Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Næh.. Jeg ville ikke reise fra typen min ;) Så teit kan en bli ;)

Alt jeg hadde gjort uten ham.. Men gurimalla så glad jeg er for å ha ham :-D

Hehe, ja det var det også da. Nå hadde jeg aldri dratt på fhs eller skole i utlandet pga typen. Altså, sannsynligvis ville han blitt med- men tenk om han ikke hadde hatt muligheten da?! nei, skremmende tanke.

Det året jeg gikk på fhs holdt jeg på å bli sammen med en, det var en av grunnene til at jeg begynte på fhs istedetfor å begynne på skole i en by et stykke unna ... høres jo ut som en teit avgjørelse, men jeg tror det ordnet seg til det aller beste for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kanskje "kjerringa mot strømmen", ser BigBrother men ikke Hotel Cæsar. Har gitt opp såpeoperaer alle krangler med alle osv.

Jeg skulle ha ryddet i klesskapet mitt jeg også. Jeg har så mange klær at det er vanskelig å holde det i orden lenge om gangen. Det store ønske hadde vært å hatt eget garderoberom, det hadde vært noe det!!! Oversiktelig og pent  :sjarmor:. *drømme*

Ha en god natt, Teria!  :klem:

God morgen! :klem:

Hehe, særing ;)

Så big brother før, men bare en sesong da ... og så så jeg glamour et halvårs tid :sjenert: Skjønner at det kan bli litt mye krangler og sånt i såpeserier ja .. har prøvd å se "days of our lives" pga kjedsomhet ... for å si det enkelt så hjalp det ikke akkurat på kjedsomheten! Det var jo nesten tragisk, de plottene der ... Jeg tør å si at hotel cæsar er hakket bedre ;)

Bra det ikke er bare meg som har det rotete! Vi trenger virkelig mer plass ... har bare en kommode og et lavt- innebygd skap med fire hyller og en "klesstang". Neste gang jeg flytter skal jeg ha større! Det som er irriterende er at vi har et perfekt, stort klesskap også, men vi har jo ingen plass på soverommet! Har skråtak, og det tar opp en stor del plass ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaaaaaaaaater å stå opp tidlig om morgenen!!! :sur:

Det hjelper ikke akkurat at jeg ble vekt av at venninna mi ringte meg i firetida i natt og ville overnatte. Så klart hun fikk overnatte, jeg stiller jo opp for venner når de trenger meg .. Men det er bare det at jeg så sårt trenger søvnen min... Jeg er overbevist om at jeg trenger mye mer enn 8 timers søvn .. skikkelig sovedyr mao men kjæresten er enda verre ...

Ganske svingende temperaturer her, igår var det +2, idag er det -6 ... men det er sol da, og det er litt herlig!

Men nå er det time, om bare læreren kommer snart ... *poffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

God morgen Teria :klem:.

Du har vært veldig flink til å rydde ser jeg. Det er alltid godt å få orden i saker og ting.

Hotel Cæsar og Big brother holder jeg meg langt unna. Jeg skal innrømme at jeg så på den første sesongen av big brother, men etter det så mistet det nyhetens interesse og har blitt utrolig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:) :klem:

Hehe .. bigbrother er noe stort tull- selv om jeg må innrømme første sesongen var litt spennende. Var jo nytt og greier og greier. Men man gikk fort lei da!

Hotel Cæsar er jo såpe til tusen da, men men ... er jo litt avhengig :sjenert:

Er veldig fornøyd med at jeg var så ryddig igår- nå blir det nok et år til neste gang! ;)

Misforstå meg rett, det ser ikke ut som et grisehus hjemme, men jeg er litt rotete da .. sambo syntes jeg var flink igår :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

God morgen sweety :klem:

Her snakker vi om såpeserier ja.. Jeg elska hotell c før, men det har blitt for drøyt for min del.. Syns det bare blir tåpelig hele greia. Usj.. BB ser jeg på én gang hver 14.dag. ;)

Liker best csi, lost og frustrerte fruer jeg :) Skikkelig mainstream men hvem bryr seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen sweety :klem:

Her snakker vi om såpeserier ja.. Jeg elska hotell c før, men det har blitt for drøyt for min del.. Syns det bare blir tåpelig hele greia. Usj.. BB ser jeg på én gang hver 14.dag. ;)

Liker best csi, lost og frustrerte fruer jeg :) Skikkelig mainstream men hvem bryr seg :)

Morn morn! ;):klem:

Duuu ... frustrerte fruer er nesten såpe da .. hehe. Det har iallfall blitt veldig såpete i det siste ;)

Men jeg innrømmer gjerne at jeg ser på det jeg da! Og så ser jeg Home and away *løpe unna før hun får en skyllebøtte om hvilket tåpelig program det er* ;)

Enig med deg, jeg ser det jeg vil se- bryr meg ikke om det er mainstreem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!

