Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

:hoppe: Fått kirke???? da har dere vel en dato og da??

SPENT!!!

:klem:

Jepp, nå har vi fått kirke!! :sjarmor:

Datoen blir 30.juni 2007 *glise og glede seg veldig mye* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ops ... opptatt for tida jeg ja :ler: Man må jo nyte det fine sommerværet mens det varer! Og i helgen har jeg jobbet. Ble faktisk ringt opp på torsdagen og ble spurt om jeg kunne jobbe på fredag- noe jeg ville. Har sagt nei så mye til jobben når de har spurt meg om å jobbe at jeg syntes jeg måtte si ja- og er glad de fortsatt spør meg, selv om jeg har sagt nei endel!:) Så i helgen jobbet jeg den faste helgen min + fredagen.

På lørdag var jeg og forloveden på besøk hos barndomsvenninna til mamma og sønnen hennes, som er barndomsvennen min. Han skulle egentlig ta med seg kjæresten sin, som jeg enda ikke har møtt og er veeeeldig spent på, men det ble ikke til at hun ble med. Det var litt synd, men vi hadde det kjempekoselig, og jeg får nok se henne senere- iallfall må han ta henne med til bryllupet!;)

Det var kjempekoselig å se igjen både barndomsvennen min og mora hans, er alltid så koselig å være på besøk der, man trenger ikke være noen andre enn seg selv, føles nesten som familie siden vi har vært så mye sammen siden vi begge var liten:)

Neste uke skal jeg hjem til foreldrene mine, til jazzfestivalen- gleder meg veldig! Bare så synd at forloveden ikke kan bli med :(

Men to uker etter jazzen (tror jeg) skal vi til svigers. Da skal vi til Drøbak, Tusenfryd og så skal vi grille, og vi finner sikkert på mye mere også. Gleder meg!!!:sjarmor:

Etter der igjen skal vi til foreldrene mine, der har vi ikke så mye planer, utenom at vi veldig gjerne vil til ei seter med geiter som mamma sitt søskenbarn eier. Jeg og søskenbarna mine var mye inne hos geitene når vi var små. Geiter er herlige dyr! Og så skal pappa og forloveden min helt sikkert ta massevis av bilder, som vanlig. Og så skal vi finne ut hvor vi vil ha bryllupsfesten ... vi vet hvor, men vi må finne ut om vi kan få det stedet :)

Mamma og pappa er i Bratislavia de nå, heldiggrisene! Jeg vil også ut og reise ...

Ser ut til at vi skal til Kr.sand på innflyttingsfest i august engang kanskje da. Og så har vi veldig lyst til Ungarn og besøke en venn av forloveden senere i høst :) Forhåpentligvis får vi det til også :)

Men nå skal jeg slappe av og kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spurt om å jobbe idag, så nå sitter jeg og kjeder meg og irriterer meg over irriterende og veldig pratsomme folk på tv2Sonen ... skulle ønske jeg hadde kabel-tv! :ler:

Greide å sove til halv ett idag ... :sjenert: Skulle liksom ikke sove så lenge da... våknet først ti, så våknet jeg halv elleve ... men greide såklart å sovne igjen selv om det ikke var poenget, typisk!

Forloveden er på jobb til 19:00 idag ... og jeg er på jobb til 22:00 så når jeg jobber får jeg se enda mindre av han. Men jobber jo ikke akkurat så mye for tida da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Etter der igjen skal vi til foreldrene mine, der har vi ikke så mye planer, utenom at vi veldig gjerne vil til ei seter med geiter som mamma sitt søskenbarn eier. Jeg og søskenbarna mine var mye inne hos geitene når vi var små. Geiter er herlige dyr! Og så skal pappa og forloveden min helt sikkert ta massevis av bilder, som vanlig. Og så skal vi finne ut hvor vi vil ha bryllupsfesten ... vi vet hvor, men vi må finne ut om vi kan få det stedet :)

Så heldig du er som har mulighet til å være på ei seter. Det hadde jeg ønsket jeg hadde hatt mulighet til en sommer *drømme*.

Kos deg i ferien :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper alt står bra til... Jeg nyter ferien!!! :)

Det gjør det vet du! Håper det står bra til med deg også :)

Fortsett å nyte ferien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig du er som har mulighet til å være på ei seter. Det hadde jeg ønsket jeg hadde hatt mulighet til en sommer *drømme*.

Kos deg i ferien :klem:.

Mhm, hadde vært kjempegøy om det blir mulighet for setertur også- men skal prøve senere i sommer! *glede seg*. Går kanskje ann å leie eller innynde seg med noen som har seter? hm... må vel være en mulighet et sted iallfall :)

Kos deg du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres idyllisk ut med en seter med geiter. Synes også geiter er koselig dyr. Da sambissen og jeg var på tur til Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal så vi mange geiter ved fjellene. Vi matet de og koste oss. De er morsomme, stakk hodene sine inn i bilen etter mer mat :ler:.

Ha en fortsatt fin sommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres idyllisk ut med en seter med geiter. Synes også geiter er koselig dyr. Da sambissen og jeg var på tur til Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal så vi mange geiter ved fjellene. Vi matet de og koste oss. De er morsomme, stakk hodene sine inn i bilen etter mer mat  :ler:.

Ha en fortsatt fin sommer! :klem:

Geiter er så morsomme dyr, de er så koselige og nysgjerrige, og så spiser de på alt ;) Altfor lenge siden jeg har besøkt geiter nå.

Hvor i Møre og Romsdal var dere ?

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg med forloveden som ga blod *grøsse*. Skjønner ikke at han greier det der, det hadde aldri jeg klart ... ihvertfall ikke uten å besvime :ler:

Og så var vi på kafè. Veldig koselig at han har litt fri avogtil også, synes det blir så altformye jobbing på han, spesielt om sommeren.

Igår ble jeg oppringt av jobben, som lurte på hvor jeg ble av, fordi jeg vistnok hadde fått melding om jeg ville jobbe- og jeg hadde visst også sagt ja! Jeg har ikke sett snurten av noen melding men ... så jeg sa det, og sa at jeg ikke kunne jobbe. De ringte meg opp litt senere igjen og sa at sjefen hadde sendt melding til meg, og fått svar. Så jeg sjekket mobilloggen min på nett, og jeg hadde ikke sendt noen melding til jobben verken igår eller i forigårs ... Føles litt ekkelt at hele jobben kanskje tror jeg tok på meg en vakt som jeg ikke gadd å ta likevel ... men jeg har iallfall rett ... Sendte en forklarende melding til sjefen min om at jeg har sjekket det opp, og at jeg ikke har sendt noen melding. Håper ikke de tror jeg lyver!!

Nå skal vi snart ut i byen og gjøre div. ærend, før jeg skal på jobb. Så skal jeg på jobb imorgen igjen også ... kjedelig å ha tidligvakt etter senvakt, for da føles det som man bare rekker å komme hjem, dusje og se litt tv før jeg må legge meg og opp igjen tiiidlig neste morgen.

Nå begynner det å regne her også, god grunn til å ta buss istedetfor å sykle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med vakta for idag, det gikk veldig greit. Veldig rolig ikveld, så vi var tre jenter som drev og pratet og fjaset endel ;)

Fått gratis leiebil til hjembyen på mandag, venninna mi og jeg drar nedover- gleder meg! Hun som skal kjøre, hun har hatt lappen i under ett år, men har kjørt den strekninga mange ganger. Jeg har hatt lappen i 3 år nå, det er helt utrolig å tenke på! Men så kjørte ei annen venninne av meg og jeg den strekningen engang, og da greide jeg å totalvrake bilen min ... så jeg tør ikke kjøre den strekninga eller andre lengre turer igjen- tryggest å la venninna mi kjøre da ja ...

Både forloveden og foreldrene mine er livredde for oss når vi kjører ... Litt bekymret jeg også, men det går nok veldig bra :)

Nå er det :dusje: neste, og så må jeg vel i seng- tiiidlig opp imorgen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Regner med at kjøreturen hjem gikk bra. Dere koser dere vel på ferie i hjemtraktene dine nå?

Kos deg i ferien :briller2:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at kjøreturen hjem gikk bra. Dere koser dere vel på ferie i hjemtraktene dine nå?

Kos deg i ferien :briller2:!

Jada, kjøreturen gikk kjempebra den! Vi dummet oss litt ut på en parkeringsplass: venninna mi greide ikke å parkere, så jeg skulle parkere. Det ble litt fram og tilbake og kveling av bilen og folk som så litt rart på oss. Så det ble litt latter og røde kinn, men bare morsomt;) Vi er ikke så blond som vi høres ut til, var bare en helt uvant bil + at vi ble stresset :ler: Og så greide venninna mi å glemme at hun hadde på håndbrekket flere ganger når hun skulle kjøre ut :ler: Blond og blondere på tur! ;)

Kos deg i ferien du også! :klem:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Så nå er jeg hjemme hos foreldrene mine og "jazzer". Storkoser meg, mye liv og mye å se, og så er det så koselig å se "gamle" venner igjen:) Har vært ute nesten hver dag hittil, utenom idag. Trengte nesten en dag som jeg bare kunne være hjemme på idag.

