Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Jo, jeg ser kontrasten i litt, kontra en hel sekk, men sånn blir det jo når en skal selge seg via sitt utseende.
Noen fyller alle kriterier og andre er mer som nisser på låven. Er vel sånn for bønder også skulle jeg tro. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, persondebatt, ryktespredninger og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
etterfølgende innlegg ble slettet for personangrep, spekulasjoner, persondebatt og svar til slettede innlegg den 18.10.23 kl.19:24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, gladidag said:

Trodde hun var elev eg..👀

Skulle nesten tro det. Hun fremstod ikke som en av lærerne/lederne i hvert fall 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Skulle nesten tro det. Hun fremstod ikke som en av lærerne/lederne i hvert fall 🙈

Det ble sagt i episoden at hun jobber der. Vil tro at hun har vært elev, og blitt igjen for å jobbe. Det er ganske vanlig. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Boetica said:

Det ble sagt i episoden at hun jobber der. Vil tro at hun har vært elev, og blitt igjen for å jobbe. Det er ganske vanlig. 

Vet at hun jobbet der. Det virket bare ikke sånn, i måten hun fremstod på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Da var den siste episoden ferdig! Her er mine meninger.

1. Sigrid og Ben er sååå søte 😊 Her må jeg bøye meg ned å si unnskyld, for i mine forrige innlegg så var jeg veldig fordomsfull mot dem.. Men de er så søte og jeg er så glad for at det ble de 2 ❤

2. Det var ikke noen overraskelse at det ikke ble Martin og MJ. Men veldig koselig at Martin har fått kontakt med ei anna ei som sendte brev, men som han ikke valgte videre. 

3. Ble kanskje ikke så veldig overrasket at det ikke ble Thomas og Christoffer, jeg kunne ønske at Thomas heller valgte Martin.

4. Erlend valgte å dra på roadtrip med vennene sine istedenfor å bruke tid med Vera. Ja.. Kunne han ikke invitert henne med? 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spoiler

Herregud... Martin spør MJ om hva hun tenker om dem.. MJ svarer: "Jeg tror vi kan være på vei mot et vennskap sånn i utgangspunktet" Det begynner vel å demre for Martin at dette er dødfødt, men han fortsetter og spør henne om hun vil bruke mer tid på å utforske dette potensielle vennskapet. MJ svarer: "Jeg kan ikke sitte her å love noe jeg ikke kan holde men..."

Så MJ vil ikke engang love at hun kan bruke tid på å bli bedre kjent... 

Martin skulle aldri ha valgt MJ, men kanskje vanskelig for en mann å ikke velge en så vakker kvinne i en konkurranse setting 😅 

MJ er nok ikke kvinnen som kan gi han barn og barnebarn, bli gammel med i gyngestolen og alt det der... 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja i ungkaren så bor vel ungkaren et stykke unna frierne, og ingen har tilgang på bil i et fremmed land. De er avhengige av produksjonen for å treffe hverandre, og da er jo kameraene alltid med. I jakten bor jo alle sammen, og de har ganske frie tøyler til å gjøre hva de vil. Da mister vi de rammene og det høytidelige blir litt borte som du sier. 

Synd både Thomas og Martin valgte den de følte var "diggest" når den som passet aller best for dem ble valgt bort for mer overfladiske grunner. Interessant at både Martin og Thomas som gikk etter utseende, ble dumpet, mens Erlend faktisk valgte bort Vera til slutt. Lurer på hvordan Vera taklet dette 😅

 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Beetlegirl91 said:
  Reveal hidden contents

Da var den siste episoden ferdig! Her er mine meninger.

1. Sigrid og Ben er sååå søte 😊 Her må jeg bøye meg ned å si unnskyld, for i mine forrige innlegg så var jeg veldig fordomsfull mot dem.. Men de er så søte og jeg er så glad for at det ble de 2 ❤

2. Det var ikke noen overraskelse at det ikke ble Martin og MJ. Men veldig koselig at Martin har fått kontakt med ei anna ei som sendte brev, men som han ikke valgte videre. 

3. Ble kanskje ikke så veldig overrasket at det ikke ble Thomas og Christoffer, jeg kunne ønske at Thomas heller valgte Martin.

4. Erlend valgte å dra på roadtrip med vennene sine istedenfor å bruke tid med Vera. Ja.. Kunne han ikke invitert henne med? 

 

Spoiler

Jeg har ikke sett siste episode....vil det si at Erlend og Vera ikke er sammen lenger? Håper nesten det, da er det et ørlite håp for at Vera kan treffe en jevnaldrene mann og ikke bli fanget i sekten til Erlend og hans gale vennegjeng 🙏

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (7 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg har ikke sett siste episode....vil det si at Erlend og Vera ikke er sammen lenger? Håper nesten det, da er det et ørlite håp for at Vera kan treffe en jevnaldrene mann og ikke bli fanget i sekten til Erlend og hans gale vennegjeng 🙏

 

Spoiler

Vera og Erlend har ikke lengre kontakt med hverandre.

