Mann 42 Skrevet 25. juni 2013 #5822 Skrevet 25. juni 2013 Iron sky. Jeg syntes den var gøyal, når man ser den som flippa satire.
MissStiles Skrevet 27. juni 2013 #5823 Skrevet 27. juni 2013 Here comes the boom - ikke en typisk morsom film med Kevin James men fortsatt underholdende.
sofie777 Skrevet 28. juni 2013 #5824 Skrevet 28. juni 2013 Upside Down. Litt merkelig artsy film om to verdener som er rett ved hverandre, men som har motsatt tyngdekraft. En kjærlighetshistorie mellom en fra hver verden og de problemene det fører med seg.
Lady Lovelylocks Skrevet 29. juni 2013 #5826 Skrevet 29. juni 2013 Stoker. Litt for rar for min smak.
Gjest Fluttershy Skrevet 30. juni 2013 #5829 Skrevet 30. juni 2013 The call- likte den veldig godt, til tross for at den var noen forutsigbare momenter i filmen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. juni 2013 #5831 Skrevet 30. juni 2013 Man of Steel. Jeg er superheltnerd, men både denne og the Avengers har ikke gitt meg helt den store opplevelsen. Jeg skjønner ikke hvorfor og håper virkelig, virkelig ikke at dette er fordi jeg begynner å bli voksen Men den var knallbra, ikke misforstå, og Henry Cavill var dritbra i rollen og så var Christopher Meloni med! Hoppa i stolen da jeg så ham :D
MissStiles Skrevet 2. juli 2013 #5832 Skrevet 2. juli 2013 En ny vår - en koselig film Take this waltz - snodig film men helt ok
FrankDrebin Skrevet 8. juli 2013 #5835 Skrevet 8. juli 2013 Så Man of Steel i forrige uke. Slett ikke dum. Var skeptisk, men ble gledelig overrasket. Bortsett fra savnet av lydsporet til John Williams, vil jeg si dette var en vellykket "reboot", selv om den naturligvis ikke når opp til de to første fra 1978 og 1980. Skal helt klart ha den i hylla, når den tid kommer.
Sardintroll3 Skrevet 8. juli 2013 #5837 Skrevet 8. juli 2013 Dracula is Dead and Loving it, eller noe i den dur. Gikk på Viasat 4 i går. Morsom.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. juli 2013 #5838 Skrevet 8. juli 2013 The Talented Mr, Ripley Skulle gjerne sett at den var hvert fall en halvtime kortere.
Miss_Sunshine* Skrevet 9. juli 2013 #5839 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Har sett hele tre filmer i dag. (Trøndersommeren er ikke så mye å skryte av) Marley & Me. Ble klump i halsen på slutten der, men frem til det siste kvarteret, så var det i grunn veldig lite som skjedde + at jeg egentlig ikke er så veldig fan av Jennifer Aniston. Synes hun er oppbrukt, så stort sett alle rollene jeg har sett henne i, blir liksom så lite troverdig. 4/10 The Illusionist. Så den for andre gang i dag. En av mine favoritter. Spenning, drama, eventyr og romantikk i en film! 7/10 The Usual Suspects. På topp 5-lista! Andre gangen jeg så denne, også. Så herlig gjennomført og genial, at jeg satt bare med et smil om munnen gjennom hele filmen. 9/10 Endret 9. juli 2013 av Miss_Sunshine*
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2013 #5840 Skrevet 9. juli 2013 Man of Steel Lenge siden en superheltfilm har gitt meg så mye. Men så fikk jeg en liten crush på Henry Cavill, og til og med mr Bond skjønte hvorfor heh (og han ler av min Superman-crush nå). Jeg syntes filmen leverte akkurat det den skulle og selve action-scenene var veldig bra - de klarte virkelig å vise denne typen umenneskelig bevegelseskraft på en overbevisende måte. Og endelig en film der de ikke skal sitte og kline litt midt i den største krigen. Synes også tilbakeblikkene var gode - likte veldig det visuelle språket der - litt drømmende men samtidig litt mørkt. Men heldigvis hadde de ikke gått hele veien med å lage en virkelig dyster Superman. Noen klisjeer selvrfølegig, men alt i alt veldig underholdende. Me like!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå