Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Mollebolle skrev (På 7.3.2024 den 13.18):

Enig, kjeller-laget er amazing 🤩

Er jeg den eneste som ikke synes Henrik er morsom? Har absolutt ikke sansen for han.

Danby - til nå er han smart. Så spørs det hvor lenge han får ha regien. 

Enig med deg, Henrik er IKKE morsomt, han prøver for hardt. Liker ikke Ida og Line heller. Heier på Erik, superfin type! Gøy at Danby går hardt ut!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.11 skrev (På 14.3.2024 den 19.56):

Ja dette var litt tanketomt. Hvordan tenker hun at Danby skal spille? Er man et dårlig menneske fordi man kjører strategi i et spill?
Spillet er jo på mange måter som et teater; man tillater seg å hente frem sider man vanligvis holder tilbake eller ikke føler seg bekvem med. Selv om det er reality, er ikke folk seg selv der inne. De fleste skjønner jo at man ikke vinner et spill ved å være 100% ærlig med motspillerne. Jeg liker Danbys lurerier mye bedre enn f.eks. Henriks opplegg med å prøve å tvinge folk til å fortelle alt om hvor mange penger de har til enhver tid. Henrik er irriterende!😅
Danby er smart og vet tydeligvis hvilke knapper han kan trykke på der inne, men jeg tror også han sjanser veldig og satser på at folk ikke legger merke til at han løper rundt når det er utstemming. Jeg er spent om Danby havner i kjelleren eller om han beholder plassen i huset til spillet går inn i neste fase med kjelleren vs. huset.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (5 timer siden):

Ja dette var litt tanketomt. Hvordan tenker hun at Danby skal spille? Er man et dårlig menneske fordi man kjører strategi i et spill?
Spillet er jo på mange måter som et teater; man tillater seg å hente frem sider man vanligvis holder tilbake eller ikke føler seg bekvem med. Selv om det er reality, er ikke folk seg selv der inne. De fleste skjønner jo at man ikke vinner et spill ved å være 100% ærlig med motspillerne. Jeg liker Danbys lurerier mye bedre enn f.eks. Henriks opplegg med å prøve å tvinge folk til å fortelle alt om hvor mange penger de har til enhver tid. Henrik er irriterende!😅
Danby er smart og vet tydeligvis hvilke knapper han kan trykke på der inne, men jeg tror også han sjanser veldig og satser på at folk ikke legger merke til at han løper rundt når det er utstemming. Jeg er spent om Danby havner i kjelleren eller om han beholder plassen i huset til spillet går inn i neste fase med kjelleren vs. huset.

Ja, de har meldt seg på for å være i et spill og ikke for å 'være på tv' vel? Jeg anser Martine, Ida, Line og Victoria og Danby for å være 'spillerene'. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (35 minutter siden):

Er så lei av mansplaininga til Harald Eia 🙄

Helt sjukt irriterende🤯

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (2 timer siden):

Er så lei av mansplaininga til Harald Eia 🙄

Ja! Det er i ferd med å ødelegge et program som egentlig er veldig spennende. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrina skrev (1 time siden):

Er det ikke rollen han skal ha??

Han skal kommentere sammen med de andre, ikke forklare alle begrep og hendelser for de andre 🤯

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uenighet i kjelleren i neste episode. Spent 😁

Endret av Mildys
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på fortsettelsen.
Jeg tror det kommer til å ha ganske stor betydning om Danby havner i kjelleren eller forblir oppe. 

Ellers har det faktisk overrasket meg positivt. Jeg ble litt skuffet over de første episodene, da var jeg ikke helt "med", men jeg syns det har blitt bedre og bedre for hver episode (ganske naturlig også sikkert). Nå syns jeg det er veldig spennende!

