Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Da var vinterferien over, men det har vært en veldig fin vinterferie :)

Idag begynte jeg på praksisukene mine. Det var litt skremmende og veldig spennende ... Det virker lovende etter 1.dagen iallfall!

Det er iskaldt her nå, idag tidlig var det -13 grader.. Når jeg kom hjem fra "jobben" måtte jeg ta den store, deilige dobbeltdyna ut i stua og sette meg under den fordi det var så utrolig kaldt ... Var ikke mer enn 15grader ... :tristbla: Men været er utrolig fint da- næmest påskevær, helt utrolig fint med sol nå! Det var på tide da ...

Skjønner ikke hvordan jeg greier å bli forkjøla to ganger på under 3 måneder ... Noe må være galt med immunforsvaret mitt .. Heldigvis ikke like forkjølet denne gangen da, men forkjølet nok.

Det var veldig godt å komme hjem til kjæresten igår, selv om det var trist å reise fra foreldrene mine. Men så er kjæresten min utrolig søt da: "lagde" middag til meg, fyrte opp i peisen og tente stearinlys til jeg kom hjem igår. Det var veldig koselig :) Godt å være hjemme hos kjæresten igjen! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Tenker det var godt å komme hjem til kjæresten etter en laaang vinterferie. Heldig du som har en så romantisk kjæreste som lager middag og tenner stearinlys til ære for deg :). Ikke det, samboeren min kan slå til han også innimellom :ler: .

Hva driver du på med i praksisuken? *nyskjerrig*

God bedring, håper du blir fort frisk! :syk:

Ha en god natt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det var godt å komme hjem til kjæresten etter en laaang vinterferie. Heldig du som har en så romantisk kjæreste som lager middag og tenner stearinlys til ære for deg  :). Ikke det, samboeren min kan slå til han også innimellom  :ler: .

Hva driver du på med i praksisuken? *nyskjerrig*

God bedring, håper du blir fort frisk! :syk:

Ha en god natt!!  :klem:

Det var det, absolutt ;)

I praksisukene mine er jeg hos et arkitektbyrå, hittil veldig spennende :)

Takk for det, skal prøve å bli frisk;)

En god kveld til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmfr ... mannfolk! Kjæresten min klager på at jeg er litt for opptatt av tv, alikevel bare mååå han opp på taket i kveld for å stille inn tv-norge bedre pga to serier han skal se. Jeg er selvfølgelig redd for han, taket er litt skrått og det er mye snø oppå der. Og hvis han skal opp dit antenna er så er det laaangt ned. Han sier han bare skal opp på det laveste punktet og dytte antenna med en stang derfra- det tror ikke jeg han greier ... Så nå er jeg veldig bekymret .. tenk om han faller ned da!! han sier jeg overdriver, men ... huff, liker ikke dette :tristbla:

Ellers har jeg en bra dag, sol idag også- kjempeherlig! Men føler egentlig at jeg sitter litt for mye inne i det fine været. Men hva skal jeg gjøre da? Har ikke ski, det er snø på skøytebana, jeg er for stor til å leke i snøen + at vi har ingen snø å leke i egentlig (ingen hage). Det som hadde vært morro hadde vært å samle mange meter med snø i bakgården og hoppet fra verandaen og ned :ler:

Er veldig trøtt og sliten for tida, ikke bra og ikke særlig behagelig. Tror jeg trenger litt mer søvn, men jeg får ikke mer søvn før på søndag ... Jada, vet jeg kan legge meg tidligere ... men det funker egentlig ikke... kjipe greier. Uff, egentlig har jeg ingenting å klage over! Så nå skal jeg slutte å klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Vi kan da leke i snøen selv om vi har blitt voksne. Må beholde barnet i oss vet du, viktig det!

Liker heller ikke når samboeren klatrer på taket, spesielt ikke når han oppfører seg som en apekatt der oppe og likevel sier han har hele kontrollen :sur: .

Vi blir vel alle litt trøtte og leie imellom.

Jeg tenker også at jeg egentlig ikke har lov å klage på noe som helst, har et bra liv og trives i tilværelsen. Kanskje vi burde blitt flinkere å fokusere på nettopp det som vi setter pris på?

Ha en god natt, Teria! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan da leke i snøen selv om vi har blitt voksne. Må beholde barnet i oss vet du, viktig det!

Liker heller ikke når samboeren klatrer på taket, spesielt ikke når han oppfører seg som en apekatt der oppe og likevel sier han har hele kontrollen  :sur: .

Vi blir vel alle litt trøtte og leie imellom.

Jeg tenker også at jeg egentlig ikke har lov å klage på noe som helst, har et bra liv og trives i tilværelsen. Kanskje vi burde blitt flinkere å fokusere på nettopp det som vi setter pris på?

Ha en god natt, Teria! :klem:

Hei :)

Joda, sant det at vi kan leke i snøen selv om vi er voksne ... Det fristet nesten litt nå :sjarmor: Men jeg har ikke noen klær jeg kan leke i snøen med, og så har vi ingen hage ... kan jo alltids hoppe rundt på kirkegården attmed her da :ler:

Jeg er kanskje litt overbekymret hønemor for samboeren min, men det er bare det at hvis noe hadde skjedd han så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort ...

Sant det, man klager for mye når man egentlig har det veldig bra. Ikke at det gjelder alle, men jeg tror nok det gjelder meg .. Har litt lett for å kjede meg, og hvis jeg har formye å gjøre så er ting galt da også ... jenter er vanskelige vesen! :ironi:

Burde definitvt være flinkere til å fokusere på det vi setter pris på!

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare min maskin, eller har andre også problemer med å laste sider her? Får ikke opp noe som helst, bare blank side. Eneste som hjelper er å trykke på "reload" eller gå fram eller tilbake .. æsj. Irriterende.

Fortsatt forkjølet, og veldig snørrete ... (sorry for opplysningen) skjønner ikke at det er mulig for en person å produsere så mye snørr jeg ... :overrasket:

Jeg får noen veldig merkelige spam-mail for tiden ... Helt usammenhengende setninger bestående av ord som "sad, small, penis, larger " osv ... sære greier ..

Vondt i nakken har jeg óg, så skal overtale kjæresten til å massere meg når han kommer hjem ;)

Nå er det snart helg .. men jeg skal jobbe både lørdag og søndag- da har jeg jobbet alle dagene i denne uka .. Gleder meg til søndag, da får jeg sove lenge! :sjarmor:

Ikveld blir det taco, tv-titting og forhåpentligvis får jeg gjort mer på oppgaven min ...

En god kveld ønskes alle som forviller seg inn hit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Hei på deg :klem:

Vært litt fraværende i det siste jeg, så takk for at du er med å holder boka mi igang :) Kjenner til følelsen med kjæreste-på-taket. Blir irritert bare min kjære sier han skal opp å måke taket på jobben. Tenk om han faller ned!! Har heldigvis gått bra hittil da.. :)

Taco og tv-titting hørtes fint ut, må slite med et kjedelig prosjekt jeg.. Kjeeedelig.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :klem:

Vært litt fraværende i det siste jeg, så takk for at du er med å holder boka mi igang :) Kjenner til følelsen med kjæreste-på-taket. Blir irritert bare min kjære sier han skal opp å måke taket på jobben. Tenk om han faller ned!! Har heldigvis gått bra hittil da.. :)

Taco og tv-titting hørtes fint ut, må slite med et kjedelig prosjekt jeg.. Kjeeedelig..  :sur:

Hei!

Har merket at du har vært litt fraværende, ja ;)

Bra at noen har det likedans ang. kjæreste på taket (hørtes nesten ut som en film :ler: : kjæreste på hett blikktakk ). Jeg vet jeg sikkert er litt overbeskyttende hønemor ... men hva om det skjer noe? Da vet jeg ikke hva jeg ville gjort .. huff. Nei, han får holde seg unna så godt han kan!

Joda, taco og tv er fint ... men har dårlig samvittighet for en oppgave jeg ikke er helt ferdig med ... Ikveld blir det husvask, pizza og tv .. og tiiidlig opp imorgen ... æsj altså! Men får gjøre det så koselig vi kan ikveld:)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en drittdag hittil .. mer eller mindre- helt til jeg kom hjem nå.. Det begynte med at jeg falt så det smalt Det rimte! det var vondt .. ei dame stoppet og lurte på hvordan det gikk med meg. Hun trodde jeg kanskje hadde drukket (???!?) Ser jeg full ut, eller- tidlig en fredag morgen?! :sarkasme:

Av en eller annen grunn er jeg veldig følsom og humøret mitt forandrer seg mye for tida ... og så er jeg så sliten og trøtt! Blir nesten bekymret etter at mamma ble bekymret for meg igår, og mente jeg måtte dra til legen ... huff. Har vært forkjøla to ganger allerede i år .. og er fortsatt ikke 100% frisk. Merkelig.

Igår ble jeg i dårlig humør bare pga kjæresten skal ut på lørdag og jeg ikke har så mye å gjøre .. høres kanskje ut som en eiesyk bitch, men jeg er ikke det altså. Er bare det at jeg har vært borte fra han i 10 dager, og så føler jeg at jeg ikke har sett han så mye den siste uka ... Er ikke sur på han eller noe sånt. Men det ordnet seg da, jeg blir visst med ut på lørdag- koselig :)

Imorra er det jobb, 07:30 ... :Gjesp: Men skal prøve å kose meg med kjæresten ikveld, selv om vi må ta husarbeidet først ... :sur:

Gleder meg til søndag jeg, da får jeg sove leeeenge! :sove:

I disse fugleinfluensa og "farlig Gilde kjøttdeig" tider må jeg si jeg er glad jeg er vegetarianer! ;)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tok en tur innom her, jeg.. :)

Huff. Har hatt dårlig dag, forstår jeg. Det er ikke gøy. Kjenner meg igjen i den "går det bra med deg"-kommentaren, ja. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tok en tur innom her, jeg..  :)

Huff. Har hatt dårlig dag, forstår jeg. Det er ikke gøy. Kjenner meg igjen i den "går det bra med deg"-kommentaren, ja.  :klem:

Hei!

Koselig at du stikker innom :klem:

Takk for støtten, har det bedre nå da, heldigvis :)

Håper du har en fin dag, og ha en god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig lørdag! Nå er jeg ferdig på jobb for idag. Var faktisk ikke så grusomt å stå opp kvart over seks idag som jeg hadde trodd, men er litt trøtt da. Herlig å være hjemme iallfall! Senere skal kjæresten og jeg på fest, blir forhåpentligvis koselig:)

Det nydelige været bare fortsetter, det samme gjør kulda.. Men herlig med fint vær!

Spam-mail er rare ting, fikk en idag om et plaster man skal sette på kroppen tre ganger i uka for å få større penis! :ler:

Oljeovnen vår gikk istykker igår, plustelig begynte den å lekke olje. Nesten litt skummelt ... Men har kjøpt ny idag da, ikke oljeovn denne gangen men en såkalt "varmesøyle". Sambo selger den på jobben, den er visstnok veldig bra, og så får han den billigere :sjarmor: Så nå må det nesten bli varmt her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandager bruker ikke å være særlig bra for mitt vedkommende, men heldigvis har jeg hatt en fin dag idag:)

Det går bra på praksisjobben min, været er nydelig, jeg er litt trøtt- men det går bra, og jeg er ellers i godt humør :)

Var ute med en gjeng fra jobben til kjæresten på lørdag, det var veldig morro. Smakte tilogmed nesten-karsk. Skummelt å bo i bartebyen! ;)

Herlig å være ferdig med jobbhelga, nå er det heldigvis "bare" to uker til neste gang! Til helga kommer svigers og foreldrene mine, gleder meg veldig mye- det blir koooselig! :)

