Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

1 hour ago, LibertyNoCap said:

Hehe, jada virker flott han. Men det var mest formuen hans som var forlokkende.

Gay for pay, er det stuereint i 2023?

Helt uavhengig av "gay for pay" 😅 ... tenker du er bra dum når du selger deg inn som  rik og millionær. Sier seg selv at det vil bli golddiggers blant frierne da. Er ingen fan av janteloven, men når de sier i programmet at han er så rik at han ikke trenger å jobbe, blir det faktisk litt kleint. 

By the way, måtte gjemme meg bak en pute når han satt å spilte gitar og sang 🙈🙊

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, Erlend er god for 500 millioner! Hadde sendt brev om jeg visste det på forhånd.. Kanskje det er håp ennå?

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (15 timer siden):

Enig. Hun virket ikke interessert. 

Merket hun slet med å fortelle førsteinntrykket om han. Hun visste ikke helt hva hun skulle si. 

Det la jeg merke til også. Det svaret hun kom med var jo bare totalt tomt for innhold. De ordene satt laaaangt inne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (8 minutter siden):

Herregud, Erlend er god for 500 millioner! Hadde sendt brev om jeg visste det på forhånd.. Kanskje det er håp ennå?

Hvordan vet du at han er god for 500 mill? Uansett er han ikke min type, så hadde ikke meldt meg på eller blitt sammen med han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (5 timer siden):

 tenker du er bra dum når du selger deg inn som  rik og millionær. Sier seg selv at det vil bli golddiggers blant frierne da. Er ingen fan av janteloven, men når de sier i programmet at han er så rik at han ikke trenger å jobbe, blir det faktisk litt kleint. 

Ja det er jo sånn jeg også tenker, med "gay for pay", at det er flere intensiver enn at person bare er kjekk, når de vet han er god for 4-500mill.

Men men det kommer han vell ikke unna.

For de som ikke vet har han tjent gode penger på å jobbe for Supercell, som har laget mobilspill som HayDay, Clash of Clans etc

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Kvalitet said:

Noen som vet hvor den grønne kjolen til den kvinnelige bonden er fra? 

Syns den var så fin selv så prøvde å finne den, har fått tips om adoore.se - ser ut som denne eller lignende mønster. Bonden, Sigrid, var kjempefin i den! 
 

https://adoore.se/collections/dresses/products/positano-dress-mint-flower?_pos=14&_fid=1f8bbb035&_ss=c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LibertyNoCap skrev (13 timer siden):

Hehe, jada virker flott han. Men det var mest formuen hans som var forlokkende.

Gay for pay, er det stuereint i 2023?

Vet vi formuen hans?

 

Never mind. 😅

Endret av Blåttvann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Sigrid ligner så mye på Meister - men jeg ser referansen ;)

Jeg er veldig glad for at hun tok med seg han Kristofer(? ) Da jeg så de sammen tenkte jeg at her er det en god energetisk match. De er fine sammen. Han Ben føler jeg ikke helt passer inn der, han virker litt for urban på en måte.

Forørvrig helt enig i det dere sier at May Jeanette virker ikke spesielt gira. Ble nesten flau over å se den båtturen, virket som hun satt og furta... 🤭 skal jo ta i betraktning at noen kan være sjenerte / litt tilbakeholden, men hun virket tam altså.  Har nok surfet mye på utseendet sitt kanskje.. Nei huff nå var jeg kanskje litt vel fordomsfull :P

 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iia skrev (På 13.9.2023 den 20.24):

Sigrid er så lik Linni Meister, syns jeg :) Både utseendet og stemmen!

Det har jeg og lagt merke til. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas gjør en kjempebra jobb så langt! Også så godt at de har røsket litt i konseptet. De siste sesongene har vœrt kjedelige....

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet mitt blødde for han ene som ikke ble valgt av Sigrid. Fin mann.

Syns også at Jan Thomas passer rollen super godt. Tenkte også på Linni Meister, i forrige episode, Sigrid har likhetstrekk i væremåte med henne 😄

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosakatt skrev (1 time siden):

Hjertet mitt blødde for han ene som ikke ble valgt av Sigrid. Fin mann.

Syns også at Jan Thomas passer rollen super godt. Tenkte også på Linni Meister, i forrige episode, Sigrid har likhetstrekk i væremåte med henne 😄

Hvilken mann tenker du på, av de som ikke ble valgt?

helt enig, jan Thomas gjør en super jobb og fornyelsen er helt topp! 😍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er blitt!😄

Nå trenger jeg ikke å overtale mannen min til å se på sammen med meg lenger 😅

Jan Thomas er flott i rollen 🤩

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett siste episode.

Digger programmet, aldri fulgt med på det før. Er det vanlig at deltakere trekker seg straks de kommer inn på gård? 🤔 Det er jo forståelig en vanskelig situasjon de er i. Men synes mange er i veldig tvil veldig tidlig, har det alltid vært sånn? Eller spiller produksjonen det opp..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært noen i tidligere sesonger også som har trukket seg av diverse årsaker, vil ikke akkurat si det er vanlig da. Men hun som trakk seg nå har virket litt "ustabil" i mangel av noe bedre ord...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...