Det er strålende sol ute, kjæresten er hjemme og venninna mi er hjemme hos meg ... jeg vil også hjem! Jeg vil ikke sitte her og jobbe, jeg vil hjem!!! :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Morn morn! ;):klem:

Duuu ... frustrerte fruer er nesten såpe da .. hehe. Det har iallfall  blitt veldig såpete i det siste ;)

Men jeg innrømmer gjerne at jeg ser på det jeg da! Og så ser jeg Home and away *løpe unna før hun får en skyllebøtte om hvilket tåpelig program det er* ;)

Enig med deg, jeg ser det jeg vil se- bryr meg ikke om det er mainstreem:)

jaaadaaa.. frustrerte fruer er såpe, men det er bedre enn hotell c ;) Selv om jeg digger Kongen av Drammen ;) hehe.. Home and away er ikke det verste, selv om jeg blir gal av at hu Christy (ellerno, hu som er sammen med Kane) er så jævlig sur og grinete hele tia :tunge1: Hender jeg ser på det om jeg har en ledig stund og ikke vil gjøre noe som helst.. Liker fortsatt friends jeg da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaadaaa.. frustrerte fruer er såpe, men det er bedre enn hotell c ;) Selv om jeg digger Kongen av Drammen ;) hehe.. Home and away er ikke det verste, selv om jeg blir gal av at hu Christy (ellerno, hu som er sammen med Kane) er så jævlig sur og grinete hele tia :tunge1: Hender jeg ser på det om jeg har en ledig stund og ikke vil gjøre noe som helst.. Liker fortsatt friends jeg da..  :sjenert:

Eyh, våger du å si at noe faktisk er bedre enn hotel cæsar?! ;)

Neida, innrømmer gjerne at det er såpe da

Hehehe, jeg også irriterer meg over folk i home and away! Kirsty kan være veldig irriterende, Dani var det ei stund, Sally irriterer meg til tider enda ... :ler: Hvorfor ser jeg serien når så mange irriterer meg?! Morro serie da:)

Friends var bra. Gikk litt nedover siste sesongene, men fortsatt bra:)

Nå høres jeg ut som en skikkelig tv-slave her! :sjenert: men det er fortsatt maaaange serier jeg følger med på ... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan 9 tiden være tidlig om morgenen? Jeg stod opp 5:30 i dag ;) DET er tidlig det ;)

Jeg ville til England å studere til neste år, men kom inn på det jeg ville her i Stavanger, så da blir det Stavanger istedenfor, og da slipper vi å stresse med at han må få jobb i nærheten, så det er jo kjempe greit :) Ikke det at det er kjempe lett å få seg jobb her heller, men han har fortsatt den jobben han hadde før militæret, så han får jo jobbe der til han finner seg noe bedre..

Gurimalla.. Skal jeg fortelle mer av livshistorien min med det samme eller? ;) Tjihi :)

Hva er det du gjør nå for noe? Forstår det som at det er noe skolegreier, men jeg har ikke tid til å lese gjennom heeeeeeeele dagboka de ;) tjihi :)

Nå skal jeg snart hente typen :-D Det blir så gøy :-D

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan 9 tiden være tidlig om morgenen? Jeg stod opp 5:30 i dag ;) DET er tidlig det ;)

Jeg ville til England å studere til neste år, men kom inn på det jeg ville her i Stavanger, så da blir det Stavanger istedenfor, og da slipper vi å stresse med at han må få jobb i nærheten, så det er jo kjempe greit :) Ikke det at det er kjempe lett å få seg jobb her heller, men han har fortsatt den  jobben han hadde før militæret, så han får jo jobbe der til han finner seg noe bedre..

Gurimalla.. Skal jeg fortelle mer av livshistorien min med det samme eller? ;) Tjihi :)

Hva er det du gjør nå for noe? Forstår det som at det er noe skolegreier, men jeg har ikke tid til å lese gjennom heeeeeeeele dagboka de ;) tjihi :)

Nå skal jeg snart hente typen :-D Det blir så gøy :-D

Ha en fin dag :)

Hei hei! :)

Vel altså, jeg mener, ehm ... for meg så er alt før klokka 11:00 tidlig da;) Jeg simpelthen hater å stå opp tidlig. Skjønner ikke hvorfor jeg har en (deltids)jobb hvor jeg står opp kvart over seks ..

Hvorfor stod du opp 5:30!? Huff, glad jeg slipper det jeg!

