Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Nå har vi akkurat sett Charlie and the chocolate factory (for 2.gang). Tror det er på tide å finne senga, er trøtt og har hodepine :tristbla:

Har enda ikke stoppet å regne ... er jo meldt flom i området, så vi får se hva som skjer. Iallfall glad vi bor i 3.etasje! ;)

Trenger massasje, vondt i nakken ... æsj. Må legge meg nå- altfor trøtt og sliten til å sitte her. Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du massaje? Huff er ekkelt med vond nakke ja!

Natta

Hm, nei- det glemte jeg helt av! Hm, får ta det nå *pile bort til samboeren* natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Synes jeg er ganske flink nå, ja- som har forstått dette kode-tøvet :ler:

Er ikke dette html koder, da? Gikk iallfall på et valgfag som het noe så tøvete som "edb med internett og webdesign" engang, men jeg kunne ikke en eneste html-kode etter at jeg var ferdig .. :sjenert:

Nå har sambo endelig fått objektivet til linsa si, bare så synd at det er møkkavær ute- så han får ikke brukt kameraet ... Han er så opphengt i det kameraet at han ikke har spist frokost før nå ... jaja, forstår han jo litt da.

Skal på skolen om en time .. har ikke så veldig lyst- men blir jo egentlig spennende med ny oppgave da, er bare det at jeg har ikke så lyst til å styre så mye helt på slutten, slik jeg gjorde på forrige individuelle oppgave- det jeg gruer meg til mest egentlig. Men blir koselig i kveld- tirsdag er jo skikkelig tv-kveld,bare slappe av på sofaen (forhåpentligvis med samboeren) og se tv, koselig!

Lyst på bil jeg ... :reise: Det vil si, jeg har bil. Men den er hjemme hos foreldrene mine pga det er for dyrt å ha bil her, og vi har egentlig ikke hatt noen bruk for en bil hittil. Men det hadde vært veldig praktisk da, spesielt de dagene jeg skal på jobb halv åtte på søndager, da går det ingen buss før halv ti eller noe- og det er jo altfor sent!

Vet ikke om samboeren går med på det da, men jeg vil vil vil vil vil vil vil vil ha min søte peugeot oppover!! :sur:

Lurer på hva framtida bringer jeg ... hvor jeg er om f.eks fem år. Jeg liker egentlig ikke å ikke vite slike ting- jeg vil gjerne vite når vi får barn og slik .. samtidig som jeg kanskje ikke vil vite det ... eh. ja. akkurat :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemme, slemme, slemme tv2 som prioriterer idiotisk håndball istedetfor de vanlige seriene som går på tirsdagskveld!! :frustrert::sur:

Jada, jeg vet det ikke er noe å ta på vei for- men blir litt irritert ... Det stod jo i programmet igår at de skulle sende Frustrerte Fruer og Kongen av Queens, jo!!

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vil se frustrerte fruer jeg også.. :sjenert: Hva studerer du egentlig..?

Bra noen er enig med meg! Vil se kongen av Queens også- selv om de er utrolig irriterende ... :sprettoy:

Jeg studer Interiør, eller interiørlinje da. Har jeg spurt deg hva du studerer? jeg har litt gullfiskhukommelse ... skjønner du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var også denne dagen over ...

Hadde en relativ stor krangel/meningsutveksling med kjæresten, begge sin skyld egentlig. Hater virkelig å krangle med han, men alt er bra nå :) Har bare litt vondt i hodet og er tett i nesen ... men nå skal vi legge oss, natta :vinke:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Synes avataren din er sååå søt! Greit å renske lufa innimellom med kjæresten. Det går som regel bra.

Ha en god natt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes avataren din er sååå søt! Greit å renske lufa innimellom med kjæresten. Det går som regel bra.

Ha en god natt!!  :klem:

Hehe, takk- det jeg syntes også, derfor jeg bare måtte ;)

Joda, krangler er egentlig bra for forholdet... om det ikke er for mange av de da. Men det er skikkelig ekkelt når man står midt oppi det ... Men går mye bedre nå! :)

Får heller si god morgen enn god natt jeg da ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok har det endelig sluttet å regne, iallfall innimellom. Regner faktisk ikke nå- men jeg tør ikke å håpe på at det har sluttet helt. :overrasket:

Håret mitt irriterer meg, det er i en litt kjedelig frisyre som er litt for lang, men samtidig for kort til å sette opp fint. Før greide jeg å sette opp håret i mange forskjellige frisyrer, men nå er det for kort .. æsj ... :sur: Fikk det halvveis til idag da- men jeg tror alt faller sammen igjen når jeg går ut i vinden ... :roll:

Hadde bare magen min vært like flat som før jeg får spist noe om morgenen hadde jeg vært fornøyd. Ikke at jeg er skikkelig misfornøyd- men kunne tenkt meg en litt flatere mage ... Jada, jeg har visst bare overfladiske problemer idag!

:tunge1:

Savner kjæresten min- han er på jobb fra ni til ni idag .. var visst noe møtegreier etter jobb. Stakkars ... Gleder meg til han kommer hjem

:kline:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var det på tide å legge seg- igjen. Synes dagen går så fort! Det bare fortsetter å pøsregne ute, men blir vel en slutt på det til helga, det er visst meldt minusgrader.

Kost oss med smoothie vi nå, skikkelig godt! Men nå må jeg vel legge meg, skal tidlig opp imorgen :sur:

Natta! :vinke:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var så lenge siden jeg hadde stått opp tidlig nå, at det var helt forferdelig å komme seg opp halv åtte i dag morges. I tillegg så ble jeg merkelig nok veldig svimmel og kvalm også. Vurderte faktisk å bare bli hjemme fordi jeg følte meg så dårlig. Men fikk kommet meg på skolen da, selv om jeg var kvalm til rundt ti elleve tida. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være kvalm nå- bruker da ikke bli slik uten at jeg har oppkastsyken og faktisk kaster opp ...

Nå er det endelig helg! Har gjort alt husarbeidet idag, og har fri imorgen, så da skal man slappe av og ha helg! Eneste er vel at jeg bør jobbe med oppgava vi har på skolen ... :sjenert:

Jaja, skal iallfall slappe av idag- så får jeg heller jobbe litt med oppgaven imorgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppsi :) beklager at jeg ikke har vært innom her.. har vært litt egoist i dagboka mi i det siste.. :sjenert:

Får håpe du blir frisk snart da.. eller kanskje du er gravid? ;) Har droppa skolen hele denne uka jeg, litt pga brennkoppene og litt latskap.. hehe.. men neste uke er det på'n igjen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppsi :) beklager at jeg ikke har vært innom her.. har vært litt egoist i dagboka mi i det siste.. :sjenert:

Får håpe du blir frisk snart da.. eller kanskje du er gravid? ;) Har droppa skolen hele denne uka jeg, litt pga brennkoppene og litt latskap.. hehe.. men neste uke er det på'n igjen :)

:klem:

Hei!

Ikke noe å beklage, og du har ikke vært egoistisk- jeg forstår deg veldig godt!

Føler meg faktisk litt uggen fortsatt, men er hodepine og slapphet som plager meg nå da ... merkelig . tror nok ikke jeg er gravid, dessverre :tunge1:

Høres heeeerlig ut å skulke skolen ... det har fristet mange ganger, spesielt idag! Men synes du må få lov når du har brennkoppene da .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svimmel enda jeg, men det er sikkert bare fordi jeg la meg ned på sofaen fordi jeg var trøtt.

Lurer på hva jeg skal kjøpe/lage til bursdagen til kjæresten... hvis noen har noen tips blir jeg veldig glad!

Lurte på å kjøpe fotobag (siden han har fått nytt kamera) men det skal han visst kjøpe selv ... vanskelig å kjøpe gaver!

Til valentinesdagen får han "bare" ett kort ... ikke det, han blir nok veldig fornøyd med det da. Vet at valentinesdagen er skikkelig kommersiell, men jeg synes uansett at det er koselig å sette ekstra pris på kjæresten den dagen da... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola til frokost, jippy! :sjarmor:

Våknet av hele leiligheten ristet idag, ganske irriterende. De driver å bygger utenfor her, tror det skal bli nye leiligheter, så kanskje vi får naboer etterhvert også ? Herlig å ha en heeeel dag fri! Er bare redd for at jeg kommer til å kjede meg, men men det skal jeg jo prøve å unngå da! Burde begynne på skoleoppgaven min, men jeg har ikke motivasjonen ... æsj. kjipt. :sur:

Den Cubus reklamen som går nå irriterer meg veldig. Det heter tjue , ikke sjue! Folk bør virkelig lære seg å snakke! :frustrert:

Fikk nye gilmoreboksen igår! :hoppe: Nå håper jeg bare at jeg får futuramaboksen snart ;)

ops .. har så mange qoutes jeg liker at jeg greier ikke å velge en eller to- så nå har jeg litt for mange ... :ler:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, det snør!!!! :hoppe: Det snør ikke akkurat store filler, men snø er snø- og snø er supert! iallfall om vinteren ...

Idag har jeg tegnet litt, det var kjempegøy! Jeg føler tilogmed jeg fikk til portrettet av sambo :sjarmor: Men nå trenger jeg nye blyanter- alle sammen er blitt bittesmå .. Får se om jeg prøver meg på kull igjen snart- kull er gøy! Prøvde å tegne kaninen igår- men det var ikke lett, han sitter jo ikke i ro i to sekunder engang! :sur:

Når sambo kommer hjem fra jobb skal vi ut og gå i byen og på kafé, blir koselig! :sjarmor:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi har skråtakvindu både på stua og soverommet og det snødde igår og i natt så føles det som vi bor i en liten snøhule!

Fra kjøkkenet vårt ser vi ned på et kontor i 2.etasje. Det var noen på jobb der igår kveld og idag, synes litt synd på han som er der, selv om det sikkert er frivillig. Og nysgjerrig som jeg er så lurer jeg veldig på hva slags firma det er og hva de driver med ... Må finnes ut!

Idag kommer gilmore girls tilbake på tv! :hoppe:

Skal opp i marka vi nå- ta trikken og gå en liten tur, og kanskje ta bilder. Er veldig lenge siden jeg har tatt trikken, synes det er så koselig med trikk! Er ikke vant til trikk der jeg kommer fra, så trikk er skikkelig koselig og gammeldags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...