Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Sen ve ben skrev (På 5.9.2023 den 19.20):

Åhhh var det i går?🤨Fikk det ikke med meg😞 Har tv2 play men der kan man ikke spole, må se alt med reklame. Noen som vet?

Med tv2 play slipper du jo reklame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (42 minutter siden):

Med tv2 play slipper du jo reklame!

tror det kommmer an på abonnementet, jeg har reklame på min

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket riktig at hun trakk seg i dag. Samtidig synes jeg det var en god oppfordring til bonden.. virker veldig forelsket 😂 spennende å følge med! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (17 minutter siden):

tror det kommmer an på abonnementet, jeg har reklame på min

Høres ut som du mener vanlig tv2. På TV2 play kan du både spole og se uten reklame, så sant du ikke ser live-programmer i sanntid. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som synes han Ben er kjekk? Hadde glatt valgt han🫣 Tipper han står igjen til slutt, for de hadde så god kjemi. 
 

Dessverre tror jeg May Helen blir valgt, fordi han virker betatt av henne. Dessverre tror jeg ikke det er så gjensidig, og i verste fall frykter jeg at han sitter igjen med ingen… 

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (9 timer siden):

Høres ut som du mener vanlig tv2. På TV2 play kan du både spole og se uten reklame, så sant du ikke ser live-programmer i sanntid. 

Det kan ikke jeg. Jeg kan ikke spole på tv2play, må se med reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Det kan ikke jeg. Jeg kan ikke spole på tv2play, må se med reklame.

Det kommer an på abonnementet. Jeg har litt reklame, men veldig kort og sjeldent sammenlignet med å se på tv2. Og det går ikke an å spole over disse korte reklamepausene sånn som man kan om man ser på tv2- appen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Erlend er veldig kjekk, helt annerledes enn de jeg normalt faller for utseendemessig. Er noe med utstrålingen som er så fin. Skulle gjerne sett mer av hvordan han samhandler med dyrene sine. Menn som er flinke og omsorgsfulle med dyr er skikkelig turn on for meg. Og han har jo så mange fine dyr. 

Martin kommer sikkert til å velge May Jeanette pga utseende hennes. Han ser helt blendet ut sammen med henne. Men hun ser veldig stiv og ukomfortabel ut. 

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (1 time siden):

Det kommer an på abonnementet. Jeg har litt reklame, men veldig kort og sjeldent sammenlignet med å se på tv2. Og det går ikke an å spole over disse korte reklamepausene sånn som man kan om man ser på tv2- appen.

Ja, slik er det hos meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at det er dere i denne tråden som er fordomsfulle mot May Jeanette slik dere omtaler henne. Hun er pen, og det har så klart blenda han bonden litt, men hun er ikke nødvendigvis pr-kåt bare fordi hun har den looken hun har? Måten hun kler seg når de er på tur røper at hun er en person som liker å være ute. Hun har litt sånn bygde-sjarm når hun snakker om å kline eller kleine og åneeeei liker ikke kliss osv. En typisk jente som liker «gutte-ting» men har innpakning som en modell. Det er faktisk ikke rart om bonden faller for henne, de er en bra match faktisk. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror May Jeanette vil ha bondepakken, men ikke bonden. Førsteinntrykket i serien var dårlig, men det syntes jeg går seg til.
Googlet kjapt og så et intervju med henne hvor hun sier at hun har 4 hester, så jeg forstår hvorfor bondelivet apellerer til henne.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriblerinna skrev (23 timer siden):

Jeg syns faktisk at det er dere i denne tråden som er fordomsfulle mot May Jeanette slik dere omtaler henne. Hun er pen, og det har så klart blenda han bonden litt, men hun er ikke nødvendigvis pr-kåt bare fordi hun har den looken hun har? Måten hun kler seg når de er på tur røper at hun er en person som liker å være ute. Hun har litt sånn bygde-sjarm når hun snakker om å kline eller kleine og åneeeei liker ikke kliss osv. En typisk jente som liker «gutte-ting» men har innpakning som en modell. Det er faktisk ikke rart om bonden faller for henne, de er en bra match faktisk. 

