Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Innom for å hilse pent på dagboknaboen :)

heisann, så koselig da! :)

*lure seg inn i dagboka til shatika også* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har forloveden endelig hatt en fridag :hoppe: så vi tok først en bytur, og så gikk vi et stykke til en strand uti her. Skikkelig fint og varmt idag, nesten litt for varmt, særlig når man går et stykke. Så vi satt på svabergene og spiste kjeks, reker, tørrfisk og jordbær:) Kjempekoselig, og bare oss to og ingen tv eller internett i nærheten, herlig befriende!

Var innom Black & white idag, fant noen helt utrolig nydelige babyklær. Gjett hvem som har lyst på baby da!!! :babysmokk:

:sjenert:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har lyst på baby :) Man blir jo helt babysyk av å se på små søte babyplagg da..

Høres ut som om du har hatt en koselig dag, og jeg håper du får en fortsatt koselig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har lyst på baby  :) Man blir jo helt babysyk av å se på små søte babyplagg da..

Høres ut som om du har hatt en koselig dag, og jeg håper du får en fortsatt koselig kveld :klem:

Har hatt lyst på baby lenge jeg ... :sjenert: For en tre års tid siden husker jeg at noen venner av meg sa de kunne se det på meg når jeg så en baby, for da fikk jeg skikkelig "babyglis" :ler: Slik er jeg fortsatt ... Men må vel vente til vi har fast jobb, eller hvertfall jeg- slik at han får pappapermisjon eller hvordan det nå enn var ...

Hadde en kjempe fin dag igår, ja. Herlig å kunne tilbringe tid med forloveden;)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, jeg hater å være så slapp som jeg er nå! Greier ikke gjør stort annet enn å sitte i sofaen ... hvis jeg blir stående for lenge føler jeg at jeg må sette meg ned før jeg besvimer ... :frustrert::sur: Dumme, dumme lave blodtrykk! :sur:

Forloveden er verdens beste da,kom med cola til meg- selv om jeg egentlig ikke skal drikke det før til helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så kjedelig med lavt blodtrykk da.. Men bra du har en omsorgsfull forlovede som tar vare på deg.

Håper du får en fortsatt koselig og avslappende kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Snill samboer du har. Her er det også varmt. Vi får bare holde ut. Det er tross alt bedre enn mange minusgrader!

Ha en fin kveld :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med forloveden ja;) Men ikke med blodtrykket mitt (om det er det som er galt da, antar det)

Synes faktisk det kunne blitt litt kaldere nå, ikke kaldt men iallfall mindre "trykkende" vær ... :sjenert:

:klem: til dere alle, og god natt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater hater hater vannblemmer! :sur:

Fikk et par nye sko fra mamma når de var ute og reiste, pga hun ikke kunne bruke de. Det skulle jeg aldri gjort. nå har jeg 5 vannblemmer til sammen på føttene! De dumme compeed plasterene funker heller tydeligvis ikke særlig godt på føttene mine, de faller av før sårene har grodd :(

Neste gang jeg får vannblemme skal jeg prøve å la være å stikke hull på de og se om det blir bedre ... uff og æsj :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannblemmer er noe herk og skikkelig vondt ja. Håper det bedrer seg fort.

Håper du får en koselig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Vannblemmer er ikke noe kjekt :forvirret: . Har du stukket hull på de? Det skal du ikke gjøre. Da slipper du inn bakterier og det kan ta lenger tid før det blir bra. Det er vel bra at det er sommer nå. Da kan du ta på deg noen lette sko som ikke gnager på vannblemmene dine.

Ha en riktig god helg :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannblemmer er noe herk og skikkelig vondt ja. Håper det bedrer seg fort.

Håper du får en koselig helg :klem:

Ja, holder på å bli gaaal! har vondt på begge føttene, men mest den ene da ... blir gøy å jobbe imorgen, mye gåing. Men det går nok bra:)

Du må også ha en koselig helg! :klem:

Vannblemmer er ikke noe kjekt  :forvirret: . Har du stukket hull på de? Det skal du ikke gjøre. Da slipper du inn bakterier og det kan ta lenger tid før det blir bra. Det er vel bra at det er sommer nå. Da kan du ta på deg noen lette sko som ikke gnager på vannblemmene dine.

Ha en riktig god helg :klem:.

Visste ikke at jeg ikke skulle stikke hull på de jeg ... :sjenert: + at jeg er altfor nysgjerrig til å ikke gjøre det :ler: Har bestemt meg for å ikke stikke hull på flere nå, så får vi se hva som skjer, og om jeg greier det ... :sjenert: Heldigvis er de skoene jeg bruker på jobb gode å gå i, skal gå i de mest mulig framover, så ordner det seg vel :)

ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

hei! :) går det bra med blemmene??

ville bare slenge inn en litt forsinket god helg hilsen, men nå får det bli god uke hilsen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! :) går det bra med blemmene??

ville bare slenge inn en litt forsinket god helg hilsen, men nå får det bli god uke hilsen ;D

Heisann:)

Tja, det går bedre nå- men har haltet i hele dag ... men nå tror jeg jeg greier å trå på foten, om enn veldig forsiktig ;)

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresset og varm dag idag! Den ene vannblemma mi var så vond idag, at jeg ikke greide å trå ordentlig på foten ... Så idag har jeg gått og haltet og følt meg veldig smart;) Skal iallfall aldri stikke hull på vannblemmer mer ... har en på ei tå som det frister veldig å stikke hull på, men skal prøve å la være ;)

Skikkelig lummert vær idag, det har vært så varmt!