Spennende med England da- men blir jo litt annerledes når man har kjæreste, og når man kan få det samme i Stavanger da:) Forstår deg godt jeg, ville nok gjort det samme

Jada, bare fortell resten også du ;)

Jeg går på interiørlinja jeg, snart ferdig nå da ... spennende:) Hva skole går/skal du gå ? håper du ikke har sagt det før, jeg har nemlig litt dårlig hukommelse ... :sjenert:

Kos deg med typen da!! Og ikke gjør noe galt :sjarmor:

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goooood morgen :klem::hoppe:

Jeg er trøtt..  :forvirret::Gjesp:

God kveld!

Trøtt og sliten jeg også ... er veldig trøtt og sliten for tida. Altfor mye jobbing og for lite søvn. Men men, ellers bra da :)

Hva gjør du så tidlig oppe, skole? Innbilte meg at du begynte tidligere på skolen jeg.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Hei du :klem:

Begynner enten 0815, 0915 eller 1015 når jeg har forelesning.. :) Men ikke i går eller i dag gitt :-D herlig!

Står til babe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :klem:

Begynner enten 0815, 0915 eller 1015 når jeg har forelesning.. :) Men ikke i går eller i dag gitt :-D herlig!

Står til babe?

Hei hei! :klem:

Joda, står bra til her- men er litt trøtt og sliten da. Derfor er det herlig å sitte i sofaen med tv'en i bakgrunnen og ovnen på mens jeg surfer ;)

Merkelige tidspunkt på forelesningene dine ... vi begynner enten 08:15, 11:15 eller 14:15 vi, men kan jo hende det er jeg som er rar :sjarmor:

Hvordan går det med deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har verdens beste kjæreste!!!! :sjarmor:

Vi føler begge at vi ikke har sett hverandre den siste uka, så idag når han endelig ikke har varetelling skulle vi bare være hjemme og kose oss etter at han kom hjem fra jobb. Men så ringte kompisen hans og hadde gratisbilletter til en konsert med en gruppe de begge digger .. Så kjæresten min visste ikke hva han skulle gjøre ... Jeg sa jo såklart til han at han måtte bare gå og kose seg, og jeg trodde han kom til å gjøre det også.

Men etter at han hadde dratt på jobb fikk jeg melding om at han blir hjemme med meg, lager mat, går tur og ser på Futurama! Teria veldig glad ;)

Imorgen har han bursdag, så da får jeg se om jeg får overrasket han litt, i tillegg til gaven såklart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Hei hei! :klem:

Joda, står bra til her- men er litt trøtt og sliten da. Derfor er det herlig å sitte i sofaen med tv'en i bakgrunnen og ovnen på mens jeg surfer ;)

Merkelige tidspunkt på forelesningene dine ... vi begynner enten 08:15, 11:15 eller 14:15 vi, men kan jo hende det er jeg som er rar  :sjarmor:

Hvordan går det med deg da? :)

hehe det er de første forelesningene da.. de dagene jeg har to fag begynner den første forelesningen kl 0915, varer til 1200, så begynner det neste faget kl 1215 og varer til 15... nemlig ;)

Går fint her vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Jeg har verdens beste kjæreste!!!! :sjarmor:

Vi føler begge at vi ikke har sett hverandre den siste uka, så idag når han endelig ikke har varetelling skulle vi bare være hjemme og kose oss etter at han kom hjem fra jobb. Men så ringte kompisen hans og hadde gratisbilletter til en konsert med en gruppe de begge digger .. Så kjæresten min visste ikke hva han skulle gjøre ... Jeg sa jo såklart til han at han måtte bare gå og kose seg, og jeg trodde han kom til å gjøre det også.

Men etter at han hadde dratt på jobb fikk jeg melding om at han blir hjemme med meg, lager mat, går tur og ser på Futurama! Teria veldig glad ;)

Imorgen har han bursdag, så da får jeg se om jeg får overrasket han litt, i tillegg til gaven såklart ;)

Så søt kjæreste du har :klem:

Skulle ønske jeg bodde med min.. :sjenert:

Hva har du kjøpt til han? Om du kan si det her da.. Og hvor gammel blir han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt kjæreste du har :klem:

Skulle ønske jeg bodde med min..  :sjenert:

Hva har du kjøpt til han? Om du kan si det her da.. Og hvor gammel blir han?

Fint det går bra med deg da! :)

Ja-a han er ganske søt ;)

Tror ikke han driver å sniker her, så jeg kan nok si det ;)

Jeg kjøpte søte ballonger som jeg skal henge opp- fikk dessverre ikke tak i helium, men men.

Men den ordentlige gaven er dette da:

*To bøker av "suicide bunnies" (ikke noe jeg liker, blir for makabert. men siden han liker det så ... )

*Metallboksen av "band of brothers", den var helt umulig å få tak i! Lette i både i bergen og trondheim og hjemme uten å finne den! Utrolig irriterende. Fant den heldigvis til slutt da, litt dyrere, men det får gå.

*boxer og sokker med hjerter på ;) Håper han vil gå i de ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...