Oljeovnen vår begynt å lekke på fredag, så nå har vi skaffet oss en såkalt "varmesøyle". Det er herlig at det faktisk er varmt her for engangsskyld ;) Dette kan jeg bli vant til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Hei på deg :klem:

Hva er nesten-karsk? :ler:

Hehe likte det plasteret.. kanskje jeg skal kjøpe det og feste det på typen uten at han veit det? Ikke at jeg er misfornøyd med størrelsen altså :sjarmor:

:vinke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :klem:

Hva er nesten-karsk? :ler:

Hehe likte det plasteret.. kanskje jeg skal kjøpe det og feste det på typen uten at han veit det? Ikke at jeg er misfornøyd med størrelsen altså :sjarmor:

:vinke::klem:

Hei! :klem:

Nesten-karsk vil vel si (i dette tilfellet) at det var kaffe blandet med polsprit istedetfor hjemmebrent ... heimbrænt som trønderne ville sagt ;)

Du får overbevise han om at det er røykeplaster, godteriplaster eller hva nå enn som du vil han skal slutte med da vet du- og så klistre det på han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*sjokkert*

Tvnorge og nrk2 er jo generelt bra idag begge to jo! Det bruker ikke å være tilfelle! hmm ... får nyte det så lenge det varer.

Stakkars sambo skal være på jobb i 13 timer idag ... skjønner ikke at han greier. Glad jeg ikke må være på jobb så lenge jeg!

Allered onsdag igjen, ja. Tida går så utrolig fort- skjønner egentlig ikke det der helt jeg. Trives fortsatt på praksisen, det er spennende og veldig lærerikt å jobbe med et prosjekt som er virkelig. Og så er jeg vistnok flink! :sjarmor:

Red Bull har ingen virkning på meg *skuffet*

Føler meg ikke helt 100% for tida ... Er så sliten, trøtt, dårlig i magen, nyser, hoster, er veldig tørst, svimmel og slapp... huffa. Mamma er bekymret, og det blir jeg snart også ... hm.

Prøver å bli kvitt magen min om dagen da, selv om sikkert ikke går hardt nok inn for det- jeg nekter å gi opp colaen!! men colaen og fjernkontrollen min får du aldri ... . Vel, skal iallfall prøve å spise litt sunnere, mindre godteri (ikke at jeg spiser så mye godteri nå for tiden, men) og gå turer litt oftere. Skulle ønske jeg hadde ergometersykkel... men det har vi ikke plass til :(

Snart helg! Gleder meg veldig, for til helga kommer svigers og foreldrene mine! ;)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanskelige valget mellom å kvitte seg med magen eller å kvitte seg med godteri... Ehe.. Ja, du skjønner hva jeg mener.. ;) Det er hvertfall ikke lett! I know!

Synd at du ikke føler deg helt i form da. :( Du må bli bedre, snart. :klem:

Skal holde deg oppdatert med turplanene mine, jeg. ;)

Ellers er mine planer for kvelden litt mer kjemi, en time på ergoen og så se MiB2 på tv3. Det er veldig deilig å ha mulighet til å trene inne, hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanskelige valget mellom å kvitte seg med magen eller å kvitte seg med godteri... Ehe.. Ja, du skjønner hva jeg mener.. ;) Det er hvertfall ikke lett! I know!

Synd at du ikke føler deg helt i form da. :( Du må bli bedre, snart.  :klem:

Skal holde deg oppdatert med turplanene mine, jeg.  ;)

Ellers er mine planer for kvelden litt mer kjemi, en time på ergoen og så se MiB2 på tv3. Det er veldig deilig å ha mulighet til å trene inne, hjemme. :)

Ja, det skal ikke være lett! :sur:

Merkelig den formen min, har vært forkjøla to ganger i år allerede ... og nå er jeg sånn halv-dårlig selv om jeg ikke er dårlig, irriterende! Takk for støtten :klem:

Høres ut som en bra kveld! Skulle ønske jeg hadde tv3 ... Og muligheten til å trene inne, da.

Ha en fortsatt fin kveld! (og ikke la kjemien ta overtaket ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...