Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Gjest synseren

Nå er jeg spent.. er parabolen på plass? Håper det for deres skyld!

Kjekt å pynte til jul. Baking er også en hyggelig syssel i disse førjuls tider.

Jeg holder på å skrive julekort og koser meg med det. Har kjøpt klistermerker med julemotiv og prøver å gjøre kortene så fine som mulig. Det er kjekt å være litt kreativ også.

Nå begynner jakten på kjærligheten på tvn, det skal jeg få med meg!

Vi får snakkes!

Ha en fin kveld :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg spent.. er parabolen på plass? Håper det for deres skyld!

Kjekt å pynte til jul. Baking er også en hyggelig syssel i disse førjuls tider.

Jeg holder på å skrive julekort og koser meg med det. Har kjøpt klistermerker med julemotiv og prøver å gjøre kortene så fine som mulig. Det er kjekt å være litt kreativ også.

Nå begynner jakten på kjærligheten på tvn, det skal jeg få med meg!

Vi får snakkes!

Ha en fin kveld :klem:!

Nå er parabolen på plass! :tommelsmil:

Veldig fornøyd Teria, ja ;) Kjempekjekt med massevis av kanaler, og skikkelig god kvalitet på tv-en!

Skjønt, det tok litt tid og noen forviklinger før de kom den dagene ... men det ordet seg til slutt :-D Hadde trodd kvinnelig sjarm hadde hjulpet jeg, noe det ikke gjorde ... ordnet seg først når samboeren ringte :sur: Men, det viktigste er at det ordnet seg! :-D

Idag har vi pyntet mer til jul, og så har vi kjøpt mer julepynt, så nå er det skikkelig fint og julete her :)

Så koselig at du skriver julekort! Sambo nevnte her en dag at vi også burde gjøre det:)

Håper du koste deg med programmet ditt! ;)

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

=============================================

Fått svar på prøvene fra legen, leverprøvene er tilbake til det normale, heldigvis! :) Så nå får vi se om jeg begynner på noe nytt, og håper det ikke påvirker leveren min igjen ...

Idag har sambo og jeg gått i byen og sett på klær, kjøpt julegaver og julepynt :) Nå har vi vasket og pyntet til jul, ble så koselig at :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått snø!!!!! :hoppe: :hoppe: :danse: :danse: :mrgreen: :mrgreen:

:hoppe: :hoppe: :danse::mrgreen::danse::hoppe: :hoppe: :hoppe::mrgreen:

:mrgreen::hoppe:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Vi har fått snø!!!!! :hoppe: :hoppe: :danse: :danse: :mrgreen: :mrgreen:

:hoppe: :hoppe: :danse::mrgreen::danse::hoppe: :hoppe: :hoppe::mrgreen:

:mrgreen::hoppe:

Det er det ikke her, men kuldegradene har gjort landskapet hvitt likevel. For en tidligere vestlendig er det julestemnining i lange baner.

:nisse: Ha en riktig god jul, Teria :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, Shatika, Madeline og Syneseren! :klem:

Fortsatt ikke noe snø her ... *sukk* Men jeg lever i håpet, spesielt siden det snødde her en dag, selv om det ikke la seg.

Vi har hatt en kjempekoselig jul, til tross for at jeg jobbet både lille julaften og julaften. Lille julaften var foreldrene mine og jeg på handletur i byen etter jobben, kjempekoselig med besøk! På julaften var jeg først på jobb, og så var vi hos en barndomsvenninne av mamma og sønnen hennes som er en barndomsvenn av meg, og spiste middag. Dvs de andre spiste, jeg kom dit først litt over ti på kvelden, så jeg fikk ikke middag da. Veldig koselig :) Fikk låne bilen deres, var veldig kjekt å få kjøre på jobb for engangsskyld! Julaften kom sambo og hentet meg på jobb ;)

Vi har både vært hos svigers og mine foreldre i romjula. Vi var først 4 dager hos svigers, spiste god mat, gikk turer og besøkte svigerinna mi og samboeren hennes. Veldig koselig å være der, og godt å få miljøforandringer, dessuten fikk vi mye fint av de til jul og jeg føler jeg har blitt bedre kjent med svigerinna mi :)

Vi var hos mine foreldre nyttårshelga, og selv om jeg feiret nyttår i "hjembyen" var det ingen kjente å se ute, snodig ... alle har vel flyttet derfra for lenge siden.

Vi har fått kjempemye fint til jul:) Siden det er første året vi har juletre ønsket vi oss juletrepynt av mamma, pappa og bestemoren min, og det fikk vi. Veldig mye fin juletrepynt, eksklusiv og veeeldig fin :-D

Av sambo fikk jeg skikkelig pent og mykt kosepledd, og eksklusiv Dior øyenskygger :) Han var visst veldig fornøyd med gaven sin han også *glad*

Siste uka på kurset imorgen ... Så skal vi være i praksis i 6 uker. Jeg ble aldri helt klok på han arkitekten jeg tenkte å ha praksisplass hos, han svarte meg jo aldri ordentlig :sur: Så jeg fikk etter litt om og men endelig ja hos en butikk, så nå skal jeg stå i en eksklusiv møbelbutikk i 6 uker ... Spennende, og skummelt! Vet ikke engang om jeg fungerer som selger ...lille, sjenerte meg liksom... (ingen av vennene mine tror det døyt på at jeg er sjenert lengre, men men )

Men nå er det over leggetid her, selv om jeg ikke får lagt meg enda uansett ...

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Driver du med uteaktiviteter i snøen, Teria? Eller er du som meg, som synes det er stor stas med snø og klarvær?

Blir sikkert spennende å ha praksis i en møbel-butikk. Ønsker deg lykke til!!

Ellers vil jeg bar ønske deg en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med uteaktiviteter i snøen, Teria? Eller er du som meg, som synes det er stor stas med snø og klarvær?

Blir sikkert spennende å ha praksis i en møbel-butikk. Ønsker deg lykke til!!

Ellers vil jeg bar ønske deg en strålende helg! :klem:

Driver ikke med noen uteaktiviteter i snøen, nei. Kunne tenkt meg det egentlig, men jeg er litt for makelig anlagt ... og så er det langt til nærmeste løype. Egentlig ikke såå langt, men ... :sjenert:

Er nok mer som deg ja, elsker snø og klarvær! Noen ganger savner jeg tida da man kledde godt på seg og hoppet og basket rundt i snøen ;) Dessverre har jeg verken hage til å gjøre det i, eller uteklær som fungerer til sånt ... Man er ikke voksen før man tør å være barnslig, vel ? ;)

Gru-gleder meg til praksisen ... litt skummelt, samtidig som det er kjempespennende!

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så flott med praksis da, det kommer helt sikkert til å gå kjempefint :tommelsmil: og så er det jo veldig grei erfaring å ta med seg også da.

Håper du får en strålende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hei på deg, Teria. Lenge siden vi har hørt noe fra deg. Håper alt står bra til. Du har vel kanskje begynt i praksisen nå?

Sikkert kjekt å ha noe å fylle dagene med. Det må jeg bli flinkere til, basta :ler:.

Snø og klarvær er drømmevinteren min. Jeg kan fint klare meg uten regn og mildvær. Det eneste jeg ikke liker med vinteren er glatte veier. Vegrer meg mot å kjøre da, ja.

Ønsker deg en fin fredag :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så flott med praksis da, det kommer helt sikkert til å gå kjempefint  :tommelsmil: og så er det jo veldig grei erfaring å ta med seg også da.

Håper du får en strålende helg  :klem:

:vinke:

Det går bedre på praksisen nå, føler jeg takler kunder bedre og er bedre kjent med sortimentet på butikken, selv om det er myyyye å lære!

