Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Sånn! Endelig har jeg også fått dagbok! Har hengt litt her en stund nå, og syntes nesten det var på tide å skaffe meg dagbok. Det er bare det at jeg aldri har vært noe flink til å skrive dagbok ... men dette blir noe annet, så jeg får prøve! ;)

Men, sent nå (selv om jeg har fri imorgen.) så, selv om jeg koser meg med å sitte og slappe av i morgenkåpe med pc'en på fanget, og de fiiiine lesebrillene på nesen får jeg nesten se til å rydde av bordet og pelle meg inn på badet etter samboeren ..

natta! :sove:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, er fremdeles litt ny på dette her, så jeg vet ikke om jeg gjør alt riktig- men man lærer vel mens man skriver:)

Jippy, etter litt om og men fant jeg ut hvordan jeg gjør dette! *glad* Tror iallfall jeg har fått det til riktig ... hehe :sjenert:

Uten å være for negativ tror jeg dette kommer til å bli en litt kjedelig dag, har fri i hele dag, og er alene hjemme. Eneste selskapet mitt er pc'en, tv'en (som det er absolutt ingenting interessant på- vil ha kabel-tv/bakkenett NÅ!) og lydene fra kontorene og de som bygger leilighet bortenfor her. Fikk et raskt besøk av venninna mi da, det var koselig. Bare så synd hun måtte gå så snart.

Skjønner egentlig ikke helt hva jeg vil- i det siste har vi hatt gruppearbeid på skolen, noe som betydde mye, mye jobbing og lite fritid- og ikke minst lite søvn (hater å stå opp tidlig om morgenen!) og da ønsket jeg meg noen fridager hvor jeg kunne stå opp sent og bare slappe av hjemme. Nå når jeg endelig har fått de fridagene så er jeg fortsatt ikke fornøyd. Huff... tror jeg er en smule ensom, skulle ønske samboeren var her- men han må jo jobbe, såklart.

Vurderer å kjøpe samle boks av Futurama- bare de har den da. Det frister liksom litt formye nå! Og tusen kroner er da ikke sååå mye for hele serien? Blir iallfall 1200,- om jeg skulle kjøpt de hver for seg ... Tror nok jeg kjøper den ja. Hm, er altfor pengesløsende, jeg vet!

Det jeg burde gjøre idag er å kose litt med kaninen, sikkert ensomt å bare sitte der inne i buret, helt alene. :sjenert:

Sport er kjedelig! Hvorfor må de sende ski- eh ... greier nå ? Kjipt. Og så får jo alltid sporten den beste tv-tida, synes det er litt dårlig jeg. Men men ...

Det var vel alt jeg hadde på hjertet nå- kommer nok tilbake senere

:sjarmor:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det endelig lørdag! Hva som er så fint med det vet jeg ikke. Hadde tenkt meg til byen, men de jeg skulle til byen med er veldig trege, så jeg begynner å tvile på at de kommer seg avgårde, de er vel opptatt med andre ting ;)

Det regner her idag, pøsregner faktisk. Men det er nok eksen til venninna sin skyld- regner alltid når han er her.. merkelig det der. Men veldig koselig at han er i byen da, håper han og venninna mi blir sammen igjen. Jeg burde sikkert mistet håpet for lenge siden- de er slike av-på-av-på folk.. men de er så søte sammen og etter mitt og sambo sitt syn perfekt for hverandre, så det så! ;)

Sambo er litt frustert over frokosten min i helgene ... drikker cola til frokost sjø .. :sjenert: Er da ikke min feil at det er så forbanna godt! Prøver å være sunn, så jeg drikker bare cola i helgene .. synes jeg er flink jeg- jeg kunne, som viss andre, drukket flere liter om dagen, det hadde vært mye verre!

Føler meg litt kreativ igjen nå. Jeg elsker å tegne og male, men er lenge siden jeg har gjort noen av delene nå. Lagde et maleri til samboeren til jul- han ble veldig fornøyd :sjarmor: Og nå har jeg lyst til å male å tegne igjen, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal tegne/male da .. hm. Blir vel til at jeg blir sittende her og har tv'en i bakgrunnen istedet. Men jeg SKAL tegne/male noe en dag .. bare jeg finner ut hva.