Sitter nå i senga med mamma sin bærbare, tv-en på og katten i fotenden. Gode, gamle katten, som røyter som et uvær ;)

Det blir nok ikke så mange oppdateringer nå når jeg er hjemme. Jeg har (heldigvis) tilgang på internett da, så det blir nok noen iallfall :)

God natt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gitte

Heeeei!!! :-D

GRATULERER MED FORLOVELSE!!!!! :hoppe: :hoppe:

Jeg har tydeligvis gått glipp av en del! Kjempeglad på dine vegne :klem:

Hatt en fin sommer hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Innom for å se hvordan det står til med deg og for å ønske deg en god helg :)

Seter og gjeiter hørtes kjempe koselig ut.. Gjeiter er jo så søte dyr da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!!! :-D

GRATULERER MED FORLOVELSE!!!!! :hoppe: :hoppe:

Jeg har tydeligvis gått glipp av en del! Kjempeglad på dine vegne :klem:

Hatt en fin sommer hittil?

Hei hei ;)

Takk for det!! hihi, morsomt du er så entusiastisk :sjarmor:

Har hatt en super sommer! Og bedre blir det forhåpentligvis også, når jeg får tilbringt mer tid med forloveden ;)

Håper du også har en super sommer! :klem:

Innom for å se hvordan det står til med deg og for å ønske deg en god helg :)

Seter og gjeiter hørtes kjempe koselig ut.. Gjeiter er jo så søte dyr da :)

Geiter er kjempesøte dyr! Nå er jeg glad i de aller fleste dyr da, men geiter er liksom noe spesielt- de er så utrolig søte og veeeldig nysgjerrige (akkurat som meg, nysgjerrig altså )

Ha en fin helg! :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jeg hatt besøk av tantebarnet mitt. Hun er bare så utrolig nyyyydelig!! *smelte helt*. Passet henne en halvtime-45minutters tid. Det tok ikke mer enn en 10minutt før hun begynte å hylskrike ... ikke fikk jeg roet henne heller, selv om jeg vugget henne, gikk med henne, sang til henne og mye annet ... En venninne av mamma kom på besøk, og hun fikk roet henne tilslutt ved å gi henne noe å bite i. Sannsynligvis hadde hun vondt i tennene som sikkert kommer opp snart, stakkars lita ... Jeg vil også ha baby!!! :sur:

Savner forloveden ... vært borte fra han ei stund nå, men skal tilbake på mandag da. Venninna mi har fått seg bil, så da blir jeg vel passasjer på vei opp igjen. Jaja, jeg har jo fått kjørt bilen min mye mens jeg har vært her, og får kjøre mere også så :)

Tenker jeg skal ta noen dagbokrunder imorgen eller noe, det er litt for sent nå- bør egentlig legge meg ... :sjenert: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

ojoj, her har det skjedd ting :D gratulerer med forlovelse :):):) så gøy!!!!!!

Håper du nyter sommeren, koser deg skikkelig :)

klem fra ei som akkurat har kommet inn i kg-rutinene igjen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj, her har det skjedd ting :D gratulerer med forlovelse :):):) så gøy!!!!!!

Håper du nyter sommeren, koser deg skikkelig :)

klem fra ei som akkurat har kommet inn i kg-rutinene igjen, hehe!

Heisann!

Takk for det ;)

Har en fin sommer ja, herlig med friii!

En god sommer ønskes deg også:):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater hater

virkelig HATER Jensen!!! :frustrert::sur: Altså, de som lager modemer, routere og lignende. "Jensen- lett på nett" hahahaha, særlig! Vi har nettopp gått over til Telenor pga forloveden får den nest raskeste linja deres til den billigeste prisen pga han er telenorforhandler. Men nå kommuniserer ikke modemrouteren og den trådløse routeren sammen ... Stakkars forloveden er 100 ganger mer frustrert enn meg da ... håper det ordner seg. Bare jeg har internett er jeg egentlig relativt fornøyd, men best å ha trådløst når man har bærbar pc da.

Venninna mi fikk seg bil i helga, så da kjørte vi sammen oppover igår. Dvs, hun kjørte og jeg satt på. Veldig godt å komme hjem til forloveden- har savnet han noe helt forferdelig.

Så igår når jeg kom hjem dro veninna mi og jeg og hentet han på jobben, så gikk han og jeg og kjøpte is, og ingredienser til middag. Så lagde vi pizza i steinovn, mmm! Og så satt han oppe halve natta for å prøve å fikse internettet ... stakkar :(

Nå er han på jobb, og er fortsatt frustrert over at han ikke får til nettet, vil helst hoppe på routeren sa han :ler: huffa ... Jaja, ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...