Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært oppi marka, var kjempekoselig og mye snø! Snøen nå er akkurat slik jeg liker den- myk og helt hvit! Håper det varer ... Ser skikkelig vinterlandskap ut her nå, og jeg storkoser meg! Forhåpentligvis varer både kulda og snøen ei stund framover, det skal være snø om vinteren, ikke regn eller bart!

Møtte ei fra klassen og ei venninne av henne i byen, koselig:)

Nå blir det snart en vaaaarm dusj med sambo ... og badekåpe og tv etterpå- herlig!

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ganske lite søvn idag, la meg altfor sent pga en venninne overnattet. Merkelig nok var jeg kjempevåken når jeg stod opp. Men det endret seg i løpet av dagen, midt på dagen ble jeg kjempetrøtt, holdt på å sovne i timen .. :Gjesp:

Har heldigvis fått gjort litt skolearbeid idag, men er fortsatt stresset fordi vi ikke har så god tid før framføring... Og imorgen reiser jeg til sverige med klassen! *glede seg* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Må si du er effektiv :) Har ikke gjort noe skolearbeid i dag jeg, men i morgen blir det andre boller.. Har deleksamen i finansiering og investering neste uke, så har en del å forberede.. æsj, er så møkka lei av skolen.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok moro med skuletur til Sverige. Hva slags opplegg skal dere ha der?

Jaaa, gleeeder meg! ;)

Vi skal vel egentlig ikke noe annet enn på en møbelmesse egentlig.. Turen er i regi av klassen da, ikke skolen. Så det blir nok tur til møbelmesse én dag og shopping og sånt resten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe "shopping" i sverige.. ;)

Ooooops, nå hørtes jeg nok utrolig harry ut! :ler:

Er ikke det altså, helt sant ... Men når man først er der så må man jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Jaaa, gleeeder meg! ;)

Vi skal vel egentlig ikke noe annet enn på en møbelmesse egentlig.. Turen er i regi av klassen da, ikke skolen. Så det blir nok tur til møbelmesse én dag og shopping og sånt resten  :sjarmor:

Shopping er moro :sjarmor: . Noen planer om hva du skal kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Må si du er effektiv :) Har ikke gjort noe skolearbeid i dag jeg, men i morgen blir det andre boller.. Har deleksamen i finansiering og investering neste uke, så har en del å forberede.. æsj, er så møkka lei av skolen..  :sur:

Hei:)

Nah, er egentlig ikke så veeeldig effektiv. Bare bittelitt idag, men det var vel mest fordi jeg måtte (stress pga tap av tid på oppgave pga sverigetur). Eksamen er litt kjipt... Men det går helt sikkert bra! :sjarmor: Får håpe du har en periode med mindre å gjøre eller helt fri etter deleksamene .. Men det går bra uansett, vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er moro  :sjarmor: . Noen planer om hva du skal kjøpe?

Egentlig litt for moro ... farlig for lommeboka! :sjenert:

Nei, vet ikke helt egentlig... Vi får se når jeg kommer fram. Blir sikkert noen klær og litt dill- det er så typisk meg;) Og så er det vel billigere der, så dette blir farlig! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Nah, er egentlig ikke så veeeldig effektiv. Bare bittelitt idag, men det var vel mest fordi jeg måtte (stress pga tap av tid på oppgave pga sverigetur). Eksamen er litt kjipt... Men det går helt sikkert bra!  :sjarmor: Får håpe du har en periode med mindre å gjøre eller helt fri etter deleksamene .. Men det går bra uansett, vet du! :)

Hehe bittelitt effektiv er bedre enn ingenting :) Deleksamen er greit nok, og har bare én dette semesteret.. Men litt kjipt uansett. Har sluntra unna med skolen de siste to ukene pga praha og brennkopper.. Skal prøve å skjerpe meg, men er så drittlei at jeg veit ikke om jeg klarer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Shopping er gøy det er helt sikkert. Håper du finner mye fint i Sverige. Ingen bakdel at det er billigere der heller.

Ha en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Fikk ikke skrevet så mye her før jeg dro til sverige pga sambo drev og styret med internettet og jeg dermed ble frakoblet ... :sur:

Akkurat nå er jeg for trøtt til å skrive om turen, men det var veldig artig iallfall! Fikk tilogmed handlet litt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva kjøpte du?

