Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

On 10/5/2023 at 10:07 AM, Saltwatertaffy said:

Selv om aldersforskjellen er stor, så tror jeg faktisk Martin er det beste valget. Han andre er jeg litt usikker på, slår meg ikke typen som ville trivdes på gård. Men mye mulig jeg tar feil. 

Ja, var Thomas på jakt etter en helgekjæreste tror jeg Christoffer kunne vært midt i blinken. Men ser ikke for meg han bo på en gård fast over lang tid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tirben skrev (På 4.10.2023 den 22.05):

Håper Erlend velger Silje, synes de passer sammen. Begge har humor og en indre trygghet. 

Tror Silje velger Ben. Hun virker betatt av ham, men hun tror det er mer fornuftig å velge han andre. 

Martin velger May Jeanette.  Hun søker trygghet for seg og datteren, og er nok mer lik Martin enn hun andre. 

Thomas tror jeg er mest betatt av han macho fyren. Han liker nok menn som kan utfordre ham litt. 

 

Erlend er økologisk grønnsaksbonde, og Silje er utdannet som noe biologi innenfor grønnsaker, så det er jo perfect match der da! Hva er oddsen for det liksom 😂

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 4.10.2023 den 10.49):

Oh no....Sigrid og Ben kysser 🙈 Å jeg som håpet hun skulle ditche fyren. Kan fortsatt skje, og det håper jeg. Orker ikke fyren. Sorry, not so sorry.

Huff, det var så kleint.. Jeg trodde han ødela alt på forrige date når han lente seg inn og lurte på om det var okei med et kyss, etter Sigrid sa han flørta så lite og ga lite komplimenter. Det var skikkelig turn-off i mitt hode. Han virker bare så utrolig påtatt 🙈

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at Sigrid og Ben hadde kysset i regnet uten kamera før kysset på daten. Hun velger nok han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/5/2023 at 7:43 AM, tirben said:

Hun er en sterk kvinne som gjerne kan være dominerende, så hun trenger en sterk mann som vil ta igjen. Det tror jeg Ben kan.

Interessant at dersom de eksakt samme karaktertrekkene hadde tilhørt en mann så hadde han blitt kalt sutrete, ikke sterk..

Eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg det som skal skje på programmet neste mandag: Det blir en ekstra tung dag for Erlend, står det på siden på tv2play.

Er det ei dame som trekker seg tru? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Middagen hos Erlend :overrasket:

 

Jeg fikk helt sjokk jeg av den 😳

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Den middagen i dagens episode hadde mest sannsynlig vært en dealbreaker for meg. Helt sjokkert, jeg. Tenk å måtte forholde seg til sånne folk jevnlig… Hjelper ikke at fyren er ålreit da, altså…

 

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (12 minutter siden):

Hva skjedde?

Spoiler

Erlends venner foretok et regelrett avhør av frierne, spesielt Silje fikk gjennomgå. Det var voldsomt intenst, og den desidert mest ubekvemme vennefesten gjennom hele Jaktens historie.  Det ble ikke bedre av at Erlend ikke grep inn heller (ikke som vi fikk se i alle fall).  

 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissy33 skrev (8 minutter siden):
  Skjul innhold

Erlends venner foretok et regelrett avhør av frierne, spesielt Silje fikk gjennomgå. Det var voldsomt intenst, og den desidert mest ubekvemme vennefesten gjennom hele Jaktens historie.  Det ble ikke bedre av at Erlend ikke grep inn heller (ikke som vi fikk se i alle fall).  

 

Spoiler

Ja, spørsmålene var ekstremt personlige og invaderende. Noen av dem var vanskelige å forstå og noen var det jo rett og slett feil å svare på på TV (utlevere eks’ene sine for eksempel.) Synes det var trist at Erlend ikke grep inn. Stakkars Silje. Jeg tror jeg hadde begynt å grine om jeg ble behandlet sånn. 

