Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Nå som ski og friidrett er ferdig, og kongen har landet hadde jeg tenkt å legge meg, men etter å ha lest alle kommentarene deres tror jeg at jeg må se dagens episode først 😅

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ti T Usen skrev (1 time siden):

Haha. Den utstemminga var et fantastisk TV-øyeblikk.

"Gutta skjønner ikke at det er et spill"

"Jeg er forbanna fordi folk er så falske"

😂😂😂😂😂

Fin tvist, men de kunne jo vist at Martine ble stemt ut før de forklarte hvordan det skjedde fremfor motsatt rekkefølge. Da hadde det kommet like overraskende på oss.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti T Usen skrev (1 time siden):

Haha. Den utstemminga var et fantastisk TV-øyeblikk.

"Gutta skjønner ikke at det er et spill"

"Jeg er forbanna fordi folk er så falske"

😂😂😂😂😂

Første utsagn er jo egentlig helt korrekt, da det jo strengt tatt var Danby som "skjønte" at det er et spill og dro i alle trådene. De andre gutta snudde bare tvertom og stemte på Martine bare fordi Danby sa de skulle gjøre det. 

Andre utsagn reagerte jeg på, da Martine har god erfaring med å spille folk ut og vet godt at det er et spill der man må lyve litt og sende hverandre ut. Det er ikke falskt å love og lyve i denne typen spill, det er tvert imot en del av spillet.

Jeg elsker denne type spill! Selv om jeg er litt lei av noen av kjendisene som gjenbrukes til det kjedsommelige. Jeg liker at det å spille spillet får konsekvenser ved at de utstemte fortsetter spillet i kjelleren, og med dette kan være med og snu spillet mot de som sendte dem ut. Gleder meg allerede til neste søndag! :)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danby Choi er en ordentlig spiller. Får ut den med mest penger og får flere andre deltakere til å bruke penger på dobbeltstemmer, slik at pengesekken deres også synker 😅

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig vending i spillet med at den bortskjemte influenceren som trodde hun hadde full kontroll måtte ned i kjelleren for å gjøre drittarbeid. Da kom tårene fort...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Danby som spiller. Hadde vært gøy å se han i amerikansk Big Brother, tror han hadde klart seg veldig bra der. 

Synes også Anette og Erik er så fine sammen i den kjelleren. 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BrukonymAner skrev (1 time siden):

Herlig vending i spillet med at den bortskjemte influenceren som trodde hun hadde full kontroll måtte ned i kjelleren for å gjøre drittarbeid. Da kom tårene fort...

Nå er ikke jeg superfan av Martine, men etter å ha sett episodene, så synes jeg hun reagerte helt greit og, ikke minst, veldig forståelig. Hun ler til og med av egen reaksjon, til tross for skuffelsen over å både bli dolket i ryggen, og at det skjer mens hun føler seg så trygg. Jeg hadde mugnet selv 😄 ikke så mye over bønnene, men desto mer over mangelen på luft og kaffe. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode igår!! Kult at de fikk ut den med mest pengee, og det uttrykket hennes… og tårene når hun innså at hun må dele opp bønner i ulike bokser. 

Gleder meg til neste episode!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beholder Martine pengene? Hvis ja, vil hun jo fortsatt være en "farlig" spiller når spillet faktisk er i gang.

Nå de første episodene, er det egentlig bare for å dele opp lagene, så kommer spillet i gang når kjellerlaget kommer opp igjen.

Endret av Mollebolle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang tid det tar før de andre skjønner at Danby virkelig spiller spillet og bruker dem alle he he!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har reagert sterkest på å havne i kjelleren sier jo begge i ettertid at det var den klaustrofobiske følelsen av å være innesperret et sted uten vinduer de reagerte på… ( så antar at det klippes slik at det virker som tårene kommer av å sortere bønner…) 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Beholder Martine pengene? Hvis ja, vil hun jo fortsatt være en "farlig" spiller når spillet faktisk er i gang.

Nå de første episodene, er det egentlig bare for å dele opp lagene, så kommer spillet i gang når kjellerlaget kommer opp igjen.

Det har de ikke sagt noe om. Tipper pengene kan brukes annerledes senere i spillet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annette og Erik, åh for noen hærlige vesener. Er det mulig. Og Erik, så positiv og god, jeg liker han mer og mer jeg ass👍

  • Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var helt rått den vendingen med stemmene. Danby er så rå som spiller. Elsker det. 

Erik Thorstvedt har jeg alltid vært stor fan av,siden han var keeper i Totteham. Alltid vært et forbilde. 

Sjelden jeg virkelig gleder meg til neste episode av et reality konsept. Men her gleder jeg meg virkelig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (31 minutter siden):

Var helt rått den vendingen med stemmene. Danby er så rå som spiller. Elsker det. 