Ja jeg er litt enig, og da snakker jeg på egne vegne ang fordommer mot may Jeanette. Ingen av oss kjenner henne, vi snakker jo bare på bakgrunn av det vi ser. Litt stiv i starten, men hun kommer seg. Har nok mange like interesser som bonden, men de slår meg ikke automatisk som en kjempebra match.  Og jeg er litt redd for at de andre taper litt mot henne på automatikk, om du skjønner hva jeg mener. Men i kveld viste han jo mer at han ville snakke med de andre og, og Idun er jo bare herlig 😀 det er hun andre og. Håper de alle blir gitt en fair sjanse 

Endret av Måneskinn
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (12 timer siden):

Ja jeg er litt enig, og da snakker jeg på egne vegne ang fordommer mot may Jeanette. Ingen av oss kjenner henne, vi snakker jo bare på bakgrunn av det vi ser. Litt stiv i starten, men hun kommer seg. Har nok mange like interesser som bonden, men de slår meg ikke automatisk som en kjempebra match.  Og jeg er litt redd for at de andre taper litt mot henne på automatikk, om du skjønner hva jeg mener. Men i kveld viste han jo mer at han ville snakke med de andre og, og Idun er jo bare herlig 😀 det er hun andre og. Håper de alle blir gitt en fair sjanse 


Ja, det er jo dumt om det er slik. Men hvis det var en av de andre, litt mindre billedskjønne, som han ble mest interessert i fra starten av, så hadde det ikke vært noe problem for folk her, tror jeg. Det er liksom automatisk slik for en del at om hun er pen, så er det bare derfor bonden faller og ikke fordi hun også er en person som han kan like. For folk tror automatisk at det ikke bor mer i en pen dame. Og «vi» skal liksom heie på de som er mindre pene (fælt uttrykk, jeg mener ikke at de andre ikke er pene også! Jeg syns de er skjønne! I denne sammenhengen er det bare ment som en sammenlikning opp mot hun som åpenbart har et mer standard pent utseende). 
 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye av grunnen til at jeg er skeptisk til May Jeanette er at hun ikke har meldt seg på selv og virket litt sånn ”Jaja, jeg får bli med da”

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (11 minutter siden):

Mye av grunnen til at jeg er skeptisk til May Jeanette er at hun ikke har meldt seg på selv og virket litt sånn ”Jaja, jeg får bli med da”

Det er uvanlig mange i år som ikke har meldt seg på selv, men blitt påmeldt av søsken, venner, kollegaer, mødre osv., synes jeg.  Spørsmålet på speed-datene var ikke "hvorfor har du meldt deg på?", men "hva var det som gjorde at du godtok at venninna di meldte deg på?"

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (På 18.9.2023 den 22.54):

Flere som synes han Ben er kjekk? Hadde glatt valgt han🫣 Tipper han står igjen til slutt, for de hadde så god kjemi. 
 

Dessverre tror jeg May Helen blir valgt, fordi han virker betatt av henne. Dessverre tror jeg ikke det er så gjensidig, og i verste fall frykter jeg at han sitter igjen med ingen… 

Jaa, jeg syntes han er utrolig sjarmerende å gøy. Tror hun velger han. Så ut som hun fikk avsmak fra han som måtte reise, da de satt i sengen å pratet. 

Han ene bonden til han homofile er også kjekk. Han høye, (husker ikke navn) men han kan se ut som hetero, har ikke de typiske homofile trekkene syntes jeg. Han gjør mye ut av seg også. Skikkelig mannetrekk i fjeset😄 forbaska kjekk! 😱

Gøy å følge med på da. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (1 time siden):

Jaa, jeg syntes han er utrolig sjarmerende å gøy. Tror hun velger han. Så ut som hun fikk avsmak fra han som måtte reise, da de satt i sengen å pratet. 

Han ene bonden til han homofile er også kjekk. Han høye, (husker ikke navn) men han kan se ut som hetero, har ikke de typiske homofile trekkene syntes jeg. Han gjør mye ut av seg også. Skikkelig mannetrekk i fjeset😄 forbaska kjekk! 😱

Gøy å følge med på da. 

"De typiske homofile trekkene"? 😳

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...