Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Warum skrev (7 timer siden):

Ja jeg forsto godt at han trakk seg unna. To fnisete godt voksne venninner som oppfører seg og snakker som om de er 16år. Hadde heller gjettet at de var elever på folkehøyskolen der. Flette kurver og danse for han? Og har hun ikke et ekte hjem han kunne besøke? Eller er hjemmet hennes faktisk på arbeidsplassen? Jeg har ikke noe godt inntrykk av Erlend og gjengen på gården hans heller, men ærlig talt, jeg forstår at dette ble uaktuelt for en verdensvant fyr på 40år..

Jepp. Det som er vanskelig å forstå er at han ikke så dette før. Det var tydelig helt fra begynnelsen at hun var veldig umoden. Jeg tror kanskje han tenkte at det var noe mer dypt bak hennes sjenerte ytre. At hun ble litt mystisk på en måte. Og at han syns hun så bra ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (14 timer siden):

Det er vel helt vanlig å bo folkehøgskolen når man jobber der? Om hun hadde leid leilighet hun brukte 2 mnd i året hadde du vel kritisert henne for å være økonomisk uforsvarlig..

Ok, jeg visste ikke det. Det virket jo som hun bodde der med «romkameraten» sin på samme måte som man gjør når man er elev. Fellesmiddag osv. Er dette altså en vanlig livsstil år etter år dersom man er lærer der? Hvis hun begynte å jobbe der rett etter eget opphold der som elev, betyr det at hun har bodd der i 7år? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warum skrev (11 minutter siden):

Ok, jeg visste ikke det. Det virket jo som hun bodde der med «romkameraten» sin på samme måte som man gjør når man er elev. Fellesmiddag osv. Er dette altså en vanlig livsstil år etter år dersom man er lærer der? Hvis hun begynte å jobbe der rett etter eget opphold der som elev, betyr det at hun har bodd der i 7år? 

Nå bor jo faktisk Erlend i kollektiv selv da med folk han er venner med og jobber sammen på gården.

Syntes de var like umodene begge to egentlig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (2 minutter siden):

Nå bor jo faktisk Erlend i kollektiv selv da med folk han er venner med og jobber sammen på gården.

Syntes de var like umodene begge to egentlig. 

Ja Erlend er et eget kapittel🥴 Men det føltes mer forstyrret og sekt-aktig. Mer komplisert på en måte, og at aktivt valg etter et liv med høyt tempo, mye reising og mye penger. At man søker det enkle når man uansett ikke trenger å tenke på økonomi. Han virker også mye mer intelligent. Veras liv var mer…merkelig og umodent.

Men gøye karakterer som ga underholdende tv!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som skriver om hvor merkelig en av deltakerne er, hvordan ville dere selv følt å lese slikt om dere selv? Hvorfor er ikke #moderator mer på banen?

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

epleberte skrev (På 21.10.2023 den 12.42):

Alle dere som skriver om hvor merkelig en av deltakerne er, hvordan ville dere selv følt å lese slikt om dere selv? Hvorfor er ikke #moderator mer på banen?

Blir jo det samme som all baksnakking som ikke skrives. Tenk på alle de folka rundt disse deltakerne, hvor mye negativt som har blitt sladret.

Se på alle trådene her under rampelyset, det er jo også en katastrofe. Burde stengt hele kategorien.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dere som vet omtrent alt; hva slags spill på nett er det Erlend har laget? I ettertid blir jeg litt nysgjerrig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

hva slags spill på nett er det Erlend har laget? 

Jakten på kjærligheten.

Men han tapte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concert skrev (6 minutter siden):

Jakten på kjærligheten.

Men han tapte 😅

    Du er morsom du. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Dere som vet omtrent alt; hva slags spill på nett er det Erlend har laget? I ettertid blir jeg litt nysgjerrig. :) 

Jeg mener det er Kahoot!, men ikke ta meg på det om det er feil. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snute skrev (55 minutter siden):

Mener det er Hay day

Ser sånn ut, ja! Men det var samme fornavn, da *jeg har levd på en illusjon* 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

:rose:  Takk, da sjekker jeg det. :) 

Han var vell involvert i Supercell, som nevnt har laget Hayday, clash of clans etc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...