Hm, da må jeg skrive liste!

-røyk til mamma og pappa

-små dill til meg selv: hårpynt, lipgloss, klemmer

-Veldig fine sommersko- gleder meg til sommeren!

-sprit ... :sjenert:

-Hvit sjokolade og champagne/trøffelsjokolade til sambo

-red bull

-lommebok

Ja, det var vel det! Iallfall det jeg husker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt om turen min, om noen er interessert ;)

Dro på tirsdag med toget, ganske lang togtur, tok faktisk 12 timer. Ble ganske irritertert når vi ble jaget bort fra plassene våre midt på natta fordi de som "eide" plassene absolutt måtte sitte på de plassene, selv om det var 20 andre plasser ledige i toget i den vogna. Sære svensker ... Vi kom fram til Stockholm i femtida om natten og balet rundt i byen for å finne hotellet. Det endte med at vi tok drosje, selv om det var veldig nære byen, men det var nok for det beste, for om vi ikke hadde tatt drosje hadde vi nok gått rundt og surret ei god stund. Innbookingen på hotellet var klokka 12, så vi var mer enn 6 timer for tidlig, men håpte på å få rom likevel. Det fikk vi ikke, det var vistnok ikke ledig. Derfor gikk vi ut igjen og satte oss på kafé. Noen fra gruppa hadde blitt igjen og fikk rom, og etter en 45min tid fikk vi melding om at vi også fikk rom for natten, gratis. Så da fikk vi sove fra seks tida til to på morgenen.

Første dagen gikk vi i byen og handlet , spiste frokost på en koselig kafé og gikk ut og spiste alle sammen på kvelden. Andre dagen var vi på møbelmesse. Det var veldig interessant, og veeeeeeldig stort. Ene læreren vår var der, og hun nærmest sjenket oss på gratis øl og vin;)

Senere på kvelden gikk vi ut, først på festen til firmaet til læreren vår- hvor vi fikk gratis drinker, og senere på et stort utested.

Fredag shoppet vi, spiste kinesisk take-away på rommet og de fleste dro ut, utenom jeg og ei til som koste oss på rommet med godteri og blader.

Lørdag måtte vi pakke alt, og det var veldig mye og veldig tungt!! Og komme oss på sentralbanestasjonen og sette fra oss. Så gikk vi i byen. Ellers var vi på kino (satt altfor langt framme, måtte sitte skikkelig ubehagelig for å se bra) og så spiste vi ute, sammen med de fleste fra klassen.

Toget vårt gikk fra stockholm tre på tolv om natten, men det var selvfølgelig forsinket :frustrert:

Når vi først kom på toget hadde vi fått plasser inne i et slikt lukket rom, hvor det var 6 seter og det satt 3 stk fra før. Litt dumt, siden vi var 4 stk som hadde plasser der. Bare to av de som satt der fra før hadde fått plassreservasjon der, men hun siste måtte sitte der pga hun hadde hund med seg ... Syntes det var litt dårlig gjort at en av oss måtte ta den plassen hun hadde fått, i en annen vogn, når det var våre plasser .. :sur: Hun reiste jo sammen med hun andre med hund, så hun kunne jo tatt plassen som egentlig var hennes og latt hunden være igjen ... æsj og arg

Sånn, det var en liten og forhåpentligvis ikke altfor kjedelig oppsummering av turen min! Jeg har iallfall hatt det veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo ut som en fin tur det der da :) spesielt den delen med shopping og gratis drinker ;)

Kjenner igjen sete-trøbbelet på toget gitt.. Når jeg og ei venninne tok toget til Bergen, kom konduktøren å skulle kaste oss av på Arna. Han mente vi ikke hadde billetter som gjaldt lenger enn dit, selv om det stod til Bergen på våre.. hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo ut som en fin tur det der da :) spesielt den delen med shopping og gratis drinker ;)

Kjenner igjen sete-trøbbelet på toget gitt.. Når jeg og ei venninne tok toget til Bergen, kom konduktøren å skulle kaste oss av på Arna. Han mente vi ikke hadde billetter som gjaldt lenger enn dit, selv om det stod til Bergen på våre.. hehe.. ;)

Jepp, kjempefin tur! (for det meste) Shopping og gratis ting, spesielt drinker, er alltid moro ;)

Huff, enkelte burde virkelig ikke ha serviceyrke ... men men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...