Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

forvirra... du har ikke jobb, men du har jobba idag? :klø:

Hehe ... sikkert jeg som er litt uklar;)

Jeg har jobb, jeg jobber som hjemmehjelp hver 3 helg + når de trenger meg ellers.

Men denne jobben er jo ikke nok til å leve av, og det er ikke dette jeg vil jobbe med resten av livet, så nå prøver jeg å skaffe meg en jobb innen interiørbransjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ... sikkert jeg som er litt uklar;)

Jeg har jobb, jeg jobber som hjemmehjelp hver 3 helg + når de trenger meg ellers.

Men denne jobben er jo ikke nok til å leve av, og det er ikke dette jeg vil jobbe med resten av livet, så nå prøver jeg å skaffe meg en jobb innen interiørbransjen:)

hehe okey =) Det kan jeg virkelig forstå... hver 3.helg blir det ikke mye penger av.. spesielt ikke for deg som skal gifte deg å greier :-D

Løser seg nok etterhvert, gjør som regel det for snille piker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe okey =) Det kan jeg virkelig forstå... hver 3.helg blir det ikke mye penger av.. spesielt ikke for deg som skal gifte deg å greier :-D

Løser seg nok etterhvert, gjør som regel det for snille piker ;)

Nei, lite penger ... kjipe greier, men overlever jo:) Bryllup er dyre greier, ja ... heldigvis får vi sponset litt av foreldrene våre, de er så altfor snille! :-D

Jeg får prøve å være ekstra snill framover, så får vi håpe det ordner seg! ;)

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det kommer til å ordne seg for deg Teria :)

Håper du får en koselig lørdag :klem:

Håper virkelig det ... Ser bare litt mørkt ut nå ... :forvirret:

Håper du får en koselig tirsdag også! :klem:

Håper det ordner seg med en jobb snart. Hver 3. helg er ikke så mye å leve av.

:klem:

Det håper jeg også ;)

Heldigvis har jeg en snill samboer, så overlever gjør vi uansett, men det er litt kjipt da ...

:klem:

Hei sveis babe :-D

Hatt en fin helg? Gjort noe spennende? :klem:

Hey;)

Hatt en fin helg, ja. Du også? :)

Ikke så mye spennende, bare en fest og en utflytting ... Men det er passe for meg det :)

----------------------------------------------------------------------------------

Nå er dere nok temmelig lei av kabel-tv-maset mitt, vil jeg tro ... ;)

Så heldigvis for dere er det ikke noe nytt på den fronten, venter på svar fra husvert og byggefolk nå ... Og husverten er bortreist til uti uka engang, så det kan ta sin tid. Forhåpentligvis er han hjemme igjen allerede, men man vet aldri. Jeg skal iallfall vente til imorgen før jeg begynner å mase.

Igår hjalp forloveden og jeg ei venninne som skal flytte til en studentby, sammen med datteren sin. Det tok hele dagen, men det var koselig og sosialt likevel :) Tror hun kommer til å trives i den nye leiligheten, selv om den er halvparten så stor som den gamle ... og hun ikke kan ha noen fester der siden det er familieleilighet i hele blokka ...

Uff, så grusomt at 3 personer er omkommet i ulykken på Stord!! :tristbla: Flyet skulle faktisk til hjemplassen min ... scary

Idag skal forloveden og jeg spise pizza og lage smoothie, og ha kose-tv-kveld:) Jeg elsker tirsdagskveldene, med seriene på tv2:-d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hørtes kjekt ut med en kose-tv-kveld, med pizza og smoothie. Viktig å sette av tid til kjærestekvelder.

Håper du får en flott uke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjekt ut med en kose-tv-kveld, med pizza og smoothie. Viktig å sette av tid til kjærestekvelder.

Håper du får en flott uke :).

Kjempekoselig er det, trenger slike kvelder avogtil :)

Du må ha en fin dag! :klem:

----------------------------------------------------------------------------------------

Jeg holder på å bli gal for tida, jeg gjør ingenting om dagene og det er til å bli gal av .... jeg trenger en jobb!!

Nå ble jeg invitert til en venn nå på torsdag, og jeg vurderer å dra. Men det tar 5 timer hver dag hver vei, og jeg kommer bare til å bli i en dag siden jeg skal jobbe i helga ... En annen mulighet er å dra til bergen, til søskenbarnet mitt og ei venninne. Det blir dyrere, men er en kortere tur. Hadde vært så utrolig herlig å kommet seg bort nå, jeg trenger miljøforandringer!

Dessverre kan ikke forloveden min bli med, for han jobber jo hele tida ... Men vi har tenkt oss til foreldrene mine om tre uker da, hvis han får fri. Jeg må komme meg bort for ei lita stund!!! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er inne for å oppdatere meg. Lenge siden sist. Sorry - ting går i ett. Men nå skal jeg skjerpe meg ;)

Må løpe inn i den andre boken din for å se hva som skjer... spent!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er inne for å oppdatere meg. Lenge siden sist. Sorry - ting går i ett. Men nå skal jeg skjerpe meg ;)

Må løpe inn i den andre boken din for å se hva som skjer... spent!

:klem:

Hei!

