mars 2024 Jeg har i sinnarynken og bittelitt panne. Du ser det ikke. Mimikk har jeg,men slipper rynke panne/mellom bryn som et trekkspill slik jeg har gjort alltid pga mye mimikk. Mye mimikk synes jeg ikke er fint en gang. Noen slipper botox ,iallefall lenge da de har lite mimikk fra naturens side,så har du de som meg som har rynket på panne/mellom Bryn fra jeg var 11 år! Du ser de helt unge som var hos meg,noen har mimikk andre ikke. Mer mimikk = rynker. Da er det botox for meg en gave. Jeg er 40. Startet i fjor. 2-3 ganger per år. Ser yngre ut enn jeg gjorde før,en bonus. Deilig uansett slippe mimikk som jeg bare ikke klarte stoppe med..automatisk😑 Anonymkode: 0f2bb...361 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #112 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har i sinnarynken og bittelitt panne. Du ser det ikke. Mimikk har jeg,men slipper rynke panne/mellom bryn som et trekkspill slik jeg har gjort alltid pga mye mimikk. Mye mimikk synes jeg ikke er fint en gang. Noen slipper botox ,iallefall lenge da de har lite mimikk fra naturens side,så har du de som meg som har rynket på panne/mellom Bryn fra jeg var 11 år! Du ser de helt unge som var hos meg,noen har mimikk andre ikke. Mer mimikk = rynker. Da er det botox for meg en gave. Jeg er 40. Startet i fjor. 2-3 ganger per år. Ser yngre ut enn jeg gjorde før,en bonus. Deilig uansett slippe mimikk som jeg bare ikke klarte stoppe med..automatisk😑 Anonymkode: 0f2bb...361 Hvorfor vil man slippe å ha ansiktsmimikk?😳 Det er jo slik man viser de følelsene man vil uttrykke. Viktig i relasjoner til andre, ikke minst barn. Anonymkode: bec3a...e16 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #113 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor vil man slippe å ha ansiktsmimikk?😳 Det er jo slik man viser de følelsene man vil uttrykke. Viktig i relasjoner til andre, ikke minst barn. Anonymkode: bec3a...e16 Jeg er ikke personen du siterte, men jeg hadde mye kjevespenninger og migrene som følge av anspent ansiktsmuskulatur. Dette har myknet veldig med jevnlig bruk av botox, jeg slipper smerter og føler meg mye bedre. Barnet mitt vet godt når jeg er sint, forskjellen nå er bare at jeg ikke ser sint ut hele tiden hehehhe! Anonymkode: 3bce3...aa9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #114 Del Skrevet 27. mars 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Da regner jeg med at du også har like mye imot folk som sminker seg, og farger håret og? Anonymkode: 03408...a46 Jeg har noe i mot de som har et tvangsmessig forhold til slike ting. Dvs som ikke kan gå ut døren uten sminke eller som må farge håret hele tiden for å trives. Ellers regner jeg med de fleste forstår forskjellen mellom det å sminke seg og farge håret og det å sprøyte nervedøvende gass inn under huden. Anonymkode: e4fea...8c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #115 Del Skrevet 27. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ok, vi kan godt late som at dere ser det. Og så da? Det driter vel jeg i 🤷♀️ Anonymkode: 80689...ea6 Hvis ingen ser det så er det i hvert fall meningsløst. Hvis forskjellen er så liten så er det jo ikke vits i å gjøre det. Anonymkode: e4fea...8c7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #116 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 7.33): Alle mine venninner på 30+ bruker det, jeg er nå eneste uten. Jeg synes det rett og slett er skremmende at noen vil utsette seg for dette. Fillere også, som er blitt vanlig. Trist, hva skal man tenke om mennesker som ikke godtar naturlig aldring? Jeg ble inspirert av tråden her inne som viste bilder, hvor lett man ser at ting er endret. Denne tråden: Anonymkode: 16969...ff5 Hallooo, alt er synlig da. Men alle later som at man ikke er SÅ overfladisk. Du må ha litt sosial finesse. 🩷’ja, jeg vet du har masse Botox, men jeg skal late som ingenting’. Og når de sier det er Botox så sier du: nei, er det sant???? Det visste ikke jeg. Og de bare: gulp, i am so good looking. Anonymkode: 59227...e73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #117 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis ingen ser det så er det i hvert fall meningsløst. Hvis forskjellen er så liten så er det jo ikke vits i å gjøre det. Anonymkode: e4fea...8c7 De ser jo ikke rynkene som ikke er der 🤣 Anonymkode: 80689...ea6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #118 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor vil man slippe å ha ansiktsmimikk?😳 Det er jo slik man viser de følelsene man vil uttrykke. Viktig i relasjoner til andre, ikke minst barn. Anonymkode: bec3a...e16 Meg igjen. Jeg har litt mimikk. Hvorfor skal jeg ha så mye mimikk da?🤔 Og fikk en dyp sinnarynke...da så jeg sint ut, jeg er glad den er nærmest helt borte. Ser mer glad ut nå faktisk,jeg er fornøyd. Noe helt annet om du snakker om Sophies Elise ala Carina Dahl opplegg😂😂 Bare øyne. Der er jeg ikke🙈 Mellomting synes jeg er fint. Anonymkode: 0f2bb...361 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #119 Del Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dere som bruker botox, er dere ikke redde for eventuelle framtidige komplikasjoner med å sprøyte nervegift inn i kroppen? Anonymkode: 6baff...bf7 Hva med de som tar det pga migrene? Det bør jo være ganske trygt når man blir anbefalt det til medisinsk bruk? Anonymkode: 20d3f...f73 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 27. mars 2024 #120 Del Skrevet 27. mars 2024 Mange smålige svar i denne tråden. Og holdningen "gjør som du ønsker hvis du ønsker det" er utrolig primitiv, like primitivt som å sette verdien av utseendet så høyt at man velger å krangle om sin rett til å gjøre det. Fordi det går ikke bare ut over deg som velger skjønnhetsinngrep uansett om det ser stygt ut eller ikke. Det går ut over alle kvinner, fordi dette er dyrkelse av en kultur som opprettholder skjønnhetsidealer og som opprettholder illusjonen om at utseendet gjør deg til en mer eller mindre verdifull person. Å se bra ut har ingen verdi i seg selv, selv om denne kulturen gjør det mulig for deg som ser bra ut å nyte privelegiene av dette. Men er det en verden vi ønsker å leve i, hvor personlige kvalifikasjoner og egenskaper kommer i andre rekke for noe som er ubetydelig i praksis? Det er en verden hvor slankekultur, skjønnhetsidealer, sexkultur, renhetskultur, voldtektskultur og lignende systemer får lov til å blomstre og fortsette å skade våre medsøstre hver eneste dag. Jeg vil ikke leve i den verdenen, og kommer derfor alltid til å utfordre mine venner på dette. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå