Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å se på "The Journey 2" igår men fikk ikke sett den ferdig. Se den ferdig ikveld. Ikke så verst underholdning.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Kan jeg få ønske meg at folk skriver om de likte eller ikke likte filmen de poster? Er alltid på utkikk etter filmer å se, så setter veldig pris på om folk kan skrive litt om den de har sett :)

• Liker 4
Skrevet

Beautiful Creatures. Sett bort fra Jeremy Irons og Emmy Rossum var det ikke mye å skryte av.

Skrevet

Warm Bodies...jeg bare "eh" og så "heh" og så "atteva?".

Ikke en dårlig film, men...jeg klarer ikke å beskrive den med noe annet enn det som er nevnt over :fnise:

Come on! Zombies in love? Det er da gøyalt? Og lett å forstå? Jeg har ikke sett den selv, enda, men trailerne er hysteriske. "Don`t be creepy, don`t be creepy!!" "Uuuunghhhhrrr....!" Hilarious!

Skrevet

"De urørlige".

En fantastisk nydelig og morsom film. Anbefales virkelig!

Skrevet

En plass i solen - boka var mye bedre!!

Skrevet

Dead man down. Soso.... men.... :rodmer: Noomi Rapace :blomst:

Skrevet (endret)

Olympus Has Fallen. Elsket den!!! Gerard Butler er så hot.

Edit: Mulig at filmen ikke var all verden og litt typisk amerikansk kilsjèaktig.. Men jeg sluker alt med Butler, så sånn sett var den ganske bra! :fnise:

Endret av Paw
Skrevet

Unstoppable - spennende film men ikke bra kvalitet på TV3. Filmen stoppet nesten hver 5.min.

Skrevet

Dark skies. Litt kul skrekkfilm. Den freaka meg skikkelig ut et par ganger.

Skrevet (endret)

Come on! Zombies in love? Det er da gøyalt? Og lett å forstå? Jeg har ikke sett den selv, enda, men trailerne er hysteriske. "Don`t be creepy, don`t be creepy!!" "Uuuunghhhhrrr....!" Hilarious!

Hehe, den filmen er jo kjempeartig :) Etter at jeg så den begynte jeg å sammenligne oss som venter på t-banen om morgenen med zombies. Bare henger der, grynter litt av og til og dytter inni noen av og til før vi stabber oss ustødig ombord :P

Endret av murray
Skrevet

Unstoppable - spennende film men ikke bra kvalitet på TV3. Filmen stoppet nesten hver 5.min.

Det var jo ironisk, da. En film som heter Unstoppable som stopper hele tiden ;)

Skrevet

Toy Story-trilogien. :lillesky:

Skrevet

Burlesque - ikke noe særlig. Christina Aguilera-show med gjester og litt skuespill innimellom.

Skrevet

Hehe, den filmen er jo kjempeartig :) Etter at jeg så den begynte jeg å sammenligne oss som venter på t-banen om morgenen med zombies. Bare henger der, grynter litt av og til og dytter inni noen av og til før vi stabber oss ustødig ombord :P

Romeros opprinnelige zombiefilmer var ment som en kritikk av forbrukersamfunnet (visstnok, jeg har alltid tenkt på dem som filmer om døde mennesker som eter de levende) så sånn sett kan man kanskje si at Warm Bodies vender tilbake til røttene. Sort of.

Skrevet

Chernobyl Diaries. Spektakulært elendig. Den handler om en gruppe amerikanske turister som på impuls drar på "ekstremturisme" til Pripiyat, byen der Tsjernobyls arbeidere bodde. Snart går ting spektakulært galt. Den har alle ingredienser til en elendig grøsser: Hyl og skrik og folk som insisterer på å gjøre dumme ting. Overfladiske sår som er så smertefulle at 5 voksne mennesker under ingen omstendighet kan hjelpe til med å flytte den sjette, som har blitt bitt i foten. OG ikke snakk om at de kan improvbisere en krykke på fem minutter. En russisk guide som i stedet for å holde seg i bilen, stormer ut i natten med sin pistol og forsvinner. Til tross for at han var ex militær og burde visst bedre. Jeg skal ikke spoile den ytterligere, siden jeg sluttet å se på da turistenes antall var blitt halvert og de hadde manøvrert seg ned i en underjordisk bunker, til tross for at pri nr 1 måtte være å bevege seg i retning av sivilisasjonen. Selv ikke etter at de hadde "mistet" sin skadede person, var noen i stand til å konkludere med at det ville være fullt mulig å bevege seg 20 km i lende i løpet av noen få timer, og derigjennom komme levende fra det hele.

Hyppigste replikk: "We can`t just LEAVE them!!" Hvorfor ikke? Den forrige som forsvant, var halvspist da de fant ham igjen, kun kort tid etter. Nei, jeg sier som Spock: "The needs of the many outweigh the needs of the few. Or the one."

Skrevet

Burlesque - ikke noe særlig. Christina Aguilera-show med gjester og litt skuespill innimellom.

Haha, "Christina Aguilera show med gjester"

hoho :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...