Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg vært og shoppet klær, det ble tre nydelige topper. Kjekt for lommeboka at jeg får lønn på fredag :ler:

Veldig fine topper da, to stk som var litt hippy-inspirert med "blonder" og sånt, og en litt finsinglet med broderier øverst, veldig fornøyd! :-D

Nå sitter jeg og ei venninne og spiser pizza, snart frustrert fruer! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Så bra! :-D :sol:

==================================

Jeg burde lagt meg, skal tidlig opp og kjøre hjem igjen i morgen ... Men greier ikke enda ... Foreldrene mine skal kanskje skilles, noe som er skikkelig sært selv om jeg "alltid" har vist at de ikke har vært lykkelige ... Skjønner ikke hvorfor de har "holdt ut" så lenge, men ... skjønner godt at de vil leve sine egne liv nå ... vi får se hva som skjer, men ...

Utrolig glad jeg har mannen min, som er så fantastisk ... At jeg har vært så heldig å møte han, jeg er skikkelig priviligert, ikke alle som er så heldig... Savner han, får heldigvis se han igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

:vinke:

Endelig kommer jeg innom deg igjen. Har vært veldig fraværende i dagbøkene en stund nå :sjenert:. Gratulerer så mye som nygift. Skjønner at dere hadde en virkelig flott dag. Ekstra moro når det også kommer positivt leserinnlegg i avisa etterpå.

Hvordan går det med jobbsøkingen? Skjønner at du har vært på flere intervjuer.

Trist at foreldrene dine skal skilles, men er de ikke lykkelige, er det kanskje det beste for alle parter. Selv om du er voksen, føles det nok trist og rart. I sånne situasjoner tror jeg at vi på en måte blir som barn igjen. Da vil vi nok se at foreldrene våre holder sammen og alt er som det alltid har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Takk ... :klem:

:vinke:

Endelig kommer jeg innom deg igjen. Har vært veldig fraværende i dagbøkene en stund nå :sjenert:. Gratulerer så mye som nygift. Skjønner at dere hadde en virkelig flott dag. Ekstra moro når det også kommer positivt leserinnlegg i avisa etterpå.

Hvordan går det med jobbsøkingen? Skjønner at du har vært på flere intervjuer.

Trist at foreldrene dine skal skilles, men er de ikke lykkelige, er det kanskje det beste for alle parter. Selv om du er voksen, føles det nok trist og rart. I sånne situasjoner tror jeg at vi på en måte blir som barn igjen. Da vil vi nok se at foreldrene våre holder sammen og alt er som det alltid har vært.

Hei hei!

Kjenner til det der med å være litt fraværende i kg-dagbøkene ... Blir slik selv av og til ... :sjenert:

Takk for gratulasjoner! Hadde en helt super dag, og stortrives som nygifte ;)

Søkte tre jobber forrige uke, skal på intervju i morgen ... gruer meg. Sjekker alle mulige steder hver dag for å finne ledige stillinger nå, burde klaffe snart forhåpentligvis ...

Det er ikke sikkert foreldrene mine skal skilles, men de har aldri vært helt lykkelige sammen... og det har jeg også merket siden jeg var i tenårene ca ...Men men, er vel til det beste, om det skjer... Skremmende at så mange på den alderen plutselig skiller seg :tristbla:

===================================

Da er jeg hjemme i bartebyen igjen, godt å være hjemme- og ikke minst godt å se mannen igjen! :rødme:

Har foreldre og besteforeldre på besøk, og selv om både jeg og mannen jobber en del har vi det kjempekoselig til tross for dårlig vær. Mye jobbing for tida, og skal jobbe helga også, gleder meg ikke akkurat ... Men det får gå! :)

Mannen har kjøpt ny tv, diger greie som han fikk til kjempebra pris. Typisk mannfolk! Så nå har vi en 40" flatskjerm (lcd) i den lille stua vår, og så skal vi få et vistnok kjempestilig bord til det også, i svart glass. Her fyker pengene!! :ler: Neida, synes det er kjempestilig med stor tv jeg, men det var ikke nødvendig med 40" da, ikke i den lille stua vår! Veldig rart å se tv på en så stor skjerm, veldig uvant. Gleder meg til å se film på den, det blir knall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av Tour de France nå! :sur: :slåss:

Idag har jeg vært på jobbintervju, tror det gikk bra, men tør ikke håpe på noe... :sjenert:

Skal jobbe snart nå, og resten av helga, gleder meg ikke akkurat, men får jo penger da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffe: trøtt og sliten! Ble fest i går, mannen og "vennegjengen" eller litt av den (vennegjeng og vennegjeng, menneh) hadde vorspiel først og så dro vi rett på Gylne Tider-konsert. Til tross for at jeg følte meg litt for ung til å ha opplevd 80-tallet :sjenert: så var det en veldig bra konsert :tommelsmil: Etter konserten ble det jo mere festing, og det varte og rakk til fem-tida om morgenen, noe som var litt dumt for min del, for jeg sto opp kvart over seks den dagen, jeg. Derfor er jeg ganske trøtt nå , og gleder meg ekstremt til å dra på jobb :sjenert:

Eyh, hvor er gjespe-smileyen?! :sur:

Blir mye jobbing framover, skal jobbe i vikariat i 4 uker, så det blir bra :) Men jeg har ikke fri før på torsdagen... trenger fri, nååå! :sur:

Skal prøve å få til hytteturen med to av parene i vennegjengen i løpet av sommeren, hvis vi får det til å klaffe med arbeid og annet tull, håper vi får det til- for det hadde bare vært så utrolig morsomt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mannen sur, fordi han ikke får satt opp den nye tv-en på det nye tv-bordet ... Best å holde seg lavt i terrenget ;)

Første dagen på "sommerjobben" (4 ukers vikariat) i dag, spennende, litt skummelt, og mye nytt å lære! Føler meg en smule utilpass i et byggvarehus, jeg er ikke noen guttejente og har ikke peiling på byggevarer... da hjelper det at jeg bare sitter i kassa :sjenert:

Fikk et bra spørsmål i dag, når jeg stod midt i butikken iført butikkuniformen, med to navneskilter og greier "Jobber du her?". Fristet veldig å si "nei, jeg bare liker jobbklærne til denne kjeden så godt at jeg tar de på meg, og går på butikken og tilbringer fritida mi der" ... eh??! :ler:

Misforstå meg rett, jeg skjønner at man spør slike spørsmål, men det er jo litt unødvendig når man går i uniformen til butikken da ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Å heldige deg som har vært på Gyldne tider konsert. Det kunne jeg også tenke meg. Jeg var ungdom på åttitallet og husket godt den gruppa og den store hiten "sommertider".

Selv om jobben på byggevaren ikke er drømmejobben, får du ta de jobbene du får. Er helt sikker på at du kommer til å få drømmejobben etterhvert. Bare stå på, søk alle ledige jobber som kan passe og ikke gi opp :tommel:.

Håper dere får presset inn hyttetur i løpet av sommeren. Hørtes kjekt ut å dra på hyttetur med vennepar.

Ha en strålende uke :sol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å heldige deg som har vært på Gyldne tider konsert. Det kunne jeg også tenke meg. Jeg var ungdom på åttitallet og husket godt den gruppa og den store hiten "sommertider".

Selv om jobben på byggevaren ikke er drømmejobben, får du ta de jobbene du får. Er helt sikker på at du kommer til å få drømmejobben etterhvert. Bare stå på, søk alle ledige jobber som kan passe og ikke gi opp :tommel:.

Håper dere får presset inn hyttetur i løpet av sommeren. Hørtes kjekt ut å dra på hyttetur med vennepar.

Ha en strålende uke :sol:.

Konserten var kjempebra, selv om jeg er litt ung til å ha opplevd noe særlig på 80-tallet :sjenert:

Du burde dra, om de kommer til hjemstedet ditt eller nærheten! :-D

Det er helt greit å jobbe på byggvaren, så lenge jeg får jobbet og får penger så greier jeg meg :) Men vil selsvagt ha drømmejobben eller noe som er nærmere yrket mitt da... Ordner seg vel til slutt, har flere søknader inne nå, og nettopp vært på et intervju:)

Håper virkelig det blir hyttetur! Er så sjeldent sammen med andre par, så synes det er kjempekoselig :)

En strålende uke ønskes deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg besøk av ei venninne og lillebroren hennes, kjempekoselig :-D

Idag hadde jeg også fri, etter å ha jobbet en uke i stress, sliten ja!

Og så var jeg på jobbintervju, som gikk bra (tror jeg selv da ... ) så det er jo positivt :) Trenger fast jobb, eller iallfall jobb innen yrket mitt nå ...

Vært på ridderturnering med venninna og lillebroren hennes jeg, var faktisk like morsomt for meg som for han som er ni år! :ler: Morsomt med Olavsfestdagene.

Gleder meg til det blir helg jeg, på søndag skal jeg sove leeenge, og bare slappe av og kose meg med mannen:)

Men først er det jobbing i morgen og på lørdag. Men heldigvis jobber jeg ikke så lenge om dagene heller, takk og pris! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så koselig med besøk av venninne og lillebroren hennes. Tenker at dere koser dere.

Sikkert godt med en fridag, etter at du har jobbet så mye. Du skal jo ikke slite deg helt ut!

