Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Mollebolle skrev (10 timer siden):

Er jeg den eneste som synes Ben bare er skikkelig klein? 

 

Jeg syns han er så karikert, kunne nesten vært en karakter fra Parterapi! 😅 Samtidig så syntes jeg umiddelbart at de var en god match på speeddaten, de snakker veldig likt, og energien deres er i samme sone. 
Sigrid er nydelig da! 
 

May Jeanette måtte ha følt det som å være på barneridning, da hun skulle få Martin opp på den hesten! Syns han var sutrete, og fremstod som en liten gutt da han satt bak og holdt seg fast i henne.. 😄

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Ser ikke ut som Jeanette bor med bonden hvertfall, ettersom hun har lagt ut en annonse hvor hun ønsker å leie leilighet i Sandefjord-området, lagt ut i januar og mars tidligere i år på Facebook. Virker ikke som hun har god råd.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (28 minutter siden):
  Skjul innhold

Ser ikke ut som Jeanette bor med bonden hvertfall, ettersom hun har lagt ut en annonse hvor hun ønsker å leie leilighet i Sandefjord-området, lagt ut i januar og mars tidligere i år på Facebook. Virker ikke som hun har god råd.

 

Men jakten ble vel spilt inn i sommer? Så hun kan vel ha søkt bolig i Jan/mars, før hun deltok der? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (12 timer siden):

Er jeg den eneste som synes Ben bare er skikkelig klein? 

 

Nei, du er ikke den eneste 😄 Jeg synes egentlig at han er litt "too much" 😄 Han prøver for hardt og virker nesten litt desperat 🤔 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns May Jeanette kom seg i siste episode. Syns hun andre valgte en rar date. Hun liker vist å være aktiv, men å montere er vel ikke en "ordentlig date"? Hadde vært gøy om hun valgte en hobby eller noe som viste hva hun er interessert i at de kan gjøre sammen hvis de blir sammen. Mem hun fikk jo et kyss da, det gjorde ikke May Jeanette. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig stor forskjell på innholdet i datene, iallefall det de viser på tv. Sigrid og Kristoffer som bare snakket om situasjonen de er i (programmet liksom), har de ikke noe annet å prate om? Hun kommer jo mye bedre overens med Ben! Virker som om han bare er en livlig fyr? 
 

Martin… hvor skal jeg begynne😂 Tok iallefall til seg JT sitt tips i første epi om å lage brett på shortsen for at beina skal fremstå lengre😂 Ikke sett han uten shortsbrett siden.. 

Syns han virker forutinntatt på May J. Og hun fremstår som den isdronningen som egentlig ikke ønsker å være der (ref. Daten der hun sa noe a la «bare velge noen andre enn meg altså»?! Selv om hun reddet seg inn med at hun ble hvis hun ikke ble valgt til å dra liksom😅). 
 

Dette er kommentarer fra epi som jeg tror kommer på vanlig tv i kveld:

Spoiler

Sushi date med hun blonde gikk jo helt skeis. Hun burde åpne seg mer - ikke rart Martin syns det var en rar og forvirrende date men desto mer merkelig at han ikke sendte hun hjem men FRIDA?! 
 

Frida fortjener en mann med bein i nesa så det er jo like greit, men det var ikke gøy å se hvor lei seg hun ble. 
 

Roy: så litt ubehagelig ut å sitte på de putene på 6-hjulingen men de koste seg. Jeg klarer ikke se bort fra tanngarden, er tennene veldig hvite eller er det bare meg😅 


På / I (?) Finnskogen går det treigt syns jeg. Erlend gir ikke så mye av seg selv, eller gjør han det? Virker som om han bare vil ha en dame ferdig servert på sølvfat og som kan passe inn i hverdagen hans der? Tar jeg helt feil? Damene får ikke ut sitt «potensiale» heller, de har vært mer «gård» enn kjærlighet - mulig det må til noen enkeltdater til før vi kan se mer av kjemi. Hun blonde som var med hos kyrne i dag syns jeg forresten minner om en av rollefigurene i Kongsvik-serien🤭 

Kunne ønske at vi så mer til JT og at han hadde flere støttende samtaler med både bønder og friere for at de skal få mest ut av tiden sin der. Virker som om det går veldig fort. Noen som vet ca innspillingslengde? 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Mperle said:

Martin… hvor skal jeg begynne😂 Tok iallefall til seg JT sitt tips i første epi om å lage brett på shortsen for at beina skal fremstå lengre😂 Ikke sett han uten shortsbrett siden.. 

Haha det fikk jeg ikke med meg. Martin er en type jeg liksom ikke får helt plassert. Han ser ut som en voksen gutt som har hatt minimalt med erfaring med damer. Likevel virker han som en skikkelig ålreit fyr, bortsett fra at han sannsynligvis har skyhøye forventninger til drømmedama.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Sigrid velger Kristofer (eller er det Krister han heter? jeg er litt dårlig på navn)  Ben tror jeg er for urban til å kunne trives der ute i lengden, og så er det noe med han som gjør at jeg ikke føler de helt passer sammen.

fikk ikke sett hele kveldens episode, men skjønte at ei av damene dro fra Martin(var det valg hos han i kveld eller dro hun  "frivillig"?) Han er sykt betatt av MJ ja, det lyser lang vei. Greit nok det, han føler det han føler - men de slår meg ikke som en god match.

Når det kommer til Erlend syns jeg han bør velge Kristianne. Hun er så fin og har en så god energi, jeg syns at Vera er for ung for han jeg 🙈  og selv om hun liker gård og dyr og sånn, nei. Ikke den beste matchen for han, i mine øyne.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (2 timer siden):

Jeg håper Sigrid velger Kristofer (eller er det Krister han heter? jeg er litt dårlig på navn)  Ben tror jeg er for urban til å kunne trives der ute i lengden, og så er det noe med han som gjør at jeg ikke føler de helt passer sammen.

fikk ikke sett hele kveldens episode, men skjønte at ei av damene dro fra Martin(var det valg hos han i kveld eller dro hun  "frivillig"?) Han er sykt betatt av MJ ja, det lyser lang vei. Greit nok det, han føler det han føler - men de slår meg ikke som en god match.

Når det kommer til Erlend syns jeg han bør velge Kristianne. Hun er så fin og har en så god energi, jeg syns at Vera er for ung for han jeg 🙈  og selv om hun liker gård og dyr og sånn, nei. Ikke den beste matchen for han, i mine øyne.

Martin valgte å beholde den frieren som virker mest usikker, og sendte hjem hun som antakelig var mest interessert i ham, hun ble skikkelig lei seg og dro ikke frivillig.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en artikkel på Tv2 om at May Jeanette har ei datter på 13 år, hun synes det er veldig rart at dette aldri ble vist på TV, hun fortalte så stolt om dattera si, men det valgte produksjonen å klippe vekk 🙄 En annen ting hun skrev er at hun merket at det ble veldig mye fokus på utseende, hun fikk mer komplimenter på utseende enn personligheten. 

Endret av Beetlegirl91
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Jan Thomas er en hyggelig og velmenende kar, så er han nokså fraværende i programmet syns jeg. Et par setninger og noen kjappe råd inn fra siden og så er han borte igjen. Får ikke helt tak i ham som programleder, men hans stil er bedre enn de andre programlederdamenes litt innpåslitne prate-prate-prate-stil. For min smak altså. 

Lurer på om de tror det vil skje romantiske ting bare man serverer den rette maten, for det virker standardisert kjedelig med en flaske bobler, jordbær, litt vannmelon og et par "kroasanger" en av gangene. Alle skal ha det samme. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Selv om Jan Thomas er en hyggelig og velmenende kar, så er han nokså fraværende i programmet syns jeg. Et par setninger og noen kjappe råd inn fra siden og så er han borte igjen. Får ikke helt tak i ham som programleder, men hans stil er bedre enn de andre programlederdamenes litt innpåslitne prate-prate-prate-stil. For min smak altså. 

Lurer på om de tror det vil skje romantiske ting bare man serverer den rette maten, for det virker standardisert kjedelig med en flaske bobler, jordbær, litt vannmelon og et par "kroasanger" en av gangene. Alle skal ha det samme. 

Jeg synes Jan Thomas gjør en strålende jobb som programleder. Det er ikke han som skal være hovedpersonen, men bøndene og frierne. Han balanserer det fint. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Lurer på om de tror det vil skje romantiske ting bare man serverer den rette maten, for det virker standardisert kjedelig med en flaske bobler, jordbær, litt vannmelon og et par "kroasanger" en av gangene. Alle skal ha det samme. 

Hahaha ja.

Jeg måtte også le da vennene til Sigrid kom inn som kopier av basic bitch casten. Alle jentene i blomsterkjoler og mennene i copy/paste outfit de og. Og da mennene skulle lage mat og damene lage blomsterkranser 😂
For all del, folk er forskjellige, men dette syntes jeg ble for meget.

  • Liker 18
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Mollebolle said:

Jeg synes Jan Thomas gjør en strålende jobb som programleder. Det er ikke han som skal være hovedpersonen, men bøndene og frierne. Han balanserer det fint. 

Helt enig, syntes han gjør en super jobb både med mengde skjermtid og prestering mens han er på skjermen. Håper han fortsetter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (På 26.9.2023 den 22.29):

Men jakten ble vel spilt inn i sommer? Så hun kan vel ha søkt bolig i Jan/mars, før hun deltok der? 

Ja, spilt inn i juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang engasjerer dette programmet meg, veldig nytt og fresht i år- men dessverre har jeg lite tro på varige forhold denne gangen…. Merkelig av Martin å sende hjem Frida, men han er jo så lost i May Jeanette at ingen kan komme mellom der virker det som😅  

Sigrid virker litt distansert og vanskelig å komme inn på, så tror ikke det blir noen match made in heaven med noen av de to gjenværende, selv om ikke-Ben (Kristoffer?) virker å være en knakende bra fyr. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Blekkulfina skrev (På 28.9.2023 den 23.16):

For første gang engasjerer dette programmet meg, veldig nytt og fresht i år- men dessverre har jeg lite tro på varige forhold denne gangen…. Merkelig av Martin å sende hjem Frida, men han er jo så lost i May Jeanette at ingen kan komme mellom der virker det som😅  

Martin vil aldri passe sammen med May Jeanette, selv om det er drømmen 😅 Hun vil nok helst at han holder capsen på også tenker jeg, han ser ganske annerledes ut uten caps.

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Jeanette vil nok gjerne bo på gård, så jeg tror hun prøver å se om det vil være mulig å presse frem noen følelser her. De to kommer aldri til å bli et par og jeg syntes det er dårlig gjort av henne å melde seg på når hun vet at Martin er en hun aldri kan falle for. Hele filmingen til Martin og frierne er jo helt bortkastet i år, han sender hjem de han faktisk har sjangs på og sitter igjen med en som dumper han. Kunne like godt ikke deltatt. Null selvinnsikt.

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...