Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/04/05/462829.html det er mange gærne folk der ute! :overrasket:

Glad jeg ikke har slik husverte...

Trøtt og sliten jeg. Deilig å bare ha tre timer skole idag. Venninna mi (skulle nesten tro hun har flyttet inn ... ) overnattet idag også, så når jeg kom hjem fra skolen bar det på Godt Brød for oss og kjæresten. Skikkelig god mat, og så mye vegetarfõr! *fornøyd* Skal nok gå dit igjen, ja! :sjarmor:

Skulle gå en tur og ta bilder idag, dvs jeg skulle bli tatt bilde av da, og kjæresten skulle ta bilde. Men når vi kom dit vi skulle så tryna han oppi gjørma og ble veldig sint og irritert ... Gikk heldigvis ikke ut over noe av fotoutstyret eller noe, men det var dessverre for gjørmete til å ta bilde. Litt synd, men det ble jo en liten tur iallfall:)

Har gjort husarbeidet nå, og ryddet litt i skuffene mine ;)

Får faktisk snart naboer vi! De holder på å bygge leiligheter attmed oss her, skal vist flytte inn folk i august/september allerede! Det skal vist legges inn kabel-tv i de leilighetene, så da håper jeg vi også kan få kabel-tv!!! *glad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Blir sikkert kjekt med nye naboer! Kjekt med litt liv rundt seg.

Det at kjæresten din tryna når han skulle ta bilde kan jo bli en morsom historie når dere har fått det litt på avstand?

Herlig å få ryddet i skuffer og skap. Å ha orden i sakene er bare helt topp. Det vet vel du litt om som studerer interiør?

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert kjekt med nye naboer! Kjekt med litt liv rundt seg.

Det at kjæresten din tryna når han skulle ta bilde kan jo bli en morsom historie når dere har fått det litt på avstand?

Herlig å få ryddet i skuffer og skap. Å ha orden i sakene er bare helt topp. Det vet vel du litt om som studerer interiør?

Ha en fin kveld!  :klem:

Hei hei:)

Jada, blir sikkert koselig med naboer her- håper det blir snart!:)

Alltid herlig å få ryddet, men aldri herlig å rydde :ler: Godt å være ferdig med husarbeid og sånn for denne uka!

Er ikke så utrolig ryddig av meg jeg, faktisk ... kjæresten er mer ryddig :sjenert:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig påskeferie! Skal bli skikkelig godt å ha fri i over en uke nå, tror virkelig jeg trenger det :)

Hadde besøk av tantebarnet mitt og foreldrene hennes idag. Hun er bare så utrolig skjønn den ungen, skjønneste ungen jeg har sett ... Jeg måååå få baby snart!! Det som var bra var at nå har samboeren min endelig fått sett den nydelige tanteungen min, og siden han var enig i at hun var absolutt fortryllende nydelig så kanskje jeg får han på gli også ;)

Hun var sååå blid og smilte og lo og var skikkelig nysgjerrig, helt skjønn unge:) Fikk tatt bilde av henne, ble skikkelig fint. Skal sende bildet til foreldrene.

Jeg vil ha babyyyyyyyyyyyyyyyy!!! :ler:

Forresten, skal reise til svigers i morgen og blir borte til mandag- så jeg blir nok ikke her noe særlig i helgen. God helg alle sammen! :vinke:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha en kjempefin helg, og kose deg kjempemasse i ferien! :klem:

Kanskje du også klarer å skaffe deg en baby i ferien..? Hvertfall komme litt på vei..? Hehe.. Er ikke bra å bli syk av å være babysyk heller.. ;)

Du fortjener å slappe godt av. Skjem deg selv bort med appelsin, kvikk-lunch og kakao i påskesolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!!

Innom å smug leser litt i dagboken din. På tide å legge igjen en liten hilsen ;)

Ser du er baby syk du og... Jeg har hatt en periode med tvil, men pang så var jeg tilbake i den ekstremt baby syke perioden. Og jeg har faktisk en liten en å kose med, men vil så gjerne ha flere....

Håper du har en super fredagskveld!!

Hilsen meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ha en kjempefin helg, og kose deg kjempemasse i ferien!  :klem:

Kanskje du også klarer å skaffe deg en baby i ferien..? Hvertfall komme litt på vei..? Hehe.. Er ikke bra å bli syk av å være babysyk heller.. ;)

Du fortjener å slappe godt av. Skjem deg selv bort med appelsin, kvikk-lunch og kakao i påskesolen.  :)

Hei hei:)

Takk for det, jeg har hatt en kjempefin helg sammen med kjæresten og svigers. Håper du også har hatt en super helg, og en fortsatt super påske! :)

Hehe, skulle gjerne fått baby, eller begynt på baby i påsken, men det blir nok bare tørrtrening, er jeg redd ;)

Har slappet av i helgen, og har planer om å slappe av mere i påsken:) Men må jobbe neste helg da, men det går nok bra. Blir nok neppe noen lange påsketurer- eller påsketurer i det hele tatt egentlig ;) Du får heller gå turer for meg ;)

Men nå må jeg nesten pakke ut fra turen, så da snakkes vi:) kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!!

Innom å smug leser litt i dagboken din. På tide å legge igjen en liten hilsen ;)

Ser du er baby syk du og... Jeg har hatt en periode med tvil, men pang så var jeg tilbake i den ekstremt baby syke perioden. Og jeg har faktisk en liten en å kose med, men vil så gjerne ha flere....

Håper du har en super fredagskveld!!

Hilsen meg :vinke:

Hei hei:)

Så koselig at det er folk innom og smugleser da;)

Heldig du som har en liten en ... jeg vil også ha! Du får kose deg med den lille, og begynne å lage en til ;)

Ha en super mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den fine helga hos svigers over. Vi har blitt overlesset av god mat, både middager og desserter. Herlig å bli skikkelig skjemt bort;)

Har hatt en veldig koselig helg, uten at vi har bare sittet og ikke gjort noe. Har ikke gjort så mye da, men litt har det blitt. Er glad jeg har en så bra svigerfamilie jeg!

Uansett hvor koselig man har hatt det er det alltid koselig å komme hjem til sin egen leilighet, og å legge seg i sin egen seng:) Blir godt med noen fridager nå før jeg skal jobbe til helga. Selv om jeg må jobbe med oppgaven vi har også da ...

Håper det fine været holder seg, så kan samboeren dra meg med ut på fototurer;)Ellers har vi tenkt oss på kino og kanskje på bade"landet" som ligger her, koselig :) Herlig å endelig ha litt tid sammen- føler at jeg ikke ser samboeren så altfor ofte når han jobber og jeg går skole i tillegg til litt jobbing i helgene.

Gruer meg til å gå ut i arbeidslivet til høsten jeg ... redd for at jeg ikke får jobb, redd for at jeg ikke er kvalifisert nok, redd for mye egentlig. Men det bruker jo å gå bra, og dessuten burde jeg ikke bekymre meg nå- jeg har mye annet å tenke på, som er viktigere akkurat nå.

Forresten, hvem kaller egentlig ungen sin Jenny Penny?! Sorry til dere som har kalt ungen sin det altså, men jeg blir litt paff. :overrasket:

Jenny og Penny er helt greie navn det, men ikke sammen! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres kjekt ut å bli skjemt bort av svigerforeldrene! De setter sikkert stor pris på å få besøk av dere også.

Høres ut som dere har kjekke planer for påsken. Badeland hørtes koselig ut. Lurte på om sambissen og jeg skulle ta en tur i aromabad som de tilbyr her. Høres så behagelig ut :-D.

Er kjæresten din glad i å fotografere?

Du får sikkert jobb når du er ferdig å studere. Ville ikke bekymret meg for det. Det går sikkert fint :klem:.

Jenny Penny var ikke den fineste navnekombinasjonen jeg har hørt, enig med deg der.

Ha en god kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjekt ut å bli skjemt bort av svigerforeldrene! De setter sikkert stor pris på å få besøk av dere også.

Høres ut som dere har kjekke planer for påsken. Badeland hørtes koselig ut. Lurte på om sambissen og jeg skulle ta en tur i aromabad som de tilbyr her. Høres så behagelig ut :-D.

Er kjæresten din glad i å fotografere?

Du får sikkert jobb når du er ferdig å studere. Ville ikke bekymret meg for det. Det går sikkert fint  :klem:.

