AnonymBruker Skrevet 16. mars #1341 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 12.29): Styrkeøkt, hele kroppen. Hadde en måneds pause i februar pga ulike ting som skjedde, og dette er andre økt etter det. Er nå nesten tilbake til der jeg var i slutten av januar og er imponert over at det går så fort å komme tilbake! Anonymkode: 059d9...ebf Meg igjen. Trente styrke i dag og er nå allerede tilbake til der jeg var før jeg tok pause i februar. Veldig motiverende! Anonymkode: 059d9...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 16. mars #1342 Del Skrevet 16. mars Styrke, overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. mars #1343 Del Skrevet 16. mars Jeg klarte å løpe på meg senebetennelse i foten (tror jeg, i følge Dr Google 😄 Symptomene stemmer i alle fall) på mandag. Derfor har jeg roet trening denne uken i håp om å bli raskt kvitt det. Deltok på Indoor Running og Absolution på SATS på torsdag og løp 5 km i dag for å se hvordan foten responderte. Jeg har også gjort egne styrkeøvelser 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #1344 Del Skrevet 17. mars Startet opp med intervalltrening for første gang på lenge. 15 min oppvarming, gange med motbakker. 4x2 min intervall, rask gange 5 min pause 4x1 min intervall, rolig jogging Anonymkode: 059d9...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 17. mars #1345 Del Skrevet 17. mars Styrke, mage&rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1346 Del Skrevet 18. mars Trappemaskin i 60 min på lav hastighet. Drittlei av å ikke kunne løpe etter en lyskeskade som nå har vart i 10 uker😡 Anonymkode: 6e5e1...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 18. mars #1347 Del Skrevet 18. mars Styrke, rygg og litt armer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1348 Del Skrevet 18. mars Puls som oppvarming, så styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. mars #1349 Del Skrevet 19. mars Mandag: Indoor Running og Absolution på SATS. Tirsdag: 11 km løpetur, hvorav 10 km var fellestrening med Bergen City Marathon løpegruppe. Veldig gøy! I dag skal jeg gå en liten tur etter jobb. Senebetennelsefoten er fortsatt ikke helt bra, men det virker som det ikke blir verre av moderat aktivitet i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. mars #1350 Del Skrevet 19. mars 40min på mølla samt styrke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19. mars #1351 Del Skrevet 19. mars 10 km løping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 20. mars #1352 Del Skrevet 20. mars Styrke, leg day.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #1353 Del Skrevet 20. mars I dag blir det gruppetime (styrke i form av sirkeltrening) etter jobb Anonymkode: 9be5b...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. mars #1354 Del Skrevet 20. mars Gått et par kilometer i rask fart 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #1355 Del Skrevet 20. mars Puls og puls! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20. mars #1356 Del Skrevet 20. mars 20 minutter med jumping jacks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #1357 Del Skrevet 21. mars Blir litt puls til oppvarming også en god styrkeøkt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21. mars #1358 Del Skrevet 21. mars Ble 12 km løping i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 21. mars #1359 Del Skrevet 21. mars 40min på mølla og styrke overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #1360 Del Skrevet 21. mars Gått rundt 20 000 skritt. De fleste av dem med sekk og i oppoverbakker. Anonymkode: c10a0...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå