Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Hatt en koselig langhelg hos svigers, med alt for mye god mat og massevis av kaker ... ikke bra nå, når jeg bør slanke meg før bryllupet ;)

Samboeren får 80% fast stilling fra høsten av :juhu: :hoppe::danser: Blir kjekt! :-D Tør ikke ta noe for gitt før han har skrevet under på kontrakten, men han han har blitt lovet den jobben :-D

I morgen skal jeg visst på jobbintervju igjen, fikk litt kort varsel siden jeg ble kontaktet idag og skal dit i morgen ... Rekker jo ikke forberede meg, men håper de har forståelse for det... :sjenert:

Endelig har finværet kommet hit også, bare så synd at jeg har jobbet mens det har vært fint! Herlig med litt fint vær, var på tide! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig har sommerværet kommet! Idag er det delvis overskyet, men det er 17 grader ute, og kjempeherlig og varmt! Ble faktisk for varmt å gå med liten, lett jakke ute og nesten for varmt med genser til og med! Nå sliter jeg med å få opp samboeren, slik at vi kan sette oss ute og nyte været :sol:

Har nettopp vært på jobbintervju, meget sært jobbintervju må jeg si. Dama som intervjuet meg hadde med seg ungen sin, en liten søt guttebaby, som hun t.o.m ammet under intervjuet :overrasket: Syntes det bare var koselig at hun tok han med jeg da, jeg elsker jo babyer :rødme:

Dessuten var det et veldig ok intervju, hun spurte ikke om masse ting og stilte ekle spørsmål, var ganske raskt og greit- virket som hun bare ville møte søkerene og snakke litt :)

Jeg skal på jobb senere idag, og jobber til sent i kveld. Liker best å jobbe på formiddagene, men tar jo den jobbingen jeg får.

Siden jeg jobber på matvarebutikker bruker kjeden å sende ut kontrollører, som sjekker at de som er i butikken gjør alt riktig. Jeg ble kontrollert for noen uker siden, og fikk vite det på tirsdag. Og jeg fikk full score!!! :juhu: :hoppe: Hadde jeg aldri trodd, ble så glad!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke jobben jeg var på intervju til i går, men jeg var helt overrasket over å få tilbakemelding så raskt!! Fikk melding i dag, hvor hun skrev at jeg var veldig nære på å få jobben, men de ville helst ha noen som hadde erfaring med klessalg, og at jeg måtte ha lykke til videre.

I dag skal jeg på et intervju til, gruer meg ... :sjenert:

Håper jeg ikke må jobbe idag, jeg har jobbet hver dag denne uken, utenom mandag da og skal jobbe i morgen. Så i dag har jeg lyst til å sole meg, og dra og besøke samboeren på jobb slik at vi kan gå hjem igjen- vi har godt av en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hvordan gikk det på intervjuet? Fikk du jobben?

En spasertur gjør godt, det er helt sikkert. Nå når det er så fint vær er det bare herlig å gå tur.

Synd du ikke fikk den andre jobben du søkte på. Men stå på, en gang blir det din tur. Akkurat det snakket om å ha lite praksis, synes jeg er helt tullet. Du kan jo ikke få praksis når du aldri får jobb. Hvorfor tenker ikke arbeidsgiverne sånn?

Ha en fin fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på intervjuet? Fikk du jobben?

En spasertur gjør godt, det er helt sikkert. Nå når det er så fint vær er det bare herlig å gå tur.

Synd du ikke fikk den andre jobben du søkte på. Men stå på, en gang blir det din tur. Akkurat det snakket om å ha lite praksis, synes jeg er helt tullet. Du kan jo ikke få praksis når du aldri får jobb. Hvorfor tenker ikke arbeidsgiverne sånn?

Ha en fin fin helg :klem:

Hvilket av intervjuene? Fikk nei av to av de, det tredje venter jeg på å få høre fra... skulle få beskjed om ca to uker.

Arbeidsgiverene tenker ikke slik de, og det er så teit, for når ingen gir meg sjansen så blir jeg jo stående her da, helt bom stille ... *sukk* Men men, må vel få meg en jobb en gang jeg også,skulle man tro.

Du må ha en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vært i hjembyen i helga, var kjempekoselig og fikk ordnet en del bryllupsting :)

Idag har jeg vært til hudlege pga et pigmentmerke på låret ... samtidig fikk jeg resept på noen greier for kviser, så håper jeg blir bedre nå :)

Er lite jobbing for tida, ser ut til at de fleste butikkene har fått sommervikarer... Jeg trenger penger! :( Jaja, ikke har jeg selgererfaring en gang, så jeg får jo ikke jobb :( *sukk* Skal ikke være lett :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest synseren

Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har besøkt deg mer i bryllupsdagboka di. Håper du tilgir meg?

Du har sikkert noen travle dager foran deg. Gleder meg stort til å høre hvordan den store dagen gikk.

Når det gjelder jobb, så må du aldri gi opp. Det er noen der ute som kommer til å ansette deg. Det er jeg sikker på!

Ha et fantastisk bryllup, det hadde vært kjekt å se brudebilder. Du kan jo sende på pm. Nei det får du gjøre som du vil med.

Ønsker deg bare en fantastisk dag! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har besøkt deg mer i bryllupsdagboka di. Håper du tilgir meg?

Du har sikkert noen travle dager foran deg. Gleder meg stort til å høre hvordan den store dagen gikk.

Når det gjelder jobb, så må du aldri gi opp. Det er noen der ute som kommer til å ansette deg. Det er jeg sikker på!

Ha et fantastisk bryllup, det hadde vært kjekt å se brudebilder. Du kan jo sende på pm. Nei det får du gjøre som du vil med.

Ønsker deg bare en fantastisk dag! :kline:

Det skal du ikke ha!!! Skjønner deg egentlig jeg, blir jo gjerne til at det er mest andre bruder som leser i de dagbøkene og da er det kanskje ikke like lett å sette seg inn i alt styret når man ikke skal gifte seg heller ;)

Dagen vår var helt fantastisk!! Myyye bedre enn jeg kunne drømme om! :rødme: Oppdatering kommer senere, og bilder skal du selvsagt få se!! :sol:

Håper du har en fiiiin sommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som nygift :):hoppe::hoppe::hoppe:

Så godt å høre at dagen ble fin :tommel: Da jeg giftet meg for over fire år siden, så syns jeg dagen gikk sååå utrolig fort.. Nesten litt komisk for man plalegger og planlegger i lang tid hvordan bryllupet skal bli og når den store dagen endelig kommer så er den over før man omtrent får tenkt seg om ;)

Skal dere på noe bryllupsreise eller?

Håper du får en koselig dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som nygift :):hoppe::hoppe::hoppe:

Så godt å høre at dagen ble fin :tommel: Da jeg giftet meg for over fire år siden, så syns jeg dagen gikk sååå utrolig fort.. Nesten litt komisk for man plalegger og planlegger i lang tid hvordan bryllupet skal bli og når den store dagen endelig kommer så er den over før man omtrent får tenkt seg om ;)

Skal dere på noe bryllupsreise eller?

Håper du får en koselig dag :klem:

Tusen takk for det! :hoppe: :rødme:

Dagen var utrolig fin, kunne ikke fått det bedre!! Det gikk fort, ja ... jeg savner egentlig ikke planleggingen og alt det der så mye, men dagen kunne gjerne vært lengre! :-D

Bryllupsreisen blir senere, til høsten eller vinteren forhåpentligvis :)

Ha en fiiiin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vondt i halsen, hodet og er generelt slapp og overopphetet og hater tannleger :slåss: men nå blir alt så mye bedre, skal opp i skogen og bade, hvis vi finner ut at det er varmt nok, da. Dvs, hvis mannen synes det er varmt nok- han er en skikkelig pyse når det gjelder bading :ler:

Skjønt, jeg burde ikke bade, jeg har skikkelig vondt i halsen og det er vondt å svelge :(

Men, men, ut nå! Nyte de tre siste dagene vi har fri sammen på ei stund som nygifte! :sol::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bading i går! Kjempekoselig å ta en tur opp til et vann oppi skogen og bade, ikke var det så forferdelig kaldt heller :) Etterpå dro vi hjem, leide film og bare slappet av og koste oss, herlig sommerkveld!

