Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

mykemule skrev (3 timer siden):

"De typiske homofile trekkene"? 😳

Min bestevenn er homofil, å ja, som jeg også sier til han så har de typiske trekk når de er homofile. Han her ser litt mer maskulin ut enn de andre. Ingen hets mot homofile om det er dette tenker?! Tvert imot, de er de gøyeste! 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iia skrev (På 13.9.2023 den 20.24):

Sigrid er så lik Linni Meister, syns jeg :) Både utseendet og stemmen!

Jeg trodde det var Aurora Gude på skjermen først, jeg! 

Er denne Sigrid noen blogger fra før eller bare påfallende lik? 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også Sigrid velger Ben, men tror ikke det varer. Tror han med hestehalen hadde vært en fin match for henne.

Bilbonden velger åpenbart May Jeanette og Erlend velger Vera. På den homofile gården tror jeg ikke det blir noen match.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Blueberrysmoothie said:

Jeg trodde det var Aurora Gude på skjermen først, jeg! 

Er denne Sigrid noen blogger fra før eller bare påfallende lik? 

 

Syns også hun ligner mer på Aurora utseendemessig enn Linni! Og stemmen er langt mer «behagelig» enn Linni sin, kan ikke sammenlignes.. 

Håper det blir litt alenedates fremover nå så de kan bli kjent med de få som er igjen. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On 9/22/2023 at 3:00 PM, 29_j said:

Han ene bonden til han homofile er også kjekk. Han høye, (husker ikke navn) men han kan se ut som hetero, har ikke de typiske homofile trekkene syntes jeg.

Sykt å melde 😂

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas altså ❤. Hadde egentlig tenkt å ikke se på fordi han er programleder, synes han er så mye. Men så er han jo en skikkelig fin fyr! 

  • Liker 15
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er spennende å følge med i år så fine bønder 😊

Sigrid: Jeg tror hun kommer til å velge Ben, men håper på han andre 😊

Erlend: Han velger nok Vera, men har sett så lite til de så langt, så kan hende han velger noen andre også 😊

Martin: Jah.. Han er jo så tydelig betatt av May Jeanette at jeg synes litt synd på damene som er igjen egentlig, jeg forsto at June trakk seg. Det synes på hele han at han er veldig, veldig betatt av henne, men det virker ikke helt sånn tilbake, men det kan hende jeg tar feil. Håper at han ikke bare går etter utseende, for det var noen knall bra damer han har på gården 😊

Thomas: Jeg tror kanskje han velger han unge, vet ikke helt, men de matchet veldig 😊

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg jeg har gått glipp av en episode for når jeg ser direkte nå har Sigrid bare to friere igjen. Hva skjedde med han med hestehalen?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 minutter siden):

Nå tror jeg jeg har gått glipp av en episode for når jeg ser direkte nå har Sigrid bare to friere igjen. Hva skjedde med han med hestehalen?

Hvis jeg ikke husker feil, så sendte hun vel han hjem i forrige episode. At hun ikke hadde noen romantiske følelser for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mardina said:

Hvis jeg ikke husker feil, så sendte hun vel han hjem i forrige episode. At hun ikke hadde noen romantiske følelser for han. 

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin ... May Jeanette kommer aldri til å velge en spinkel liten kar som er 10 cm lavere enn henne. Just sayin'. Gå for Frida, du! 

Endret av Soleil70
Legge til
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Soleil70 said:

Martin ... May Jeanette kommer aldri til å velge en spinkel liten kar som er 10 cm lavere enn henne. Just sayin'. Gå for Frida, du! 

Det er jeg enig i, men jeg syntes ikke han skal ta til takke med noe han ikke er helt 100% på heller. Om ikke May Jeanette vil så er det kanskje en annen for ham der ute. Tror ikke Frida er hans type.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Martin velger May Jeanette, Thomas velger han fra hengekøye-kysset (husker ikke navnet hans) Sigrid velger Ben og Erlend velger Vera.

Har egentlig ikke troa på et langvarig par fra denne sesongen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Janette må jo være full av botox, ikke en eneste mimikk i trynet når hun liksom er overrasket. Synes synd på de andre damene der når bonden er så åpenlyst gira på hun eneste tynne med botox og full glam makeup, også sitter resten der og er helt motsatt. Kan ikke føles veldig godt, hadde nok trekt meg selv. For selv om man skulle ende opp med å bli den siste til slutt, så vil man alltid vite at han har denne fascinasjonen for injiserte damer. Som jeg godt kan forstå, er nok ikke mange av dem på landet sammenlignet med i byene

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AntiBullshit said:

May Janette må jo være full av botox, ikke en eneste mimikk i trynet når hun liksom er overrasket. Synes synd på de andre damene der når bonden er så åpenlyst gira på hun eneste tynne med botox og full glam makeup, også sitter resten der og er helt motsatt. Kan ikke føles veldig godt, hadde nok trekt meg selv. For selv om man skulle ende opp med å bli den siste til slutt, så vil man alltid vite at han har denne fascinasjonen for injiserte damer. Som jeg godt kan forstå, er nok ikke mange av dem på landet sammenlignet med i byene

Jeg var hard mor MJ i starten av tråden, men hun har vokst på meg og er favoritten min nå. Syntes hun fremstår moden og elegant, vakker og genuin. Hun virker nok litt sur fordi hun ikke er særlig sprudlende av seg, men jeg ville heller hatt en sånn dame enn en som er høylytt, usikker og alt for mye.
En match for bonden er hun dog ikke, ser for meg henne med en mer mannete mann hvis du skjønner. En som ikke føler seg underlegen henne.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Mollebolle said:

Er jeg den eneste som synes Ben bare er skikkelig klein? 

 

NEI! Virker usikker på seg selv og prøver å spille riktig karakter i stedenfor å bare være den han er.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (5 timer siden):

Er jeg den eneste som synes Ben bare er skikkelig klein? 

 

Han har vært med på Første date på TVNorge, kanskje mest pr-kåt? 

Endret av Soleil70
Legge til
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...