Tror nok ikke jeg får jobb der senere, men da er det jo kjekt å ha den erfaringer, så kan jeg kanskje få meg en annen butikjobb! :-D

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Hei på deg, Teria. Lenge siden vi har hørt noe fra deg. Håper alt står bra til. Du har vel kanskje begynt i praksisen nå?

Sikkert kjekt å ha noe å fylle dagene med. Det må jeg bli flinkere til, basta :ler:.

Snø og klarvær er drømmevinteren min. Jeg kan fint klare meg uten regn og mildvær. Det eneste jeg ikke liker med vinteren er glatte veier. Vegrer meg mot å kjøre da, ja.

Ønsker deg en fin fredag :klem:!

Hei! :vinke:

Har vært en smule travelt her i det siste... og i tillegg til at jeg er sliten etter jobb. På mandag slo kjæresten til bestevenninna mi opp, og jeg måtte såklart trå til. De ble sammen igjen på tirsdag da ... På tirsdag hadde vi 3.års dag, og dro ut og spiste :-D Onsdag var vi barnevakt, og torsdag gjorde vi husarbeid. Fredag fikk vi besøk og var ute på kvelden sammen med bestevenninna mi, besøket og forloveden min. Lørdag var det fest, som var kjempekoselig slik det alltid er når vi fester med de folkene vi var hos og idag har vi vært på bryllupsmesse!

Det var kjempespennende med bryllupsmesse, veldig mye interessant å se på, og ble inspirert, og spesielt gleder jeg meg enda mer til dagen! :-D

Begynt på praksis ja, har vært der to uker nå. Trives, men det er mye mye å huske på, og så blir jeg litt usikker på ting kunder spør om. Men jeg føler jeg har lært meg endel, og føler meg mer tilpass enn den første uka :)

Vi har drømmevinteren din akkurat nå! Håper bare det varer ... Dessuten er det for kaldt for meg, idag var det -5grader ca ... Teria går rundt og fryyyyyser brr!

Synes det er litt ekkelt å kjøre om vinteren jeg også ... blir litt mer usikker, og spesielt om det både er mørkt og vinterføre. Kan jo ha noe med at jeg ikke kjører så ofte også ... :)

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei babe :klem:

Lenge siden jeg har vært innom deg (og KG i det hele tatt) :) Går alt bra med bryllupsforberedelsene? Så dere hadde 3-årsdag her om dagen!! Grattis :-D Jeg og :hjerte: har i morgen :)

Hvor er det du har praksisplass? Håper alt går bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madeline

Begynt på praksis ja, har vært der to uker nå. Trives, men det er mye mye å huske på, og så blir jeg litt usikker på ting kunder spør om. Men jeg føler jeg har lært meg endel, og føler meg mer tilpass enn den første uka :)

Vi har drømmevinteren din akkurat nå! Håper bare det varer ... Dessuten er det for kaldt for meg, idag var  det -5grader ca ... Teria går rundt og fryyyyyser brr!

Synes det er litt ekkelt å kjøre om vinteren jeg også ... blir litt mer usikker, og spesielt om det både er mørkt og vinterføre. Kan jo ha noe med at jeg ikke kjører så ofte også ... :)

Høres ut som du trives med praksisen. Skjønner hva du mener med å bli usikker på ting som kunder spør om. Slik har jeg det også med den jobben jeg har nå, men merker at det går bedre og bedre for hver dag. Ingen forventer at du skal ha oversikten og kunne alt fra første dag.

Her er det også skikkelig vinter. Det har vært ned i minst -15 grader denne uka, noe som er i kaldeste laget for meg. Jeg har nesten mest lyst til å gjøre som kattene. De ligger nemlig langstrakt foran vedovnen hele dagen, kun avbrutt av noen turer til matskåla ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei babe :klem:

Lenge siden jeg har vært innom deg (og KG i det hele tatt) :) Går alt bra med bryllupsforberedelsene? Så dere hadde 3-årsdag her om dagen!! Grattis :-D Jeg og :hjerte: har i morgen :)

Hvor er det du har praksisplass? Håper alt går bra :klem:

Hei!

