Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Lana01 skrev (2 timer siden):

Det hadde vært spennende å se fortsettelsen, livet på gården , kollektivet med Erlend , Vera og resten  av  gjengen. Bordbønnen , felles måltider. , samarbeid ,  kjærlighetsforholdet(ene) m.m. TV 2 kunne laget en egen reality serie Kollektiver på Finnskogen 😀😂

Litt vanskelig når alle på gården er skurker 😅 Trenger noen helter og folk man kan heie på i disse seriene.

Endret av Castor Troy
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Castor Troy skrev (17 timer siden):

Silje var vel inni en boble der og da, da de bodde på gården sammen. Målet var jo å finne kjærligheten å vinne Erlend. Nå som hun er hjemme og tilbake i den virkelige verden, håper jeg er glad hun ikke ble valgt... Hun har vel fått det mer på avstand nå forhåpentligvis. 

Når det gjelder Vera tror jeg faktisk hun passer godt sammen med Erlend, Sara Oline, og alle de andre på gården. Hun passer bedre der en i en vanlig setting i et a4 liv som de fleste lever.  

Joda, jeg skjønner selvfølgelig også at de er i en boble og alt det der. Jeg mente mer at jeg ikke skjønner som i at jeg blir litt oppgitt, men skjønner at jeg ble misforstått. 

Jeg tror også at Vera «passer inn», men jeg tror ikke det er bra for henne. Tror hun ville hatt godt av å jobbe med selvfølelsen sin, få noen erfaringer i verden og finne en mer robust mann med gode verdier og stabile folk rundt seg slik at hun kunne vokse og ut utvikle seg. Ikke bare gå inn i noe som tilsynelatende ser bra ut på utsiden men som påvirker henne negativt. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det en oppfølgingsepisode så man får se hvordan det har gått siden innspillingen? I år drar de jo ikke på ferie eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Kommer det en oppfølgingsepisode så man får se hvordan det har gått siden innspillingen? I år drar de jo ikke på ferie eller noe.

Ja. Ser det ligger noe på TV 2 Play IMG_0587.thumb.png.1f09477ab6c731d46e54328a48da6c8e.png

Endret av Lana01
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Skal de ikke på ferie sammen?  :sjokkblå:  Alt det vi kjente som fremgangsmåte er snart borte jo. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en litt kjip sesong, strippet for all spenning. Frierne har blitt valgt ut på forhånd, Jan Thomas har fikset datene for dem, valgene har vært litt sånn «men du, forresten så velger jeg deg ikke videre-sånn nå kan vi gå tilbake til det vi gjorde», de reiser ikke på ferie, etc. 

 

Syns det har vært bedre sånn som det har vært i alle år. 

Endret av Danseskjørt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danseskjørt skrev (31 minutter siden):

Det har vært en litt kjip sesong, strippet for all spenning. Frierne har blitt valgt ut på forhånd, Jan Thomas har fikset datene for dem, valgene har vært litt sånn «men du, forresten så velger jeg deg ikke videre-sånn nå kan vi gå tilbake til det vi gjorde», de reiser ikke på ferie, etc. 

 

Syns det har vært bedre sånn som det har vært i alle år. 

Her er jeg uenig med deg.

for første gang har det vært normale deltakere og ikke bare einstøinger som knapt har vært på date før.

i tillegg syns jeg Jan-Thomas gjør en fantastisk rolle som programleder og faktisk kommer med tips og innput underveis for å både gjøre bøndene og frierne mer komfortable i selve settingen.

Det hadde vært gøy om de dro på ferie, men alt i alt syns jeg dette er den beste sesongen noen sinne! Håper de fortsetter med normale deltakere og Jan Thomas som programleder 🥰

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgens episode skal de utkårede møte bøndenes familie og venner, da får vi nok se de berømte vennene til Erlend igjen 😂

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (På 14.10.2023 den 18.54):

Litt vanskelig når alle på gården er skurker 😅 Trenger noen helter og folk man kan heie på i disse seriene.

Ja, folk her inne kan tydeligvis koke suppe på en spiker som mener at Erlend og co har en sekt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (1 time siden):

I morgens episode skal de utkårede møte bøndenes familie og venner, da får vi nok se de berømte vennene til Erlend igjen 😂

Da tror jeg du har lest litt feil. Bøndene skal hjem til frieren, så da får du dessverre ikke se mer til vennene hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk tv2 for at dere totalt spoilet hvem som Thomas valgte uten å måtte gå inn på saken en gang! Så for alle som ikke vil få det avslørt,hold dere unna tv2.no til dere har sett episoden! 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så Thomas går for Christoffer, men må si jeg synes utrolig synd på Martin siden han og Thomas har vært så fysisk nær og det utvilsomt har vært god stemning på alle plan. 

Martin og MJ blir jeg ikke helt klok på. For det første er det så kleint og tåpelig at det eneste han klarer å lire av seg er at hun ser bra ut. Det er en sånn rar avstand mellom dem, men det er vel kanskje ikke så rart når han objektiverer henne, og hun tydeligvis (som et minimum) har litt trygghets issues. 

Har ikke sett episoden ferdig enda, måtte bare skrive siden jeg ikke får sett resten senere 😅

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg synes det var flott av Ben å velge en aktivitet som han visste betydde mye for Sigrid, selv om han selv var redd☺️

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Så Thomas går for Christoffer, men må si jeg synes utrolig synd på Martin siden han og Thomas har vært så fysisk nær og det utvilsomt har vært god stemning på alle plan. 

Martin og MJ blir jeg ikke helt klok på. For det første er det så kleint og tåpelig at det eneste han klarer å lire av seg er at hun ser bra ut. Det er en sånn rar avstand mellom dem, men det er vel kanskje ikke så rart når han objektiverer henne, og hun tydeligvis (som et minimum) har litt trygghets issues. 

Har ikke sett episoden ferdig enda, måtte bare skrive siden jeg ikke får sett resten senere 😅

bra oppsummering 

 

Endret av Beetlegirl91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg også ble helt satt ut når Thomas valgte Christoffer.. for 2 episoder siden sa Thomas at Martin hadde vært verdens beste kjæreste... For så å sende han hjem 🙃

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Måtte le da Martin spurte lillesøsteren til MJ, om hvordan de 3 siste mennene som hadde "styra" med MJ var 🤣 Som det var et ubegrenset antall mannfolk å ta av å sammenligne med å han bare tok de siste 3 sånn på sparket 😅

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åja, middagen var bare klippet dramatisk 😅 Det var vel ikke lei seg Silje ble, men.. 

Vår Staude: Jeg hadde gått. Fra GMN.

https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/her-konfronterer-vaar-jakten-erlend-jeg-hadde-gaatt/1902766/?fbclid=IwAR2sOnADkvvd67BxsxjhhIed2upaImXEhRr8UNl9oSp-RSAMp50-H6JWKeI

Endret av refill
Linkforklaring
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...