Jenny Penny var ikke den fineste navnekombinasjonen jeg har hørt, enig med deg der.

Ha en god kveld! :)

Hei:)

Det var kjempekjekt det, alltid gøy å bli skjemt bort burde jeg vite, som er enebarn :ironi:

Badeland er gøy, ja! Dvs, det er ikke ordentlig badeland da, men skikkelig bassenganlegg med sklie, bølgebasseng, boblebad, velværebasseng ++ skikkelig herlig. Aromabad høres jo egentlig bare enda bedre ut! *misunne*

Kjæresten er helt vill etter å fotografere. Han har endelig fått seg skikkelig kamera. Hadde bare kompaktkamera før, nå har han speilrefleks. Han er helt vill :ler: Kjekt at han har en hobby, og enda kjekkere at pappa også fotograferer- de har mye å snakke om! :)

Tror nok det kommer til å ta en stund før jeg får jobb etter endt studier. Men man vet jo aldri, og som sagt så bruker ting å gå bedre enn man tror, som regel:)

Du skal i påsken ellers da ?

Ha en fin kveld! :)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Hehe, skulle gjerne fått baby, eller begynt på baby i påsken, men det blir nok bare tørrtrening, er jeg redd  ;)

Tørrtrening høres slett ikke ille ut det heller ;):ler: .

Har slappet av i helgen, og har planer om å slappe av mere i påsken:) Men må jobbe neste helg da, men det går nok bra. Blir nok neppe noen lange påsketurer- eller påsketurer i det hele tatt egentlig ;).

Du trenger ikke å gå lange turer for å ha en flott påske. Har du en travel hverdag ellers, så må det være godt å bare slappe av noen dager.

Ha en flott påske :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte nesten lese dagboka di jeg, og så ble jeg visst hekta :sjenert::)

hehe....

hallo, forresten ;)

Hei hei :)

Det er alltid koselig med nye folk! Det er vel forhåpentligvis en avhengighet du ikke trenger å kvitte deg med? ;)

*snike seg innom din dagbok også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrtrening høres slett ikke ille ut det heller  ;)  :ler: .

Du trenger ikke å gå lange turer for å ha en flott påske. Har du en travel hverdag ellers, så må det være godt å bare slappe av noen dager.

Ha en flott påske :klem:.

Hihi, neida tørrtrening er gøy det ;)

Jeg har jo en travel hverdag- men ikke fysisk. Er ofte veldig stresset over alt jeg må gjøre, rekke over alt på så kort tid. Sitter nok litt for mye i ro. Ble lite Eye toy kinetic når jeg var borte også ... må nesten ta igjen litt av det i påska. Og så skal vi gå på fototur en eller annen dag da, det er jo bare koselig. Spesielt om været holder seg:)

Ha en flott påske du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så herlig å ha påskeferie!! :sjarmor:

Idag har jeg fått gjort litt, synes jeg. Jeg fant ut at jeg måtte til byen når jeg stod opp. Så nå har jeg fått kjøpt ferdig gaven til bestevenninna mi, mangler bursdagskort da ... og så har jeg hentet pakke på posten til kjæresten, kjøpt gavepapir og bånd, og kjøpt inn cola til helga. Når jeg kom hjem trente jeg litt, det er altfor lenge siden nå ... *skamme seg*.

Og nå prøver jeg å gjøre skolearbeid, men jeg er ganske lite kreativ idag så det må nok vente til imorgen. I morgen må vi dessuten ta husvasken, og vaske takvinduene- de ser ikke ut ... *skamme seg veldig* :sjenert:

Snart kommer samboeren hjem, og da har han også påskeferie! Senere idag skal vi opp til bestisen min og spise middag. Og så skal vi hjelpe henne med ny pc-en hennes. Det var virkelig på tide at hun fikk ny pc, den gamle var råtreig, skikkelig frustrerende. Ikke for å si noe stygt om venninna mi, men hun er ikke så veldig teknisk av seg... det er egentlig ingen av venninnene mine (ikke at jeg er så fordømt teknisk jeg heller, men litt kan jeg da- var tross alt sammen med en datanerd i altfor mange år) :ler:

Har lenge tenkt på å henge opp mat til fuglene utenfor et av vinduene våre, men det var først idag at jeg har kjøpt meisebolle og hent utenfor stuevinduet. Er litt redd for at det ikke kommer noen fugler hit og spiser, men håper det gjør det. Det er så koselig med småfugler som snurrer rundt og turner på meisebollene, koselig med småfugler:)

Men nå må jeg hoppe i dusjen, og etter at vi kommer hjem skal jeg kooooooose meg med ny episode av gilmore girls! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres ut som du har fått gjort endel idag og det gir alltid en god følelse.

Du har kjøpt inn Cola og jeg har kjøpt inn Pepsi Max, da er påsken reddet....

Jeg kan trøste deg med at vinduene våres heller ikke ser ut, kanskje vi også benytter påsken til å vaske de. *noterer tipset*

Som venninnen din er ikke jeg heller helt stødig i diverse pc ting. Heldigvis er samboeren min dataingeniør og fikser det meste. Men det har på en måte blitt en sovepute for meg fordi jeg slipper å sette meg inn i diverse ting som jeg hadde måttet hvis jeg ikke hadde samboeren min.

Det er koselig med småfugler utforbi vinduet det er jeg enig i. Viktig å gi de mat slik at de overlever!

Ha en fin påske, Teria! :klem:

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har fått gjort endel idag og det gir alltid en god følelse.

Du har kjøpt inn Cola og jeg har kjøpt inn Pepsi Max, da er påsken reddet....

Jeg kan trøste deg med at vinduene våres heller ikke ser ut, kanskje vi også benytter påsken til å vaske de. *noterer tipset*

Som venninnen din er ikke jeg heller helt stødig i diverse pc ting. Heldigvis er samboeren min dataingeniør og fikser det meste. Men det har på en måte blitt en sovepute for meg fordi jeg slipper å sette meg inn i diverse ting som jeg hadde måttet hvis jeg ikke hadde samboeren min.

Det er koselig med småfugler utforbi vinduet det er jeg enig i. Viktig å gi de mat slik at de overlever!

Ha en fin påske, Teria!  :klem:

Joda, fått gjort litt i allfall:) Fikk hjulpet til endel med pc-en til venninna mi også, og resten tar vi en annen dag. Ja, da er påska reddet vet du! ;)

Bra det ikke er bare meg som har mindre rene vindu ;) Skal se å få gjort noe med det imorgen. Jeg er ikke særlig flink til å vaske vindu, så det blir nok sambo som gjør det og jeg som hjelper til,vi får se.

Kjekt å ha en kjæreste som er dataingeniør da, men det er veldig lett at det blir en sovepute ja. Da er det mye bedre om han lærer deg en ting ved å vise deg første gangen og så kan du gjøre det selv senere- under oppsyn av han. Jeg lærer iallfall mye bedre når jeg gjør ting selv! Bra det kom noe godt ut av forholdet til eksen også :ler:

Ja, må mate småfuglene. Det er så koselig med småfugler. Håper de kommer og spiser her! Måtte nesten henge meisebollene utenfor stuevinduet, er ganske lite på kjøkkenet så ;)

Ha en fortsatt super påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren
Kjekt å ha en kjæreste som er dataingeniør da, men det er veldig lett at det blir en sovepute ja. Da er det mye bedre om han lærer deg en ting ved å vise deg første gangen og så kan du gjøre det selv senere- under oppsyn av han. Jeg lærer iallfall mye bedre når jeg gjør ting selv! Bra det kom noe godt ut av forholdet til eksen også :ler:

Ja, må mate småfuglene. Det er så koselig med småfugler. Håper de kommer og spiser her! Måtte nesten henge meisebollene utenfor stuevinduet, er ganske lite på kjøkkenet så ;)

Ha en fortsatt super påske! :klem:

I fremtiden skal jeg prøve å lære data av han isteden for at det blir en sovepute. Er naturlig nysgjerrig på hvordan ting fungerer og da er det kjekt å lære seg nye ting.

Når vi har hengt ut mat til småfuglene er det ikke alltid de har spist hos oss :tristbla:. Det kan komme av at det ikke er så mange trær i nærheten.

Ha en fortsatt fin påske, Teria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...