Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fast 6 og HangOver 3

Begge kast 5 !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behind The Candelabra. Interessant å se Damon og Douglas, syns de har et godt uttrykk, gode prestasjoner.

Og ikke minst:

Rob-Lowe.jpg

Skrevet (endret)

Chernobyl Diaries. Spektakulært elendig. Den handler om en gruppe amerikanske turister som på impuls drar på "ekstremturisme" til Pripiyat, byen der Tsjernobyls arbeidere bodde. Snart går ting spektakulært galt. Den har alle ingredienser til en elendig grøsser: Hyl og skrik og folk som insisterer på å gjøre dumme ting. Overfladiske sår som er så smertefulle at 5 voksne mennesker under ingen omstendighet kan hjelpe til med å flytte den sjette, som har blitt bitt i foten. OG ikke snakk om at de kan improvbisere en krykke på fem minutter. En russisk guide som i stedet for å holde seg i bilen, stormer ut i natten med sin pistol og forsvinner. Til tross for at han var ex militær og burde visst bedre. Jeg skal ikke spoile den ytterligere, siden jeg sluttet å se på da turistenes antall var blitt halvert og de hadde manøvrert seg ned i en underjordisk bunker, til tross for at pri nr 1 måtte være å bevege seg i retning av sivilisasjonen. Selv ikke etter at de hadde "mistet" sin skadede person, var noen i stand til å konkludere med at det ville være fullt mulig å bevege seg 20 km i lende i løpet av noen få timer, og derigjennom komme levende fra det hele.

Hyppigste replikk: "We can`t just LEAVE them!!" Hvorfor ikke? Den forrige som forsvant, var halvspist da de fant ham igjen, kun kort tid etter. Nei, jeg sier som Spock: "The needs of the many outweigh the needs of the few. Or the one."

Hihi, takk for en fin anmeldelse ;) Er av en eller annen grunn fan av halvdårlige skrekkfilmer, så denne står på lista mi over skrekkfilmer å se i sommer :D

Endret av murray
Skrevet

Beasts of the Southern Wild.

For en NYDELIG film. Det er lett å glemme de mange forskjellige subkulturene i USA, men denne filmen setter i hvert fall lys på en av dem. Og for en skuespillerprestasjon av de involverte. Elsket den.

Skrevet

Hihi, takk for en fin anmeldelse ;) Er av en eller annen grunn fan av halvdårlige skrekkfilmer, så denne står på lista mi over skrekkfilmer å se i sommer :D

We aim to please!

Skrevet

The Call. En av de mest spennende filmene jeg noengang har sett. Terningkast 7!!!

Gjest Nikee
Skrevet

Kaptein Sabeltann og hemmeligheten i Kjuttaviga (1994) :fnise:

Skrevet

Værst av alt så tror jeg det var "Eva og Adam - Frie fødselsdager og en fiasko" FLAAAUUT! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jack Reacher. Det var en stund jeg ikke likte Tom Cruise i det hele tatt, men nå kjenner jeg at jeg er i ferd med å bli blodfan. Jeg kommer nok aldri til å forsone meg med at han er scientolog, men som skuespiller er han veldig bra for tiden.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jack Reacher. Det var en stund jeg ikke likte Tom Cruise i det hele tatt, men nå kjenner jeg at jeg er i ferd med å bli blodfan. Jeg kommer nok aldri til å forsone meg med at han er scientolog, men som skuespiller er han veldig bra for tiden.

Da er vi to. Prøver å fortrenge at han er fullstendig wackadoodle, for han faktisk veldig dyktig på det han gjør. Og morsom. Sist sette film her er Rock of Ages. Syns Cruise godt kunne satse mer på komedie, og ikke kun action som han har gjort i det siste.

Skrevet

Da er vi to. Prøver å fortrenge at han er fullstendig wackadoodle, for han faktisk veldig dyktig på det han gjør. Og morsom. Sist sette film her er Rock of Ages. Syns Cruise godt kunne satse mer på komedie, og ikke kun action som han har gjort i det siste.

Det er mange actionhelter som totalt overspiller badasseriet sitt, men Cruise er atskillig mer low key. Og det er ganske herlig.

"Look at your friends. Now look at my face. Do you ever want to see me again?"

Skrevet

The Hangover Part II (har ikke skrevet feil om noen skulle lure nå som 3'eren er kommet)

Skrevet

Young Adult, de første 30 min var så utrolig pinlig at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg.

Men etterhvert ble filmen litt dypere og fikk et positivt syn på filmen.

Skrevet

"The Wrath of Khan", nå nettopp. Og jeg syntes faktisk at den var utrolig mye bedre enn "Star Trek- Into Darkness", til tross for det nesten totale fraværet av spesialeffekter. Jeg likte Star Trek bedre da det var mer historiedrevet, og mindre heseblesende. Og Kirk var smart, i stedet for å være hardtslående.

Skrevet

Først Mission:Impossible Ghost Protocol, så I am Legend.

Skrevet

Hangover 3 - da var eventyret slutt. Bra film.

Skrevet

After Earth. Trass ikke fullt så gode kritikker, så syns jeg den var bra. Ser ut som om Jaden er en lovende ung skuespiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...