Liker godt kjellerlaget, og heier vel egentlig på de. Liker også Martha godt da. Henrik liker jeg ikke (var ikke akkurat fan fra før, men har bare likt han dårligere og dårligere jo mer jeg har sett av han i Spillet). Herman føler jeg for, stakkars, egentlig glad han kom ned i kjelleren og håper han får det bedre der (forresten: Hahahhaha, lo godt av at de tullet med han når han kom! Morsomt av de! Herman var vel kanskje den det passet aller best å tulle med på den måten også, særlig når han akkurat sa sånn: "Ble jeg kidnappet nå?" eller hva det var rett før :P haha). Danby har jeg litt blandede følelser rundt - på den ene måten syns jeg det er gøy at han spiller, og han er jo unektelig ganske smart, men samtidig liker jeg ellers godt ærlige, genuine mennesker som ikke går så hardt i sånne spill... Syns det er litt rart at de andre ikke er mer opptatt av å få han ut/at de ikke gjennomskuer han mer (?) eller frykter han, egentlig. Syns han tolleren er artig, gøy at de fikk han med. Syns egentlig casten er ganske bra. 

Spent på fortsettelsen!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2024 at 7:56 PM, 17.11 said:

Fascinerende at Maria Ludvigsen kan sitte å lire av seg alt mulig ræl mot flere norske reality-program, men så fort hun får slengt litt tilbake går hun rett i krenk. 

Danby spiller spillet bra han.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mildys skrev (8 timer siden):

Første uenighet i kjelleren i neste episode. Spent 😁

Jeg tror kanskje de øver på et "skuespill" til de kommer ut av kjelleren, så de andre ikke skal forstå hvor sammensveiset de har blitt. 

De vil være farlige i spillet om de framstår som en sterk gruppe.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (På 3.3.2024 den 23.46):

Danby Choi er en ordentlig spiller. Får ut den med mest penger og får flere andre deltakere til å bruke penger på dobbeltstemmer, slik at pengesekken deres også synker 😅

Det blir artig når ‘kjellerlaget’ kommer opp, og sannsynligvis skal spille mot de oppe. De “utstemte” har vel mest penger…😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Jeg tror kanskje de øver på et "skuespill" til de kommer ut av kjelleren, så de andre ikke skal forstå hvor sammensveiset de har blitt. 

De vil være farlige i spillet om de framstår som en sterk gruppe.

Jeg tenkte faktisk det samme! Håper ihvertfall det er tilfelle.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danby spiller, men om han spiller bra er jeg i tvil om. Han virker panisk og flytende, og det blir mye tilfeldigheter underveis. Han har jo blitt avslørt av flere, men likevel beholdes han i spillet - uten at det er Danbys fortjeneste. Mye er flaks.

Og at jenteflokken spiller ut Herman gir overhodet ingen mening. Grupperingene er tydelige og folk skjønner hvem de bør gå for, men velger likevel den ene som føler på utenforskap og ikke er en trussel for noen eller noe, og skylder på at han har penger. Altså, Herman kunne jo lett manipuleres til å bli en alliert. Og han sympatiserte med jenteflokken allerede. Skal man spille spillet så burde de inkludert han mer, og ikke kaste han ut. 

Men greit nok, fint å se Herman inntar kjellerlaget. Der sklir han rett inn. Og kjellerlaget får inn en med mye penger - nok engang :) 

Martha blir litt for mye for meg. Og en selvopphøyd "komiker" som Henrik har jeg fått i vranghalsen. 
Men den jeg irriterer meg mest over er Harald Eia, og han er ikke engang deltaker. Han er malplassert og finnes ikke interessant. Virker som om han er med for å fronte seg selv og sitt eget ego. En viktigper.

Teaseren for neste episode var lovende! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette programmet kan de vel ikke lage flere sesonger av? Da må de isåfall forandre det helt. Er jo lite vits når de oppe vet at det er noen nede 🤔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danby virker jo helt panisk til tider 😅 Morsomt når han og Henrik satt ute og Henrik ikke hørte hva han sa og kommenterte kroppsspråket hans 😅👍

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (5 minutter siden):

Dette programmet kan de vel ikke lage flere sesonger av? Da må de isåfall forandre det helt. Er jo lite vits når de oppe vet at det er noen nede 🤔

Tenkte også på det, men jeg kan jo heller ikke se at de slutter av etter en sesong. Det vil vel heller ikke ha så mye å si om de vet hvem som havner i kjelleren, da må de jo bare velge mer med omhu hvem de vil risikere å bli uvenn med ved å kaste dem ned, så kan jo bli spennende det også.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...