Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Oh no....Sigrid og Ben kysser 🙈 Å jeg som håpet hun skulle ditche fyren. Kan fortsatt skje, og det håper jeg. Orker ikke fyren. Sorry, not so sorry.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mollebolle skrev (3 minutter siden):

Oh no....Sigrid og Ben kysser 🙈 Å jeg som håpet hun skulle ditche fyren. Kan fortsatt skje, og det håper jeg. Orker ikke fyren. Sorry, not so sorry.

Er dette vist på TV? Hvis ikke, bør du sette på spoiler-tag. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Natriumclorid said:

Er dette vist på TV? Hvis ikke, bør du sette på spoiler-tag. 

Ligger på forsiden av nettavisene....har ikke sett klippet selv. Men, bildet lyver ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode

 

Spoiler

Hvorfor er datene til Erlend så kleine?😅 

Tror egentlig ikke at det hadde vært «kleinere» å se på, men skjønner feks ikke hvorfor ikke Vera benyttet muligheten med spa-date på å gjøre det litt mer romantisk ved å feks smøre på ansiktsmaske på Erlend? Ikke sitte i hver sin stol og ta på og av selv? Hun gav han litt håndmassasje da, det så bare ukomfortabelt ut? 

 

Gutta boys på Enebakkneset koste seg! Martin var søt under borddekningen og Kristoffer lagde noen gode retter. Blir nok et vanskelig valg mellom de to eller tror vi det er Martin som blir valgt? Han argumenterte iallefall for at han likte Thomas, ikke bare at han kunne tenke seg å bo på gård liksom. 
Så forresten «den berømte» pizzaovnen i bakgrunnen i hagen der men virket ikke som om de brukte den🤭😂 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (3 timer siden):

Ligger på forsiden av nettavisene....har ikke sett klippet selv. Men, bildet lyver ikke.

Greit å sette på spoilertag selv om avisene spoiler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Natriumclorid said:

Greit å sette på spoilertag selv om avisene spoiler. 

Beklager!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå.. kjente jeg ble litt skuffet da Erlend sendte hjem Kristianne 😑  så da håper jeg han velger Silje, ettersom jeg mener Vera vil være en dårlig match for han . Som  både @Nutz og @Saltwatertaffysier, det blir for stor forskjell mellom han og Vera. Hun trenger litt tid på å blomstre, og selv om han nok kan tenke seg å gi henne tid til det -så tror jeg nok at Silje som har noen år mer på baken kan gi han mer.

Kyssing i Aremark, da spørs det om hun velger Ben.... ikke mitt førstevalg, men så er ikke jeg Sigrid heller da.. 😅  tror  Kristoffer gir henne balanse i hverdagen, og det tror jeg hun trenger. Ben blir for mye, selv om han kan roe litt..

Veldig spent på hva Thomas velger til slutt, han ble jo ikke klokere av vennene sine 🙈 en stund håpet jeg han skulle velge Martin, nå er jeg ikke så sikker lenger.

Og Martin hadde jo en fin kveld med venner og friere - men vi vet vel alle hva han velger uansett? ;) 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at Sigrid velger Kristoffer, jeg tror han er en person som hun trenger, han virker trygg og stabil, jeg tror hun hadde trengt det. 

Ben er mer tullete av seg, men som han sa så har han flere sider, så kan hende han overrasker? Blir spennende å se.

Martin sitter å gir så mange blikk til May Jeanette, lurer på om Idun legger merke til det? Det så jo ut som May Jeanette virkelig prøver å bli bedre kjent med Martin 😊 Hun overrasket meg 😊

Jeg aner ikke hvem Thomas velger, jeg håper litt på Martin 😊

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Erlend velger Silje, synes de passer sammen. Begge har humor og en indre trygghet. 

Tror Silje velger Ben. Hun virker betatt av ham, men hun tror det er mer fornuftig å velge han andre. 

Martin velger May Jeanette.  Hun søker trygghet for seg og datteren, og er nok mer lik Martin enn hun andre. 

Thomas tror jeg er mest betatt av han macho fyren. Han liker nok menn som kan utfordre ham litt. 

 

Endret av tirben
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (1 time siden):

Håper Erlend velger Silje, synes de passer sammen. Begge har humor og en indre trygghet. 

Tror Silje velger Ben. Hun virker betatt av ham, men hun tror det er mer fornuftig å velge han andre. 

Martin velger May Jeanette.  Hun søker trygghet for seg og datteren, og er nok mer lik Martin enn hun andre. 

Thomas tror jeg er mest betatt av han macho fyren. Han liker nok menn som kan utfordre ham litt. 

 

Helt enig, det er nok slik det ender dessverre… Selv om Sigrid BURDE valgt Kristoffer og Thomas burde valgt Martin, sånn rent personlighetsmessig match slik jeg ser det- så ser det ut som den fysiske tiltrekningen er størst mellom de to andre (Sigrid-Ben og Thomas- machomann). Og det er jo først og fremst den man dømmer etter, når de kun har kjent hverandre noen få dager og datene er mildt sagt overflatiske😅

Sånn helt til slutt frykter jeg at Erlend velger Vera, litt av de samme grunnene som over her, selv om jeg tror Silje er en mye bedre match på så mange måter.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det lille jeg har sett så virker Sigrid utrolig nærtagen og lite overbærende. Blir lett irritert og uttrykker ofte misnøye med beilerne?

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsern skrev (8 timer siden):

Etter det lille jeg har sett så virker Sigrid utrolig nærtagen og lite overbærende. Blir lett irritert og uttrykker ofte misnøye med beilerne?

 

Hun er en sterk kvinne som gjerne kan være dominerende, så hun trenger en sterk mann som vil ta igjen. Det tror jeg Ben kan.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måneskinn skrev (13 timer siden):

Åå.. kjente jeg ble litt skuffet da Erlend sendte hjem Kristianne 😑  så da håper jeg han velger Silje, ettersom jeg mener Vera vil være en dårlig match for han . Som  både @Nutz og @Saltwatertaffysier, det blir for stor forskjell mellom han og Vera. Hun trenger litt tid på å blomstre, og selv om han nok kan tenke seg å gi henne tid til det -så tror jeg nok at Silje som har noen år mer på baken kan gi han mer.

Kyssing i Aremark, da spørs det om hun velger Ben.... ikke mitt førstevalg, men så er ikke jeg Sigrid heller da.. 😅  tror  Kristoffer gir henne balanse i hverdagen, og det tror jeg hun trenger. Ben blir for mye, selv om han kan roe litt..

Veldig spent på hva Thomas velger til slutt, han ble jo ikke klokere av vennene sine 🙈 en stund håpet jeg han skulle velge Martin, nå er jeg ikke så sikker lenger.

Og Martin hadde jo en fin kveld med venner og friere - men vi vet vel alle hva han velger uansett? ;) 

☆Jeg merket det under daten med Erlend og Kritiane at han overhodet ikke var interessert. Mulig hun ble for ulik han mtp at hun er så "dyp" hele tiden. Vera er jo irriterende usikker, ikke hatt kjæreste - noe jeg tror Erlend på 40år ikke helt tok positivt, men tror han liker henne veldig godt utseendemessig. Det blir nok hun andre mørke han velger, kjemien stemte veldig mellom de. Hun er også ei husmor dame for han som jeg ser for meg kan vare livet ut. 

☆ Sigrid velger nok Ben tror jeg. Kan se ut som hun er småforelsket i han allerede, spesiellt etter kysset. Daten med Kristoffer merket jeg hun følte seg mer ukomfortabel. Jeg syntes Ben er skikkelig sjarmerende jeg da og det merkes at han er interessert i henne nå på ekte.

☆ Thomas er jeg usikker på valget, men for en fin mann! Han er så omtenksom og ekte. Først trodde jeg han kom til å velge han unge mannen Martin, men heller litt mer over på Christoffer.... (Han er heit, syntes jeg🤭) Han viser også en sårbar side, selvom han er litt mer den tøffe mannen. Er redd Martin kan bli litt "underdog" og vil føle han får en farsrolle i hele greia. Min tanke! 

☆ Martin velger MJ. Men ikke sikkert hun godtar det tilslutt. Syntes Martin virker litt umoden og skal spille på humor hele tiden.  Mj har tatt seg litt mer opp nå, virker iallefall moden og liker henne bedre og bedre. 

Endret av 29_j
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (12 timer siden):

 

Veldig spent på hva Thomas velger til slutt, han ble jo ikke klokere av vennene sine 🙈 en stund håpet jeg han skulle velge Martin, nå er jeg ikke så sikker lenger.

 

Jeg er også veldig spent på det, var veldig splitta vennegjeng ja.

Selv om aldersforskjellen er stor, så tror jeg faktisk Martin er det beste valget. Han andre er jeg litt usikker på, slår meg ikke typen som ville trivdes på gård. Men mye mulig jeg tar feil. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (2 timer siden):

Hun er en sterk kvinne som gjerne kan være dominerende, så hun trenger en sterk mann som vil ta igjen. Det tror jeg Ben kan.

Føler mange ganger det er motsatt. De med sterk personlighet må ha en snill person som jatter litt med som kjæreste. Altså motsatt av hverandre. Da kan nok Kristoffer passe inn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, Beetlegirl91 said:

Martin sitter å gir så mange blikk til May Jeanette, lurer på om Idun legger merke til det? Det så jo ut som May Jeanette virkelig prøver å bli bedre kjent med Martin 😊 Hun overrasket meg 😊

Alle la nok merke til det, hadde jeg vært henne hadde jeg trukket meg fra programmet. Må være kjipt for henne.
Martin hadde valgt MJ helt fra før programmet startet. Hun er nok en slags status for han fra gatebil tiden, i og med at han sannsynligvis aldri hadde sjangs på de jentene før.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (19 timer siden):

Helt enig, det er nok slik det ender dessverre… Selv om Sigrid BURDE valgt Kristoffer og Thomas burde valgt Martin, sånn rent personlighetsmessig match slik jeg ser det- så ser det ut som den fysiske tiltrekningen er størst mellom de to andre (Sigrid-Ben og Thomas- machomann). Og det er jo først og fremst den man dømmer etter, når de kun har kjent hverandre noen få dager og datene er mildt sagt overflatiske😅

Sånn helt til slutt frykter jeg at Erlend velger Vera, litt av de samme grunnene som over her, selv om jeg tror Silje er en mye bedre match på så mange måter.

Ja, den Vera-fascinasjonen hans har jeg ikke skjønt. Hun har jo vært så sjenert og klein foran han at det grenser til pute-tv. Det er ikke før nå hun begynner å tø opp litt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (9 minutter siden):

Ja, den Vera-fascinasjonen hans har jeg ikke skjønt. Hun har jo vært så sjenert og klein foran han at det grenser til pute-tv. Det er ikke før nå hun begynner å tø opp litt. 

Det kan jo hende at det har skjedd mer bak kamera enn det vi har sett 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (9 timer siden):

Føler mange ganger det er motsatt. De med sterk personlighet må ha en snill person som jatter litt med som kjæreste. Altså motsatt av hverandre. Da kan nok Kristoffer passe inn. 

Ikke min erfaring. De "snille" og medgjørlige blir litt for kjedelige og den dominerende mister etterhvert interessen.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...