Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

refill skrev (1 time siden):

Åja, middagen var bare klippet dramatisk 😅 Det var vel ikke lei seg Silje ble, men.. 

Vår Staude: Jeg hadde gått. Fra GMN.

https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/her-konfronterer-vaar-jakten-erlend-jeg-hadde-gaatt/1902766/?fbclid=IwAR2sOnADkvvd67BxsxjhhIed2upaImXEhRr8UNl9oSp-RSAMp50-H6JWKeI

Erlend svarer Vår som en uskyldig liten andunge. Erlend virker alltid så ufarlig og søt, mens hans partner in crime Sara Oline er rake motsetningen 😅 De har vel en good cop-bad cop greie på gang. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker dere om dagens episode ? Her er mine

Spoiler

Martin og May Jeanette: Vel.. agendaen e at gjenværende frier skal ta med bonden til sitt hjemsted, her fikk vi ikke helt dét- men lokalisasjonen der hvor hun regelmessig rir i Sandefjord. Martin kommer inn i denne «ridehallen» , småklein med en blomsterbukett i hånda- da blir ikke situasjonen mindre klein av at May jeanette viser null gjensynsglede , og  bare sitter der oppå hesten når han kommer istedenfor å komme ned , si hei og anerkjenne den lille oppmerksomheten han har med. Istedenfor traver hun en runde rundt på denne hesten og Martin har stjerner i øyene der han står… Har generelt sett fått bedre inntrykk av MJ i de siste episodene, men i dagens episode igjen virker hun nesten litt mutt, overfladisk, og at hun gir F i hele karen - litt som det inntrykket mange fikk av henne helt i starten.. med respekt for at det ikke er alt vi ser syns eg hele den gjenforeningen bare var rar som kort oppsummert bestod av «først se på meg ri, deretter skal du bli ‘grillet’ av søsteren min» ingen tvil om at stemningen og innholdet hadde vært både bedre og annerledes i en sånn setting med Idun, meeeen valgt er valgt…

Ben og Sigrid: Blir glad av å se de sammen! Ser ut til å oppriktig kose seg skikkelig i hverandres selskap. Kult å se gården Ben har vokst opp på, og sånnsett har de jo litt like referanser også på det området.   Ellers syns eg det var utrolig spenstig av han å gå ut av komfortsonen og gi Sigrid en overraskelse med ridning, som han vet hun har drømt om men som han selv er redd for. Vennene til Ben virker også ut fra det vi fikk se under middag, som oppriktige og ordentlige karer som vet hva han trenger i ei dame.

Thomas og valget: Fikk så vondt i hjertet av å se Martin bli dumpet… Han har gitt så utrolig mye av seg selv og gjort seg så sårbar , og har fått mange fine bekreftelser fra Thomas som kunne indikere at d kunne bli de to.. Litt intimitet har det jo også vært. Syns basert på hva de har hatt sammen at det va en lite verdig avskjed Thomas ga han, men det er såklart vanskelig for han og. Han begrunner med at han har mer til «felles» med Christoffer. Lurer på hva han legger i det? Ser absolutt at Christoffer kan være en spennende og stødig kar for Thomas,  men samtidig ser eg ikke han like tydelig for meg som en gårdsmann i enebakknesets omgivelser sammenlignet med Martin. Ble småklein den avsløringen Thomas hadde via skjerm om at Christoffer er den utvalgte.. syns Christoffer virker så «kompis» i både kroppsspråk og måten han svarer på, men det e kanskje naturlig ettersom han ikke har vært i et serriøst forhold med en mann før. Håper de ikke blir friendzona.

Erlend og Vera: Får en rar vibe av hele dynamikken mellom dem to.  det er noe rart, utforløst og på en måte litt uavklart mellom de på et vis. Kommunikasjonen (vi får se) er veldig enkel dem imellom. Vera omtaler han som «drømmemannen», men hva legger hun egentlig i det? Erlend er fortsatt litt forsiktig og «pusete» når han snakker til kameraet, men  samtidig har han også en utstråling nå som det lyser litt «makt» av. Vanskelig å beskrive men fikk litt uggen følelse. Mulig eg har blitt litt blendet av alt som er skrevet her inne også etter middagen og inntrykket folk fikk da. :P Men føler det er noe som skurrer…Vera viser stolt frem omgivelsene hun bor i, men syns ikke Erlend fremstår spesielt engasjert eller «nysgjerrig» 

 

 

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mdy98 skrev (36 minutter siden):

Hva tenker dere om dagens episode ? Her er mine

  Skjul innhold

Martin og May Jeanette: Vel.. agendaen e at gjenværende frier skal ta med bonden til sitt hjemsted, her fikk vi ikke helt dét- men lokalisasjonen der hvor hun regelmessig rir i Sandefjord. Martin kommer inn i denne «ridehallen» , småklein med en blomsterbukett i hånda- da blir ikke situasjonen mindre klein av at May jeanette viser null gjensynsglede , og  bare sitter der oppå hesten når han kommer istedenfor å komme ned , si hei og anerkjenne den lille oppmerksomheten han har med. Istedenfor traver hun en runde rundt på denne hesten og Martin har stjerner i øyene der han står… Har generelt sett fått bedre inntrykk av MJ i de siste episodene, men i dagens episode igjen virker hun nesten litt mutt, overfladisk, og at hun gir F i hele karen - litt som det inntrykket mange fikk av henne helt i starten.. med respekt for at det ikke er alt vi ser syns eg hele den gjenforeningen bare var rar som kort oppsummert bestod av «først se på meg ri, deretter skal du bli ‘grillet’ av søsteren min» ingen tvil om at stemningen og innholdet hadde vært både bedre og annerledes i en sånn setting med Idun, meeeen valgt er valgt…

Ben og Sigrid: Blir glad av å se de sammen! Ser ut til å oppriktig kose seg skikkelig i hverandres selskap. Kult å se gården Ben har vokst opp på, og sånnsett har de jo litt like referanser også på det området.   Ellers syns eg det var utrolig spenstig av han å gå ut av komfortsonen og gi Sigrid en overraskelse med ridning, som han vet hun har drømt om men som han selv er redd for. Vennene til Ben virker også ut fra det vi fikk se under middag, som oppriktige og ordentlige karer som vet hva han trenger i ei dame.

Thomas og valget: Fikk så vondt i hjertet av å se Martin bli dumpet… Han har gitt så utrolig mye av seg selv og gjort seg så sårbar , og har fått mange fine bekreftelser fra Thomas som kunne indikere at d kunne bli de to.. Litt intimitet har det jo også vært. Syns basert på hva de har hatt sammen at det va en lite verdig avskjed Thomas ga han, men det er såklart vanskelig for han og. Han begrunner med at han har mer til «felles» med Christoffer. Lurer på hva han legger i det? Ser absolutt at Christoffer kan være en spennende og stødig kar for Thomas,  men samtidig ser eg ikke han like tydelig for meg som en gårdsmann i enebakknesets omgivelser sammenlignet med Martin. Ble småklein den avsløringen Thomas hadde via skjerm om at Christoffer er den utvalgte.. syns Christoffer virker så «kompis» i både kroppsspråk og måten han svarer på, men det e kanskje naturlig ettersom han ikke har vært i et serriøst forhold med en mann før. Håper de ikke blir friendzona.

Erlend og Vera: Får en rar vibe av hele dynamikken mellom dem to.  det er noe rart, utforløst og på en måte litt uavklart mellom de på et vis. Kommunikasjonen (vi får se) er veldig enkel dem imellom. Vera omtaler han som «drømmemannen», men hva legger hun egentlig i det? Erlend er fortsatt litt forsiktig og «pusete» når han snakker til kameraet, men  samtidig har han også en utstråling nå som det lyser litt «makt» av. Vanskelig å beskrive men fikk litt uggen følelse. Mulig eg har blitt litt blendet av alt som er skrevet her inne også etter middagen og inntrykket folk fikk da. :P Men føler det er noe som skurrer…Vera viser stolt frem omgivelsene hun bor i, men syns ikke Erlend fremstår spesielt engasjert eller «nysgjerrig» 

 

 

Enig med deg i mye - særlig det med Martin og velkomsten, off 🙈

Men når det gjelder Erlend - altså kan det ikke bare være så enkelt som at han er en litt (veldig) sosialt awkward fyr, og som er mer sjenert enn det kanskje skulle se ut som? Han har jo vært spillutvikler, ikke aksjemegler, liksom. Jeg synes bare han virker litt utilpass foran kameraene og Vera er jo litt likedan, så 😂 Kan se at de passer sammen. Introverte begge to. Synes ikke han utstråler noe "makt" utover at han er høy og kjekk. Vi ser kanskje ubevisst noe status der pga formuen hans også. Lurer på om han hadde blitt oppfattet annerledes om han ikke hadde alle de pengene.

