Knøttet Skrevet 2. november 2006 Forfatter #581 Del Skrevet 2. november 2006 Det hørtes skummelt ut . Får håpe det er noe som retter seg igjen når du slutter med p-plasteret. Har du ikke fått noe informasjon om hva slags prevansjon du kan bruke framover? ← Ja, det jeg også synes ... så jeg sluttet så fort jeg kunne *redd* Nei, har ikke fått noen informasjon om hva jeg kan bruke, men skal inn til legen om 4-6 uker og snakke om det og ta en ny blodprøve for å se om det går bedre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 2. november 2006 #582 Del Skrevet 2. november 2006 4-6 uker var lenge å vente synes jeg. Du burde i det minste fått skikkelig informasjon om hva dette innebærer nå. Dårlig jobb av legen mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. november 2006 Forfatter #583 Del Skrevet 3. november 2006 4-6 uker var lenge å vente synes jeg. Du burde i det minste fått skikkelig informasjon om hva dette innebærer nå. Dårlig jobb av legen mener nå jeg. ← Ja, egentlig lenge nok ... Men hun gjorde det sikkert slik for at det må gå litt tid før hun tar prøver igjen, og det er mye styr med to timer til legen etter hverandre. Ikke vet jeg. Skal iallfall ringe henne på mandag og høre ang. alkohol og ibux, om jeg må holde meg unna pga leveren min liksom ... *småbekymret* Ellers er jeg i hjembyen min for tiden, derfor det er lite aktivitet her. Kommer tilbake på mandagskvelden, så da skal jeg få tatt meg en tur de andre dagbøkene jeg pleier å være innom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 9. november 2006 #584 Del Skrevet 9. november 2006 Lenge siden sist! Hvordan står det til hos deg? Har vært på ferie og hatt det litt travelt så jeg har ikke fått skrevet i boka di på lenge. Unnskyld.... . Håper alt står bra til hos deg og at leverprøvene bedrer seg. Ha en fin fredag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. november 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 14. november 2006 Lenge siden sist! Hvordan står det til hos deg? Har vært på ferie og hatt det litt travelt så jeg har ikke fått skrevet i boka di på lenge. Unnskyld.... . Håper alt står bra til hos deg og at leverprøvene bedrer seg. Ha en fin fredag ! ← Jepp, det blir slik når man er ute og reiser i varme strøk- din heldiggris! Står bra til her, ser muligheter for jobb også nå ... håper bare det løser seg En god tirsdag til deg også! -------------------------------------------------------------------------------- Idag har jeg vært hos Nav (tidligere aetat). Etter mye om og men, så har jeg mulighet for jobb over jul, og i mellomtiden skal jeg på kurs for å få butikkjobb- hvis jeg får plass på kurset. Så det skjer ihvertfall noe, og så har jeg noe å gjøre istedet for å være hjemme og ikke gjøre noe Samboeren fikk melding fra kabel-tvfyren igår, han sa vi skulle få prisen igår kveld. Noe vi selvsagt ikke fikk ... vi forventet jo egentlig ikke noe annet, men men. Begynner å bli mektig irritert nå, ja... I helga får vi besøk av "svigerinna" mi og kjæresten hennes, det blir kjempekoselig:) Men samboeren må jobbe tirsdag og fredag, så det ser ut til at jeg må underholde de litt, og jeg som ikke kjenner de så godt engang ... Men det går vel bra Nå må jeg gå og hente ullsokker, er kaaaald på beina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. november 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 14. november 2006 Fy flate ... Nå har de hengt opp julebelysningen i gatene her!!! Jeg liker jula, for all del, men vi er jo ikke halvveis i November engang!!! Hjelpe meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. november 2006 Forfatter #587 Del Skrevet 15. november 2006 Kjedelig bivirkning etter å ha sluttet på p-plasteret: Kviser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 17. november 2006 Nå sitter jeg og venter spent på at besøket vårt kommer ... Vi får nemlig besøk av søsteren til forloveden og kjæresten hennes, så det blir koselig Jeg kjenner ikke de så godt da, og det kan hende de kommer før forloveden kommer fra jobb, hjelp! Litt sjenert jeg, ja ... Ellers er det vel ikke noe som skjer, iallfall ikke noe nytt. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. november 2006 #589 Del Skrevet 17. november 2006 Skjønner deg godt der ja Teria, jeg er også litt sånn når det er noen jeg ikke kjenner så godt, men så går det jo alltids veldig bra likevel da Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 17. november 2006 Skjønner deg godt der ja Teria, jeg er også litt sånn når det er noen jeg ikke kjenner så godt, men så går det jo alltids veldig bra likevel da Håper du får en koselig kveld ← Mhm-mmm ... hun er kjempekoselig, for all del, men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg har henne, fordi jeg ikke kjenner henne ... Og kanskje fordi det på en måte er "press" på oss at vi skal bli venner siden vi er svigerinner. Jaja, går uansett bra, hun er jo kjempekoselig! Og kjæresten hennes (har ikke møtt han så mye ) virker også veldig koselig, så En koselig kveld til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 22. november 2006 #591 Del Skrevet 22. november 2006 Kjekt å høre at du kanskje har jobb etter jul. Det skjer iallefall noe nå og det er jo bra! Synes de kabeltv folka har drøyd det lenge nå. Jeg kan godt forstå at du er irritert. Ingenting er så kjedelig som å gå å vente på noe som aldri skjer. Håper dere hadde hyggelig besøk av svigerinnen din. Det er alltid litt vanskelig når man ikke kjenner hverandre så godt, men det gikk vel bra når dere ble "varme i trøya" tenker jeg. Ha en fortsatt fin uke, Teria ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. november 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 25. november 2006 Kjekt å høre at du kanskje har jobb etter jul. Det skjer iallefall noe nå og det er jo bra! Synes de kabeltv folka har drøyd det lenge nå. Jeg kan godt forstå at du er irritert. Ingenting er så kjedelig som å gå å vente på noe som aldri skjer. Håper dere hadde hyggelig besøk av svigerinnen din. Det er alltid litt vanskelig når man ikke kjenner hverandre så godt, men det gikk vel bra når dere ble "varme i trøya" tenker jeg. Ha en fortsatt fin uke, Teria ! ← Jepp, nå ser ting ut til å ordne seg- selv om det er litt tidlig å si det enda da... Føler meg ihvertfall mye bedre nå når jeg har noe å gjøre om dagene, framfor å gå hjemme og gjøre nada! Vi har endelig fått svar fra kabeltvfolka ... Det ble for dyrt for oss å koble oss til (7000,-) så vi tar parabol istedet, for da får vi mange fler kanaler, eneste ulempen er at vi ikke får tv3 ... jaja. blir bra Utrolig kjedelig å vente, som du sier, ihvertfall når det aldri skjer noe. Dessuten er ikke jeg av den mest tålmodige typen akkurat ... Besøket var kjempekoselig Svigerinnen min og jeg fikk tilogmed snakket litt alene også, det var koselig, føler at jeg ble litt bedre kjent med henne Ha en fortsatt fin helg! ================================================ Ikke noe særlig nytt her, egentlig. Kondomer er fortsatt noe herk, og de er ikke til å stole på ... Vi får parabol! Nå får vi sannsynligvis 20-30 kanaler, til halve prisen! Dette fordi samboeren jobber på en elektrobutikk. Noen fordeler må jo han også få, slike arbeidstider han bruker å ha liksom ... Skikkelig herlig med helg nå, spesielt siden jeg har vært på kurs hele forrige uke, og da faktisk stod opp tidlig, noe jeg ikke er vant til Au, stringen gjør vondt mot halebeinet mitt når jeg sitter lenge ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 27. november 2006 #593 Del Skrevet 27. november 2006 heia babe Alt står bra til ser jeg? Koselig Her er julestria i full gang for min del. Har vært ferdig med alle julegavene i en mnd snart så jeg var tidlig ute i år... eneste som er dumt er at det ligger pakker overalt her Prøver å oppbevare de i poser, samlet, men det går visst ikke... Eksamen starter på fredag, så om 3 uker er det juleferie Blir så herlig å bli ferdig til sommeren og få begynt på nytt.. hehe Hyggelig å lese at du kanskje får jobb etter jul. Det fortjener du vettu Og bryllupsplanene står på for fulle mugger? Ha en fin kveld snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. november 2006 Forfatter #594 Del Skrevet 28. november 2006 heia babe Alt står bra til ser jeg? Koselig Her er julestria i full gang for min del. Har vært ferdig med alle julegavene i en mnd snart så jeg var tidlig ute i år... eneste som er dumt er at det ligger pakker overalt her Prøver å oppbevare de i poser, samlet, men det går visst ikke... Eksamen starter på fredag, så om 3 uker er det juleferie Blir så herlig å bli ferdig til sommeren og få begynt på nytt.. hehe Hyggelig å lese at du kanskje får jobb etter jul. Det fortjener du vettu Og bryllupsplanene står på for fulle mugger? Ha en fin kveld snuppa!! ← Hei! Jada, går bra her. Nærmer seg jul med stormskritt- nesten litt for fort Du er flink som er ferdig med julegavene allerede! Har ikke engang begynt jeg ... Skal begynne snart