Koselig at du stikker innom! :-D

Jeg er ikke så flink til å oppdatere meg for tiden jeg heller ... og du er definitivt unnskyldt, med husbygging og babylaging og greier ;)

Ha en fin helg! :klem:

---------------------------------------------------------------------------------------

Det har ikke skjedd så veldig mye her siden sist, men humøret mitt har iallfall blitt bedre:) Muligens litt på grunn av at jeg har bestilt meg tur til Bergen, så da får jeg miljøforandring og noe å se fram til, gleder meg! :-D

Buffy The Vampire Slayer boksen min har endelig kommet, så nå ser jeg Buffy for alle pengene ;)

Jeg har vært på et vikarbyrå, og på arkitektkontoret hvor jeg hadde praksisuke tidligere i vinter. Det var veldig hyggelig å hilse på sjefen på arkitektkontoret igjen, hun var så positiv og koselig, og mente så absolutt at det var mulig for meg å få jobb på et arkitektkontor med mine kunnskaper og ferdigheter:) Litt morsomt, for hun oppførte seg nesten litt "mamma" for meg, litt slik at hun sa jeg måtte gå rundt og spørre på andre arkitektkontor og mase litt, akkurat slik mamma er ;)

Han på vikarbyrået var også positiv og hyggelig, men han ga meg råd om å dra på et annet vikarbyrå, og å spørre aetat om de kunne skaffe meg en praksisplass hos et arkitektkontor, så det skal jeg gjøre på mandagen :)

Jeg er så lei av folk som er trege, og aldri tar kontakt angående hva som skjer! Jeg snakker selvsagt om hele kabel-tv styret ... tv-signalet vårt blir ikke akkurat noe bedre, og når det kommer snø blir det vel enda verre, og da får vi ikke gått ut på taket og ordnet det heller :( Vi har en inneantenne, men den har like dårlig signal som vi har nå, så det hjelper ikke særlig mye.

Nå har det begynt å bli veldig mye kaldere, så kaldt at jeg må begynne me lue, hansker og goretexsko. Igår når jeg var ute ble jeg så kald på bena, jeg hater å bli kald på bena ... :forvirret:

Håper bare det blir snø snart jeg, snø er koselig :)

Om ca en time må jeg dra på jobb ... vil ikke! men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en koselig lørdag selv om du skal jobbe :klem:

Takk for det :)

Du må ha en super helg du også, og kose deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ordner seg på mandag da. Spennende!!

Håper du finner noe du liker!

:klem:

Takk for det:)

Er iallfall mer positiv angående jobbsituasjonen nå ... Håper ikke det blir til at jeg mister motet igjen ...

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man på onsdag sier at noe skal være ordnet over helgen, når skal det da være ferdig? Jeg mener, han sa ikke hvilken helg han tenkte på da, men men ... nå har det snart gått en uke, og jeg er utålmodig!!!

Ingen store planer idag, utenom å ta turen innom manpower og aetat, jeg må bare finne manpower først da ... Håper de har mulighet til at jeg kan få en praksisjobb hos et arkitektkontor eller noe. Vi får se :)

Hvis jeg ikke finner meg ny jobb snart må jeg jobbe i jula ... Men uansett vet jeg jo ikke hvor lang oppsigelsestid jeg har. Jeg husker ikke engang at jeg har skrevet kontrakt jeg, men det må jeg jo ha gjort ... hmmm

Men nå må jeg sjekke hvor manpower ligger, slik at jeg i det minste har en liten sjangse for å finne det ... tross mine dårlige kartleserkunnskaper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest synseren

Hvordan gikk det hos Manpower? Har de skaffet jobb til deg enda? Hva med aetat har de skaffet deg jobb? *nysgjerrig*

Kjedelig å aldri få kabel-tv, skjønner at du er irritert. Ting tar tid sies det, og det kan en trygt si at det har gjort i ditt tilfelle! Bare mas helt til dere har fått kabel-tv i stua du!

Ønsker deg en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos Manpower? Har de skaffet jobb til deg enda? Hva med aetat har de skaffet deg jobb? *nysgjerrig*

Kjedelig å aldri få kabel-tv, skjønner at du er irritert. Ting tar tid sies det, og det kan en trygt si at det har gjort i ditt tilfelle! Bare mas helt til dere har fått kabel-tv i stua du!

Ønsker deg en fortsatt fin kveld! :klem:

Hei :)

Manpower har ikke skaffet meg jobb enda, men det er ikke en uke engang siden jeg var der. Jeg registrerte meg når jeg var der, og så skal jeg avtale en samtale denne uka, så håper det ordner seg.

Samboeren sendte melding til han som har med kabel-tven å gjøre igår ... han har ikke fått svar enda, og jeg blir bare mer og mer irritert :sur:

Har han ikke svart innen imorgen må vi vel ringe igjen ... jeg er lei av å ringe, og jeg hater å mase!! *sukk*

Ha en fortsatt fin mandag! :klem:

Nå skal jeg kose meg skikkelig: fotbad, ansiktsmaske, kakao og buffy the vampire slayer!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiik!!! Fikk brev fra legen idag, og leververdiene mine har steget enda mer ... Sist de sjekket var de for høye, og nå er de verre! :grine:

Legen mente det er pga p-plasteret, så nå skal jeg slutte ... Lurer på hva jeg skal gjøre da, det meste hormonprevensjon er vel forbudt (eller?) Jaja .. håper bare ikke det er farlig jeg :forvirret:

Dumme plasteret, som jeg likte så godt! Herlig å slippe å ta en pille hver dag ... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

:overrasket: Det hørtes skummelt ut . Får håpe det er noe som retter seg igjen når du slutter med p-plasteret. Har du ikke fått noe informasjon om hva slags prevansjon du kan bruke framover?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...