Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Noen som så første episode i går?

Hun ene frieren er jammen med for ente gang. Er hun pr-kåt, eller faktisk på jakt etter en kjæreste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Nutz said:

Har ikke sett enda, men hvem da? Er det ikke litt rart å få være med på flere sesonger?

Hun er frier til Martin. Hun er fra Rogaland tror jeg....litt kraftig dame. Sprudlene og blid dame.

Men, sært at hun er med enda en gang. Fremstår litt desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (42 minutter siden):

Var litt skeptisk til Jan Thomas som programleder, men han imponerer! Dette tror jeg blir bra 👍😊

Helt enig med deg, dette er en programlederjobb han passer perfekt til. Var litt i tvil da jeg hørte han skulle overta som programleder, der tok jeg feil, han passer til oppgaven.

  • Liker 16
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (14 minutter siden):

Helt enig med deg, dette er en programlederjobb han passer perfekt til. Var litt i tvil da jeg hørte han skulle overta som programleder, der tok jeg feil, han passer til oppgaven.

Jeg ble også positivt overrasket! Var redd for at han skulle ta litt for mye plass. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til at Jan Thomas gjør en fantastisk bra jobb, så liker jeg godt hvordan de har fornyet programmet ved å være litt mer effektiv. Var fint å se de kom i gang med speed-date med en gang og at vi fikk se litt av alle. Mye kult ellers som den nye introen osv, veldig stilig. Gleder meg mer enn noen gang til å se programmet nå i høst!

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh var det i går?🤨Fikk det ikke med meg😞 Har tv2 play men der kan man ikke spole, må se alt med reklame. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 time siden):

Åhhh var det i går?🤨Fikk det ikke med meg😞 Har tv2 play men der kan man ikke spole, må se alt med reklame. Noen som vet?

Kun bittelitt reklame i starten av programmet for min del på tv2 Play. Det er jo litt av poenget, å slippe reklamepausene 🤷‍♀️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episode 2 og deler begeistringa når det gjelder Jan Thomas 🥰  Jeg er derimot ikke overrasket over at han passet til denne jobben 🙂 Men det er litt ironisk at han føles behagelig fordi han tar så lite plass :fnise:

I dagens episode skjer valget og jeg må ærlig si at 

Spoiler

Jeg lurer veeeeeldig på hva denne May Jeanette gjør der. Foruten en og annen baktanke om oppmerksomhet.

Er sikkert fordomsfull, men noe så tamt og stivt.... Så kan det være nerver, selvsagt. Jeg synes han er altfor enkel i valget sitt og går for det mest overfladiske. Litt for spontan. 

Han velger sikkert henne for innflytt litt før... Eller velger han litt klokere?

Dere må komme med noen positive tanker, siden jeg hang meg opp i denne ene :ler: Er jo jeg som er den dumme her.... 🙈 Hadde jo ikke vært rett å velge noen andre av sympati heller.

Thomas sine dater var klassisk JPK- kleint og han gjorde det ikke enklere for seg selv :fnise:

Deres tanker for veien videre? 

 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Tradegy said:

 

  Hide contents

Jeg lurer veeeeeldig på hva denne May Jeanette gjør der. Foruten en og annen baktanke om oppmerksomhet.

 

 

Spoiler

De to kjente hverandre fra bilmiljøet for lenge siden og siden han driver med thrifting kan jeg tenke meg at hun er en tidligere gatebilmodell som han har sett på som uoppnåelig.
Jeg tror ikke hun har noen interesse av ham, kun å komme seg på TV for å få flere insta likes.

 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

 

 

Spoiler

Og jeg lurte på om hun var .... full? Hørte ut som hun snøvlet da hun snakket og måtte konsentrere seg om å ha riktig diksjon.  Eller snakker hun bare slik? Litt sein liksom?

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (På 5.9.2023 den 12.27):

Var litt skeptisk til Jan Thomas som programleder, men han imponerer! Dette tror jeg blir bra 👍😊

Enig! Han imponerer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LibertyNoCap skrev (På 5.9.2023 den 19.25):

Jeg er en hetero mann, men kunne godt meldt meg på for han Erlend 😇$$$

Da er du litt keen da... 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (11 timer siden):

Har sett episode 2 og deler begeistringa når det gjelder Jan Thomas 🥰  Jeg er derimot ikke overrasket over at han passet til denne jobben 🙂 Men det er litt ironisk at han føles behagelig fordi han tar så lite plass :fnise:

I dagens episode skjer valget og jeg må ærlig si at 

  Skjul innhold

Jeg lurer veeeeeldig på hva denne May Jeanette gjør der. Foruten en og annen baktanke om oppmerksomhet.

Er sikkert fordomsfull, men noe så tamt og stivt.... Så kan det være nerver, selvsagt. Jeg synes han er altfor enkel i valget sitt og går for det mest overfladiske. Litt for spontan. 

Han velger sikkert henne for innflytt litt før... Eller velger han litt klokere?

Dere må komme med noen positive tanker, siden jeg hang meg opp i denne ene :ler: Er jo jeg som er den dumme her.... 🙈 Hadde jo ikke vært rett å velge noen andre av sympati heller.

Thomas sine dater var klassisk JPK- kleint og han gjorde det ikke enklere for seg selv :fnise:

Deres tanker for veien videre? 

 

 

Viser bare at utseendet kan man flyte lenge på. Hun hadde jo ikke noe mer utstråling enn noen av de andre og var ikke interessert i bonden, men han ble helt skjelven og satt ut fordi... hun var penest. 🙈 Følte heller ikke at hun var interessert i han når det var søstra som meldte henne på fordi de kjente hverandre og thats it. Hun sa ikke at hun var glad for at søstra meldte henne på eller noe positivt ved det. Nei... det der tror jeg er PR-kåthet som førte til bonde-kåthet. Håper han lukker øya og ikke er så overfladisk som han fremsto der.

Endret av Blåttvann
  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blåttvann skrev (45 minutter siden):

Viser bare at utseendet kan man flyte lenge på. Hun hadde jo ikke noe mer utstråling enn noen av de andre og var ikke interessert i bonden, men han ble helt skjelven og satt ut fordi... hun var penest. 🙈 Følte heller ikke at hun var interessert i han når det var søstra som meldte henne på fordi de kjente hverandre, og det var det hun sa om den saken. Hun sa ikke at hun var glad for at søstre meldte henne på eller noe positivt ved det. Nei... det der tror jeg er PR-kåthet som førte til bonde-kåthet. Håper han lukker øya og ikke er så overfladisk som han fremsto der.

Enig. Hun virket ikke interessert. 

Merket hun slet med å fortelle førsteinntrykket om han. Hun visste ikke helt hva hun skulle si. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart at hun ikke passet inn eller var interessert - og da mener jeg både i bonden og gårdslivet.

Jeg tipper hun vinner hele greien og bonden sitter igjen like ensom som før programmet startet.

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (13 timer siden):

Da er du litt keen da... 

Hehe, jada virker flott han. Men det var mest formuen hans som var forlokkende.

Gay for pay, er det stuereint i 2023?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Åpenbart at hun ikke passet inn eller var interessert - og da mener jeg både i bonden og gårdslivet.

Jeg tipper hun vinner hele greien og bonden sitter igjen like ensom som før programmet startet.

I følge Instagram er hun sprangrytter så helt fremmed for gårdslivet er hun nok ikke 😉

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...