MissStiles Skrevet 6. juni 2013 #5762 Skrevet 6. juni 2013 Begynte å se på "The Journey 2" igår men fikk ikke sett den ferdig. Se den ferdig ikveld. Ikke så verst underholdning.
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. juni 2013 #5764 Skrevet 6. juni 2013 Kan jeg få ønske meg at folk skriver om de likte eller ikke likte filmen de poster? Er alltid på utkikk etter filmer å se, så setter veldig pris på om folk kan skrive litt om den de har sett 4
Dresden Skrevet 6. juni 2013 #5765 Skrevet 6. juni 2013 Beautiful Creatures. Sett bort fra Jeremy Irons og Emmy Rossum var det ikke mye å skryte av.
Mann 42 Skrevet 6. juni 2013 #5766 Skrevet 6. juni 2013 Warm Bodies...jeg bare "eh" og så "heh" og så "atteva?". Ikke en dårlig film, men...jeg klarer ikke å beskrive den med noe annet enn det som er nevnt over Come on! Zombies in love? Det er da gøyalt? Og lett å forstå? Jeg har ikke sett den selv, enda, men trailerne er hysteriske. "Don`t be creepy, don`t be creepy!!" "Uuuunghhhhrrr....!" Hilarious!
nima Skrevet 7. juni 2013 #5767 Skrevet 7. juni 2013 "De urørlige". En fantastisk nydelig og morsom film. Anbefales virkelig!
AnonymBruker 42 Skrevet 7. juni 2013 #5769 Skrevet 7. juni 2013 Dead man down. Soso.... men.... Noomi Rapace
Paw Skrevet 7. juni 2013 #5770 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Olympus Has Fallen. Elsket den!!! Gerard Butler er så hot. Edit: Mulig at filmen ikke var all verden og litt typisk amerikansk kilsjèaktig.. Men jeg sluker alt med Butler, så sånn sett var den ganske bra! Endret 7. juni 2013 av Paw
MissStiles Skrevet 9. juni 2013 #5771 Skrevet 9. juni 2013 Unstoppable - spennende film men ikke bra kvalitet på TV3. Filmen stoppet nesten hver 5.min.
murray Skrevet 9. juni 2013 #5772 Skrevet 9. juni 2013 Dark skies. Litt kul skrekkfilm. Den freaka meg skikkelig ut et par ganger.
murray Skrevet 9. juni 2013 #5773 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Come on! Zombies in love? Det er da gøyalt? Og lett å forstå? Jeg har ikke sett den selv, enda, men trailerne er hysteriske. "Don`t be creepy, don`t be creepy!!" "Uuuunghhhhrrr....!" Hilarious! Hehe, den filmen er jo kjempeartig Etter at jeg så den begynte jeg å sammenligne oss som venter på t-banen om morgenen med zombies. Bare henger der, grynter litt av og til og dytter inni noen av og til før vi stabber oss ustødig ombord Endret 9. juni 2013 av murray
sofie777 Skrevet 9. juni 2013 #5774 Skrevet 9. juni 2013 Unstoppable - spennende film men ikke bra kvalitet på TV3. Filmen stoppet nesten hver 5.min. Det var jo ironisk, da. En film som heter Unstoppable som stopper hele tiden
sofie777 Skrevet 9. juni 2013 #5776 Skrevet 9. juni 2013 Burlesque - ikke noe særlig. Christina Aguilera-show med gjester og litt skuespill innimellom.
Mann 42 Skrevet 10. juni 2013 #5778 Skrevet 10. juni 2013 Hehe, den filmen er jo kjempeartig Etter at jeg så den begynte jeg å sammenligne oss som venter på t-banen om morgenen med zombies. Bare henger der, grynter litt av og til og dytter inni noen av og til før vi stabber oss ustødig ombord Romeros opprinnelige zombiefilmer var ment som en kritikk av forbrukersamfunnet (visstnok, jeg har alltid tenkt på dem som filmer om døde mennesker som eter de levende) så sånn sett kan man kanskje si at Warm Bodies vender tilbake til røttene. Sort of.
Mann 42 Skrevet 10. juni 2013 #5779 Skrevet 10. juni 2013 Chernobyl Diaries. Spektakulært elendig. Den handler om en gruppe amerikanske turister som på impuls drar på "ekstremturisme" til Pripiyat, byen der Tsjernobyls arbeidere bodde. Snart går ting spektakulært galt. Den har alle ingredienser til en elendig grøsser: Hyl og skrik og folk som insisterer på å gjøre dumme ting. Overfladiske sår som er så smertefulle at 5 voksne mennesker under ingen omstendighet kan hjelpe til med å flytte den sjette, som har blitt bitt i foten. OG ikke snakk om at de kan improvbisere en krykke på fem minutter. En russisk guide som i stedet for å holde seg i bilen, stormer ut i natten med sin pistol og forsvinner. Til tross for at han var ex militær og burde visst bedre. Jeg skal ikke spoile den ytterligere, siden jeg sluttet å se på da turistenes antall var blitt halvert og de hadde manøvrert seg ned i en underjordisk bunker, til tross for at pri nr 1 måtte være å bevege seg i retning av sivilisasjonen. Selv ikke etter at de hadde "mistet" sin skadede person, var noen i stand til å konkludere med at det ville være fullt mulig å bevege seg 20 km i lende i løpet av noen få timer, og derigjennom komme levende fra det hele. Hyppigste replikk: "We can`t just LEAVE them!!" Hvorfor ikke? Den forrige som forsvant, var halvspist da de fant ham igjen, kun kort tid etter. Nei, jeg sier som Spock: "The needs of the many outweigh the needs of the few. Or the one."
Sparks Skrevet 10. juni 2013 #5780 Skrevet 10. juni 2013 Burlesque - ikke noe særlig. Christina Aguilera-show med gjester og litt skuespill innimellom. Haha, "Christina Aguilera show med gjester" hoho
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå