Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandager er kjipe, men denne har faktisk vært ganske lite kjip hittil :) Hittil har det verste med denne dagen vært å stå opp tidlig, men det er jo alltid kjipt. Skulle ikke vært lov med skole/jobb før senest 11:00! :sur:

Tilogmed fått gjort endel på oppgava på skolen idag! *glad*. Men må vel fortsette hjemme også, men litt senere da ... :sjenert:

Har visst greid å bli forkjøla ... tror det kan ha litt med at jeg bodde på rom med ei som var sylteforkjøla når vi var i sverige, og selvsagt at rommet vi bodde på- eller egentlig hele hotellet- ikke var så rent og pent at det gjorde noe ... skikkelig mye støv under senger og oppå skap, men det skal jeg ikke gå inn på .. :kvalm:

Imorgen er det valentines dagen, og ene venninna mi sin bursdag! :) Har ikke kjøpt noe annet enn et kort og hjertegodteri til samboeren min, men tror han blir fornøyd. han er verdens største godtemoms

Men nå skal jeg slappe av litt mer før jeg ser tv og begynner på oppgava ... :)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei babe :)

Valentines ja.. Er ikke mye som minner om alle-hjerters-dag for meg i morgen.. Feirer dagen med en deleksamen i "investering og finansiering".. Jippi.. :sjenert: Vet heller ikke når jeg får møtt min kjære igjen heller, så blir vel ingen "feiring" på oss i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei babe :)

Valentines ja.. Er ikke mye som minner om alle-hjerters-dag for meg i morgen.. Feirer dagen med en deleksamen i "investering og finansiering".. Jippi..  :sjenert: Vet heller ikke når jeg får møtt min kjære igjen heller, så blir vel ingen "feiring" på oss i år..

Heisann!

Kjedelig når man har så mye å gjøre på en slik dag da .. Dere har ingen mulighet i det hele tatt for å møtes? Hvis ingen av dere skal opp i overimorgen kan dere kanskje finne på noe, eller ? Dere skal vel opp tidlig, typisk det :(

Du får gi/sende han et kort eller en liten oppmerksomhet da, det er jo kjempekoselig bare det :) Så kan dere ta valentinesdagen på onsdag, torsdag eller fredag i stedet, kanskje? Det er jo ikke egentlig dagen i seg selv som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren
Så kan dere ta valentinesdagen på onsdag, torsdag eller fredag i stedet, kanskje? Det er jo ikke egentlig dagen i seg selv som er viktig.

Enig med deg, det er viktig å vise at man setter pris på hverandre hver dag, ikke bare på Valentines day.

Håper du får en fin uke, Teria!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forkjøla at det er vondt ... halsen er vond, jeg hoster hele tida og mister pusten og jeg har hodepine og generell dårlig allmenntilstand. Men jeg er selvfølgelig ikke dårlig nok til å ikke gå på skolen ... typisk. Begynt å drikke Bergensk Brystbalsam (merkelig navn på en hostesaft), og har drukket opp halve flaska på to dager ... skremmende. Lurer litt på hvor mye alkohol det er i den, siden den er sterkere enn vanlig hostesaft

Men ellers har jeg det bra! :)

Fikk kjempesøtt kort, hjertesjokolade og en nydelig bamse av kjæresten min ... han er så søt :hjerter_rundt:

Nå har han lagd middag, så skal vi spise, drikke musserende og ha sjokolademousse til dessert. Hittil veldig fornøyd med dagen, ja! :)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt syk du da? Da får du ha riktig god bedring :klem:.

en smule ja .. litt kjipt, men det går bra:) takk for det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenta :klem:

Uffda, ikke bra å være syk.. :troest: Bli frisk snart da!

Og ang. valentines.. Vi har ikke mulighet til å møtes før på fredag, men tror ikke det blir noe spesielt romantisk i helga av den grunn.. Vi hadde det ubeskrivelig hele Praha-turen, så det får holde for en stund.. :) Han har plutselig fått et eller annet mot valentines, så det er jo greit nok.. Jeg har aldri brydd meg veldig om den dagen selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei! :klem:

Nei, litt kjipt å være syk. Hodet mitt føles som det er fullt av trykk ... kanskje det eksploderer? :ler:

Tror muligens jeg begynner å bli bedre da, men er ikke sikker.

Bra at dere har det så bra fortsatt etter praha-turen!! ;) Er vel mange gutter som har litt imot valentinesdagen ... og jenter da, såklart. Eksen min ga aldri gaver han, verken på bursdag, jul, valentinesdagen eller noen annen gang ... merkelig fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres ut som dere hadde en romantisk Valentins day, du og kjæresten!!

Håper du blir fort frisk igjen!! :klem:

Ha en fortsatt fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en romantisk Valentins day, du og kjæresten!!

Håper du blir fort frisk igjen!!  :klem:

Ha en fortsatt fin uke!!

Ja, vi hadde det, selv om jeg var ganske forkjøla :ler:

Skal prøve å bli frisk snart ;)

Du får ha en fortsatt fin uke du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt forkjøla, men nå er jeg ikke hes lengre ... bare hoster og er snørrete og har "trykk" i hodet. Har litt dårlig samvittighet for å sitte her istedet for å gjøre oppgave, men jeg orker rett og slett ikke nå.

Idag har jeg vært flink å vasket leiligheten (halve da, siden samboeren tok resten) og så har jeg vært på skolen på gruppesamtale sammen med læreren. Satte egentlig å snufset og hostet hele tida, følte meg veldig smart :sjenert:

Lurer litt på hvordan det er på jobben angående sykdom og smittsomhet siden jeg jobber med eldre mennesker som ofte har dårligere immunforsvar ... Vel vel, får sjekke det når jeg skal jobbe i helgen.

Nå ble vi visst invitert på pizza hos venninna mi ... egentlig burde jeg ikke- har jo den hersens oppgaven :forvirret: hmmm !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min ga aldri gaver han, verken på bursdag, jul, valentinesdagen eller noen annen gang ... merkelig fyr.

:overrasket: Det hadde ikke jeg likt noe særlig.. valentinesday er én ting, men jul og bursdager fortjener jo en liten oppmerksomhet i det minste..

Får håpe du blir bedre snart da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det hadde ikke jeg likt noe særlig.. valentinesday er én ting, men jul og bursdager fortjener jo en liten oppmerksomhet i det minste..

Får håpe du blir bedre snart da :klem:

Vet, han var en veldig sær fyr... fikk gaver av han to ganger eller noe i løpet av ca tre år ... sær, sær fyr. Glad jeg har funnet han jeg har nå, ja! :sjarmor:

Takk for det, Gitte og Hannen- skal prøve å bli frisk!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...