Erik Thorstvedt har jeg alltid vært stor fan av,siden han var keeper i Totteham. Alltid vært et forbilde. 

Sjelden jeg virkelig gleder meg til neste episode av et reality konsept. Men her gleder jeg meg virkelig. 

Helt enig. Danby fikset hele spillet med tre lynkjappe trekk, Mest artig å se smilet slukne i de selvtilfredse ansiktene til jente-klikken. Men det kan vel hende dette vil bite han i r..... når lagene samles. Men bra underholdning.

Endret av Ti T Usen
Endret skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Annette og Erik, åh for noen hærlige vesener. Er det mulig. Og Erik, så positiv og god, jeg liker han mer og mer jeg ass👍

Han har jo vist at han er en tålmodig sjel tidligere, gjennom sin rolle som hovedtrener for Tufte IL.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (På 3.3.2024 den 20.02):

Dagens episode, IKKE LES hvis du ikke har sett episoden enda:

  Skjul innhold

Spillet leverer. Gjemsel var kanskje ikke den mest interessante konkurransen jeg har sett, men det fungerte. 

Konkurransen ser bedre ut i neste episode, så den gleder jeg meg veldig til! 

Tydelig avansert psykologi når det stod mellom Henrik og Herman, men så blir Martine sendt ut. Danby kjører på hardt. Så det blir interessant når kjelleren kommer opp i huset igjen. 

Skjønner at Vidar og Steffen har en "allianse" med Henrik, men var det så tidlig i spillet virkelig verdt å svi av så mye penger på berge Henrik på bekostning av Martine? Særlig i lys av at Martine var null trussel for Vidar og Steffen. Jeg skjønner det ikke. Det kommer alltids en dag man har behov til å bruke pengene til egen vinning.

Synes konseptet drar det litt langt med den bønnesorteringen i kjelleren. Men det er vel det som er meningen. Håper det er en større grunn til det enn at det kun handler om å få kjøpe ting og tang.

Dog interessant å se hvordan deltakerne reagerer når de kommer i kjelleren. Anette først ut. Det ble voksen-sensitivt, men hun ble værende der alene så hun hadde dårlig utgangspunkt. Erik kommer rakrygget inn med positivitet og voksen holdning, og tar alt på strak arm. Mens Martine sjekker inn som et lite "snøfnugg". Skal likevel nevnes at Martine hentet seg inn, så hun finner vel sin plass hun også! 

Pussig at de jeg liker best er de som havner nede i kjelleren først. Anette, Erik og Martine. Kjelleren er jo dreamteam for meg hittil. Mens deltakere som Line, Vidar og Martha, som jeg ikke får helt tak på, blomstrer oppe.

Synes fortsatt at det er for mange i panelet. Føles keitete ut, om det gir mening. Mon tro om panelet får innflytelse på spillet etterhvert, eller skal de virkelig sitter der 5 stk som om at det var programmet Sofa oppi Spillet?

 

Godt sammendrag! Det med å sortere bønner er fra Disneys Askepott. Stesøstrene hennes helte bønner på golvet, og ba Askepott om å sortere de, mens de gikk på ball på slottet. 

Så en god kjeller-oppgave sånn sett🙃👸

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (4 minutter siden):

Godt sammendrag! Det med å sortere bønner er fra Disneys Askepott. Stesøstrene hennes helte bønner på golvet, og ba Askepott om å sortere de, mens de gikk på ball på slottet. 

Så en god kjeller-oppgave sånn sett🙃👸

Jo takk, godt å høre at du/dere finner ramblingen min interessant 😜 

Jøss! Se der. Det var jeg ikke klar over. Plutselig fikk denne meningsløse bønnesorteringen en nyttig referanse. Gir mer mening da. Tror jeg. ;) Uansett kom klasseskillet mer tydelig fram. Selv om det sa seg selv. 

Bønnesorteringen minner om en slags utpsykingsmanøver som er ment til å trigge. Men det er vel strengt tatt formålet med hele kjelleren så... Interessant at både Anette og Erik nærmest så ut til å kose seg med det etterhvert. Så riktig så trivelig ut tilslutt. :) 

Angående kjelleren så har det vært debatt i mediene om at kjelleren er ulovlig å oppholde seg i over tid, ettersom den ikke har vinduer/rømningsveier. Det blir mer flisespikkeri, folk bryr seg egentlig ikke. Det er et underholdningsprogram så.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, satt og gråt for hun måtte sotere noen jævla bønner! Stakkars 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruHermansen skrev (3 timer siden):

Herregud, satt og gråt for hun måtte sotere noen jævla bønner! Stakkars 😂

Det var nok en samlet reaksjon over alt som hadde skjedd og virvar av følelser over stemt ut, dolket, hvem, skuffelse, nytt håp, nye personer, kjelleren, absurd situasjon osv og alt på en gang.  La henne få lande litt. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...