Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte
Kjæresten skal kanskje på motorsykkeltur med faren sin til sommeren, de skal til San Francisco (hvordan skrives det?!?!) og blir borte i 10 dager ... Jeg lurer på hvordan det skal gå siden jeg er så husredd .. takler nesten ikke å legge meg uten at noen er i huset ... :tristbla:

Men jeg har godt av det da, håper bare jeg får sove. Heldigvis er det om sommeren, slik at det er lyst ute i det minste :)

Jeg kan sitte husvakt sammen med deg jeg ;) hehe..

God morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan sitte husvakt sammen med deg jeg ;) hehe..

God morgen :)

Hihi, okay! helt greit det, sjø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer meg!

Egentlig burde jeg jobbe, siden jeg er på skolen og har gruppearbeid ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått heliumsgass til ballongene mine! *veldig fornøyd* :sjarmor:

Lurer på om jeg skal dra og besøke kjæresten på jobb med ballonger eller ikke jeg.. lurer på om det er teit eller romantisk .. vil jo ikke gjøre noe han ikke vil jeg skal gjøre ... hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha se på hu a ;)

Du bor i trondheim? Hvor er du egentlig fra?

Jepp, bor i bartebyen ;)

Kommer fra Molde ... trengte å flytte til større by :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Gratulerer med mannen din! :gratulerer::bursdag::bursdag::bursdag: Håper dere får en minnerik kveld sammen!

Snilt av deg å la kjæresten få frihet til å gjøre ting på egenhånd også. En tur til San Francisco blir sikkert et minnerik opplevelse som han kan leve lenge på. Men likevel er det kjekkest å ha de hjemme i armkroken da :) Er også litt husredd, men når man må så klarer man det som regel, ikke sant?

Ønsker deg og kjæresten en strålende helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med mannen din! :gratulerer:  :bursdag:  :bursdag:  :bursdag: Håper dere får en minnerik kveld sammen!

Snilt av deg å la kjæresten få frihet til å gjøre ting på egenhånd også. En tur til San Francisco blir sikkert et minnerik opplevelse som han kan leve lenge på. Men likevel er det kjekkest å ha de hjemme i armkroken da  :) Er også litt husredd, men når man må så klarer man det som regel, ikke sant?

Ønsker deg og kjæresten en strålende helg!!  :klem:

Takk takk;) Skal si det til han, så blir han nok glad :)

Jeg må jo la han gjøre ting alene også, og jeg unner han virkelig en slik tur- selv om jeg fikk utrolig lyst til å reise jeg også.

Joda, om det blir noe av den turen så gruer jeg meg til å bli alene- men jeg overlever nok. Har jo venner å overnatte hos hvis det blir altfor ille! :)

En strålende helg til deg og din kjære også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Vel altså, jeg mener, ehm ... for meg så er alt før klokka 11:00 tidlig da;) Jeg simpelthen hater å stå opp tidlig. Skjønner ikke hvorfor jeg har en (deltids)jobb hvor jeg står opp kvart over seks ..

Hvorfor stod du opp 5:30!? Huff, glad jeg slipper det jeg!

Spennende med England da- men blir jo litt annerledes når man har kjæreste, og når man kan få det samme i Stavanger da:) Forstår deg godt jeg, ville nok gjort det samme

Jada, bare fortell resten også du ;)

Jeg går på interiørlinja jeg, snart ferdig nå da ... spennende:) Hva skole går/skal du gå ? håper du ikke har sagt det før, jeg har nemlig litt dårlig hukommelse ... :sjenert:

Kos deg med typen da!! Og ikke gjør noe galt  :sjarmor:

Ha en fin kveld! :)

Tjihi :) Du har kke spurt før, så jeg har ikke sagt noe før ;) hehehe :-D

Jeg jobber i barnehage, og noen dager begynner jeg 7:15, og da må jeg jo dusje og stelle meg og sånt før jeg må ta bussen, så da blir det til at noen ganger må jeg tidligere opp for å ha tid til alt :) Jeg er så trøtt da at jeg trenger ekstra masse tid bare til å komme meg ut av senga :-D hehe.

Altså.. olde er vel ikke en såååå liten by? Ville heller bodd der enn i Trondheim.. Trondheim er liksom rbk-land, og vi hater rbk :P hehe :-D jeg er litt fotballjente.. Eller.. Veldig fotballjente ;) Men jeg har mista bestisen min til Trondheim, så noe bra må det være med den byen, for den jenta der er smart ;) hehe. Trives du da?

Hahahaha :-D jeg gjør bare ting jeg ikke har lov til med typen ;) I senga altså :P neida :-D hehehe :-D Jeg er snill jente... :sjenert: kniiiiiiis :-D

God kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi :) Du har kke spurt før, så jeg har ikke sagt noe før ;) hehehe :-D

Jeg jobber i barnehage, og noen dager begynner jeg 7:15, og da må jeg jo dusje og stelle meg og sånt før jeg må ta bussen, så da blir det til at noen ganger må jeg tidligere opp for å ha tid til alt :) Jeg er så trøtt da at jeg trenger ekstra masse tid bare til å komme meg ut av senga :-D hehe.

Altså.. olde er vel ikke en såååå liten by? Ville heller bodd der enn i Trondheim.. Trondheim er liksom rbk-land, og vi hater rbk :P hehe :-D jeg er litt fotballjente.. Eller.. Veldig fotballjente ;) Men jeg har mista bestisen min til Trondheim, så noe bra må det være med den byen, for den jenta der er smart ;) hehe. Trives du da?

Hahahaha :-D jeg gjør bare ting jeg ikke har lov til med typen ;) I senga altså :P neida :-D hehehe :-D Jeg er snill jente...  :sjenert: kniiiiiiis :-D

God kveld :)

Hehe, godt at jeg ikke har spurt før da- den hukommelsen min er ikke helt god alltid :ler:

Åh, jeg har også lyst til å jobbe i barnehage! Jeg liker veldig godt barn, men kan jo hende det hadde forandret seg etter å jobbet med de ;)

Hadde ene arbeidsuka mi i barnehage, var veldig koselig:)

Høres ut som du begynner aaaaltfor tidlig på jobb ja! huff, kjipt med slike tider på døgnet ...

Molde er ikke utrolig lite, det har tross alt bystatus. Det er vel (om jeg ikke tar feil- og det kan det godt hende jeg tar) en ca 25 000 innbyggere eller noe. Helt grei by, men litt for liten og kjedelig etter min smak.

Jeg simpelthen stortrives i Trondheim! Eneste som er galt med denne byen er at alle vennene mine ikke er her ..

You naugthy girl! ;)

Bare senga? du må variere litt vettu ... neida ;)

ps: det er jeg som er snill! og uskyldig .. :sjenert:

God kveld/natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at jeg dro på jobben til kjæresten med ballonger ;)

Og han ble ikke flau, han ble veldig glad :sjarmor:

Veldig morsomt å overraske han med slike ting.

Ringte svigers før jeg dro da, de syntes at jeg måtte dra på jobben hans med ballonger, syntes det var veldig morsomt. Jeg har bare verdens beste svigerforeldre (som ikke liker å bli kalt svigers, de føler seg gamle da) :ler:

Ellers har jeg hatt en topp dag, og det tror jeg kjæresten også har hatt:)

Vi gikk hjem fra jobben hans, godt å gå en tur, og koselig også. Senere gikk vi på kino, og nå skal vi spise kake og se Futurama;)

Kjøpte meg eye toy kinetic jeg, i håp om at det skal få meg til å trene ... Tror faktisk jeg får trent litt også- jeg prøvde det, og det virket kjempemorsomt! Bare så synd at vi har litt for liten stue her tv-en står (har to-delt stue) og så er det litt for lavt under taket :ler:

Ordner seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro at kjæresten din likte overraskelsen. Håper dere koser dere skikkelig i helga :klem:.

Jepp! Han likte det veldig godt, takk og pris for det!! ;)

Takk for det, vi har kost oss i helga vi vet du:) Håper du og dine også har kost dere :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor er du? :klem:

Hei hei! :)

Her er jeg ;)

Har hatt en litt travel helg pga jeg jobbet lørdag og søndag, trøtt og sliten nå ja .. Og imorgen er det på'n igjen med skole ...Dessuten har jeg trent med eye toy, det er skikkelig morsomt!! ;)

Håper du har hatt en kjempetrivelig helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har forlatt oss!!!! Oh noooo!  :grine:  :grine2:  :ler:

Håper du har hatt en fantastisk helg :)  :klem:

Hei hå!

Hehe, neida har ikke forlatt dere! Har som sagt bare hatt en travel helg + at eye toy kinetic er virkelig avhengighetsskapende ;)

Takk for det, helgen min hittil har vært bra den :) Håper din har vært like bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satt jeg her igjen da, føles lenge siden sist. Helga har gått så utrolig fort! Jobbet både lørdag og søndag- herlig å være ferdig med jobbhelga:) Kjipt å miste en time søvn natt til søndag, spesielt siden jeg fikk bare 5 1/2 time søvn og skulle opp halv sju om morgenen (så tidlige tidspunkt skulle det ikke vært lov å være våken på ... )

Imorgen er det skole igjen, og gruppearbeid ... Håper bare vi ikke skal bruke helga som kommer til gruppearbeid jeg- for da kommer mamma oppover, og da vil jeg jo helst være her ..

Helga etter der igjen skal vi til svigers, så det er hele tiden noe som skjer:)

Tror noe er veldig galt med meg- jeg har ikke vært helt dilla på cola denne helgen ... heeeelp! :ler:

Burde ha lagt meg for lenge siden jeg nå, siden jeg skal opp kvart over sju imorgen .. jeg vil sove leeeeeeeeenge!! :grine:

Får vel bare helle i meg resten av colaen og gå og legge meg ... natta folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...