Bryllupsforberedelsene går bra :)

Gratulerer med 3 årsdagen dere også! Håper dere hadde en like fin dag som vi hadde :)

Jeg har praksisplass hos en møbelbutikk, med veeeldig dyre og fine møbler ;)

God helg! :klem:

Så koselig å lese at det går bra i praksis :)

Håper du får ei fin uke :klem:

Hei!

Jada, praksisen går bra! Litt stille dager for tiden, men det går bra :)

En god helg til deg også! :klem:

Høres ut som du trives med praksisen. Skjønner hva du mener med å bli usikker på ting som kunder spør om. Slik har jeg det også med den jobben jeg har nå, men merker at det går bedre og bedre for hver dag. Ingen forventer at du skal ha oversikten og kunne alt fra første dag.

Her er det også skikkelig vinter. Det har vært ned i minst -15 grader denne uka, noe som er i kaldeste laget for meg. Jeg har nesten mest lyst til å gjøre som kattene. De ligger nemlig langstrakt foran vedovnen hele dagen, kun avbrutt av noen turer til matskåla  ;) .

Hei!

Ja, kunder er litt skummelt... men det går framover, er mye mindre nervepirrende nå enn for to uker siden! :)

-15grader er altfor kaldt! Her har det "bare" vært -7grader, og det er mer enn kaldt nok! Hehe, den som hadde vært katt, herlig og avslappet liv ;)

Ha en fortsatt god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hei Teria!

Høres spennende ut å ha begynt med praksisen. Hva gjør du der? Lager du utstillinger? Kanskje du kan få jobb der etter praksis perioden er over?

Krysser fingrene for deg! :)

Håper vi hører fra deg snart!!!

Ønsker deg en fin helg :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hei Teria!

Høres spennende ut å ha begynt med praksisen. Hva gjør du der? Lager du utstillinger? Kanskje du kan få jobb der etter praksis perioden er over?

Krysser fingrene for deg! :)

Håper vi hører fra deg snart!!!

Ønsker deg en fin helg :klem:!

Hei hei! :vinke:

Praksis er spennende, men slitsomt ... Skikkelig sliten og trøtt om dagene. Jeg gjør for det meste litt dill og dall rundt i butikken, og så snakker jeg selvsagt med kundene og prøver å selge. Dessuten setter jeg sammen litt utstillinger og slik inni mellom også. Men, det er stille dager nå, og det er ganske kjedelig ... Tror nok dessverre ikke jeg kan få fast jobb der :( De har nok folk der fra før, men kanskje de trenger meg litt inni mellom? Skal iallfall høre, når jeg får mannet meg opp ;)

En fortsatt fin helg til deg også! :klem:

=============================================

Farmoren til forloveden døde i forrige uke, så torsdag og fredag fikk jeg fri fra praksisjobben slik at jeg kunne bli med forloveden i begravelsen. Så ble vi bare til søndag når vi først var hos svigers, godt med litt miljøforandringer nå.

Neste uke er siste uken i praksisen min ... Litt trist, for det blir vel kjedelig framover når jeg igjen ikke har noe å gjøre. Men, jeg skal jo søke jobber framover! Har funnet en jobb jeg gjerne vil ha som jeg skal søke på, må bare manne meg opp og somlet meg til det... må ta meg selv i nakken;)

Ei venninne kommer på besøk på fredag, dvs hun sier i hvertfall hun gjør det, men man vet jo aldri med henne ... Men, hun sier det er 100% sikkert, så da får jeg tro det :) Gleder meg!

Forloveden skal på rally med noen fra jobben til helga, så da passer det jo kjempebra, jeg er husredd og liker ikke å være alene hjemme, spesielt ikke når det er mørkt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...