Jeg trenger flere tv-kanaler! Vi bor, ironisk nok, midt i byen- en relativt stor by også faktisk, men likevel kan vi ikke få kabel-tv her. Det har sikkert noe med å gjøre at det er bare kontorer i det bygget vi bor i. Ikke vil sambo at vi skal ha parabol heller, for det er så dyrt, og så er det så mye styr å få antenna på taket og så må vi spør huseieren om lov og så er det ikke sikkert vi blir boende her så lenge så da er det ikke så mye vits, mener han. Gleder meg til det digitale bakkenettet kommer jeg, men det blir vel lenge til. Og så måå de ha mange kanaler der, som tv3 og discovery og animal planet og sånt. Tv-mottaket vårt har vært helt ok fram til stormen som var nå nettop. Etter den så har tilogmed nrk1 blitt dårlig ... vel, alle kanalene er dårlige, skikkelig irriterende :sur: Jeg er ikke skikkelig tv-slave, jeg vil bare ha de kanalene jeg har i bra kvalitet + noen ekstra kanaler da :sjarmor:

Men men, jeg får heller komme tilbake senere når det faktisk skjer noe, tror jeg :vinke:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola til frokost hørtes bra ut ;)selv om jeg ikke kan fordra cola.. pepsi max derimot! ;)

God helg da babe :) Jeg må videre på jobb *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola til frokost hørtes bra ut ;)selv om jeg ikke kan fordra cola.. pepsi max derimot! ;)

God helg da babe :) Jeg må videre på jobb *sukk*

Jadda, må unne meg litt når det er helg! ;) Pepsi max er ikke godt, men men- hver sin smak! ;)

God helg til deg også! og kos deg på jobb, så sant det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadda, må unne meg litt når det er helg! ;) Pepsi max er ikke godt, men men- hver sin smak!  ;)

God helg til deg også! og kos deg på jobb, så sant det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn! Da har jeg vært ute i byen med venninna, eksen og verdens søteste og mest sjarmerende 4åring:) Var veldig koselig det, ikke at vi gjorde så mye annet enn å gå rundt, og å kjøpe mat, men men.

Forresten, hvorfor går det så mange gravide på kjøpesenter? Synes det er mange flere på kjøpesentrene - iallfall det største her i byen- enn i byene ... Kanskje det er lettvintere? Ikke vet jeg iallfall ... Hm. lyst på baby, ja! :babyjente:

Men så har jeg verdens søteste "tanteunge" da... hun er vel 3 måneder nå snart, og så utrolig skjønn! Fikk holde henne, ville egentlig ikke slippe henne .. så utrolig søt .. *sukk*

Vi får visst besøk idag likevel, av de jeg var i byen med - fireåringen da, såklart. Så da blir det potetgull, smågodt, alkohol og Buzz! Veldig koselig, siden både jeg og sambo liker eksen til venninna mi så godt- og vi går så godt overens alle sammen. Veldig lenge siden vi har møtt han nå- så dette blir koselig :) Og så håper vi at venninna mi blir sammen med han igjen da .. hehe :blunke:

Bukser er merkelige ting.. først fant jeg ikke alle buksene mine i skapet og lurte på hvor de hadde blitt av. Så fant jeg plutselig en bukse jeg husker bare svakt .. Alltid artig å finne fine klær som man ikke husker! Den passet tilogmed, kanskje litt stor egentlig, men det betyr dessverre ikke at jeg har blitt noe tynnere, den var litt stor før jeg glemte av den også. Tror jeg burde begynne å gå med skjørt oftere, liker så godt skjørt, men så blir det aldri til at jeg husker det, og så har jeg litt dårlig tid om morgenen ... får heller bli på en spesiell anledning det da.

Men nå må jeg begynne å hjelpe til litt her, sambo står og kjemper en tapt kamp over duken som ikke vil strykes fin, og det er ikke så lenge til gjestene kommer.

Ha en kjempefin helg, alle sammen- og ikke drikk altfor mye :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det søndag, en veldig koselig dag men litt trist fordi det er mandag imorgen og da må jeg på skolen. Liker ikke mandager- de er nesten alltid så kjedelige og dårlige dager, av en merkelig grunn. Men søndager er koselige!

Sitter og ser på tv, reprise av Spellemannsprisen, med teppe, cola og Vg, som jeg skal lese mer i etterpå. Synes det er litt dårlig gjort at de ikke kommer og selger vg og dagbladet her på søndagene- men det er vel ingen som tenker over at det faktisk bor noen i dette huset, så.

Regner idag også, veldig koselig å sitte inn når det pøsregner ute. Litt høststemning, selv om det er midt på vinteren.

Føler at det skjer så lite i livet mitt akkurat nå, selv om det bare er en uke og to dager til jeg skal til Sverige med klassen min ... Det blir morsomt, forhåpentligvis:) Og så skal jeg til Bergen om ei stund, og hjem til foreldrene mine- gleder meg! Men først blir det skole, og ny oppgave som kommer til å ta myyye tid... gruer meg jeg. Liker jo skolen og alt det der, men gruer meg til å begynne uansett.

Forresten, hva er det meningen jeg skal trykke på når jeg skal lage nytt innlegg i dagboka? Er det siter, hurtigsvar, svar eller nytt emne? Jada, jeg er litt ny enda :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig fått kanalene ok igjen- sendte sambo opp på taket når det endelig sluttet å regne for en liten stund. Skulle vist ikke mye til før kanalene ble bra, Teria glad! Jada, små barn store gleder ... ;)

Lurer litt på hva som skjedde med været jeg, selv om det er veldig koselig med regn så er det jo snø det skal være i januar, synes nå jeg.

Da er det snart mandag ... heldigvis skal jeg ikke tidlig opp imorgen! :) Har hatt en fin søndag, synd at den snart er slutt.

Lyst på :babysmokk: jeg ... :sjenert:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og god helg :klem:

Høres ut som du har hatt det koselig.. hyggelig å lese :) Er stuptrøtt jeg nå... dropper forelesningen i morgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nydelige været bare fortsetter ... holdt på å blåse bort når jeg gikk hjem fra skolen idag, helt forferdelig. Men nå sitter jeg inne, nydusjet, med badekåpe og pc'en på fanget. Eneste som mangler nå er sambo og mat ... og det fikser seg snart *fornøyd*

Våknet midt på natta av melding, og nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo selvsagt sjekke det! Men meldinga var blank ... så jeg la meg igjen. Kanskje maks fem minutter etter fikk jeg ny blank melding... og fem min etter der igjen, og etter der igjen. Ganske frustrerende til slutt- så selv om jeg hadde mest lyst til å bare ta mobilen og kaste den ut av vinduet så greide jeg å styre meg, og slo av lyden. Ikke at det hjalp, siden jeg har på vibrering. Så løsningen ble å legge den på kjøkkenet, uten lyd. Det hjalp heldigvis! Huff, blir så frustrert! :sur:

Ellers så har jeg hatt en noenlunde interessant, men litt for langdryg skoledag. Godt å være hjemme. Kjenner mandagshodepinen kommer krypende, ikke bra.

Skjønner ikke helt hva skolen min tenker med når de satt opp timeplanen for denne uka (vi har timeplan som aldri er helt lik, uke til uke). For idag begynte jeg kvart over elleve og sluttet ti på fem, imorgen begynner jeg kvart over to og slutter ti på fem og på onsdag tror jeg jeg har samme tidspunkt som imorgen. Misforstå meg rett- det er herlig å sove lenge, men jeg vil gjerne ha litt ut av dagen også da! Jaja, man blir visst aldri fornøyd! ;)

Nei, jeg får vel dra sambo over til sofaen og så får vi spise og kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...