da Lykke til på eksamen, jeg vet det går bra! Blir herlig å bli ferdig, ja, juleferie! Bryllupsplanene styrer jeg fortsatt med, ja Jeg er litt treg, men det går framover! :-D Du må ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 1. desember 2006 #595 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har ikke glemt deg selv om jeg har vært fraværende i dagbøkene en stund. Det har skjedd veldig mye en periode nå og det har vært en tøff tid. Nå håper jeg at det blir bedre framover. Jeg er noen dyrekjøpte erfaringer rikere. Forferdelige arbeidsforhold er dessverre ikke lenger noe jeg bare leser om i avisa, men noe jeg har vært gjennom selv. Nå har jeg heldigvis sluttet. Klarte ikke mer. Så nå kan jeg endelig se framover og kjenner at overskuddet så smått er på veg tilbake. Jeg gjør regning med å henge litt mer i dagbøkene også nå. Ha en strålende helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 3. desember 2006 #596 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har heller ikke begynt med julegavene enda. Synes det er litt koselig å handle når gatene er julepynta jeg. Så kjekt at dere skal få parabol. Vi har både parabol og kabel tv, så vi er litt bortskjemte der . Det var dyrt med 7000 for å koble dere til kabel tv. Skjønner godt at dere valgte parabol i steden for. Det er vel fare for at du blir tv-slave nå ? Ha en fin søndag, Teria ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har ikke glemt deg selv om jeg har vært fraværende i dagbøkene en stund. Det har skjedd veldig mye en periode nå og det har vært en tøff tid. Nå håper jeg at det blir bedre framover. Jeg er noen dyrekjøpte erfaringer rikere. Forferdelige arbeidsforhold er dessverre ikke lenger noe jeg bare leser om i avisa, men noe jeg har vært gjennom selv. Nå har jeg heldigvis sluttet. Klarte ikke mer. Så nå kan jeg endelig se framover og kjenner at overskuddet så smått er på veg tilbake. Jeg gjør regning med å henge litt mer i dagbøkene også nå. Ha en strålende helg . ← Hei hei! Jeg er fraværende selv for tida jeg, så det går bra vet du Synd du har hatt en tøff tid, men håper den er over nå! Håper du slipper å oppleve noe lignende igjen. Håper du koser deg nå i juletida! Jeg har heller ikke begynt med julegavene enda. Synes det er litt koselig å handle når gatene er julepynta jeg. Så kjekt at dere skal få parabol. Vi har både parabol og kabel tv, så vi er litt bortskjemte der . Det var dyrt med 7000 for å koble dere til kabel tv. Skjønner godt at dere valgte parabol i steden for. Det er vel fare for at du blir tv-slave nå ? Ha en fin søndag, Teria ! ← Bra jeg ikke er alene om å ikke ha begynt med julegavene ... Begynner nesten å bli litt stressa nå, har ikke kjøpt en eneste julegave! Jeg satser på å handle på en av søndagene hvor sentrene og byen er åpen jeg, det er alltid så koselig Skal ikke handle alt på den søndagen da, må begynne litt tidligere. Herlig å ha både parabol og kabel-tv! Hvorfor har dere begge deler? Kanaler dere ikke får på annen måte, eller ? Stooor fare for at jeg blir tv-slave ja ... Du må ha en fin dag videre! ================================================== Ikke så mye som har skjedd her i det siste ... litt for trøtt og lat til å skrive stort også ... Det tar en evighet å få opp parabolen, pga vi må få opp antenna riktig igjen, og da trenger vi festene som er tatt ned, men de er det jo ingen som har *sukk*. Så første festet ble festet på fredag, og vi ble lovt at det andre skulle bli festet på mandag... mandag kom og gikk, ingen kom og festet antenna... Ikke gadd de å gi beskjed til oss heller Nå ser det ut til at det skal bli ordnet imorgen, men jeg tror det ikke før jeg ser det. Jeg er så utrolig dritt lei av folk som ikke holder det de lover! Blir herlig med parabol da, når vi tilslutt får det ... Ellers var jeg hos legen igår, tok blodprøve igjen og er spent på om leververdiene mine er bedre nå... Viste legen merket på låret mitt, men verken hun eller den andre legen visste hva det var- så jeg blir sendt videre til en hudlege. Snålt... men er nok ikke noe farlig iallfall. I år får vi tilbud om gratis influensavaksine gjennom jobben, så det har jeg fått idag. Er øm i armen enda ... men slipper forhåpentligvis unna influensaen da Siden det er første gang vi skal ha jul og juletre her oppe i år så trenger vi juletrefot og julepynt til treet. Vi har slitt litt med å finne en fin juletrefot, men på lørdagen ringte pappa og sa at farmor og farfar ville at vi skulle ha juletrefoten pappa sin onkel eller søskenbarn (husker ikke helt) hadde lagd, og at farmor og farfar syntes det var såå koselig at juletrefoten ble i familien. Veldig koselig, og litt spesielt Gleder meg til jul!! Begynner å bli litt stresset ang. julegaver ... må begynne å kjøpe inn nå, spesielt de jeg skal sende ... Gleder meg til helga jeg, sove leeeenge! :-D Jada, vet det bare er tirsdag enda ... Tv-kveld idag, selv om vi ikke har fått parabolen og snøfritt tv-signal. Koooselig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 8. desember 2006 #598 Del Skrevet 8. desember 2006 Vi har parabol fordi vi vil ha tysk tv i tillegg. Jeg er halvt tysk og synes det er mange bra programmer på Astra, som satelitten heter. Dessuten holder jeg språket ved like. Nå har vi begynt på julepresangene. Samboeren er fra Tønsberg, og har stor familie der. Derfor må vi bli fort ferdige med presangene sånn at vi kan sende de. Posten tar jo litt ekstra tid nå i jula. Jeg har også tatt influensa vaksinen for første gang i år. Greit å slippe influensaen. Ønsker deg en flott og innholdsrik helg, Teria ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #599 Del Skrevet 8. desember 2006 Vi har parabol fordi vi vil ha tysk tv i tillegg. Jeg er halvt tysk og synes det er mange bra programmer på Astra, som satelitten heter. Dessuten holder jeg språket ved like. Nå har vi begynt på julepresangene. Samboeren er fra Tønsberg, og har stor familie der. Derfor må vi bli fort ferdige med presangene sånn at vi kan sende de. Posten tar jo litt ekstra tid nå i jula. Jeg har også tatt influensa vaksinen for første gang i år. Greit å slippe influensaen. Ønsker deg en flott og innholdsrik helg, Teria ! ← Er du halvt tysk? Åh, så kult! :-D Du snakker godt tysk da? Jeg har så lyst til å lære meg et språk ... hadde fransk på ungd.skolen, men kan bare et par utrolig dårlige setninger nå Har enda ikke begynt på julegavene jeg ... men tenkte å såvidt begynne i morgen, må bare "tvinge" meg selv til det ... Tønsberg ja, fin by:) Samboeren min er fra en av nabobyene, så jeg har vært innom tønsberg noen ganger. Huff, posten tar alltid tid ... blir stresset av juleposten jeg, har endel gaver å sende, men heldigvis ikke mange Glad jeg tok vaksinen, selv om jeg hadde vondt i arma i to dager etterpå Forhåpentligvis slipper jeg helt unna influensaen i år også Ha en super helg! =============================================== Hm, en rask oppdatering- skal snart ut og møte sambo:) Ting Tar Tid ... og jeg er drittlei! Når vi endelig fikk opp stanga til parabolen så får vi ikke inn kanalene ... Utrolig dårlig signal, og vi har bestilt montør, men han kommer ikke før på mandag... og Teria er svæææært utålmodig og drittlei av venting på ting ang. parabol! Det eneste som mangler nå er at det er noe svært feil, slik at vi ikke får tv på mandag heller. I helga må vi greie oss med en bordantenne som gir et særs dårlig signal, men sebart er det da, såvidt. Koselig med en kveld hvor vi kan bare slappe av, spise god mat og se en film også da- får snakket litt sammen og i det hele tatt:) Slik som igår, bare at vi var i byen en tur i tillegg- kjempekoselig Nei, jeg får avslutte, skal møte sambo om 7 minutter *iiiik* Oppdaterer mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #600 Del Skrevet 10. desember 2006 Da var helga snart over, og det har vært en fiiin helg! Veldig trøtt nå da, vi var oppe til fem i natt ... På lørdag møtte jeg ei venninne, vi gikk i byen og snakket sammen og prøvde å handle julegaver. Så nå har jeg fått kjøpt to julegaver iallfall! Så var det buzz-kveld hjemme med sambo og to venner, noe som utartet seg litt mer enn vi hadde tenkt, så det ble endel alkohol og vi holdt på til langt på natt, som sagt er jeg trøøøtt nå- fikk bare ca 7 timer søvn Skikkelig koselig kveld hjemme, jeg og tre gutter liksom... ble nesten guttekveld, og det var jo interessant nok Idag har sambo og jeg møtt et vennepar på et kjøpesenter. Sambo har endelig funnet en jakke han syntes var bra nok (kreeesen!) og en hvit genser med høy hals (veeeldig vanskelig å finne, ihvertfall uten mønster og glidelås ... .) Så nå har vi lagt på juleduken, satt opp adventsstaken og bakt kakemenn og bare koser oss og slapper av Imorgen kommer eeendelig parabolmontøren, håper virkelig det ordner seg da, hvis det ikke gjør det vet jeg ikke hva jeg gjør ... Men, får tro at det ordner seg Jeg er sulten, men orker ikke lage meg mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå