Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

I fremtiden skal jeg prøve å lære data av han isteden for at det blir en sovepute. Er naturlig nysgjerrig på hvordan ting fungerer og da er det kjekt å lære seg nye ting.

Når vi har hengt ut mat til småfuglene er det ikke alltid de har spist hos oss  :tristbla:. Det kan komme av at det ikke er så mange trær i nærheten.

Ha en fortsatt fin påske, Teria!

heisann :)

Det er nok lurt å få han til å lære deg ting ja, mye bedre å kunne tingene selv enn å være avhengig av noen når noe går galt! :) Nysgjerrighet er en bra ting, med måte såklart ;) Er selv veldig nysgjerrig til tider ... stakkars sambo ... :sjenert:

Kjedelig at det ikke er så mye småfugler hos dere da. Har ikke kommet noen her mens jeg har sittet her heller, men håper at det er fugler her. Mamma påstår iallfall at det er det - hun har visst sett gråspur når hun har vært på verandaen og røyket, så jeg krysser fingrene! :)

Du må kose deg videre i påska! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig har jeg forstått dette med farger!!! ;)

Jada, jeg er litt treg ... logiske ting er liksom ikke fullt så logiske som de skal være :ler:

Jeg kan ikke spise popcorn om jeg har litt utringet genser for da havner alt popcornet i bh-en min :sjenert: Fant nettopp tre popcorn fra kinoen vi var på isted :ler:

Snart ikke flere helligdager uten jobb igjen nå *ikke like* Men får gjøre det beste utav de jeg har igjen.

God Påske!

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Bare innom for å ønske deg en riktig god påske. Håper du nyter de siste fri dagene. Jeg jobber og jobber, men det går greit det og. Kom hjem fra jobb i sted, har spist taco og nå sitter jeg som et slakt i sofaen. Er klar for smågodt og en lat kveld forran tv.

Snakkes!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Bare innom for å ønske deg en riktig god påske. Håper du nyter de siste fri dagene. Jeg jobber og jobber, men det går greit det og. Kom hjem fra jobb i sted, har spist taco og nå sitter jeg som et slakt i sofaen. Er klar for smågodt og en lat kveld forran tv.

Snakkes!!

:vinke:

Heisann :vinke:

Takk for det, du må ha en super påske du også! :)

Har bare én fridag igjen nå, skal jobbe lørdag og søndag *grue seg*. Men det går bra det også, det verste er å stå opp grytidlig på lørdag. Hva du jobber med?

Må kose deg foran tv-en med taco og smågodt du nå da- det fortjener du etter en lang, hard (antar jeg) dag! :)

Kos deg videre, så snakkes vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så du må jobbe du og ja.... Jeg jobber på et sted midt i byen her, så jeg kan heller sende den en pm ;)

Sitter her å venter på at klokken skal bli der. Har tidligvakt, men vi begynner ikke så veldig tidlig da :ler: Skal snart gå å gjøre meg helt klar, og sette meg i bilen. Er ca 20 min å kjøre....

Ha en fin dag på jobb så snakkes vi seinere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

grattis med fargelæren, hehe ;)

Nå minnet du meg på at jeg skulle bytte meisebollene utenfor huset hos besteforeldrene mine og :)

håper du har det fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så du må jobbe du og ja.... Jeg jobber på et sted midt i byen her, så jeg kan heller sende den en pm ;)

Sitter her å venter på at klokken skal bli der. Har tidligvakt, men vi begynner ikke så veldig tidlig da :ler: Skal snart gå å gjøre meg helt klar, og sette meg i bilen. Er ca 20 min å kjøre....

Ha en fin dag på jobb så snakkes vi seinere!

:klem:

Heia :vinke:

Jepp, jeg jobber og jobber. Egentlig er det ikke noe synd på meg- jeg jobber bare hver 3. helg, og denne gangen var jeg litt uheldig og måtte jobbe på påskeaften og 1.påskedag. Men det går bra, blir jo penger av slikt ;) hadde nok aldri giddet om ikke kjæresten var her, da hadde jeg bytta bort vakta om mulig ...

Hm, tidligvaktene dine begynner senere enn 10:00 på formiddagen? Heldiggris, mine tidligvakter begynner 07:30 om morgenene ... :(

Ha en fin natt til mandag og mandag ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Jeg vil bare ønske deg en riktig så god søndag. Håper du har hatt en fin påske!!

:klem:

Heisann!

Takk for det, og du må ha en fin natt til mandag/mandag du også ;)

Påska mi har vært fin den- vært ute og gått tur, spist ute og vært på kino -veldig koselig:) Håper du har hatt en fin påske også, til tross for det som har skjedd ...

Hm, jeg tror jeg er en smileymisbruker!! :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med fargelæren, hehe ;)

Nå minnet du meg på at jeg skulle bytte meisebollene utenfor huset hos besteforeldrene mine og :)

håper du har det fint!!

Hehe, takk takk ;) treige-teria ...

Er jeg ikke flink? Minner deg på viktige ting som du har glemt;)

Har enda ikke sett noen fugler spise på meisebollen ute hos oss :tristbla: Jaja, håper de kommer likevel *være positiv*

Kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med jobbhelga mi! Nå har jeg en hel, herlig fridag imorgen, som jeg skal kose meg mest mulig på- før jeg må på skolen på tirsdag :(

Det er skremmende hvor mange som er utro. Ikke at jeg har noen tall på det, men etter hva man leser/hører er det jo utrolig mange.

I helga var en jeg vet om utro mot kjæresten sin, ikke var han vanskelig å forføre heller (nei, var ikke jeg som forførte han!). I tilegg vet jeg om ei jente som har et forhold (bare sex og vennskap) med en gift mann.Det er skikkelig skremmende. (Skjønner ikke hvordan noen har samvittighet til å være med på noe sånt når de vet at den andre er opptatt... )Ikke at jeg kjenner han som var utro i helga, men folk som kjenner han ville ikke trodd han var typen til å være utro, ikke trodde jeg det heller.

Jeg vet jeg kan stole på kjæresten min, men jeg blir jo litt paranoid da...

Ikke misforstå, jeg sier ikke gutter er noen utro svin, det er nok like mange jenter som er utro.

Vi ba venninna mi og dattera hennes på eplepai og brownies på torsdag, og de takket ja. Nå ikveld sier de at de kanskje ikke kan komme. Æsj, så irriterende! Dessuten må det gå ann å gi beskjed litt tidligere i forveien ... og så vet de ikke om de kan komme- så vi kan ikke gå ut ifra noe, æsj .. :sur:

Nå nyter jeg siste rest av helgas cola (som egentlig er forbudt siden det ikke er søndag mere ... ) og spiser cheeze doodles, som ikke er så smart når man bruker tastatur ... papir er en fin ting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Skjønner ikke hvordan noen har samvittighet til å være med på noe sånt når de vet at den andre er opptatt... )

:flau:

Hatt en fin påske eller babe? Når begynner du med eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir paranoid når du er vitne til sånne ting som du var i helgen. Man blir rett og slett skuffetog plaget over at så mange folk er slik.

Håper hvertfall du har hatt en fin påske ellers. Jeg er på tredje dagen min med restgodteri.. Ikke bra for vekta, nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau:

Hatt en fin påske eller babe? Når begynner du med eksamen?

Hei! :vinke:

Det var lenge siden sist:)

Hm, noe du vil fortelle meg med den smileyen? ;)

Jeg har hatt en kjempefin påske, skikkelig deilig med mye fri!

Vi har ikke eksamen, vi har bare avsluttende oppgave, og den begynner vi med i mai engang tror jeg ... :sjenert:

Du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir paranoid når du er vitne til sånne ting som du var i helgen. Man blir rett og slett skuffetog plaget over at så mange folk er slik.

Håper hvertfall du har hatt en fin påske ellers. Jeg er på tredje dagen min med restgodteri.. Ikke bra for vekta, nei.  :ler:

M-mm ... nå kan jeg ikke si noe om situasjonen siden jeg aldri har vært i den, men det gjør meg iallfall paranoid ... :sjenert:

Jeg har hatt en super påske, tror jeg trengte de fridagene! ;)

Har spist veldig lite godteri i påsken, kjæresten min er en skikkelig godtemoms og spiste opp påskegodtet mamma kjøpte før det var påske ... Dog , vi spiste litt godt når vi var hos svigers- så litt ble det likevel ;) Dessuten har jeg drukket altfor mye cola i påska :sjenert: Skal skjerpe meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc-en min og routeren min hadde visst en dårlig dag idag- ikke så bra start på dagen når man hadde tenkt til å laste ned gilmore girls :(

Så nå sitter jeg på skolen, og lærer forhåpentligvis snart noe.

Kjøpte meg gullfiskbolle igår, med to slørhaler! :sjarmor: Har hatt fisker før, men de har dødd ganske fort ... :sjenert: Men denne gangen skal det gå bra- har mye større bolle nå, og ikke for mange fisker *krysse fingrene*. Sambo har veldig lyst på akvarie, så han var så ivrig når han kom hjem, han er litt søt da ;)

Nå prøver jeg å finne info på nett om slørhale, noe som viser seg å være veldig vanskelig- eller så er det jeg som ikke er så flink til å søke :ler:

De skal forresten hete Elvis og Blondie :ler:

Men nå må jeg nesten prøve å lære noe her ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madeline

Høres moro ut med gullfisk. Jeg har vært inne på tanken om å skaffe akvarium før, men jeg har slått fra meg tanken. Er redd vi skal gå lei etter en stund. Dessuten har vi to katter som nok ville gjort alt de kunne for å få tak i en fisk eller to ;).

Ha en strålende dag :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres moro ut med gullfisk. Jeg har vært inne på tanken om å skaffe akvarium før, men jeg har slått fra meg tanken. Er redd vi skal gå lei etter en stund. Dessuten har vi to katter som nok ville gjort alt de kunne for å få tak i en fisk eller to ;).

Ha en strålende dag :klem:.

Det er veldig morro, og så er det fin "pynte"ting også- fint med gullfiskbolle eller akvarie i leiligheten:) Dessuten er det ikke så mye styr med slike:)

Kan tenke meg kattene hadde blitt glad om dere skaffet dere akvarie, ja ;)

Tanta mi hadde fisker og katter (hun var utrolig glad i dyr!). De brukte å legge noe over gullfiskbollen, sånn rist man har inni ovner eller lignende. Tror det funket bra for de iallfall.

Ha en fortsatt super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hmmm... Jeg datet en kar en gang, det utviklet seg og vi hadde sex et par ganger. Så en dag ringte jeg ham og lurte på om ikke vi skulle finne på noe, kanskje jeg skulle komme på besøk til ham? Da svarte han "nei, det passer dårlig, for jeg har flyttet sammen med kjæresten min". Hææ? hadde du kjæreste?

Den er ganske drøy.

Han sa ingenting!

Jeg har vært ganske flink i påsken til å ikke spise så mye godteri. Men det har blitt veldig mye god mat, da... :sjenert:

Du må ha en fortsatt fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hmmm... Jeg datet en kar en gang, det utviklet seg og vi hadde sex et par ganger. Så en dag ringte jeg ham og lurte på om ikke vi skulle finne på noe, kanskje jeg skulle komme på besøk til ham? Da svarte han "nei, det passer dårlig, for jeg har flyttet sammen med kjæresten min". Hææ? hadde du kjæreste?

Den er ganske drøy.

Han sa ingenting!

Jeg har vært ganske flink i påsken til å ikke spise så mye godteri. Men det har blitt veldig mye god mat, da... :sjenert:

Du må ha en fortsatt fin dag!

:klem:

Heia :vinke:

Wow ... jeg er sjokkert- for en idiot!! Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre noe sånt ... :fy_fy:

Var iallfall ikke din feil da- du visste jo ikke noe om det! Jeg er sjokkert :overrasket:

Flink jente som ikke spiste så mye godteri i påska ;)

God mat må man jo unne seg i påska, synes jeg! Var ute noen ganger vi også, og så har vi ikke spist bare sunt akkurat ;)

Du må ha en fortsatt fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...