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Christoffers interesse (som nok ikke var så stor i utgangspunktet) sloknet helt så fort kameraene forsvant.  Jeg tror han ønsket å "vinne", noe han virket sikker på kom til å skje, men var egentlig ikke så gira på et forhold.  Tvilte aldri på at Thomas kom til å velge ham, derfor var det vondt å se Martin virkelig legge hjertet i hånda.

Martin må ha følt at han jobbet i motbakke med May Jeanette hele veien, men det var vel det ørlille håpet om å kunne kapre ei dame som så veldig bra ut.  Gjennom hele Jakten forsøkte han så godt han kunne å finne noe mer enn et pent ytre, og de har klaget på utseendefokus hele veien, likevel er det kommentarer på utseendet hennes han kommer med.  Hun var aldri investert i dette (problemet med å bli meldt på av andre?), men hun har selvfølgelig mange andre positive kvaliteter også.

Erlend har det vel så bra i kollektivet sitt som han hadde hatt med en partner, tror jeg.  Stor avstand, både geografisk, aldersmessig og i livserfaring gjorde at forholdet til Vera var dømt til å mislykkes fra starten.  (Det hadde ikke gått bedre om han hadde valgt noen av de andre heller).

Sigrid og Ben har jeg troa på.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Hva tror dere årsaken til bruddet mellom Christoffer og Thomas var? Thomas virket veldig bitter da han snakket om det, overrasket meg veldig. Thomas sa at han prøvde å kontakte Christoffer for å høre om hva som hadde gått galt og da sa Christoffer nærmest at han aldri ville snakke med han igjen?

Og fremtidige bønder burde ta en lærepenge fra årets sesong, ikke sats på de som er usikre, "har blitt såret før" og "vi må ta dette veldig sakte" osv. hvis bonden selv er klare for å tenke bryllup og barn. Da er man på helt ulike bølgelengder, noe som virker til å være årsaken til de fleste forholdene som feilet i år (etter min mening).

 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (1 time siden):

Hvor kan man se episoden med middagsselskapet hos Erlend? Den episoden gikk jeg glipp av. 

TV2play har alle liggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne Martin og May Jeanette-fadesen minner om han "pottitgull"-bonden for noen år siden, som var sykt awkward sosialt sett og som hadde sine gamle, spionerende foreldre boende på gården. Husker ikke hva han het, og det er kanskje like greit å ikke nevne navn her 😂 Han gikk også etter utseende og droppet de som kanskje kunne blitt noe, til fordel for "den peneste" som var i en liga hvor han aldri hadde hatt en sjanse (mens flere jenter også dro hjem frivillig, for han var jo kun opptatt av den ene). Hun virket bare opptatt av å "vinne" og det ble selvsagt ikke noe mer utav det, mens han sto igjen og skjønte ingenting... Det er nesten vondt å se på 😂

Bør ikke produksjonen gi noen velmente råd til skakkjørte bønder? 😅

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Martin og Thomas kastet bort fine forhold... Kanskje like greit at Idun, Frida Emilie og Martin slapp unna. Håper de finner noen som ser hvor bra de er!

Erlend hadde mer lyst til å dra på en tur enn å fortsette å date og så skjønte han at han ikke var interessert, wtf? Utrolig merkelig. Det må da ligge noe mer bak her. Har sekten fortalt ham at Vera ikke er godtatt? Siden han så brått i løpet av en tur fant ut at han ikke var interessert likevel?

Sigrid og Ben er så søte 🥰 Så koselig å se!

Forøvrig enig i at Idun er penere enn MJ! Hun virket også som en mye mer interessant person å være sammen med. MJ framstod helt flat.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Altså jeg er SÅ nysgjerrig på hva som har skjedd mellom Erlend og Vera og Thomas og Christoffer 😅 Aller mest nysgjerrig er jeg kanskje på hvordan Vera taklet Erlend sin prioritering, haha. Uff. Ikke meningen å være slem, men Jesus christ for en rotete sesong dette har vært 🙈

Martin og MJ er jo bare tragisk egentlig. Jeg skjønner ikke hvordan man kan bli så blendet av utseende og gamle drømmer. Godt han har noe på g, ellers hadde jeg syntes alvorlig synd på han under den middagen med JT. 

Håper Sigrid og Ben holder sammen da ❤️ Og at JT fortsetter som programleder. Han gjorde en god jobb 🥳

 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...