 

Endret av Cookiesandcream
  • Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cookiesandcream skrev (45 minutter siden):
  Skjul innhold

Ja, spørsmålene var ekstremt personlige og invaderende. Noen av dem var vanskelige å forstå og noen var det jo rett og slett feil å svare på på TV (utlevere eks’ene sine for eksempel.) Synes det var trist at Erlend ikke grep inn. Stakkars Silje. Jeg tror jeg hadde begynt å grine om jeg ble behandlet sånn. 

 

Spoiler

Helt forferdelig å se på. At han ikke satt ned foten og at hun venninnen syntes det var ok å holde på sånn? Jeg hadde trolig dratt samme kvelden. All cred til Silje som klarte å stå i det, og holde roen nok til å si at hun skulle sove på det. 

 

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Cookiesandcream said:
  Hide contents

Ja, spørsmålene var ekstremt personlige og invaderende. Noen av dem var vanskelige å forstå og noen var det jo rett og slett feil å svare på på TV (utlevere eks’ene sine for eksempel.) Synes det var trist at Erlend ikke grep inn. Stakkars Silje. Jeg tror jeg hadde begynt å grine om jeg ble behandlet sånn. 

 

Spoiler

Jeg hadde ikke giddet å ta imot alt det der, spesielt ikke når det var så enveis. Stakkars Silje! De vennene virket ikke noe hyggelig og om de i tillegg hadde bodd på gården hadde jeg nok takket for meg. Det blir veldig tett på.

 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Har ikke sett kveldens episode enda, men ser det skrives om middagen hos Erlend. I min verden sier venner en god del om en person. Kanskje Erlend ikke er så stas å være sammen med? Nytter ikke kjøre "jeg er rik" kortet, slik han gjorde i introen.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Mollebolle said:
  Hide contents

Har ikke sett kveldens episode enda, men ser det skrives om middagen hos Erlend. I min verden sier venner en god del om en person. Kanskje Erlend ikke er så stas å være sammen med? Nytter ikke kjøre "jeg er rik" kortet, slik han gjorde i introen.

 

Spoiler

Ja i og med at han lot det foregå uten å bryte inn sier mer enn nok. Mulig han også har fôret dem med spørsmål han ikke turde å stille selv.

 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Snakk om sosialt vanskeligstilte mennesker som ikke klarer å lese rommet overhodet. Direkte stygg oppførsel fra den ene venninnen, hverken Erlend eller noen av de andre for den saks skyld brøt inn, de andre vennene virket sjokkerte da Silje sa at hun håper neste gang vil bli hyggeligere, og Vera som ikke forstod at Silje ikke syntes middagen var noe hyggelig?! 

 

  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mollebolle said:
  Hide contents

Har ikke sett kveldens episode enda, men ser det skrives om middagen hos Erlend. I min verden sier venner en god del om en person. Kanskje Erlend ikke er så stas å være sammen med? Nytter ikke kjøre "jeg er rik" kortet, slik han gjorde i introen.

 

Spoiler

De er ikke bare venner engang, det ene paret sa han at bor i stabburet hans, så de tenker jeg man får sett mye til om man flytter inn?

Når det spørsmålene om eksene ble spurt så sa Erlend "dere stiller gode spørsmål her altså" så ja det kan godt hende det var hans spørsmål egentlig.

Silje er mye tøffere enn meg for å si det sånn.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Naapo920 said:
  Hide contents

De er ikke bare venner engang, det ene paret sa han at bor i stabburet hans, så de tenker jeg man får sett mye til om man flytter inn?

Når det spørsmålene om eksene ble spurt så sa Erlend "dere stiller gode spørsmål her altså" så ja det kan godt hende det var hans spørsmål egentlig.

Silje er mye tøffere enn meg for å si det sånn.

 

Spoiler

Helt på trynet at de andre ikke forstod at Silje ikke hadde hatt det noe hyggelig under middagen. Erlend velger Vera uansett, både han og vennene liker henne. Silje fortjener bedre.

 

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...