Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Fabiola skrev (1 time siden):

Denne Martin og May Jeanette-fadesen minner om han "pottitgull"-bonden for noen år siden, som var sykt awkward sosialt sett og som hadde sine gamle, spionerende foreldre boende på gården. Husker ikke hva han het, og det er kanskje like greit å ikke nevne navn her 😂 Han gikk også etter utseende og droppet de som kanskje kunne blitt noe, til fordel for "den peneste" som var i en liga hvor han aldri hadde hatt en sjanse (mens flere jenter også dro hjem frivillig, for han var jo kun opptatt av den ene). Hun virket bare opptatt av å "vinne" og det ble selvsagt ikke noe mer utav det, mens han sto igjen og skjønte ingenting... Det er nesten vondt å se på 😂

Bør ikke produksjonen gi noen velmente råd til skakkjørte bønder? 😅

Hahahaha satt selv og tenkte på han her om dagen. Christoffer mener jeg han het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt og tenkte på det denne episoden, der bøndene var samlet.  Martin må vel på et eller annet tidspunkt ha kjent på en liten skuffelse... Altså det som MJ satt og sa  da de var sammen hos henne, det er liksom læreboksetningen for "jeg er virkelig ikke interessert i deg".  At han prøver å forsvare henne med å si at hun har barn så hun er mer forsiktig.. nei, den kjøper jeg ikke. Var jo ikke noe i hennes kroppspråk som tilsa at det var et fnugg av interesse der..  Jeg ble skuffa på hans vegne 😕  greit at han følte som han gjorde i løpet av prosessen, men tror nok kanskje Idun eller hun andre hadde vært et sikrere kort. Men men.

Synd at det ikke klaffa for Thomas og Christopher, og leit at han bare kutta ut og ikke ville snakke om det... Man kan ombestemme seg helt klart, men det er noe med å være voksen og si fra.

Erlend og Vera. Ja, altså, han vil heller dra på tur med venner.... hvor interessert var han egentlig i utgangspunktet da? Syns hele fyren er så tafatt og rar, og nesten så han virket lettet over at det ikke ble noe.  Merkelig.

Utrolig koselig med Sigrid og Ben - jeg var jo ikke team Ben i starten, men ser ut som de koser seg veldig sammen og ingenting er bedre enn det ❤️

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naapo920 skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Hva tror dere årsaken til bruddet mellom Christoffer og Thomas var? Thomas virket veldig bitter da han snakket om det, overrasket meg veldig. Thomas sa at han prøvde å kontakte Christoffer for å høre om hva som hadde gått galt og da sa Christoffer nærmest at han aldri ville snakke med han igjen?

Og fremtidige bønder burde ta en lærepenge fra årets sesong, ikke sats på de som er usikre, "har blitt såret før" og "vi må ta dette veldig sakte" osv. hvis bonden selv er klare for å tenke bryllup og barn. Da er man på helt ulike bølgelengder, noe som virker til å være årsaken til de fleste forholdene som feilet i år (etter min mening).

Christoffer er vel hetrofil med en liten vipp over til det bifile, mulig kun litt nysgjerrig. Han fortalte jo under vennemiddagen at han hadde datet hun ene venninnen/ eiendomsmegleren. Og hadde kun hatt seriøse forhold med kvinner vel. Kan dette ha vært et eksperiment? Thomas virker som en fin fyr, Martin hadde en reel på Instagram tagget med sted Enebakk for litt siden - på besøk hos T? 😊 

 

Endret av mammams
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (11 minutter siden):

Jeg satt og tenkte på det denne episoden, der bøndene var samlet.  Martin må vel på et eller annet tidspunkt ha kjent på en liten skuffelse... Altså det som MJ satt og sa  da de var sammen hos henne, det er liksom læreboksetningen for "jeg er virkelig ikke interessert i deg".  At han prøver å forsvare henne med å si at hun har barn så hun er mer forsiktig.. nei, den kjøper jeg ikke. Var jo ikke noe i hennes kroppspråk som tilsa at det var et fnugg av interesse der..  Jeg ble skuffa på hans vegne 😕  greit at han følte som han gjorde i løpet av prosessen, men tror nok kanskje Idun eller hun andre hadde vært et sikrere kort. Men men.

Synd at det ikke klaffa for Thomas og Christopher, og leit at han bare kutta ut og ikke ville snakke om det... Man kan ombestemme seg helt klart, men det er noe med å være voksen og si fra.

Erlend og Vera. Ja, altså, han vil heller dra på tur med venner.... hvor interessert var han egentlig i utgangspunktet da? Syns hele fyren er så tafatt og rar, og nesten så han virket lettet over at det ikke ble noe.  Merkelig.

Utrolig koselig med Sigrid og Ben - jeg var jo ikke team Ben i starten, men ser ut som de koser seg veldig sammen og ingenting er bedre enn det ❤️

Ja!! Der satte du ord på det jeg også har tenkt, det er akkurat det det så ut som. Lettelse. At nå har han prøvd date-greiene og puh - han kom seg unna. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 17.10.2023 den 7.41):

Jeg fikk skikkelig far-datter vibes når Erlend kom på besøk til Vera.

Mye mulig de passer perfekt sammen. De virker ganske snodige ut begge to. Erlend på grensen til skummel og Vera bare ung, umoden og uvitende. Mye som skurrer med begge, men spesielt Erlend.

Jeg fikk helt vondt i magen da Erlend (40 år?!) kommer hjem til Vera og får beskjed om at nå skal vi flette kurver. Nei vet du hva altså, jeg hadde kastet meg inn i bilen og dratt på roadtrip selv… 

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammams skrev (46 minutter siden):

 

Thomas har også hatt jentekjærester tidligere før han kom ut av skapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (27 minutter siden):

Lurer på om Erlend var på road trip med Sara Oline 🤭

🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (7 timer siden):

Hvor kan man se episoden med middagsselskapet hos Erlend? Den episoden gikk jeg glipp av. 

Tv2play 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (3 minutter siden):

Thomas har også hatt jentekjærester tidligere før han kom ut av skapet. 

Men han lurer vel ikke på om han liker menn eller kvinner nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 17.10.2023 den 7.41):

Jeg fikk skikkelig far-datter vibes når Erlend kom på besøk til Vera.

Mye mulig de passer perfekt sammen. De virker ganske snodige ut begge to. Erlend på grensen til skummel og Vera bare ung, umoden og uvitende. Mye som skurrer med begge, men spesielt Erlend.

Han er 40 og hun 27, så det er ikke noen far-datter avstand aldersmessig, men han er jo så lang, så alle damer blir små i forhold til han, så slik sett ser det faktisk litt ut som far-datter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin og MJ gir meg assosiasjoner til ungdomsskolen da de ukule guttene ikke fikk de mest populære jentene. Virker som Martin sitter helt fast i dette og endelig så muligheten til å omgås en høyere liga.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (32 minutter siden):

Men han lurer vel ikke på om han liker menn eller kvinner nå? 

Nei, nå er han klar på at han er homofil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammams skrev (33 minutter siden):

Men han lurer vel ikke på om han liker menn eller kvinner nå? 

Moren svarte en reporter fra GMN for en tid tilbake «dame el mann» da reporteren spurte om d var greit m en svigersønn på gården. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (36 minutter siden):

Martin og MJ gir meg assosiasjoner til ungdomsskolen da de ukule guttene ikke fikk de mest populære jentene. Virker som Martin sitter helt fast i dette og endelig så muligheten til å omgås en høyere liga.

Da slipper han iallfall å angre i etterkant. Han fant jo ut om han virkelig egentlig hadde sjans på drømmedama. Nå kan han nullstille og muligens endre søket sitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Martin og MJ gir meg assosiasjoner til ungdomsskolen da de ukule guttene ikke fikk de mest populære jentene. Virker som Martin sitter helt fast i dette og endelig så muligheten til å omgås en høyere liga.

Ja hva var det for noe? Kunne jo se lang vei at det var mangel på både interesse og kjemi fra hennes side, bortsett fra rent vennskapelig. Forstår egentlig ikke hvorfor hun ikke bare trakk seg. Da kunne han hatt en reell mulighet til å finne noen. Syns han passet mye bedre sammen med hun han valgte vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurær skrev (32 minutter siden):

Ja hva var det for noe? Kunne jo se lang vei at det var mangel på både interesse og kjemi fra hennes side, bortsett fra rent vennskapelig. Forstår egentlig ikke hvorfor hun ikke bare trakk seg. Da kunne han hatt en reell mulighet til å finne noen. Syns han passet mye bedre sammen med hun han valgte vekk. 

Det var vel lillesøsteren til MJ som meldte henne på, og MJ tenkte vel det ville være stas å komme på tv sikkert. Hvis hun ble valgt videre i programmet og vant til slutt, ville hun jo tenke "I still got it" å få et kick ut av det. TV er jo også en fin mulighet for MJ til å vise seg frem til andre menn, menn som er mer aktuelle for henne. En reality deltagelse vil jo også booste hennes instagram profil. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (12 minutter siden):

Det var vel lillesøsteren til MJ som meldte henne på, og MJ tenkte vel det ville være stas å komme på tv sikkert. Hvis hun ble valgt videre i programmet og vant til slutt, ville hun jo tenke "I still got it" å få et kick ut av det. TV er jo også en fin mulighet for MJ til å vise seg frem til andre menn, menn som er mer aktuelle for henne. En reality deltagelse vil jo også booste hennes instagram profil. 

Mistet sansen for MJ etter siste episodene nå.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, godt fornøyd med å ha fått rett på 4/4 her! Det går som regel ikke så bra når man tenker mest med det lille hodet, kan vel passende konklusjon kanskje bli…😅

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymiously skrev (2 minutter siden):

Mistet sansen for MJ etter siste episodene nå.. 

Jeg forutså dette allerede etter første episode 😅 Digger at hun ene frieren trakk seg midt i programmet også, da hun skjønte hvor dette bar hen. 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...