Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Sett de to første episodene og tror dette blir gøy!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er klar for fortsettelsen 👌

Men hva er greia med dette panelet? Er de  bare et alternativ til programleder og skal sitte der med ytre observasjoner? 

Spoiler

Veldig glad for at Anette fikk være med videre. Først og fremst på hennes vegne, men så frem til å se henne i en sånn setting. Alltid gøy når de får noen "gamle i gamet" med på ting. 

Henrik irriterer forøvrig meg og. Heia Martine sier bare jeg 😅

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Farmen-tråden leste jeg oftere og oftere spoilere, så trengte jeg ikke å se på så veldig. 
Tror ikke jeg kommer til å gjøre det her… her har jeg lyst til å bevare spenningen 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var spennende og nytt! Gleder meg til fortsettelsen 😃

Så gøy å se Anette Hoff, hun er jo rett og slett en god gammeldags ekte A-kjendis! Det er sjelden vare i reality. Syns de har fått med flere store navn her, for min del var det kun to stk jeg aldri har sett eller hørt om.

Tror det kan bli gøy med panelet som sitter og kommenterer også, men skulle ønske de var tre stk og ikke fem. Men hvem vet, kanskje de også skal splittes i to grupper etterhvert, slik som deltakerne?

Blir spennende å se fremover uansett! :popcorn:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. når er sendetiden på lineært egentlig? Det var nevnt at neste episode først er søndag 3/3? Skal det gå søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (1 time siden):

Jeg er klar for fortsettelsen 👌

Men hva er greia med dette panelet? Er de  bare et alternativ til programleder og skal sitte der med ytre observasjoner? 

  Vis skjult innhold

Veldig glad for at Anette fikk være med videre. Først og fremst på hennes vegne, men så frem til å se henne i en sånn setting. Alltid gøy når de får noen "gamle i gamet" med på ting. 

Henrik irriterer forøvrig meg og. Heia Martine sier bare jeg 😅

 

I og med at originalprogrammet er fra Sør-Korea, så er det ikke uvanlig at realityserier der har et slikt "ekspertpanel" som sitter og kommenterer der som skjer i programmet.

For min del synes jeg ofte det blir veldig kult. Men her fikk jeg litt opplevelsen av at Harald Eia var en besserwizzer som skulle belære de andre med fakta og lange utredninger som ikke var så veldig relevante (eller artige) mens Cathrine ble veldig programleder for de andre. Den som ledet og oppsummerte praten, uten å mene så veldig mye selv.

Men nå er dette ganske nytt for norsk TV.

Jeg tror også panelet hadde vært bedre om de var 3, så det ikke var så mange som "skulle synes". 
Jeg har trua på at de blir bedre etter hvert, når panelet faktisk engasjerer seg litt i deltagerne og spillet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (På 5.1.2024 den 14.42):

Åhh. Jeg liker sånne programmer, men MÅÅÅÅÅ det alltid være kjendiser som deltar???? Fader, jeg orker ikke flere kjendiser! Bare orden kjendis gir meg utslett. Blir de ikke lei av seg selv snart?

De er der bare for å vise seg frem fra sin beste side, rører ikke i gryta for å skape litt underholdning i form av kvalme, de får betalt for å være der, og de trenger ikke premien. Gi meg heller helt vanlige folk som jeg selv kan lære meg å like eller hate. Gad!! 🥵

Kan ikke klandre kjendisene. De får skjermtid, og samtidig betalt. En del av jobben deres er jo å promotere seg selv. Kan ikke klandre kanal/produksjonsselskap heller. Kjendis-TV drar langt flere seere enn «vanlige» folk, og seere er jo som kjent penger. De eneste som har skylda her er seerne. Hvis man har sett så mange kjendisprogrammer at man er møkk lei, hadde det ikke da vært en god idé å slutte og se før man blir irritert? Man har alle muligheter til å velge nøyaktig hva og når man vil se TV idag, så hvem andre enn seg selv man skal klage på vet jeg ikke. 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett det og ikke hørt om det før, men er det veldig likt forræder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (11 timer siden):

Dette var spennende og nytt! Gleder meg til fortsettelsen 😃

Så gøy å se Anette Hoff, hun er jo rett og slett en god gammeldags ekte A-kjendis! Det er sjelden vare i reality. Syns de har fått med flere store navn her, for min del var det kun to stk jeg aldri har sett eller hørt om.

Tror det kan bli gøy med panelet som sitter og kommenterer også, men skulle ønske de var tre stk og ikke fem. Men hvem vet, kanskje de også skal splittes i to grupper etterhvert, slik som deltakerne?

Blir spennende å se fremover uansett! :popcorn:

Kanskje panelet må eliminere noen etterhvert også? 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huttetutt skrev (35 minutter siden):

Klarer bare ikke å se noe med Marta Leivestad🤮

Martha er jo overalt hele tiden. Synes jeg ser henne i alle realityprogram. Har vi ikke andre kjendiser å hente?

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se hva dette var, og jeg syns det var spennende! Kjekt med noe nytt😄

Skjønte ikke helt at han valgte Anette? Jeg fikk vondt av henne, og jeg et glad hun er med videre🥳 Skjønte heller ikke hvorfor de valgte Erik? Han virker så sympatisk og snill. Så de som fremstår som mest hyggelige og snille, i mine øyne, er de første som ryker ut🤷‍♀️ Samtidig så handler det vel ikke om å være mest snill og sympatisk i dette programmet😅

Jeg tror Harald kan bli slitsomt i lengden, jeg har liksom fått litt nok av han allerede😆🙈

Gleder meg til fortsettelsen🙌

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pep skrev (12 timer siden):

Kanskje panelet må eliminere noen etterhvert også? 😄

Tviler på at de får en slik oppgave denne første sesongen. Sør-Koreanske og Japanske programmer med slike kommentatorpaneler er ganske vanlige. Og deres jobb er å være "seere" og kommentere programmet. Antagelig har de ikke fått se noe som helst før alt er spilt inn.

Jeg får ofte inntrykk av at panelet skal fremstå som om de ser programmet sammen med seerne. (Litt som panelene man har rundt fotballkamper og sånt.)

Det kan jo være at det skal føles litt for oss seere som at vi ikke ser på programmet alene, men har noen som ser på sammen med oss, og snakker om det som skjer.

Hvordan dette med panel vil utarte seg i evt. senere sesonger, vet ikke jeg. Men denne første sesongen tro jeg ikke de kommer til å avvike så mye fra originalen.  (Som jeg ikke har sett, men antar ligner på andre Sør-Koreanske programmer.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (På 24.2.2024 den 0.55):

Ehm.. når er sendetiden på lineært egentlig? Det var nevnt at neste episode først er søndag 3/3? Skal det gå søndager?

Det står på TV2.no at sendetid fremover er søndager kl. 20.

Veldig merkelig å ha premieren på en fredag når resten skal sendes på søndager 🤔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det er kjendiser som er med jeg har slutte å se programmer hvor vanlige manne i gate er med på.. snork🫠

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Huttetutt said:

Klarer bare ikke å se noe med Marta Leivestad🤮

Helt enig. Slenger på Harald Eia og Joner også.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...