Endret av Blærgh
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelig far-datter vibes når Erlend kom på besøk til Vera.

Mye mulig de passer perfekt sammen. De virker ganske snodige ut begge to. Erlend på grensen til skummel og Vera bare ung, umoden og uvitende. Mye som skurrer med begge, men spesielt Erlend.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mdy98 skrev (9 timer siden):

Hva tenker dere om dagens episode ? Her er mine

  Skjul innhold

Martin og May Jeanette: Vel.. agendaen e at gjenværende frier skal ta med bonden til sitt hjemsted, her fikk vi ikke helt dét- men lokalisasjonen der hvor hun regelmessig rir i Sandefjord. Martin kommer inn i denne «ridehallen» , småklein med en blomsterbukett i hånda- da blir ikke situasjonen mindre klein av at May jeanette viser null gjensynsglede , og  bare sitter der oppå hesten når han kommer istedenfor å komme ned , si hei og anerkjenne den lille oppmerksomheten han har med. Istedenfor traver hun en runde rundt på denne hesten og Martin har stjerner i øyene der han står… Har generelt sett fått bedre inntrykk av MJ i de siste episodene, men i dagens episode igjen virker hun nesten litt mutt, overfladisk, og at hun gir F i hele karen - litt som det inntrykket mange fikk av henne helt i starten.. med respekt for at det ikke er alt vi ser syns eg hele den gjenforeningen bare var rar som kort oppsummert bestod av «først se på meg ri, deretter skal du bli ‘grillet’ av søsteren min» ingen tvil om at stemningen og innholdet hadde vært både bedre og annerledes i en sånn setting med Idun, meeeen valgt er valgt…

Ben og Sigrid: Blir glad av å se de sammen! Ser ut til å oppriktig kose seg skikkelig i hverandres selskap. Kult å se gården Ben har vokst opp på, og sånnsett har de jo litt like referanser også på det området.   Ellers syns eg det var utrolig spenstig av han å gå ut av komfortsonen og gi Sigrid en overraskelse med ridning, som han vet hun har drømt om men som han selv er redd for. Vennene til Ben virker også ut fra det vi fikk se under middag, som oppriktige og ordentlige karer som vet hva han trenger i ei dame.

Thomas og valget: Fikk så vondt i hjertet av å se Martin bli dumpet… Han har gitt så utrolig mye av seg selv og gjort seg så sårbar , og har fått mange fine bekreftelser fra Thomas som kunne indikere at d kunne bli de to.. Litt intimitet har det jo også vært. Syns basert på hva de har hatt sammen at det va en lite verdig avskjed Thomas ga han, men det er såklart vanskelig for han og. Han begrunner med at han har mer til «felles» med Christoffer. Lurer på hva han legger i det? Ser absolutt at Christoffer kan være en spennende og stødig kar for Thomas,  men samtidig ser eg ikke han like tydelig for meg som en gårdsmann i enebakknesets omgivelser sammenlignet med Martin. Ble småklein den avsløringen Thomas hadde via skjerm om at Christoffer er den utvalgte.. syns Christoffer virker så «kompis» i både kroppsspråk og måten han svarer på, men det e kanskje naturlig ettersom han ikke har vært i et serriøst forhold med en mann før. Håper de ikke blir friendzona.

Erlend og Vera: Får en rar vibe av hele dynamikken mellom dem to.  det er noe rart, utforløst og på en måte litt uavklart mellom de på et vis. Kommunikasjonen (vi får se) er veldig enkel dem imellom. Vera omtaler han som «drømmemannen», men hva legger hun egentlig i det? Erlend er fortsatt litt forsiktig og «pusete» når han snakker til kameraet, men  samtidig har han også en utstråling nå som det lyser litt «makt» av. Vanskelig å beskrive men fikk litt uggen følelse. Mulig eg har blitt litt blendet av alt som er skrevet her inne også etter middagen og inntrykket folk fikk da. :P Men føler det er noe som skurrer…Vera viser stolt frem omgivelsene hun bor i, men syns ikke Erlend fremstår spesielt engasjert eller «nysgjerrig» 

 

 

Jeg tenker at Martin blir dumpet etter hvert, å får som fortjent når han går etter utseende og kropp. Han tenker sex!

Ben og Sigrid er bare herlig å se sammen. Ønsker de lykke til. "Hjerter"

Martin ble skuffet.. tja han har jo selv valgt å blottlegge seg så mye på tv. Usikker på om christopher varer..

Vera og Erlend.. ?? Føler Erlend har en streng, mer "sekt" oppførsel bak kamera. Håper ikke Vera blir hjernevasket med den gjengen der. Han valgte ei jomfru for å forme henne slik han vil?

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (13 minutter siden):

Jeg tenker at Martin blir dumpet etter hvert, å får som fortjent når han går etter utseende og kropp. Han tenker sex!

Ben og Sigrid er bare herlig å se sammen. Ønsker de lykke til. "Hjerter"

Martin ble skuffet.. tja han har jo selv valgt å blottlegge seg så mye på tv. Usikker på om christopher varer..

Vera og Erlend.. ?? Føler Erlend har en streng, mer "sekt" oppførsel bak kamera. Håper ikke Vera blir hjernevasket med den gjengen der. Han valgte ei jomfru for å forme henne slik han vil?

Altså… Vera er en voksen dame. Hun er 27 år. Og hva vet vel du om hvordan Erlend er bak kamera? Dette er onde spekulasjoner. 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boletta skrev (28 minutter siden):

Altså… Vera er en voksen dame. Hun er 27 år. Og hva vet vel du om hvordan Erlend er bak kamera? Dette er onde spekulasjoner. 

Vi som ikke kjenner han kan jo ikke vite, vi må jo bare gjøre oss opp en mening basert på det TV2 har valgt å presentere.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Men synes det er en tendens til at folk lar fantasien spinne fritt videre i tråden her, og plutselig er det en ganske sterk oppfatning av hvordan Erlend er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (10 timer siden):

Enig med deg i mye - særlig det med Martin og velkomsten, off 🙈

Men når det gjelder Erlend - altså kan det ikke bare være så enkelt som at han er en litt (veldig) sosialt awkward fyr, og som er mer sjenert enn det kanskje skulle se ut som? Han har jo vært spillutvikler, ikke aksjemegler, liksom. Jeg synes bare han virker litt utilpass foran kameraene og Vera er jo litt likedan, så 😂 Kan se at de passer sammen. Introverte begge to. Synes ikke han utstråler noe "makt" utover at han er høy og kjekk. Vi ser kanskje ubevisst noe status der pga formuen hans også. Lurer på om han hadde blitt oppfattet annerledes om han ikke hadde alle de pengene.

Martin og May J tviler jeg sterkt på at blir noe seriøst forhold. Ser for meg at hun liker mer en mannemann som er høyere og større og mer tøff enn henne.

Så heller ingen oppriktig gjensynsglede og gnist mellom dem.

Thomas og Kristoffer tror jeg heller ikke blir noe seriøst forhold ut av, tror det rett og slett kun var en seksuell tenning der. Kristoffer er veldig mannemann, tøff og røff type.

Mens han Martin er en rolig sindig fyr, følsom og snill. Tenkte kansje hundeintressen ville binde de mer naturlig sammen og kunne fungert fint i hverdagen.

Sigrid og Ben tror jeg er en bra match. De ser oppriktig forelsket og lykkelig ut.

Erlend og Vera er begge veldig snodige og spesielle folk, tror egentlig de passer fint sammen i sin egen lille boble, vanskelig for oss " vanlig folk" å forstå viben deres.  Har desverre en dårlig følelse rundt han etter den middagen og de vennene hans, de er jo en veldig stor del av livet på gården. Leste at hun Sara O bodde der hele sommersesongen 2023...det hadde ikke vært noe for meg iallefall.  Men Vera virker veldig ung og uerfaren, så kanskje hun godtar det. Hun er jo også vandt til å bo på folkehøgskolen blandt mange ulike folk.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boletta skrev (1 time siden):

Altså… Vera er en voksen dame. Hun er 27 år. Og hva vet vel du om hvordan Erlend er bak kamera? Dette er onde spekulasjoner. 

Vet like lite som deg. Som påstår  at jeg har onde spekulasjoner.  Hva vet du hvordan jeg er da? Det blir vel det samme.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltwatertaffy skrev (1 time siden):

Vi som ikke kjenner han kan jo ikke vite, vi må jo bare gjøre oss opp en mening basert på det TV2 har valgt å presentere.

Nettopp. Og da er det jo ganske spesielt å spinne en historie som er både spekulativ og ganske ondskapsfull. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da gikk det som det måtte gå, og jeg synes det ser dårlig ut for varige forhold.. har mest trua på Sigrid og Ben, om de klarer å tilpasse hverandres liv i hverdagen. De andre tre parene gir jeg noen uker/ måneder maks😅 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas sa at han liker det som er vanskelig eller noe sånt, så kanskje han valgte som han gjorde fordi han var mer mystisk, spennende og hard to get, mens han vet akkurat hvor han har snille, gode Martin. Fikk så vondt av Martin.

MJ virker ikke interessert i det hele tatt, hun gidder ikke snakke med ham hver dag en gang, og han virker bare helt himmelfallen over at ei han syns er så pen gidder å henge med ham. Det virker som det er det eneste han liker med henne også, han nevnte bare utseendet. Lurer på om hun ville vise ham til søstern for å si "dette var han uspennende fyren du ville jeg skulle date, hva syns du nå, kan jeg få tillatelse til å slå opp". Vi skjønte jo hvem han kom til å velge, men jeg tror han kasta bort flere fine forhold der, og lurer på hvordan det hadde gått om ikke MJ var i miksen.

Det var skummelt å se Vera som viste Erlend rundt, det så ut som når en 15-åring viser den første kjæresten rundt. Hun stirret på ham med så stjerner i øynene at det så ut som hun tilber ham. Hun blir nok lett å forme for gjengen i kollektivet.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Jeanette var jo så glad for å se Martin igjen... 😆.

Så vidt han fikk gitt fra seg blomstene...hun kom jo løpende mot han med åpne armer :D 

En liten mann uten hår er nok ikke noe for henne, tror han føler seg veldig liten sammen med henne noen ganger.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Concert said:

May Jeanette var jo så glad for å se Martin igjen... 😆.

Så vidt han fikk gitt fra seg blomstene...hun kom jo løpende mot han med åpne armer :D 

En liten mann uten hår er nok ikke noe for henne, tror han føler seg veldig liten sammen med henne noen ganger.

De to der kommer aldri til å kysse engang. Jeg liker MJ, men fatter ikke hva hun gjør på den gården. Han er så åpenbart ikke hennes type og det vat han selv og. Ref: "hva slags typer pleier søsteren din å gå for". Det spørsmålet dodget hun greit 😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nutz skrev (2 timer siden):

De to der kommer aldri til å kysse engang. Jeg liker MJ, men fatter ikke hva hun gjør på den gården. Han er så åpenbart ikke hennes type og det vat han selv og. Ref: "hva slags typer pleier søsteren din å gå for". Det spørsmålet dodget hun greit 😂

Tipper MJ vil gi Martin mange barn, og de vil leve sammen lykkelige i alle sine dager 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Castor Troy said:

Tipper MJ vil gi Martin mange barn, og de vil leve sammen lykkelige i alle sine dager 🥰

Lol

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 13.10.2023 den 10.39):

Jeg savner den opprinnelige varianten, for det ble mer spennende da. La oss bli litt kjent med alle bøndene, se hele brevsituasjonen og utvelgelsen og så er det greit at de plukker ut noen få som går videre på tv. Jeg kjenner meg litt snytt sånn som de nå har valgt å gjøre det. :sukk: 

Det var sikkert ikke så gøy for han ene eldre fyren som var med for 10-15 år tilbake at hele Norge så at han fikk 2 brev.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GizmoDuck skrev (1 minutt siden):

Det var sikkert ikke så gøy for han ene eldre fyren som var med for 10-15 år tilbake at hele Norge så at han fikk 2 brev.

Man trenger jo strengt talt bare ett brev 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...