Har levert kaninen til dyrepensjonat. Veldig glad for at jeg tok taxi, til tross for at det ikke er så langt unna ... :sjenert: For det buret med kaning og alt utstyr inna er råtungt og umulig å holde ordentlig, spesielt når jeg halter i tillegg ... Orket ikke ta kaninen i et lite bur og det store buret for seg- det blir jo enda tyngre og verre å drasse med seg. Vet ikke om taxisjåfører generelt er så glad i dyr i bilen, men heldigvis var han veldig positiv han jeg fikk :) Var trist å ta farvel med kaninen ... stakkars liten var dessuten livredd etter kjøreturen og alt stresset. Håper han har det bra der, til vi kommer tilbake. Gleder meg til å hente han igjen!:)

Ellers har vi leid film og spist kebab idag. Herlig og avslappende lørdag bare vi to sammen:)

Imorgen reiser vi til svigerfamilien, gleder meg!:D

Så da blir det vel ikke noen skriving her før om en ukes tid ... God helg/ukestart!:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var jeg endelig hjemme igjen! Takk for koselige hilsner, seroxata og glossy:)

Det har vært en hektisk, men veldig koselig uke hos svigers:) Mandagen gikk til å hjelpe tanten til forloveden min med internett-ting, og så besøkte vi farmoren hans. Ellers var vi bare hjemme hos foreldrene hans og slappet av. Fikk møte den nye kjæresten til søsteren hans, som virket som en veldig koselig gutt:)

På tirsdag var vi på tusenfryd. Dvs, forloveden min, søsteren hans og kjæresten til søstera. Har faktisk aldri vært på Tusenfryd før jeg, så det var kjempemorro. Skulle bare ønske jeg ikke ble så lett svimmel og kvalm ... Tålte ikke helt den ene berg og dalbanen jeg tok, den gikk fra 0 til 90 km/timen på 2 sec, vi var vektløse mange ganger og opplevde 4G ... så da kan man tenke seg selv liksom ;) Men morro var den, skikkelig morro! :sjarmor:

Onsdagen var vi i Kongsberg og så på gruvene. Jeg har en venninne som bodde der til inntil nylig, så det var dumt hun har flyttet for da fikk jeg ikke sett henne. Har aldri vært i Kongsberg heller jeg, så det var spennende, til tross for det dårlige været. Holdt på å fryse bena av meg nede i gruvene, iiiiskaldt!

Torsdag var vi i Drøbak og spistet potetball ( også kalt klubb, raspeball, kumle og kumpe.) Det er lenge siden jeg har spist skikkelig hjemmelaget potetball, og det var kjempegodt! Stedet vi spiste på var så fint, og byen var helt utrolig! Det er en by jeg faktisk kunne tenkt meg å bosette meg i, men det er vel heller vanskelig pga dyre boligpriser vil jeg tro. Dessuten er det laaangt unna foreldrene mine da :(

Fredag dro vi og grillet hos søskenbarna, onklene og bestemora til forloveden min på gården deres. Tilogmed jeg, som er vegetarianer, fikk mye godt å spise:) Kjempekoselig å være sammen med slekta til forloveden, de er så koselig alle sammen.

Lørdag lånte forloveden min, svigerfar,svigerinnen og kjæresten hennes båten til onklene deres og så dro vi på båttur:) Skikkelig sprek båt, det var kjempemorsomt!Kjørte fort, fort og svigerfar og forloveden min prøvde å stå på vannski. Men det var bare svigerfar som kom seg opp og greide å stå på skiene;) Så badet vi i Oslofjorden, skikkelig herlig og varmt. Digg å skru av motoren på båten midt i fjorden, slo på radioen og hoppet fra båten og badet:)

Senere på kvelden dro vi og grillet på en strand, sammen med svigers og venner av de. Og så besøkte vi vennene til forloveden.

Vi har hatt en kjempekoselig uke, men det har vært skikkelig hektisk!

Det var så koselig å tilbringe tid med søstra til forloveden og kjæresten hennes. De har tenkt å ta en tur oppover til oss i høst, håper det blir noe av :)

Forloveden og jeg har tenkt oss til Ungarn i høst, og besøke en venn av han (som skal være forlover) som studerer til lege der. Er så lenge siden jeg har vært utenlands og reist, gleder meg!

Dette ble kanskje litt usammenhengende, men jeg har så mye å skrive! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres ut som du har opplevd mye kjekt i sommerferien din hos sivgers! De gruvene hørtes spennende ut. Var det der de hentet sølv fra fjellet i gamle dager? Kjekt med sånne severdigeheter. Norge har mye å by på det er helt sikkert.

Den berg- og dalbanen hørtes overveldende ut og for spennende ut for meg. Jeg er skikkelig pyse i sånne fornøyelsesparker så sambissen kjeder seg skikkelig fordi jeg ikke tørr ta noe :sjenert:.

Komler er godt, det serverer de fleste cafeene her hver torsdag. Synes det er litt kraftig kost om sommeren mens i vinterhalvåret spiser vi det ofte. Det er en møysommelig prosess og lage komler derfor er det greit å komme til dekket bord.

Lykke til meg jobbsøking (hvis du ikke har fått jobb da???).

Kos deg i varmen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...