Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Vet, han var en veldig sær fyr... fikk gaver av han to ganger eller noe i løpet av ca tre år ... sær, sær fyr. Glad jeg har funnet han jeg har nå, ja!  :sjarmor:

Hehe ja min er også litt bedre enn det der.. Må være trist å ha det sånn egentlig..

Takk for det, Gitte og Hannen- skal prøve å bli frisk!

:klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ja min er også litt bedre enn det der.. Må være trist å ha det sånn egentlig..

:klem:

ja ... var egentlig det. Men var egentlig ganske ung, og uerfaren ... første kjærligheten ... jeg godtok det jo egentlig bare av en eller annen grunn. Det var jo en (eller mange flere) grunner til at det ble slutt ... Trives myyyyye bedre nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre :) Ingen vits i å bli et forhold som er dårlig..

God morgen forresten :klem:

Nei, han var neppe rett for meg ... for å si det mildt. hva tenkte jeg på??!

Kan vel ikke si god morgen- så jeg får si god dag istedet! ;)

:klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner jeg å lure på om jeg begynner å bli gal ... jeg skrev jo nylig innlegg her!! Eller har jeg skrevet i noen annens dagbok ? *surrete* hjeeelp ..

Kortversjonen: nydelig sol, helg og jeg må på jobb ... :tristbla:

Men men, går mot lysere tider, og det er jo supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
nå begynner jeg å lure på om jeg begynner å bli gal ... jeg skrev jo nylig innlegg her!! Eller har jeg skrevet i noen annens dagbok ? *surrete* hjeeelp ..

Gå inn i profilen din og trykk på "brukerens innlegg". Der får du opp alle innleggene du har skrevet. Da kan du se hvor du skrev innlegget som du ikke finner igjen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå inn i profilen din og trykk på "brukerens innlegg". Der får du opp alle innleggene du har skrevet. Da kan du se hvor du skrev innlegget som du ikke finner igjen :).

Takk for råd:)

Det er bare det at jeg gjorde det, og fant ikke noe nytt .. så nå lurer jeg på om jeg har blitt helt schizofren ... neida, men enten så ble det ikke postet eller så fant jeg det ikke når jeg lette ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :klem:

Hatt en fin helg? Gjort noe moro?

Hei hei!

Joda, hatt en helt ok helg. Har ikke gjort noe morsomt egentlig, har jobbet både lørdag og søndag. Idag sto jeg opp tiiidlig ... hater å stå opp tidlig .. Men skal ikke klage da, har det jo bra utenom at jeg er trøtt og sliten! ;)

Du da, har du hatt det koselig i helga ?

forresten, hvordan quoter jeg fra mer enn et innlegg samtidig ?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis :)

Jo, sitere flere innlegg.. Bruk siter+ knappen :) Eller om du skal "dele opp" ett innlegg i flere quotes, må du kopiere taggene så du får en i begynnelsen og slutten av hvert sitat.. Om du skjønner hva jeg mener :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Joda, hatt en helt ok helg. Har ikke gjort noe morsomt egentlig, har jobbet både lørdag og søndag. Idag sto jeg opp tiiidlig ... hater å stå opp tidlig .. Men skal ikke klage da, har det jo bra utenom at jeg er trøtt og sliten! ;)

Du da, har du hatt det koselig i helga ?

forresten, hvordan quoter jeg fra mer enn et innlegg samtidig ?

:klem:

Skal vi se her.. Dele opp innlegget ditt i flere sitater:

Hei hei!

Joda, hatt en helt ok helg. Har ikke gjort noe morsomt egentlig, har jobbet både lørdag og søndag. Idag sto jeg opp tiiidlig ... hater å stå opp tidlig .. Men skal ikke klage da, har det jo bra utenom at jeg er trøtt og sliten! ;) forresten, hvordan quoter jeg fra mer enn et innlegg samtidig ?

:klem:

[/quote

De røde linjene, må du ha med i starten og slutten av hvert sitat

Ved å kopiere de fra det opprinnelige sitatet kan du dele det opp:

Hvis du skjønte noe av det

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis :)

Jo, sitere flere innlegg.. Bruk siter+ knappen :) Eller om du skal "dele opp" ett innlegg i flere quotes, må du kopiere taggene så du får en i begynnelsen og slutten av hvert sitat.. Om du skjønner hva jeg mener :tunge1:

hm, dette var kompliserte greier ... tror jeg forstod, men skal gå og øve meg på de "øve rommene" tror jeg ... :sjenert:

litt blond, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det over der ble bare tull pga fargene, men det er nå sånn det skal gjøres.. Om du trykker på siter-knappen ser du hvordan jeg har gjort det. Blir enklere da.. :) Da ser du alle taggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det over der ble bare tull pga fargene, men det er nå sånn det skal gjøres.. Om du trykker på siter-knappen ser du hvordan jeg har gjort det. Blir enklere da.. :) Da ser du alle taggene.

Tusen takk! Snill du :klem:

Vet ikke om jeg forstod den dele opp greia helt, men skal kikke nærmere på den når det blir nødvendig. Men forstod hvordan jeg skal sitere flere innlegg samtidig nå da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ittno problem :) Fins sikkert andre som kan forklare deg den dele-opp greia bedre, ting blir så vanskelig når det skal skrives ned :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ittno problem :) Fins sikkert andre som kan forklare deg den dele-opp greia bedre, ting blir så vanskelig når det skal skrives ned :tunge1:

hehe, kjenner meg igjen i den, ja!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei sveis :)

Er du på skolen?

Hei hopp

Var på skolen, ja. Vært på skolen lenge idag, og jobbet med oppgave når jeg kom hjem. Er såå sliten og trøtt nå :Gjesp::Gjesp:

Har du hatt en fin dag da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjedelig dag i går.. :sjenert:

I dag har det vært litt skole, litt jobb, spinning og venninnebesøk så dagen i dag er en god dag :)

Står til der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Du studerer interiør? Eller tar jeg feil? Hva er din drømmejobb etter studiet? Synes interiør er spennende selv jeg.

Ha en flott uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...