Idag skal vi ut og handle klær til mannen, han trenger diverse nytt nå. Men først må jeg løsrive han fra tv-en, det er nemlig bilprogrammer der nå ... mannfolk! :tunge1:

Fortsatt veldig vondt i halsen, men har ikke vondt i tennene og hodet lengre da :) Spiser halstabletter for harde livet, men ser ikke ut til å virke så bra ... :sjenert:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ikke mer halsvondt, men nå nyser jeg og hoster skikkelig ... :forvirret: Skikkelig ubehagelig, håper jeg snart er kvitt dette! :sur:

Ble fest i går, på en mandag! Var kjempemorsomt, men jeg greide selvsagt å drikke for fort og ta en shot slik at jeg ble dårlig ... Heldigvis bor jeg midt i byen, så når vi kom til byen gikk jeg bare hjem. Snille mannen hjalp meg av med alt, inkludert sminken. Ikke fullt så snille meg tok over halve sengen, og når han prøvde å flytte meg når han skulle legge seg sparket jeg han :ler: stakkars, snille mannen min ;)

Idag skal jeg og ei venninne til byen og bare gå og sladre og annet tull, og så skal vi på meditasjonskurs på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte nesten innom denne boka di også ;)

Hei!

Kjempekoselig du tar turen innom! Er ikke så mye liv her for tida så ... :sjenert:

===================================

Lite som skjer ... og nå skal jeg snart leke husmor og lage middag ;)

Må bli flinkere til det, har vært alt for dårlig til det i lange tider nå ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine, for denne uka er det festival her og det må jeg jo få med meg:) Festivalen åpnet i dag, og jeg har hatt en kjempefin dag med fint vær og jeg har fått møtt folk jeg møter alt for sjeldent.

Idag var det faktisk et lite leserinnlegg i avisen ang. hest og kjerre gjennom byen i bryllupet vårt. Avisa vår har nemlig en "på tråden" spalte bakerst, hvor folk skriver inn og klager og sutrer over alt mulig teit, og noen ganger skriver noe fornuftig. Det de skrev om oss var heldigvis positivt :) De syntes det var veldig kjekt med hest og kjerre med brudeparet gjennom byen. Skikkelig morsomt å lese!! :-D

På onsdag drar mamma, pappa, besteforeldrene mine og jeg oppover igjen, veldig greit å slippe å ta den kjedelige bussen ... Så får jeg låne bilen til jobb noen dager, kjekt! :-D Bare så synd jeg jobber når foreldre og besteforeldre er på besøk :sjenert:

Nå må jeg vel egentlig legge meg, skal ha frokost med foreldrene mine i morgen, og de står opp betydelig tidligere enn meg (det er det vel mange som gjør, elsker å sove lenge om morgenen!)

Savner mannen ... men samtidig så er det på en måte godt å savne han også ... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Musica

Reiser hjem til kjære i morgen jeg, da har jeg vært borte i to uker. Fælt å savne han, men litt godt å kjenne at jeg savner han også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser hjem til kjære i morgen jeg, da har jeg vært borte i to uker. Fælt å savne han, men litt godt å kjenne at jeg savner han også...

Ja, ikke sant?! Akkurat slik jeg føler det også ... :)

God natt! på høy tid å legge seg nå ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Ja, jeg reiser om 6 timer...

Må kanskje pakke. Ikke veldig lyst til å dra fra mamma og pappa, men veldig lyst til å være sammen med kjære igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg reiser om 6 timer...

Må kanskje pakke. Ikke veldig lyst til å dra fra mamma og pappa, men veldig lyst til å være sammen med kjære igjen.

Skjønner den .. God tur da, og kos deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...