Så kjekt at jobbintervjuet gikk bra. Håper virkelig du får den jobben du ønsker deg.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk av venninne og lillebroren hennes. Tenker at dere koser dere.

Sikkert godt med en fridag, etter at du har jobbet så mye. Du skal jo ikke slite deg helt ut!

Så kjekt at jobbintervjuet gikk bra. Håper virkelig du får den jobben du ønsker deg.

Ha en fin kveld :klem:

Var impulsbesøk, og et ganske raskt et (onsdag-fredag) men var kjempekoselig! :-D

Godt med fri ja, nå gleder jeg meg bare til søndag ... mer fri! :-D

En fin dag til deg også! :klem:

=============================

Ekkelt med ekle drømmer ... ikke mareritt, men. Drømte at jeg møtte eksen min igjen, og han ville ikke snakke med meg selv om jeg ville snakke med han. Tilslutt fikk vi snakket, og da viste det seg at han hadde kjæreste/kone/samboer (vet ikke helt hva) og at de hadde en datter sammen. Han hadde forandret seg veldig; til det positive, og han viste meg at han hadde virkelig elsket meg den gangen vi var sammen, selv om han ikke var så flink til å vise det. Så kysset han meg, skikkelig mykt og deilig ... Det skumle var at i drømmen var jeg nesten foreberedt på å gå fra mannen min for denne eksen ... :tristbla: Noe jeg selvfølgelig ikke er på ordentlig! Våknet med en ekkel følelse :(

Eksen min var litt spesiell for å si det enkelt, veldig sær, egenrådig og en ensom ulv egentlig. Og så ble det forholdet avsluttet så brått og jeg føler jeg ikke har fått avsluttet det ordentlig... fikk aldri snakket ut og slikt. Og så var så han ikke noe flink til å si at han var glad i meg, så da blir man jo litt usikker da :sjenert:

Tror kanskje drømmen har litt med å gjøre at mannen og jeg var litt sure på hverandre når vi la oss også ...

Uff, nei, håper jeg blir kvitt denne ekle følelsen snart! Men nå er det jobb! *poffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre sent enn aldri, tror ikke jeg har vært her før jeg :sjenert:

Men nå kommer du opp på mine innlegg, så da blir det lettere å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri, tror ikke jeg har vært her før jeg :sjenert:

Men nå kommer du opp på mine innlegg, så da blir det lettere å følge med :)

Koselig du tar turen innom! :klem:

=================================

Jeg liker trondheim godt, veldig godt, hvis ikke hadde jeg ikke flyttet hit. Men busstilbudet deres, spesielt om sommeren, og været suuuuuuuuuuuuger!!! :frustrert::sur:

I går skulle jeg på jobb til ni, men det går jo bare en forbana buss i timen! :frustrert: Hvis jeg skulle tatt den måtte jeg stopp opp klokka sju og sittet på jobben i en time og ventet til de åpnet! Så, jeg tenkte å sykle selv om jeg haaater å sykle. Men neida, da begynte det å pøsregne, skikkelig byge! Så da måtte jeg ta drosje da ... :sjenert: 150 kroner rett ut av vinduet, selv om jeg slapp å sykle da, og det er jo bra :sjenert:

Selvsagt gikk det bare én buss i timen tilbake igjen også, og den gikk 43 minutter etter jeg var ferdig på jobb ... og det gadd jeg såklart ikke å vente på, så jeg gikk. Godt for meg med litt trim, og det regnet iallfall ikke, men akkurat da skulle jeg gjerne hatt sykkel, for da hadde det gått fortere...

I går var vi på middag hos en barndomsvenn og moren hans som er barndomsvenninne av mamma. Var kjempekoselig, ser de ikke så ofte så skravla gikk :skravle: Men når vi skulle tilbake igjen så regnet det noe helt forj***lig, og stakkars mannen hadde bare på seg skjorte, ingen jakke eller noe varmt! Heldigvis fikk vi låne en paraply, men det hjalp ikke storte, vi var uansett våte til skinnet når vi kom hjem. Da var det godt å komme hjem!

Idag blir blir det sløving, ordentlig middag og skriving av takkekort, herlig med søndag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busstilbudet her i byen er et godt argument for at vi har hver vår bil ;) Men selvfølgelig - hadde vært noe annet om vi jobbet i sentrum, da hadde det vært lettere å ta buss til jobb i tillegg til at parkeringsmulighetene hadde gjort det vanskelig å kjøre. Men nå som jeg ikke jobber i sentrum og har gratis parkering på jobb, da tar jeg buss ekstremt sjeldent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Synes busstilbudet er greit til vanlig, men nå om sommeren er det elendig. De tror visst ikke det bor folk her vi bor, når studentene er reist hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...