Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Moro at hun Martine ble så starstruck av han tolleren da 🤣🤣

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjugur skrev (9 minutter siden):

Moro at hun Martine ble så starstruck av han tolleren da 🤣🤣

En av de beste i casten, synes jeg! Tolleren altså, ikke Martine. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (8 timer siden):

Det står på TV2.no at sendetid fremover er søndager kl. 20.

Veldig merkelig å ha premieren på en fredag når resten skal sendes på søndager 🤔

Ja, synes dette er et godt fredags/lørdagsprogram - i alle fall når nrk har kakekrigen eller hva det heter som lørdagsprogram.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (2 timer siden):

En av de beste i casten, synes jeg! Tolleren altså, ikke Martine. 

Ja, veldig gøy at han er med. Er også spent på om hans observasjonsferdigheter kan hjelpe han. Fyren har som jobb å plukke ut sketchy folk liksom. Men spørs jo hvordan spillet utvikler seg. Veldig gøy med en "ny profil" iaf 👏

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2024 at 7:33 PM, Huttetutt said:

Klarer bare ikke å se noe med Marta Leivestad🤮

Litt enig med deg. Mitt problem med Marta er at hun er så høylytt og med verdens styggeste dialekt 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (8 timer siden):

Litt enig med deg. Mitt problem med Marta er at hun er så høylytt og med verdens styggeste dialekt 🙈

Liker henne, jeg. 🙂 Synes hun er morsom, og dialekten er jo bare herlig!!

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bra altså - de bygger opp at alle som kastes ned i kjelleren med hat i hjertet skal komme opp som lag!

Morsomt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et realityprogram med kjendiser. Zzzzz…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (2 timer siden):

Enda et realityprogram med kjendiser. Zzzzz…

Men dette er sikkelig bra program. Og noen av de har ikke vært med overalt tidligere.  Digger programmet 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte stort av spillet før i søndagsepisoden. Nå begynte det å demre litt for meg hva det går ut på.  Og nå var det helt sykt gøy å følge dette psykiske, sosiale spillet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (På 1.3.2024 den 8.58):

Enda et realityprogram med kjendiser. Zzzzz…

Sånn tenkte jeg det også, menjeg ga det en sjangs og jeg er glad for det, for det er et veldig bra program. Gleder meg til kveldens <<Spillet>> 👏🏼👏🏼

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles så lenge til neste søndag....  Så dagens episode litt tidligere i dag og sier som den over 'syyykt spennende' spill.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episode, IKKE LES hvis du ikke har sett episoden enda:

Spoiler

Spillet leverer. Gjemsel var kanskje ikke den mest interessante konkurransen jeg har sett, men det fungerte. 

Konkurransen ser bedre ut i neste episode, så den gleder jeg meg veldig til! 

Tydelig avansert psykologi når det stod mellom Henrik og Herman, men så blir Martine sendt ut. Danby kjører på hardt. Så det blir interessant når kjelleren kommer opp i huset igjen. 

Skjønner at Vidar og Steffen har en "allianse" med Henrik, men var det så tidlig i spillet virkelig verdt å svi av så mye penger på berge Henrik på bekostning av Martine? Særlig i lys av at Martine var null trussel for Vidar og Steffen. Jeg skjønner det ikke. Det kommer alltids en dag man har behov til å bruke pengene til egen vinning.

Synes konseptet drar det litt langt med den bønnesorteringen i kjelleren. Men det er vel det som er meningen. Håper det er en større grunn til det enn at det kun handler om å få kjøpe ting og tang.

Dog interessant å se hvordan deltakerne reagerer når de kommer i kjelleren. Anette først ut. Det ble voksen-sensitivt, men hun ble værende der alene så hun hadde dårlig utgangspunkt. Erik kommer rakrygget inn med positivitet og voksen holdning, og tar alt på strak arm. Mens Martine sjekker inn som et lite "snøfnugg". Skal likevel nevnes at Martine hentet seg inn, så hun finner vel sin plass hun også! 

Pussig at de jeg liker best er de som havner nede i kjelleren først. Anette, Erik og Martine. Kjelleren er jo dreamteam for meg hittil. Mens deltakere som Line, Vidar og Martha, som jeg ikke får helt tak på, blomstrer oppe.

Synes fortsatt at det er for mange i panelet. Føles keitete ut, om det gir mening. Mon tro om panelet får innflytelse på spillet etterhvert, eller skal de virkelig sitter der 5 stk som om at det var programmet Sofa oppi Spillet?

 

Endret av Ctrl
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolleren er min nye favoritt realitykendis. Håper han blir mer på mer. Farmen Kjendis ?? I likhet med Martine,så ser jeg alltid om jeg ser han på Gardermoen. Enda ikke sett han.

Men gøy program. Likte egentlig dette bedre en Forræder.

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (På 25.2.2024 den 21.15):

Trodde Anette Hoff va Erna Solberg 🤣🤣🤣 

Erna hadde vært så sleip at hun stemte på andre første runden, selv om hun hadde lovet å ikke gjøre det. Så hun hadde ikke havnet i kjelleren så tidlig, før alle gjennomskuet henne - akkurat slik det skjer nå i det virkelige liv ;) 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg digger Steffen i tollserien. I Spillet har han foreløpig vært veldig anonym. Helt ærlig er jeg litt skuffet. 

Forhåpentligvis blomstrer han opp etterhvert og tør å spille spillet mer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg allerede til neste søndag.. herregud så spennende de programmene idag var. Nei dette blir bra. Digger han asiater'n. snakker om å spille spillet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Den utstemminga var et fantastisk TV-øyeblikk.

"Gutta skjønner ikke at det er et spill"

"Jeg er forbanna fordi folk er så falske"

😂😂😂😂😂

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk jævlig kult! 🤩👏👏👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...